top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 206 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    O TOvi Tr
    Call Center de la Banca Transilvania

    De luni bune de zile Cal

    De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu aproape inutilizabil. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si niste plati pe care le-ai facut iti este absolut imposibil sa-ti raspunda intr-un interval de timp acceptabil. Astazi am petrecut 16 minute si 40 de secunde, dupa care am renuntat. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, in ultimele cateva luni renuntand la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon.

    25-07-2019

    M IMarina Ionescu
    Mesaje pentru alti utilizatori de la Banca Transilvania

    Am incercat sa iau legat

    Am incercat sa iau legatura cu BTRL pentru o informatie minora. A fost o experienta teribila! 25 min timp de asteptare, discut cu persoana ( Callcenter), primesc pe mail o situatie pe care o aveam deja; revin; alte 22 min asteptare, o alta tanara care nu stie despre ce este vorba, ma paseaza la un coleg, alte 10 min asteptare, care uita sa imi trimita situatia solicitata. Revin a doua zi pe mail, nici un raspuns. Aceasta banca s-a extins rapid si agresiv, dar nu mai au timp pentru proprii clienti! De evitat!

    25-06-2019

    V GValeriu Ghimpu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Timp foarte mare de a?te

    Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

    18-06-2019

    P Apetre adriana maria
    Card de debit de la Banca Transilvania

    de 70 de minute stau si

    de 70 de minute stau si astept la telefon sa preia cineva apelul dar degeaba..... Intaleg ca au de lucru dar asta e deja bataie de joc......

    14-06-2019

    M BMihaela Botezatu
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Foarte bine

    Foarte bine

    06-05-2019

    M DMihaela Iuliana Dragu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Buna ziua! Vreau sa f

    Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT ?oseaua Alexandriei nr. 16, sector 5, Bucuresti. Mi-e groaza cand trebuie sa ajung la aceasta banca...se sta cu orele.... ziua sigur este pierduta... pleci si cu nervi, angajati NOI sunt total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii.

    02-05-2019

    R GRODICA GAVRILA
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Vreau sa spun ca sunt cl

    Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

    05-01-2019

    M RMaria Rujoiu
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Experienta placuta, pers

    Experienta placuta, personalul foarte bine instruit , amabil , ofera suport in solutionarea oricarei probleme. Recomand cu drag.

    05-11-2018

    E MEmilia Mandalac
    Asigurare de viata de la Banca Transilvania

    Am intentionat sa-mi pla

    Am intentionat sa-mi platesc asigurarea de viata si cea pt locuinta la ghiseul bancii din Mega Mall, insa am fost refuzata deoarece angajata nu mai vazuse astfel de formulare de la Grawe Asigurari....

    03-11-2018

    V CVîjdea Cristian
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Comisioane absurde precu

    Comisioane absurde precum cel de încasare pentru transferuri bancare de la alte b?nci. Comision lunar (5 lei) pentru internet banking cu aplica?ie.

    01-10-2018

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie