top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D Cdaniela chauvet
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Impsibil de a creea un d

    Impsibil de a creea un dialog fructuos vu personalul blanchi. Lisa de professionnalism. Dau impresia ça bani si conturile noastre le appartin. Numai deceptii.

    19-05-2021

    B BBad Boy
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Cum este posibil ca un j

    Cum este posibil ca un judecator, care are (sau a avut) sapte conturi, si care are (sau a avut) cinci credite la Banca Transilvania, sa judece o cauza in care Banca Transilvania este Intimat(a) ? Cele sapte conturi au fost deschise, de catre judecatorul Popoveniuc Alexandru, in perioada 2007 - 2017, iar cele cinci credite au fost luate, de catre acelasi judecator Popoveniuc Alexandru, astfel : unul in anul 2014, unul in anul 2015 (scadent in anul 2021) si trei in anul 2017 (scadente in anul 2021, in anul 2022 si in anul 2038) !!! Ma intreb, retoric bineinteles, daca nu cumva cel putin unul din cele cinci credite luate de respectivul judecator, nu au fost deja lichidate de catre Banca Transilvania, in semn de recunostinta fata de devotamentul aratat de judecatorul Popoveniuc Alexandru, ''in spiritul si litera legii'' pe care numai el o cunoaste ? Cum este posibil ca un client, care a luat un credit de 15000 lei de la Banc Post, din care a achitat deja 5000 lei pana la preluarea de catre Banca Transilvania, sa fie executat silit de catre Banca Transilvania pentru un credit de 17000 lei, in conditiile in care Banca Transilvania nu are niciun contract semnat cu clientul respectiv (client pe care nu l-a chemat niciodata la renegocierea contractului sau la actualizarea datelor cu caracter personal, in cei doi ani de cand a preluat Banc Post) si datoria ramasa era de 10000 lei ? Este cat se poate de evident faptul ca Banca Transilvania a preluat de la Banc Post numai drepturile, nu si obligatiile !!! Aici a intervenit (in)justitia ! Cum ramane cu juramantul pe care l-ati depus atunci cand Basescu a semnat decretul nr. 1134 din 18 decembrie 2013, prin care ati fost numit in functia de judecator la Judecatoria Bacau : http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/153959 , ''domnule'' judecator ? Pentru cei interesati, aceasta este Legea privind statutul magistratilor : https://media.hotnews.ro/media_server1/document-2020-09-30-24321188-0-proiect-lege-statutul-magistratilor.pdf ! Legea respectiva spune, la Art. 4 (1) ca : ''Magistra?ii sunt obliga?i ca, prin intreaga lor activitate, sa asigure suprema?ia legii, sa respecte drepturile ?i liberta?ile persoanelor, precum ?i egalitatea lor in fa?a legii ?i sa asigure un tratament juridic nediscriminatoriu tuturor participan?ilor la procedurile judiciare, indiferent de calitatea acestora''. Circula un zvon prin Bacau, ca toate Contestatiile la executare facute de cetateni, impotriva camatarilor de la ZAPLO, Ferratum, Cetelem si altii, sunt respinse de acest judecator (care si-a gresit meseria) !!!

    18-03-2021

    D ADan Adascalitei
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Clientii nu sunt informa

    Clientii nu sunt informati, nu exista follow -up, dosar cu privire la un precedent. Esti trimis la ''centrala''unde astepti foarte mult pentru a dialoga cu cineva.Raspunsurile pe e-mail odata la 5 zile, sec si superficial.

    09-03-2021

    A MAndrea Madaras
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Buna seara, am o intreba

    Buna seara, am o intrebare, daca cineva poate sa-mi raspunda: in cazul depunerii unei sume de bani la ghiseul bancii, functionarul are obligatia de a arata suma de pe aparatul care numara banii sau ajunge daca imi spune in cuvinte?

    04-03-2021

    A Mandrei marisca
    Internet banking de la Banca Transilvania

    nu am putut sa imi activ

    nu am putut sa imi activez pe un cont existent internet banking prin intermediul online cu webcam, buletin, conversatii online cu operatorii....concluzia a fost ca trebuie sa ma prezint la un oficiu apropiat bt... fara alta explicatie! jenant! mi-am facut 7 conturi online dar nu pot activa internet banking doar daca ma duc la oficiu! LA REVEDERE!

    04-03-2021

    E Remanuel rata
    Cont curent de la Banca Transilvania

    buna ziua.! ma numesc Em

    buna ziua.! ma numesc Emanuel, in urma cu 3 zile am trimis din contul meu bancar din Londra,1000 de lire,in contul meu de la Banca Transilvania,iar au ajuns 975 din 1000..cind am sunat la banca in Londra sa le cer explicatii,mi-au zis ca au primit dispozitie de la Banca Transilvania sa treaca banii prin alta banca din Austria care se cheama UNIBANK, si probabil ei mi-au luat iar comision..tin sa precizez ca am platit comision la trimitere..oricum inainte de a trimite banii i-am sunat pe cei de la Banca Transilvsnia si mi-au zis ca nu iau comision la primirea banilor in cont..si totusi de ce Banca Transilvania mi-au plimbat banii prin Austria si nu iau pus in contul meu de lire ,direct??? ...am impresia ca ceva nu este legal..! Va multumesc.!

    10-02-2021

    E Remanuel rata
    Cont curent de la Banca Transilvania

    buna ziua.! ma numesc Em

    buna ziua.! ma numesc Emanuel, in urma cu 3 zile am trimis din contul meu bancar din Londra,1000 de lire,in contul meu de la Banca Transilvania,iar au ajuns 975 din 1000..cind am sunat la banca in Londra sa le cer explicatii,mi-au zis ca au primit dispozitie de la Banca Transilvania sa treaca banii prin alta banca din Austria care se cheama UNIBANK, si probabil ei mi-au luat iar comision..tin sa precizez ca am platit comision la trimitere..oricum inainte de a trimite banii i-am sunat pe cei de la Banca Transilvsnia si mi-au zis ca nu iau comision la primirea banilor in cont..si totusi de ce Banca Transilvania mi-au plimbat banii prin Austria si nu iau pus in contul meu de lire ,direct??? ...am impresia ca ceva nu este legal..! Va multumesc.!

    10-02-2021

    L Gliviu gioaba
    Fond de investitii de la Banca Transilvania

    Recenzia se refera la BT

    Recenzia se refera la BT IFN - cardul de credit bt direct Teapa! Niste mincinosi! Promit lucruri pe care apoi nu le respecta! La inceputul lui noiembrie, anul trecut, am facut o aplicatie pentru cardul btdirect, pentru a comanda o masina de spalat. La interviul telefonic pentru aplicatie, domnisoara mi-a spus, din proprie initiativa, ca pot primi 20,000ron limita de credit, fata de cei 8,000 pe care ii solicitasem. Am facut aplicatia asa. M-a asigurat ca atat cardul, cat si pin-ul, vor ajunge la mine pana la finalul lunii, cand planuiam niste achizitii de black Friday. Aceleasi promisiuni au fost facute si de angajatul lor de la Dedeman, la care am semnat documentele. De aici s-a rupt filmul: - Pin-ul a ajuns, intr-adevar, pana la finalul lunii, dupa multe mailuri si interventii telefonice - Cardul insa, candva in decembrie – desigur, inutil - Limita de credit acordata, ce sa vezi, a scazut miraculos de la 20,000 la….2,800 ron! Nici macar cat salariul meu net! - Contractul insa, a ajuns cel mai tarziu, dupa multe alte interventii scrise si telefonice. Lor li se pare absolut firesc sa te puna sa semnezi exemplarul tau de contract, apoi sa-ti trimita pin-ul, apoi cardul, apoi sa stabileasca ei limita de credit acordata, fara nici o legatura cu ce ti-au promis, iar la final, sa primesti si tu contractul pentru un card de credit cu care nu ai ce face! Concluzie: cine are timp de pierdut si nervi de macinat cu niste servicii mincinoase si incompetente de la btdirect, sa-si faca un card de credit la ei!

    03-02-2021

    J KJohannes Keizer
    Internet banking de la Banca Transilvania

    (sorry in English and wr

    (sorry in English and written fast) For more the 15 years I have BT24 internet banking and decided to open Neobt Internet banking not knowing that my BT24 account will remain To open private the internet was no problem but could not find any information about transferring my company account. Here the drama started calling after waiting for hours online and finally after a complain things start moving, received a password to open the online account. Without knowing and surprised I saw in Neobt beside my company account also my private account that I opened before online. After logging in I changed my password and at the next login beside the sms code I was requested to put a new password. Put another password not working, before blocking the account put the sms code and two times the existing password, and surprised the application opened. A few times it was working but suddenly it didn't work anymore, after username and password it went automatic back to the start position. Tried a few times and called the support again, waiting waiting telling the problem, yes you entered the wrong password three times. Ok let’s make a new password, put name, in log data and CNP not working, your CNP is not correct, what I take it from my Romanian ID. No you have to put your date of birth, then your Dutch ID number without the last digit, WHY make it so complicated?? Opened Neobt and stay online I will change the password and the same problem after closing again ask two times the password. Try on another browser, ok but still the same problem, I will call you back........ Sir try this try that, not working, I will call you back. Sir, SOME clients have this problem it is a glitch in the software we are working on it, What after all this you tell me something you know and if you say a few clients I don't believe, Why don't you inform the client via the Neobt and BT 24 banking via a message? Losing all trust in a system that have to manage more internet banking systems I decided to close the Neobt internet banking accounts. So, call them like opening the account, the regulations are that you have to go to the bank to close the account. Sorry can you connect me through I don't agree with this am in the risk age, he just close the phone!!! Called back got a friendly person on the phone listened to my arguments that if you open this account online if necessary, with telegonic support you should also be able to close it this way. Especially because you don't close an account and not closing BT24. She agreed with me said these are the regulations, I did not make them and completed an internal complain form based on my BT account. I don't have the experience that things will change until the banks understand that the client is the base of their existence and that clients how big or small should be treated with respect and above all with a client friendly simple approach. Maybe we have to wait until most of the people have a bank account like for example holland where they give people presents and students credit to open an account. The approach is totally wrong and made a small survey in the company where I work of nearly 200 people. The outcome, 95% of the BT clients to said that they are to say it nice very unsatisfied with the service and procedures of BT bank. And example that stroke me was the story of one of my colleagues who told me the procedure with mobile banking when you change your phone number, terrible and for him even worse because just after he had to go abroad for his job. (I hope I never have to change my phone number again, he said!)

    06-01-2021

    V SVlad Stanesc
    Retragere numerar de la Banca Transilvania

    O experienta groaznica,

    O experienta groaznica, timp de 5 ani am avut conturile firmei la BT si conturile personale la fel. Anul acesta este primul an in care am putut sa scot dividendele. Cei de la BT nu au vrut sa-mi dea toti banii cash, mi-au cerut sa le duc facturi pentru ce ii cheltui si s-au purtat cu mine de parca ii jefuiam, nu invers(2% comision pentru retragere cash). In cazul in care va place sa aveti bani cash nu lucrati cu BT.

    17-12-2020

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie