top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2 | 134 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A FAlexandra Falota
    Probleme diverse de la BRD

    Am fost sa depun bani in

    Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

    26-06-2018

    N FNaziru Florentina Alina
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    Am fost sa platesc o fac

    Am fost sa platesc o factura . Mentionez ca a fost prima data dupa mult timp cand intru intr-o banca din Romania. Am stat 30 de minute cu copilul la rand ca sa platesc acea factura. Cand am ajuns la ghiseu, doamna a spus ca nu la ea se plateste ci la robotel. Si robotelul nu da rest. Nu e posibil asa ceva.

    18-05-2018

    G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
    Probleme diverse de la BRD

    buna ziua, angajatii dum

    buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

    03-05-2018

    C MCristian Moisei
    Cont curent de la BRD

    Buna Sa nu care cumva

    Buna Sa nu care cumva sa va puna naiba sa lucrati cu BRD ul vreodata. Fugiti ca de boala de ei. NU au cont economii cu dobanda 0 in ziua scadenta iar comisioanele de transfer char si la sume mici sunt exorbitante. In cazul meu la 29000 euro transfer in Ro m au taxat 56 euro. FUGITI DE ACESTI EXCROCI!!

    01-02-2018

    C PCristian Piticaru
    Cont curent de la BRD

    Azi 26 ianuarie 2018 am

    Azi 26 ianuarie 2018 am facut un transfer din contul meu de euro in al cont din germania.Pentru suma de 125 euro mi-au luat comision 40 de euro. Nu mi se pare normal ca sa mi se ia asa de mult comision pt.ca in Germ.la un tr ca acesta se ia comision doar 3 euro.E o banca de cacat Deabia astept sa ma intorc in tara ca sa imi inchid conturile care le am deschise in Romania pentru ca sant camatari cu acte in regula

    26-01-2018

    V GVasiloiu Gabriel
    Card de debit de la BRD

    Am un card de debit Visa

    Am un card de debit Visa eliberat de BRD. Am disponibil in cont 770 lei. Am incercat sa cumpar carti de pe Amazon. U.K., in valoare de 170 lei. Nu este prima data cand fac cumparaturi de pe Amazon U.K. folosind acest card. Am primit anunt de la Amazon ca plata mi-a fost respinsa de catre banca. Am sunat vineri la Vocalis BRD timp de 25 minute, fara a-mi raspunde cineva, dupa care am renuntat. Am sunat apoi timp de 5 minute la Sugestii si Sesizari si vazand ca nu-mi raspunde nimeni, am renuntat. Am trimis e-mail la MyBRDcontact aratand situatia, in seara zilei de 12.01.2018. Luni, 16.01.2018 am primit doar pe e-mail un numar de inregistrare, fara ca banca sa doreasca sa-mi comunica termen de solutionare. Astazi, 16.01.2018, cel putin pana la aceasta ora nu am primit niciun raspuns de la BRD. Iau foarte serios in consideratie varianta in care anumiti angajati ai bancii imi cenzureaza cumparaturile.

    16-01-2018

    S CStefan Ciltea
    Card de debit de la BRD

    anstept de 20 minute in

    anstept de 20 minute in telefon sa iau legatura cu un operator, de neacceptat, prostia celor de la banca in cazul retraderii unei sume de bani nejustificata de pe card, deplorabila

    30-12-2017

    I PIoana Popescu
    Card de debit de la BRD

    Oameni incompetenti cu s

    Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

    06-12-2017

    D DDenisa Deac
    Refinantare credit de la BRD

    Buna . Am fost la Brd de

    Buna . Am fost la Brd deoarece voiam sa fac o refinantare , eu avand deja un credit la ei plus un card de cumparaturi la ING si descoperire de cont . Voiam sa le refinantez pe toate 3 , aveam nevoie de o suma de 15000 RON in total . Avand in vedere ca am contract pe perioada nedeterminata , un salariu mediu am facut rost de documentele specificate pe site-ul BRD si am mers la banca . Doamna de la banca , parea foarte disponibila , dar din pacate se vedea ca era foarte nesigura pe ea , se pierdea , de altfel a chemat pe cineva sa o ajute cu calculul pentru refinantare , spunandu-i ca ea nu intelege logica si nu stie cum se face . Dupa ce a facut calculele , imi spune ca cererea mi-a fost refuzata deoarece rezult in Biroul de Credite cu o restanta de 5 luni in valoare de 464 RON . I-am spus ca asa ceva nu e posibil , ca nu is la cunostinta de asa ceva deoarece mereu am platit la timp datoriile ce le aveam . Ba mai mult mi-a spus ca sunt trecuta pe lista de rau platnici si o sa pot sa incerc sa fac refinantare doar dupa ce o sa le duc o adeverinta unde sa rezulte ca am platit acea suma de 464 RON. Am inceput sa sun la ING sa verific daca am restante , la BRD am sunat la call center , toti spuneau ca nu am restante . La sfatul unei doamne de la ING am trimis o cerere la Biroul de Credit sa imi verifice situatia si sa imi trimita un mail cu istoricul ratelor sa verific personal unde e datoria de care imi vorbeau . Dupa mult tam-tam am primit de la Biroul de credit situatia , dupa ce am citit am realizat ca din 2013 de cand am avut primul card nu am avut NICIODATA NICI O RESTANTA , nu aveam intarzieri toate ratele erau la timp si ok . Ceea ce doamna a vazut era doar un imprumut care a fost rambursat la timp la categoria restante , nefiind inregistrat nimic . Am ramas foarte dezamagita deoarece doamna de la BRD de 2 ori m-a trimis acasa spunandu-mi ca sunt trecuta pe lista de rau platnici , ceva total neadevarat si neputand sa imi dea alte informatii . M-am stresat degeaba o saptamana alergand peste tot sa incerc sa imi dau seama de unde venea aceasta restanta inexistenta de altfel . Am avut o parere foarte buna despre ei , dar tocmai mi-am pierdut increderea . M-am simtit umilita sa imi spuna ca sunt pe lista neagra in conditiile in care eu in 5 minute uitandu-ma pe situatia biroului de credit am vazut ca e totul ok , nu e asa . Nu iti trebuia multa scoala sa iti dai seama..... Voi merge in alta parte , si imi voi inchide conturile la BRD cat de curand posibil .

    22-09-2017

    E MEmilia Mandalac
    Internet banking de la BRD

    Pe 12 iulie a.c. am prog

    Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c. Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!! In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!! Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!

    31-07-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie