top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 328 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C CCoszmin-Ioan Cimpean-Radomir
    Credit nevoi personale de la BCR

    buna seara, Am si eu un

    buna seara, Am si eu un credit de nevoi personale la BCR, in valoare de 20.000, din anul 2007, pe 10 ani, fara ipoteca, care initial a fost cu aceeasi rata pe toata durata desfasurarii lui 350 lei/luna. Spre surprinderea mea, dupa mai bine de un an, la momentul platii ratei, mi-a cazut efectiv fata pe jos cand a trebuit sa achit rata cu 100 lei mai mult. Pe langa faptul ca nu am primit instiintare de la domniile lor despre modificarea ratei, la incheierea contractului nu am primit nici macar o copie din contractul semnat cu ei si ce-i drept nici nu l-am cerut. Nu ma intrebati de ce? Se pare ca colosul BCR a inceput vanatoarea de caprioare si anume, in decursul lunii martie am primit de la ei un act aditional prin care mi s-a oferit o dobanda mai mica la credit, cu conditia sa o pastrez pana la sfarsitul creditului. Amin. Ce sa fac oameni buni?. multumesc

    06-07-2010

    C CCoszmin-Ioan Cimpean-Radomir
    Credit nevoi personale de la BCR

    In anul 2007 am achiziti

    In anul 2007 am achizitionat un credit, de nevoi personale, in lei de la "fostul BCR", care la acea vreme era, pentru muritorii de rand, o catedrala bancara la care oricat de credincios erai, avea pacate. Odata cu incheierea contractului de creditare pe langa faptul ca nu am primit un exemplar din contract, pe langa faptul ca am primit mai mult cat am solicitat, sa ma incadrez peste pragul de 200 mil. lei, pentru a fi luat in evidente cu credit, si mai ales pe langa faptul ca la momentul ridicarii sumei de bani, am fost trimis in bataie de joc la alta caserie, unde, dupa ce am stat la coada mai bine de o ora, am fost trimis in cele din urma la caseria unde mi s-a facut ordinul de plata toate au fost in regula. Toate bune si frumoase, dar, in acea perioada tumultoasa pentru BCR si angajatii sai, a venit marele val al schimbarii care a adus cu el schimbarea stapanilor si totodata a dobanzilor, care au explaodat intr-un ritm ametitor.

    05-07-2010

    C MConstantinescu Mihai
    Credit imobiliar de la BCR

    Astazi am fost la sucurs

    Astazi am fost la sucursala de unde am luat creditul ipotecar. Mai nou orice sesizare trebuie aprobata de un consilier, nu te mai duci tu si depui direct la registratura. A citit o fata care era dusa rau sesizarea in care solicit ca incepand cu 21 Iunie, cand a intrat ordonanta in legalitate, modificarea formulei inlocuind indicele variabil "dobanda de referinta" cu Euribor 6M. I-au sarit ochelarii, i s-au bulbucat ochii. Mi-a spus ca nu pot solicita asa ceva, ca este ilegal. Ca nu o sa castig nimic, este posibil ca bosii sa se supere pe mine. Oare o sa ma si pedepseasca? M-a amenintat indirect ca daca nu semnez actul aditional, contractul se anuleaza si trebuie sa dau banii inapoi. Au ei acest drept sa ma puna sa semnez o hartie pe care nu am negociat-o, iar daca nu semnez sa anuleze contractul? Mi-a spus sa fiu multumit cu o marja de 7%. Nu le-ar fi rusine, ca din banii mei si ai vostri iau salarii, ca iau cu japca din dobanzi nesimtite. Camatarie cu acte pana te jupoaie si te arunca in sant. Lucrurile nu vor ramane asa, pentru BCR razboiul abia acum incepe.

    05-07-2010

    B Mbarsan Monica
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Semnez si eu acea petiti

    Semnez si eu acea petitie virtuala si ma voi inscrie intr-un proces colectiv impotriva bancii daca acesta va avea loc. Si eu am faimosul credit cu 8.9% dobanda de referinta abuziva a bancii + 1.5 % marja. Dar imi vine greu sa cred ca se va transforma in EURIBOR + 1.5 % adica 2.5%. Adica zic: da Doamne! dar nu vor gasi ei o portita sa ne fraiereasca? Nu am gasit pe nimeni sa imi explice cum se va aplica aceasta ordonanta de urgenta. Nimeni nu zice nimic concret. Parca suntem intr-o tara de nebuni sau de mafioti, toata lumea tace.

    05-07-2010

    C Rconstantin radulescu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    DA SUBSCRIU LA ACEASTA P

    DA SUBSCRIU LA ACEASTA PETITIE. Sper sa gasim o modalitate de a ne contacta si a ne strange cat mai multi pentru a ne cere drepturile, care sunt de fapt, prevazute si in contractele noastre numai ca BCR nu doreste sa le recunoasca sau are un alt mod propriu de interpretare. Trebuie sa luam atitudine si sa spunem STOP abuzurilor BCR. Sa va relatez un exemplu de batjocura. In urma cu o luna am transmis prin mail la BCR doua sesizari privind calculul dobanzii si unele nereguli privind comisionul de administrare. Dupa fix 30 zile am primit urmatorul raspuns "Urmare a noilor dvs. sesizari, inregistrate in Contact Center BCR (site reclamatii), legate de modalitatea de derulare a contractului de credit de care beneficiati, dorim sa va reiteram rugamintea ca in vederea obtinerii clarificarilor/informatilor suplimentare pe care le doriti cu privire la imprumutul respectiv, sa va adresati reprezentantilor sucursalei proprietar. Fata de cele de mai sus, va asiguram, stimate domn, de intreaga noastra colaborare si disponibilitate.Cu stima, Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail-CRM" Mai au rost comentariile? M-au umplut de stima. "Specialistii" BCR au avut nevoie fix de 30 zile pentru un astfel de raspuns. Dupa ce ca ne inseala ne mai si batjocoresc si injosesc. Intentionez sa fac o reclamatie la BCR pe aceeasi tema ca domnul din Arges. Ma intereseaza punctul lor de vedere pentru ca mai departe intentionez sa ii actionez in judecata, asta in cazul in care nu reusim sa ne strangem cat mai multi si sa ii actionam impreuna. Sunt de parere ca actul aditional nu trebuie semnat ci, dimpotriva, imediat facuta o sesizare prin care sa se solicite ca marja bancii sa fie cea specificata in contract, adica 1,2pp sau 1,5pp sau cat are fiecare. Va doresc sanatate si sa rezolvam aceste probleme cat mai repede.

    05-07-2010

    P GPandele Gabriela
    Credit nevoi personale de la BCR

    Ma alatur si eu petitiei

    Ma alatur si eu petitiei dvs. Cred ca eu detin recordul cu dobanda (variabila cica, dar neschimbata de doi ani) de referinta de 16.2% + marja de 4pp + acel comision de risc nesimtit de 100 lei lunar. Rata lunara de 770 lei la un credit pe 10 ani in valoare de 34.800 lei. Astia chiar iau pielea .

    05-07-2010

    P CPletoianu Catalin
    Credit imobiliar de la BCR

    Si eu subscriu. Sper ca

    Si eu subscriu. Sper ca cei de la CONSO.RO sa ne ajute si pe noi si sa faca publica camataria BCR. Si eu am marja de 1,4% + dobanda de referinta 8,9%. Am sunat la banca si mi-au zis ca au la dispozitie 90 de zile sa faca modificarile in contracte.

    05-07-2010

    L BLavinia Bogateanu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Subcriu si eu la aceasta

    Subcriu si eu la aceasta petitie, sperand ca intr-un final se va face dreptate tuturor clientilor BCR, mai ales a celor vechi. Eu de exemplu am achitat din Dec. 2007 pana acum o dobanda totala de 18.000 euro si o rata principala de aprox.3500 euro. Consider ca ar trebui ca acest imprumut pe care l-am facut sa fie intr-o oarecare masura echitabil, atat pentru creditor cat cat si pentru consumator, intrucat BCR se vrea a fi considerata o institutie bancara de renume si nu o camatarie. Precizez ca, avand in vedere ca in Art.37 punctul b) se precizeaza ca marja bancii nu poate fi modificata, acest lucru inseamna ca marja contractului meu de credit ramane la 1,5 p.p. si dobanda de referinta a bancii va trebui convertita prin lege din 8.9% in rata de referinta EURIBOR (intrucat am un credit in euro). Multumesc initiativei Conso.ro de a oferi prilejul consumatorilor de a expune realitatile unui credit contractat la BCR si consecintele negative si injuste in acelasi timp pe care le are asupra fiecaruia dintre noi.

    05-07-2010

    I PIon Popescu
    Credit imobiliar de la BCR

    M-am interesat si la alt

    M-am interesat si la alte banci sa vad daca pot refinanta creditul de la BCR si sa pot scapa de ei. Cred ca sistemul a intrat deja in functiune. Daca la unele banci, veniturile prezentate sunt suficiente, te refuza pentru ca garantia cu ipoteca nu mai este de ajuns si iti cere sa adaugi alta ipoteca, altele nu mai imprumuta sume mai mari in euro de la o anumita limita fara garantie ipotecara in plus fata de cea existenta. Si astfel esti captiv si accepti toate clauzele care vor fi impuse cu "generozitate" de BCR. Cui sa te adresezi?Cine poate rupe acest lant? OPC este supraaglomerat cu reclamatii pe o paleta foarte larga de domenii ! Nu are de unde sa ia oameni specializati pe domeniul financiar. In instante judecatorii nu sunt formati si specializati sa judece astfel de litigii si amana la nesfarsit sau nu dau dreptate decat in rare ocazii clientilor in confruntarile cu banca. Iar daca unul castiga un proces nu insemna ca si ceilalti in situatii asemanatoare vor castiga. BNR nu se implica in relatia banca-client , desi rolul BNR este descris la: http://www.bnr.ro/Stabilitate-financiara---Rolul-BNR-3114.aspx. Nu exista cooperare intre institutii pentru rezolvarea cazurilor noastre. Este un sistem aproape mafiot, in care cel care va pierde este cetateanul de rand. Tot asa vom pierde si aceste trei luni si vom plati rate mari pentru ca, daca te duci la BCR iti spune cu seninatate ca se lucreaza la noile schimbari. A reusit pana acum sa semneze cineva un act aditional conform OG50/2010 cu BCR ? Singurul drept al nostru este sa ne plangem? Astept alte experiente prin care a-ti trecut si poate ne aude cineva. Multumim CONSO pentru ca existi !

    04-07-2010

    N RNutu Radu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Buna Ziua, Pe masura

    Buna Ziua, Pe masura ce citesc postarile anterioare si recitind de cateva ori Ordonanta de Urgenta, realizez ca BCR se poate gasi intr-o situatie destul de neplacuta in raport cu acei clienti ale caror contracte au inclusa dobanda proprie de referinta de 8.9%. Eu inteleg din asta ca Euribor inlocuieste dobanda de referinta si marja bancii ramane neschimbata. In cazul asta trebuie discutat cu un avocat, pentru ca eu nu mai am de gand sa ma las prostit si inselat de camatarii astia. Platesc aproape 700 de euro pe luna din care numai 60 de euro reprezinta ceea ce eu am imprumutat. Nu stiu cum ganditi mare parte dintre voi, dar sunt hotarat sa nu le mai dau bani aiurea. Sunt bani pe care ii castig greu. Are cineva ceva solutii ? De data asta legea este de partea noastra, nu mai putem sa ne lasam dusi de nas. Astept ceva sugestii din partea fiecaruia dintre voi, in orice caz eu merg mai departe, sunt dispus sa merg si in instanta in cazul in care as avea ceva sanse de reusita. Am trimis o sesizare la ANPC. Daca ANPC confirma cele reclamate de mine, atunci o sa imi angajez un avocat care sa ma reprezinte. Vezi cazul d-lui din Jud Arges. Sper sa aflam mai multe amanunte. Bafta multa

    03-07-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie