top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M Vmagda voroneanu
    Cont curent de la CEC Bank

    O experienta oribila . M

    O experienta oribila . Mi au blocat niste bani pe card ca asa au vrut ei am chitante doveditoare solicit extras de cont nu imi apar tranzactiile cu sumele blocate si sold disponibil e de fapt soldul contabil. la atm imi zice alt sold disponibil cel pe care il si pot scoate de altfel. Baietii din linia intai de la carduri total dezinformati si minciunosi. M au pus sa aduc extras de cont de la OMV desi am bonul care imi atesta tranzactia refuzata. Nu exista asa ceva OMV ul sa imi elibereze extras de cont. Ca 30 zile tine banii visa blocati ca asa e protocolul le am cerut protocolul sa l vad nici ala nu mi l pot pune la dispozitie am inteles ca un extras de cont cec arata cum vrea cec ai cati bani vrea cec in cont si cand vrea cec. in urma discutiei cu un superior am inteles cam cum se intampla treaba se blocheza banii si cec ii tine cat vrea.EU nu recomand banca asta si nici nu voi mai folosi vre o data serviciile ei. stiu numai sa minta. vreau sold contabil sa imi apara pe hartie nu sold disponibil ca asta imi livreaza extrasul de cont cec. dat faceti asa sa nu poata omu depune plangere la opc.

    11-01-2017

    G AGabriela Anca
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Contractarea creditului

    Contractarea creditului ipotecar la CEC Bank a fost o experienta foarte placuta si eficienta. Intre depunerea initiala a actelor si semnarea actelor de vanzare/cumparare au fost 14 zile lucratoare. Va recomand cu incredere colaborarea cu agentia CEC Bank Dristor, Bucuresti.

    20-12-2016

    V IVasile Ionescu
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Buna ziua. Poate recoman

    Buna ziua. Poate recomandati ofiterilor de credit sa nu isi mai bata joc de clienti si sa ii minta !...concret, desi au dosarul de credit imobiliar aprobat, clientii sunt mintiti ca nu pot semna contractul de credit si ipoteca datorita faptului ca nu s-a implementat ordonanta 52 din 2016...care de fapt a intrat in vigoare de la 30.09.2016...nu este normal asa ceva, noi nu cersim bani, platim dobanzi !...Este vorba de o sucursala CEC din Bucuresti (din nefericire nu pot preciza numele agentiei...este lesne de inteles de ce). Va rog sa luati masurile ce se impun si sa informati persoanele responsabile din sucursalele CEC ca nu procedeaza corect !...acesta este respectul dvs. fata de clienti ? Multumesc.

    05-10-2016

    Răspuns CEC Bank

    “Stimate domnule Vasile Ionescu, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceste aspecte si va asiguram ca acestea reprezinta principala noastra preocupare, salariatii CEC BANK S.A. avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii. Conform instructiunilor primite pentru implementarea OUG 52 “In perioada 30.09.2016 – 05.10.2016 NU se vor perfecta noi contracte de credit si NU se vor acorda credite supuse prevederilor OUG 52/2016”. Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

    C PCornel Parscov
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am luat credit ipotecar

    Am luat credit ipotecar pe 20 de ani. Recomand CEC sucursala Mariott 13 Septembrie. Ceva birocratie dar dobanda buna.

    05-10-2016

    E MELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Suntem mostenitoare, eu

    Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali, art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/ testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!

    03-10-2016

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului. Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase. Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu multumiri, Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

    S SS... Stefanuca
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    ...scuze...intrebarea er

    ...scuze...intrebarea era cat dureaza obtinerea unui credit ipotecar de la depunerea actelor pana la virarea banilor catre vanzator....Multumesc

    11-09-2016

    S SS... Stefanuca
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Buna ziua. Aveti idee ca

    Buna ziua. Aveti idee cat dureaza obtinerea unui credit ipotecar de la CEC Bank (de la depunere bani pana la primirea sumei de catre vanzator) ?...pe site -ul CEC Bank se specifica faptul ca: "Perioada de tragere: maximum 30 zile calendaristice"...dar cat de reala este afirmatia ? In Bucuresti exista agentii CEC care sunt mai ok si mai putin ok ?...M-ar interesa pareri despre sucursala CEC 13 Septembrie (cea de vis-a-vis de Marriott)...orice parere este bine venita. Multumesc.

    11-09-2016

    Răspuns CEC Bank

    “Stimate Domn, Va multumim pentru interesul manifestat fata de oferta de produse si servicii CEC Bank. Pentru a obtine toate informatiile cu privire la produs de creditare, eligibilitate, mod derulare al dosarului etc., va invitam la sediul Agentiei CEC Bank 13 Septembrie, Calea 13 Septembrie, nr.103, bl.99, parter, sector 5. Programul de lucru cu publicul este de luni-vineri, orele 9,00-17,00. Telefon contact: 021/410.77.75, Plesnila Cristina, sef agentie. Multumesc,

    C Lcatalin marius lautaru
    Card de credit de la CEC Bank

    Dureaza prea mult pina i

    Dureaza prea mult pina iti trimite un raspuns daca ti Sa aprobat un dosar pentru un card de credit dureaza circa 7 zile cum pot afla daca Sa aprobat sau nu

    10-08-2016

    M CM CIM
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am incercat sa iau un cr

    Am incercat sa iau un credit ipotecar de la CEC, pentru achizitia unui teren, pe care era construita o casa din 1908, pentru a-mi construi o locuinta. am vrut sa plun ipoteca pe imobilul achiztionat. client perfect solvabil, bun platnic, tot ce vrei. Birocratia bancii a fost ceva de neinchipuit ! Am completat atatea formulare, mi s-au cerut nenumarate acte, am fost nevoi sa refac documentatia cadastrala, sa aduc adeverinta si de la asociatia de locatari etc., incat mi s-a acrit. am avut o rabdare de fier, am facut demersurile cat mai rapid posibil, dar cand, dupa 3 luni, mi s-a solicitat din nou adeverinta de la serviciu, incheiere de la cartea funciara pentru radierea unui drept de habitatie viagera asupra imobilului (in conditiile in care titularul dreptului de habitatie murise cu 4 ani inaintea inscrierii imobilului in cartea funciara si existau documente in acest sens in dosar!), s-a majorat rata dobanzii si avansul, fara a fi informat corect si prompt, am renuntat definitiv la ei. am inchis toate conturile deschise, cardurile etc., am ramas pagubit de contravaloarea evaluarii imobilului, de vreo 80 de lei pentru ca am inchis cardu?l / contul etc., DAR NU VREAU SA II MAI VAD SI SA MAI AUD DE CEC BANK ! Mi-au mai spus prieteni ca au o birocratie imensa, dar am crezut ca razbesc. Nu a fost chip. Sunt complet dezamagit si NU SFATUIESC PE NIMENI SA LUCREZE CU EI ! CM

    13-07-2016

    M RMarian Antonio Roman
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Buna ziua, In date de

    Buna ziua, In date de 2/06/2016 am depus actele pentru creditul de nevoi personale. La sucursala de pe str. Liviu rebreabu 13A, ma informat ca in 10 zile lucratoare voi avea un raspuns. Au trecut 27 de zile, si 19 zile lucratoare si inca nu am avut niciun . Doresc in cel mai scurt timp posibil un raspunz. O zi buna.

    29-06-2016

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie