top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2 | 134 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A OAdina Oltean
    Card de credit de la BRD

    Buna ziua, doresc sa pos

    Buna ziua, doresc sa postez raspunsul meu la raspunsul primit de la BRD legat de problema comisionarii modificarii codului PIN. Ceea ce inteleg eu este ca, BRD continua sa creada ca fraiereste pe toata lumea. Spun asta deoarece inteleg ca desi la orice Banca/bancomat este posibil sa iti schimbi numarul PIN, adica, te duci la bancomat si ai optiunea de schimbare PIN(LA ORICE BANCA!), introduci PIN-ul anterior si ITI ALEGI un alt PIN, BRD considera ca are ceva special. Poate Dl. Traian Traicu sa imi explice in ce consta serviciul suplimentar al BRD care nu este standard si clientul poate sa isi aleaga numerele ce compun PIN-ul?! Pentru ca eu cand mi-am schimbat PIN-ul(si am fost taxata pentru asta) am facut exact la fel ca si la orice alta Banca, si mai am carduri la inca doua... Am scris si la BRD despre aceasta problema si poate ati fi curioasi sa aflati ca de la BRD nu mi s-a spus nimic despre un serviciu suplimentar, ba chiar mi s-a spus ca \"nu pot decat sa va dau un raspuns comercial\" adica: BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor asa ca ei au gasit un motiv extrem de bun pentru inca un comision...Macar aveti bunul simt si nu ne mai insultati inteligenta!

    23-03-2010

    N Aneculai andone
    Credit auto de la BRD

    in 2008 cand dobanda a s

    in 2008 cand dobanda a scazut s-au facut ca ploua,dar in 2009 cand a inceput criza au si sarit cu dobanda la creditul pe care il aveam.intr-un cuvant sant niste JIGODII ORDINARE,au motivat ca au crescut cheltuielile dar au mai deschis citeva zeci de filiale

    17-03-2010

    L VLaurentiu -Adrian Voiculescu
    Prima casa de la BRD

    Am avut o intarziere de

    Am avut o intarziere de 1 zi la plata ratei lunare catre BRD si mi-a fost luata o penalizare de 10 euro.Intarzierea s-a produs din cauza faptului ca ziua de plata a fost duminica iar eu am fost luni la prima ora, dar pt. ei nu a contat.Oricum, mi-a fost dat de inteles ca o intarziere de o zi sau una de 30 de zile tot cu eceeasi suma se "taxeaza".Se pare ca in relatia banca-client numai ei au dreptate. Apoi modificarea ratei s-a produs fara ca eu sa fiu anuntat in prealabil. Mi s-a comunicat in momentul in care am platit ca s-a schimbat EURIBOR-ul. Intreband de ce nu m-au anuntat, mi s-a raspuns ca acest lucru a fost anuntat pe canalele media si ca ei nu pot informa fiecare client in parte de modificarile survenite la plata ratelor. Simt ca cineva imi baga mana in buzunar,fara sa intrebe, considerandu-se perfect indreptatit sa faca asta...doar pe spatele lor mi-am cumparat casa, asa cum mi s-a comunicata de la sucursala la care am fost sa platesc.Va multumesc,

    17-03-2010

    Z KZOLTAN KIS
    Card de debit de la BRD

    fiind angajat la o firma

    fiind angajat la o firma am fost obligat fara sa vreau sa deschid cont la brd,anultrecut mai precis aprox.15 dec.2009 am depus o reclamatie privind nemultumirile pe care le am fata de banca,dar nici in acest moment nu am primit raspuns,implicit nu pot depune reclamatie la OPC. in data de 15 03 2010 am solicitat inchiderea contului si rezilierea tuturor clauzelor contractuale ,dar abia peste 1 luna voi afla daca se va aproba probabil pentru amai ciupi ceva (ESTE CEA MAI MIZERABILA BANCA EXISTENTA PE PIATA ROMANEASCA)

    16-03-2010

    T -Traian Traicu -PR Manager, BRD
    Card de debit de la BRD

    Raspuns pentru doamna Ad

    Raspuns pentru doamna Adina Oltean: Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat

    16-03-2010

    A OAdina Oltean
    Card de debit de la BRD

    Experienta mea a constat

    Experienta mea a constat in faptul ca deoarece BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor(pt ca trebuie sa fie secret, evident)BRD a gasit un super motiv de a mai pune un comision:COMISION MODIFICARE PIN=2RON. Acest numar este un NUMAR PERSONAL DE IDENTIFICARE, este clar ca nu trebuie sa fie cunoscut de catre nimeni iar atata timp cat nu imi este posibil sa imi PERSONALIZEZ acest numar, intrucat este ales de catre un sistem informatic aleator, ar trebui sa mi se permita PERSONALIZAREA lui fara costuri suplimentare. De asemenea acest numar este si de protectie. Inteleg atunci ca BRD este impotriva sigurantei banilor clientilor si nu doar ca nu o sprijina ba chiar te pune sa platesti pt ea, astfel, cand doresti sa iti schimbi PIN-ul din motive de siguranta, trebuie sa platesti... NU este acesta un abuz clar al BRD si o bataie de joc fata de clientii lor???

    12-03-2010

    Răspuns BRD

    Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat. Traian Traicu -PR Manager, BRD

    D GDan Gisca
    Credit IMM de la BRD

    Am avut un proiect SAPAR

    Am avut un proiect SAPARD aprobat cu fonduri prin programul Fermierul garantat 100%de fondul de garantare. Banca a intarziat 9 luni semnarea contractului de finantare distrugand planul de afaceri. Acum sunt in proces cu ei pentru ca m-au pus sa avalizez bilete la ordin si acum vor sa le execute.

    03-03-2010

    G Sgheorghe stoica
    Credit auto de la BRD

    APROXIMATIV BUNA

    APROXIMATIV BUNA

    28-02-2010

    V Lveronica laios
    Probleme diverse de la BRD

    Am avut un credit pentru

    Am avut un credit pentru cumpararea unor bunuri pe perioada de 4 ani pe numele sotului incepand cu anul 2004 si pana in 2008. desi am achitat toate ratele luna de luna,(poate cu intarzieri de 2-3 zile cand se nimerea sa fie duminica eu neavand posibilitatea sa aleg data achitarii ratelor), fara nici o restanta, pana la ultimul leu de multe ori plateam cu 10 ron mai mult decat rata, ne-am pomenit cu sotul meu inscris la biroul de credite. am vrut sa facem un imprumut pentru adaptarea locuintei pentru fiul nostru care este in scaun rulant,si ne-a fost respinsa cererea fara nici o motivatie. acasa uitandu-ma pe actele returnate de banca am vazut ca sotul meu este inscris odata cu firma angajatoare. nu inteleg si cred ca este un abuz al bancii, sotul meu a fost un simplu angajat, fara functie de vreun fel. daca o firma are datorii, toti angajatii ei sunt inscrisi la biroul de credite? puteti sa-mi explicat de ce brd-ul s-a folosit in mod nejustificat si incorect de datele personale ale sotului meu. prin comportamentul abuziv al acestei banci care pretinde ca desfasoara anumite proiecte pentru persoanele cu handicap si despre care aveam o parere buna, este condamnat fiul meu, care este tot cu handicap. cine raspunde atunci cand inscrie o persoana la biroul de credite in mod incorect, in acest mod avertizand toate bancile despre un lucru nereal, creandu-i prejudiciu moral si pana la urma si material blocandu-i accesul la credite avantajoase? multumesc

    27-02-2010

    M Vmirela vlad
    Cont curent de la BRD

    Experienta mea cu aceast

    Experienta mea cu aceasta banca a constat in faptul ca aveam procura speciala valabila, emisa de notarul public, cu semnatura tatalui meu pe ea, tata era in coma la spital iar functionarii bancii nu cunosteau procedura, protocoalele sau mai stiu eu ce, ca sa-mi remita banii; colac peste pupaza pe individul de la ghiseu il preocupa faptul daca sunt sau nu unica mostenitoare, imi dadea sfaturi privind succesiunea in caz ca tata moare intre timp, etc. Incompetenta, obraznicie si aroganta - asta caracterizeaza personalul acestei banci. Am reusit sa-mi retrag banii cu ajutorul OPC Timis, dar dupa 48 de ore de la solicitare!

    21-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie