top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 326 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M SMARIUS PAVEL SUCIU
    Card de debit de la BCR

    pentru a ridica cardul d

    pentru a ridica cardul de la o sucursala bcr, cel vechi expirase , am fost obligat sa semnez un document 'ca asa e procedura' angajatul de la ghiseu mi-a intors dosul la un manunchi de hartii fara explicatii si mi-a zis semnati aici si aici. poi dragul meu functionar eu am venit pt card ce nevoie am sa semnez ceva orice altceva ce nu tine de card? zice dansul 'e o actualizare a bazei de date' ok pot sa vad si eu ? de fapt dragii mei documentul era un contract 'cadru' completet bifat si 'aranjat' de catre angajatul de la ghiseu prin care eu sunt de acord ca toate datele cu caracter personal inclusiv cnp sa poata fi folosite inclusiv inprumutate in diferite scopuri publicitate, sondaje etc. suparat am ajuns la directorul sucursalei care sincer nu parea deloc surprins de toata povestea mea am refacut acel contract dupa ce am fost lasat sa-l citesc si sa-l completez cum voiesc , m-am linistit si ajung din nou la ghiseu sa-mi ridic cardul dar surpriza cardul meu nu era al meu ,al doilea nume era petru si nu pavel cu imi zice mie era o coincidenta nefericita , se mai intampla zic eu ,ce facem? poi il trimitem indarat si vine in doua trei zile, ok dar eu plec maine din tara si vin peste cateva saptamani , nu e problema vi-l tinem noi il gasiti aici, ok! m-am intors in tara merg sa ridic cardul dar ce credeti era tot cardul lui petru ca nu s-au obosit sa-l trimita si din nou am asteptat in final am reusit sa-mi primesc cardul dar aventura continua azi am vrut sa ridic de la atm o suma mai mare si am avut surpriza ca buclucasul meu card e limitat la 3000 de ron cica masura de precautie ce sa mai zic? nu am fost consultat in privinta asta nu am fost anuntat pur si simplu e dreptul lor sa faca ce vor si cand vor ca doar sunt banii nostrii si ei traiesc folosind banii nostrii in concluzie clientul nostru sluga noastra si cam asta e va pup DOAMNE AJUTA

    08-01-2014

    D Cdumitru cadar
    Credit nevoi personale de la BCR

    BCR nu mai este vazuta d

    BCR nu mai este vazuta de clienti ca o banca, ci ca un camatar. Exemplu concret. Personal am urmatoarele credite: 1. BCR - credit de nevoi personale contractat in 2007, suma 10.000 euro, termen de rambursare 120 de luni, rata lunara =213 euro (a fost si mai mare) 2. Banca ,,x,, - credit de nevio personale contractat in 2007, suma 16.000 euro, termen de rambursare 120 de luni, rata lunara = 197 euro. Si pot continua cu: - transformarea comisionului de risc in comision de administrare fara sa fiu informat, - stabilirea nivelului dobanzii de cate ori are banca ,,interese,, - refuzul de amanare a datei scadente a ratei lunare in apropierea zilelor de primire a salariului, - telefoane primite de la angajati ai bancii in momente absolut penibile (duminica seara la ora 21.00) etc. Concluzie: abia astept momentul in care voi termina de rambursat creditul, pentru a ,,sterge,, BCR din evidentele mele si ale familiei.

    05-01-2014

    M RMihai Rotaru
    Credit nevoi personale de la BCR

    Un credit derulat fara p

    Un credit derulat fara probleme. O impresie placuta despre BCR.

    01-11-2013

    M AMarius Albinita
    Tranzactii la ghiseu de la BCR

    BCR, este cea mai prost

    BCR, este cea mai prost administrata banca din Romania, sunt dispusi sa investeasca sume mari de bani in reclame pentru retardati cu Feti Frumosi si Povesti ca-n Povesti, dar cand vine vorba de experienta si timpul clientului se fac ca ploua. Caz concret, platesc rata bancara pentru un credit tip Prima Casa (am venituri in lei), dar niciodata nu am cumparat Valuta de la BCR, pentru simplu fapt ca celelalte banci prezente in zona (Banca Carpatica) au un curs de schimb mai bun (cum de acestia pot, e un mare mister), problema este ca exista o singura persoana la casierie (care aproape ca nu are niciodata pauza, vezi conditii de lucru). De ce nu angajeaza inca o persoana pentru a grabi lucrurile?! Da stiu au servicii de internet banking, dar eu nu sunt dispus sa platesc pentru ele, asta inseamna ca trebuie sa am parte de tratament discriminatoriu si sa fiu "fortat" sa accesez acest serviciu ?! Si nu numai din acest motiv imi pastrez parerea ca BCR este CEA MAI PROST ADMINISTRATA BANCA DIN ROMANIA! PS: Agentia Sebastian (aveau si Agentia Ferentari, dar au inchis-o in primavara, ca de nu mai "vindeau" suficiente credite)

    29-08-2013

    I TIoan T?ut
    Credit IMM de la BCR

    În plina criza a redus l

    În plina criza a redus linia de credit obligându-ne sa rambursam. Acordarea liniei de credit pe 3 luni cu toate cheltuielile aferente-foarte mari cu evaluari... Egal falimentul iminent. Nu am avut cu cine vorbi, totul s-a centralizat, a început hartuirea.

    26-08-2013

    N CNemultumit Client
    Credit imobiliar de la BCR

    Dezastru! Faza de info

    Dezastru! Faza de informare: Daca la alte banci in maxim 5-10 minute puteam afla fix rata pe care o am de platit, aici a fost necesare doua vizite si stat cate o ora ca sa-mi arate (pe ecran!!!!) valoarea ratei. Pregatirea dosarului: Mi s-a spus ca dureaza cateva zile... Am depasit o luna! S-au pierdut vreo 3 zile din cauza vanzatorului, dar in rest: "nu putem merge la notar ca nu am pregatit actele", "nu putem azi, ca e vineri ora 2", vine la notar cu actele nepregatite corespunzator... Ii promite vanzatorului (in fata notarului) ca pana luni va avea banii. Dar luni dimineata nu mai erau asa siguri. Bineinteles ca contractual de credit l-am vazut si semnat dupa ce am fost la notar... In total cred ca am deposit deja 10 ore de stat la masa inspectorului de credite... Incredibil cat de incet si cata birocratie... Surpriza: Pe CF am interdictie de inchiriere si amenajare! Cand le-am cerut acordul pentru inchiriere au inceput sa dea din stanga in dreapta... semn ca habar nu avea ce trebuie facut si m-a amanat.

    08-07-2013

    V AVulpe Alexandru
    Depozit la termen de la BCR

    Am prins depozit promo p

    Am prins depozit promo pe 3 luni prin Click 24 banking caruia îi creste dobânda cu 0,25% la fiecare reînnoire. Chiar ?i a?a dobânda nu e mare, dar în timp ajunge bunicic?. Momentan înc? n-a sosit prima maturitate. Altfel, depozitele au dobânzi mici la BCR (în condi?iile în care dobânzile la credite sunt mai mari la BCR decât la alte b?nci). Asta (p?rere personal?) înseamn? c? sunt pe pierdere ?i vor profit rapid.

    17-04-2013

    V AVulpe Alexandru
    Card de debit de la BCR

    Pe vremea aceea (2005) e

    Pe vremea aceea (2005) era altfel. Costurile nu erau f transparente, difuzarea informatiilor pe internet nu prea exista. Acum (2013) pot spune c? serviciile de Internet banking (practic doar pe astea le folosesc, interac?iunea cu func?ionarii fiind minim?) sunt irepro?abile. Aplica?ia 24banking de mobil este cred cea mai bun?.

    17-04-2013

    M RMARI R...
    Schimb valutar de la BCR

    Am cerut sa schimb la ca

    Am cerut sa schimb la caseria lor fabuloasa suma de 20 Euro si m-au anuntat ca trebuie sa astept sa fiu INTRODUSA IN BANCA LOR DE DATE....si am spus ca NU DORESC.....si mi-au raspuns CA POLITICA BANCI NU LE PERMITE SA SCHIMBE BANI ...CELOR CARE NU SUNT IN BANCA LOR DE DATE....E REVOLTATOR.......................UNDE TRAIM...................

    09-04-2013

    A CAdrian Cirlomanu
    Internet banking de la BCR

    Sunt client BCR de ani d

    Sunt client BCR de ani de zile, folosind Internet Banking-ul cam de cand l-au facut gratuit clientilor retail (o oferta de prin 2005-2006) iar acum platesc pentru acest serviciu. Am mai multe lucruri de semnalat: 1. sa nu ai de-a face cu sucursala. Am avut probleme la inchiderea conturilor (trebuind sa ma deplasez de mai multe ori), la radierea unor entitati fictive create de catre angajatii bancii (practic, apaream de mai multe ori in sistem, cu acelasi nume dar cu CNP usor modificat) 2. sa nu ai de-a face cu call-center-ul. Rata de succes a fost sub 50%, dupa ce iti citeste 3 cartonase te trimite in sucursala (nu iti poate spune un IBAN, nu poate vedea conturile, nu poate vedea tranzactiile, nu-ti poate explica sumele blocate, nu-ti poate debloca internet banking-ul). 3. modifica comisioane, termeni si conditii dupa cum au ei chef. Au majorat comisioane in 2012, majoreaza si acum in 2013, iar la ghiseu ma anunta cu nonsalanta ca o sa imi modifice si tipul de pachet contractat (evident, ca sa fac aceleasi operatiuni ca astazi ar trebui sa platesc mai mult) 4. stati pe internet banking-destul de cuprinzator, desi si aici am dat intr-o belea intrucat nu mi-a raportat neplata unui direct debit, iar luna urmatoare m-am trezit debransat de la gaze :D 5. au multe ATM-uri, iar cash-ul e inca foarte util in tara asta. trebuie sa ma hotarasc in 30 de zile daca gasesc alt lac in care sa ma arunc cand plec din putul BCR. costurile la alta banca le banuiesc a fi similare, insa poate dau de niste servicii mai prietenoase la distanta: in Bucuresti, chiar este o problema sa pierzi 1-2 ore in trafic + sucursala pentru a depune o solicitare ce poate fi foarte bine rezolvata la telefon.

    26-03-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie