top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre economisire creditare BCR Banca pentru Locuinte

Economisire Creditare BCR Banca pentru Locuinte

Scor: 1.8 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR Banca pentru Locuinte
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    B DBadan Daniela
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Stimata doamna Oana Folc

    Stimata doamna Oana Folcic, Daca ati fi verificat datele oferite de mine, ati fi vazut ca eu am solicitat rezilierea imediata a contractului. In acest caz, cum se mai explica extrasul de cont? Contul a fost considerat activ la 31.12. desi am semnat rezilierea imediata inca din data de 18.11?

    19-04-2010

    B DBadan Daniela
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Buna ziua. Am si eu o ma

    Buna ziua. Am si eu o mare nelamurire: cum este posibil sa primesc in luna martie anul curent, un extras de cont aferent unui contract de economisire-creditare pe care l-am reziliat inca din data de 18.11.2009? Astept cu interes raspunsul dvs. Multumesc.

    16-04-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Conform prevederilor Conditiilor Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A., ce reglementeaza raportul contractual dintre clienti si BCR Banca pentru Locuinte (BCR BpL), aceasta din urma se obliga, ca la sfarsitul fiecarui an calendaristic sa stabileasca situatia soldului final al conturilor clientilor si sa genereze in primele doua luni ale anului un extras de cont anual pentru anul precedent. Prin urmare, pentru toate contractele de economisire-creditare valide, respectiv nereziliate la data de 31.12. banca genereaza si trimite un extras de cont. In aceasta categorie intra si contractele care se afla in curs de reziliere (reziliere standard) la data de 31.12., avand in vedere ca pana la restituirea soldului economisit derularea contractelor continua fara nicio modificare, BCR BpL acordand dobanda pentru aceasta perioada. Timpul de asteptare pana la restituirea soldului economisit, in cazul rezilierilor standard este de 3 luni de la receptionarea de catre BCR BpL a cererii de reziliere. De exemplu, daca data de semnare a unei cereri de reziliere este de 18.11.2009 iar clientul a solicitat reziliere tip standard, soldul se va restitui clientului si contul acestuia se va inchide dupa 3 luni de la data receptionarii de catre BCR BpL a cererii/solicitarii de reziliere (reziliere standard) a clientului, respectiv in luna februarie 2010. Prin urmare, intr-un astfel de caz la 31.12. contul a fost activ, iar BCR BpL a generat extras de cont anual. Oana Folcic – Expert financiar bancar / Directia Clienti

    E Dedith dorca
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    am deschis in o6.2009 un

    am deschis in o6.2009 un cont "banca pr locuinta", platesc regulat ratele.Recent am scos un extras de cont, si constat ca din sumele depuse s-a tras comisionul de 15 si comisionul de administrare, dar nu s-a adaugat prima de stat de 25%, desi am primit o instiintare cu valoarea sumei. Nu am inteles cine trebuie sa verifice si sa vireze banii, care minister, eu am facut contract cu banca, nu mi s-a spus ca si altii intervin in vreun fel.

    12-04-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Stimata Doamna Dorca, Prima de stat se suporta si se plateste, potrivit legii, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, si nu de catre institutiile bancare. Statul roman vine in sprijinul celor care doresc sa isi imbunatateasca confortul locativ si sprijina astfel economisire si creditarea in domeniul locativ, acordand o subventie numai clientilor bancilor pentru locuinte in functie de depunerile anuale efectuate in baza contractului de economisire-creditare. Prin semnarea Cererii pentru incheierea contractului de economisire-creditare, dumneavoastra ati imputernicit banca noastra pentru locuinte sa solicite in numele dumneavoastra si pentru dumneavoastra prima de la stat. Aceasta imputernicire este mentionata pe cerere la punctul (9 f ) Alte declaratii / mentiuni. Cu alte cuvinte, pe perioada derularii contractului sau pana la revocarea acestei imputerniciri de catre dumneavoastra, banca pentru locuinte calculeaza si solicita prima de stat in fiecare an pentru economiile dumneavoastra, iar de indata ce le primeste de la Ministerul abilitat le inregistreaza pe contul dumneavoastra. Conform calendarului stabilit de catre institutiile de stat, bancile pentru locuinte trimit Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuinte solicitarile de prime pana la data de 31 ianuarie a fiecarui an. Dupa aceasta data, ministerul verifica pentru fiecare client in parte, urmatoarele: (1) conditiile de eligibilitate pentru acordarea primei (CNP, cetatenie, domiciliu stabil in Romania), (2) daca pentru un client exista solicitari multiple de stat, facute de cele 2 banci pentru locuinte existente actual pe piata bancara, (3) corectitudinea calculului primei de stat. Dupa efectuarea verificarilor de care minister si aprobarea sumelor respective, prima de stat se vireaza de la bugetul de stat bancilor pentru locuinte, care le inregistreaza imediat pe conturile clientilor. Valoarea primei de stat indicate pe extrasul de cont 2009 la care dumneavoastra faceti referire este comunicata de banca noastra cu titlu informativ si neangajant si reprezinta valoarea calculata care vi se cuvine potrivit legii si pe care am solicitat-o ministerului, in numele dumneavoastra, la 31 ianuarie 2010. Acesta este motivul pentru care extrasul de cont contine mentiunea \"Prima de stat va fi virata de catre BCR BpL in contul clientului imediat dupa verificarea si virarea acesteia de catre ministrul de resort\". Prima de stat pentru economiile din anul 2009, solicitata in luna ianuarie 2010, se va inregistra pe cont dupa receptionarea ei de la minister si va fi evidentiata in extrasul de cont pentru anul 2010. Totodata, de indata ce va fi virata de la minister prima de stat aferenta economiilor din anul 2009, vom face si o comunicare oficiala in presa (ca si in anii anteriori). Oana Folcic, Expert Financiar Bancar / Directia Clienti

    G BGHEORGHE BACIU
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Buna ziua, Fac parte

    Buna ziua, Fac parte dintre persoanele "pacalite" de aceasta oferta. Am fost la banca sa depun banii intr-un cont de economii moment in care mi s-a prezentat si oferta aferenta bancii de locuinte. Am semnat contractul respectiv si am depus 4300 ron pentru a obtine prima de 250 euro la sfarsitul anului , asa cum mi s-a indicat cu specificatia data de persoana de la ghiseu ca pot retrage banii oricand. Acum, dupa 4 luni de la depunere, am marele soc sa constat ca in extrasul de banca am in cont suma de 3700 ron, in conditiile in care am facut un cont de economii, sau mai bine spus "am crezut ca fac ". Intrucat consider ca am fost indus in eroare in momentul semnarii contractului neexplicandu-mi ce comisioane sau penalitati exista in momentul retragerii sumei depuse va rog sa-mi spuneti modalitatea prin care pot recupera integral suma depusa. Altfel ma simt nevoit sa ma adresez la protectia consumatorului sau in justitie pentru a-mi recupera banii. Se profita de naivitatea oamenilor mai in varsta care cred ca in produsele ofertate fara a li se preciza complet toate implicatiile.

    31-03-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Pentru a remedia incidentul semnalat de domnul Gheorghe Baciu, banca noastra a intreprins toate demersurile necesare pentru a verifica modul in care a fost consiliat si i s-a prezentat produsul de economisire-creditare pentru domeniul locativ. Consideram ca in cazul domnului Baciu este vorba despre o eroare cu privire la natura actului juridic incheiat de catre dumnealui, domnul Baciu fiind de fapt interesat de un cont de depozit BCR. Astfel cum l-am asigurat telefonic pe domnul Baciu, situatia urmeaza sa fie remediata, in modalitatea convenita cu dumnealui, pana la sfarsitul acestei saptamani. Oana Folcic, Expert financiar bancar / Directia Clienti

    R MRamona Moldovan
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Si mie mi-a fost prezent

    Si mie mi-a fost prezentat un produs de conomisire creditare de la BCR BpL in felul urmator: inchei de exemplu un contract tip economii plus cu o valoare de 100.000 Ron care presupunea ca in minim 18 luni si maxim 5 ani eu sa economisesc 40% din valoarea contractata (chiar daca cerintele acestui produs impun o suma economisita de 50% din suma contractata) adica aproximativ 40.000 aceasta suma incluzand si prima de la stat, nefiind nevoita insa, sa depun bani in fiecare luna, avand posibilitatea sa depun o suma mai mare odata la cateva luni. Prima de de la stat se calculeaza o singura data pe an in baza economiilor mele din anul respectiv iar dobanda bancii este de 3%. Daca de exemplu au trecut 18 luni si eu am economisit deja 40% din suma contractata pot sa trec la produsul locuinta plus si voi beneficia de un credit de 60% din suma contractata pe care il voi putea restitui in 7 ani si 4 luni (88luni) cu o dobanda de 5% (cerintele acestui tip de produs impunand restituirea banilor in 5 ani adica 60 de luni) As dori sa stiu daca informatiile care mi-au fost furnizate sunt corecte si eventual sa imi fie furnizate si alte informati de care ar trebui sa stiu.

    19-03-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Timpul de asteptare pana la repartizarea contractului (momentul in care clientul poate dispune de suma economisita si are posibilitatea sa solicite creditul pentru domeniul locativ, adica diferenta dintre suma economisita si valoarea contractului) este influentat de comportamentul clientului in faza de economisire, respectiv de ritmicitatea si valoarea depunerilor sale. Daca clientul este orientat spre un plasament foarte avantajos, perioada optima de economisire recomandata este de 5 ani. In plus, dupa 5 ani clientul nu mai este obligat sa faca dovada investitiilor locative, daca nu solicita creditul pentru domeniul locativ. Daca un client alege sa depuna ratele minime lunare stabilite prin contract atunci timpul de asteptare pana la repartizare este de 5 ani. Clientii pot obtine de la consilierii BCR sau consilierii din sediile regionale BCR BPL o simulare a evolutiei contului de economii. Avand in vedere ca sistemul de economisire si creditare este unul colectiv, constand din acceptarea de depozite de la clienti in favoarea colectivului si acordarea ulterioara de credite, banca calculeaza pentru fiecare contract in parte Cifra de evaluare. Cifra de evaluare este un indicator calculat in baza unei formule matematice si care stabileste ordinea de repartizare a contractelor. Factorul principal care influenteza valoarea indicatorului este "aportul clientului", respectiv contributia sa baneasca in cadrul colectivului. Astfel daca clientul alege sa faca depuneri mai mari, peste valoarea ratelor de economisire el poate influenta cifra de evaluare si respectiv poate scurta timpul de asteptare, deoarece clientii cu o cifra de evaluare mai mare vor fi repartizati cu prioritate. Prin urmare, pentru ca un contract sa poata fi repartizat trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: timp minim de asteptare de 18 luni, sold minim economisit (in functie de tipul de contract 40% sau 50% din valoarea contractului) si cifra de evaluare minim 0,6. Detalii cu privire la Cifra de evaluare sunt prezentate in CGC, cap. 4 - Repartizarea contractelor. La solicitarea clientului, banca poate acorda o finantare anticipata sau intermediara. Finantarea intermediara se acorda in cazul in care soldul minim de economisit a fost acumulat fara a fi indeplinite insa celelalte conditii de repartizare, iar finantarea anticipata se acorda in cazul in care nu s-a acumulat soldul minim de economisit, ci doar echivalentul a 12 rate lunare de economisire. Oana Folcic, Ofiter bancar, Directia Clienti,

    C RClaudia Radu
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Buna ziua. Am si eu ace

    Buna ziua. Am si eu aceeasi problema ca toti care au postat pe acest site. Cu ceva timp in urma am incheiat un contract de economisire - creditare. Am depus suma de 500 Ron care la inceput mi s-a zis ca este prima rata insa apoi sa aflu ca este doar comisionul contractului. Acum nu mai lucrez si doresc sa reziliez contractul si sa imi iau banii inapoi. Nu este posibil ca suma de 500 RON sa fie DOAR UN COMISION!!!!!!E cea mai mare tampenie si cea mai mare teapa pe care o poate trage o banca.

    01-03-2010

    G UGilbert Untea
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Apreciez promptitudinea

    Apreciez promptitudinea raspunsului dumneavoastra pe aceasta cale si tin sa precizez  ca nu am putut fi contactat pentru ca , asa cum ati aflat deja, sunt plecat din Romania. Inscrierea la acest site nu mi-a permis sa las si numarul de telefon din strainatate.Dar, pe langa numarul de telefon eu am lasat la banca si o adresa de mail, prin care ulterior ati fi putut afla numarul de telefon ca sa ma puteti contacta. Intr-adevar am trimis o persoana imputernicita care sa se ocupe de rezolvarea acestor probleme, persoana care a intampinat greutati, pentru ca procura facuta de mine aici in Italia, tradusa si legalizata la notar in Romania trebuie sa fie mai intai vazuta de jurista bancii. Deja sunt doua zile de cand imputernicitul asteapta sa fie contactat de aceasta doamna jurista, dupa cum i s-a spus la BCR. Intentionez asa cum am spus sa anulez acel contract de economisire –creditare pentru ca nu am fost informat in mod corect si complet de tot ceea ce inseamna  un astfel de contract. In primul rand nu am fost eu cel care am solicitat acest produs, ci functionara mi-a prezentat acest contract ca fiind o forma avantajoasa de <strong>economisire</strong>. Nicidecum nu a fost vorba de  creditare. Cand eu am semnat contractul, rubrica pe care o mentionati dumneavoastra: ”comision 1% din suma contractata“, nu era completata cu nici o suma. Era doar mentionat “comision 1%”. Doamna functionara, ulterior, mi-a prezentat niste simulari ale unui eventual credit, dar am specificat clar ca nu ma intereseaza in nici un caz creditarea. Doamna  a raspuns ca nu e nici o problema, vom merge pe linia de economisire. Asa ca aceasta cifra de 53.900 lei nu imi dau seama de unde a aparut…Probabil e aprecierea functionarei cam cat as vrea eu sa creditez cand o sa ma razgandesc... Am contactat telefonic functionara, am trimis o persoana imputernicita si astept anularea acestui contract de economisire-creditare, restituirea intregii sume de 1000 lei  intr-unul din conturile ce le detin la BCR, pentru ca nu am fost informat intr-un mod corect si complet. Doresc sa mai fac o precizare legat de modul de functionare al acestui contract, de produsul pe care il vindeti: nu gasesc just ca acest comision sa fie luat in momentul economisirii, indiferent daca un client vrea doar sa economiseasca, sau vrea sa si imprumute. Este corect ca doar in momentul creditarii sa fie perceput acest comision, raportat la suma imprumutata.

    28-01-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    In aceasta situatie, in care doriti anularea cererii pentru incheierea contractului de economisire-creditare, este necesar ca imputernicitul dumneavoastra sa depuna o cerere scrisa si semnata, la BCR Sucursala Braila, in care sa solicite anularea cererii in cauza (ar fi bine sa indice seria/numarul si data acesteia) si restituirea sumei de 1.000 lei in contul xxx (indicat exact, in format IBAN) al carui titular sunteti dumneavoastra si in care doriti rambursarea banilor. La aceasta cerere (care poate fi si scrisa de mana, in fata consilierei BCR), sa se ataseze copie a imputernicirii si formularul de cerere care a ramas la dumneavoastra, barat cu mentiunea Anulat. Pentru celeritate, aceste documente pot fi transmise din unitatea respectiva si pe fax catre BCR Banca pentru Locuinte, la nr. 021.312.00.06, urmand ca originalele sa ne fie transmise pe calea obisnuita a corespondentei dintre unitatile BCR si centrala BCR BpL. Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra si va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru orice alte informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

    G UGilbert Untea
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Pe data de 22 ianuarie 2

    Pe data de 22 ianuarie 2010, am deschis un cont de economisire-creditare, depunand suma de 1000 RON.Acest cont l-am deschis la insistentele functionarei, pentru ca eu nici macar nu auzisem de existenta unui asemenea cont. Doamna mi-a prezentat beneficiile acestei depuneri, mai ales \"prima de la stat de 250 euro\".Vazand ca este un comision mic, de 1%, am semnat si am incheiat astfel contractul. Ajuns acasa insa, reiau si citesc conditiile contractuale. Raman surprins cand vad scris: comision 500 si ceva de RON. Nu inteleg. 1% inseamna 500 de RON?!1% din ce?Eu am crezut ca este vorba de 1% din suma depusa. Eu nu am facut nici un credit. Eu am depus suma de 1000 RON pentru ecomonisire. Doar atat. Caut pe internet si dupa cum vad mai sunt si alte persoane pacalite la fel ca si mine. inca sunt in termen de 10 zile si vreau sa cer anularea acestui contract si restituirea intregii sume de 1000 RON. Aceste lucruri ar trebui sa fie explicate clar clientilor. Profitati de ignoranta persoanelor pentru a percepe aceste comisioane uriase. Sper sa nu fie cazul sa actionez si in justitie pentru reabilitarea cazului.

    25-01-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Am efectuat nenumarate incercari de a va contacta, insa fara rezultat. Intelegem sa ne exprimam astfel pe aceasta cale regretul pentru cele semnalate de dumneavoastra, in special pentru intentia pe care ati anuntat-o, de a anula contractul de economisire-creditare pentru domeniul locativ. Data fiind importanta celor semnalate de dumneavostra, referitoare la consilierea pe care ati apreciat-o nesatisfacatoare, am incercat, prin colega noastra, din cadrul BCR Banca pentru Locuinte, care coordoneaza direct zona de distributie din Sud-Estul Romaniei, sa va contactam (telefonic) pentru a lamuri toate aspectele acestui produs, in general, dar si ale contractului concret pentru care ati completat cererea catre BCR Banca pentru Locuinte. De la colegii nostri din BCR, din unitatea in care ati incheiat aceasta cerere, am inteles ca sunteti plecat din tara, insa aveti un imputernicit care poate sa va reprezinte. Dorim sa subliniem faptul ca, in prezent, nu aveti pentru ce sa va ingrijorati: ca urmare a celor postate de dumneavoastra, am stopat temporar (pana la clarificarea finala a situatiei) procesarea cererii dumneavoastra, astfel ca incheierea contractului cu BCR BpL nu este finalizata. Banii pe care i-ati depus - cei 1.000 lei - sunt in siguranta, si, in situatia in care ne veti solicita (dumneavoastra, ori imputernicitul dumneavoastra) in mod oficial (nu printr-un mesaj postat pe internet) restituirea lor, o vom face de indata ce primim solicitarea, in contul bancar pe care ni-l indicati. Prin urmare, asteptam sa comunicati colegilor nostri din BCR/Sucursala Judeteana Braila hotararea dumneavoastra finala referitoare la cererea de incheiere a contractului cu BCR Banca pentru Locuinte, si sa completati (personal sau prin imputernicitul dumneavoastra) formularele aferente. Legat de cele semnalate de dumneavoastra referitor la comisionul bancii noastre (comisionul de deschidere, de 1% din suma contractata), trebuie sa mentionam faptul ca despre existenta si cuantumul acestuia noi informam clientii/persoanele interesate inca din cuprinsul cererii pe care acestia o completeaza si o semneaza. Si dumneavoastra ati completat si semnat acest formular - puteti verifica exemplarul care a ramas la dumneavoastra, in cadrul caruia este scris foarte mare: "Comisioane standard: deschidere 1% din suma contractata", in partea dreapta-sus a formularului. De asemenea, tot cu litere mari si ingrosate sunt rubricile "Suma contractata" si "Comision de deschidere", care se completeaza potrivit nevoii/solicitarii fiecarei persoane in parte. In cazul dumneavoastra, este scris "53.900 lei" la "Suma contractata" si "539 lei" la "Comision de deschidere", iar cererea este semnata de dumneavoastra. Desigur ca nu excludem faptul ca poate, din graba ori alte cauze, dumneavoastra sa nu fi retinut exact aceste valori, ori sa fi avut in vedere altele (1% din valoarea depunerii pe care ati facut-o). De aceea este important pentru noi sa clarificam direct cu dumneavoastra aceste aspecte, si sa va prezentam ce inseamna incheierea acestui contract relativ la nevoile si necesitatile dumneavoastra concrete. Poate (de ce nu?) veti ajunge la concluzia continuarii unui astfel de contract. Decizia va apartine si o vom respecta intocmai, atat in situatia in care alegeti sa nu dam curs cererii dumneavoastra de incheiere a contractului si sa va restituim suma depusa, cat si in cea in care alegeti continuarea contractului, fiindu-va alaturi pentru orice informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

    D PDana Popescu
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    Care este posibilitatea

    Care este posibilitatea de a fi titularul unui contract de economisire-creditare pe care nu ai avut niciodata intentia de a il incheia cu BCR? Simplu!!! Iti este falsificata semnatura de o salariata a bancii!! Bineinteles, folosindu-se si de datele tale personale si luandu-ti si bani din contul tau, pt a plati anumite comisioane. Asta mi s-a intamplat mie la sfarsitul anului 2009. Regret ca nu am depus in acel moment plangere la politie contra \"doamnei\" care a facut uz de fals. Dar nu este timpul pierdut. Am sa-mi exercit acest drept si ma voi adresa si Protectiei Consumatorului, avand in vedere ca BCR-ul este foarte pasiv, din cate am citit aici... Sa auzim numai de bine.

    18-01-2010

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Avand in vedere gravitatea sesizarii dumneavoastra, va informam ca am demarat deja demersurile necesare identificarii cazului dumneavoastra. Avem insa rugamintea sa ne contactati de urgenta in mod direct, la numarul de telefon al BCR Banca pentru Locuinte S.A.: 021.312.00.05, persoana de contact: Cora Dolinski, Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice, e-mail: cora.dolinski@bcrlocuinte.ro. Cu stima, Cora Dolinski

    M Tmihaela tedoru
    Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

    pe data de 15 octombrie

    pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

    03-12-2009

    Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

    Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie