C BCarmen Simona Biziniche
Cont curent de la ING
ING fura conturile batranilor
ING blocheaza conturile batranilor bolnavi si le pun conditii ilegale pentru a nu le mai da inapoi. Mama mea are certificat de handicap vizual cu insotitor si i-au blocat conturile pentru ca , desi am mers amandoua in agentie, angajatii ING au spus ca trebuia sa o sune cineva din sediul central sa o intrebe date din buletin si din aplicatia homebank.
Cand le-am spus ca acest lucru este imposibil si sa imi permita sa ii citesc eu datele sau sa ii citeasca angajatele din agentie, au refuzat, cerandu-ne fie HOTARARE JUDECATOREASCA DE CURATELA (desi mama nu are probleme psihice, are discernamant, doar ca nu vede), fie imputernicire de la notar, pe formularul intern al bancii, in care ING sa impuna notarului cum sa isi faca meseria si cum sa redacteze imputernicirea. Le-am spus ca acest lucru este imposibil, le-am facut si plangeri penale si plangeri la ANPC, CNCD si chiar si sesizari la ING-ul din Olanda, fara succes. Eu cred ca acesti angajati vor sa ii fure conturile, impunand tot felul de reguli ilegale si absurde. In plus, eu alimentez conturile mamei mele, banii sunt legali,proveniti din munca cinstita, nu avem popriri, nimic. Cand si-a deschis contul si cand si-a schimbat primul numar de telefon declarat de ea cu primul numar de telefon declarat de mine (si eu am conturi la ING si am schimbat, anul trecut, numerele de telefon, eu cu un numar nou business si ea cu numarul meu, pentru a permite fiicei mele sa declare numarul ei in contul de Young. Numarul ei de telefon fusese declarat de mama cand a deschis contul, mama raspunzand doar la telefonul fix al nostru), nici un angajat ING nu a intrebat-o cine o ajuta cu Homebank. Nu stiu cum vom rezolva, dar am citit pe internet ca, in trecut, cativa angajati ING au fost condamnati pentru ca au furat conturile clientilor. De cand le-am spus ca i-am reclamat, arantandu-le plangerile depuse, au inceput sa o sicaneze si pe fiica mea minora. Ea are un card ING Young si, desi ii crescusem limita la card de la 500 la 1000 de lei, la o ora distanta de operatiune, chiar daca primisem email de confirmare cu modificarea limitei, i-a fost imposibil de utilizat cardul, primind urmatoarele erori: ``tranzactie esuata`` si ``pin incorect``, desi pinul era corect. In plus, a doua zi i-a fost imposibil de utilizat cardul la a treia sesiune de cumparaturi, din ziua respectiva, desi suma obisnuita stabilita de ING nu a fost atinsa.
Trebuie neaparat sa ne mutam banii la alta banca, pana nu ni-i fura sarlatanii astia care, brusc, din senin, au capatat o ``grija foarte mare`` pentru banii mamei. Pana atunci nu a intrebat nimeni nimic. Cred ca vor sa ii ``palmeze``, adica sa ii tina blocati si sa ii faca disparuti, dar problema e ca eu am depus plangeri la autoritati si nu mai au cum sa faca astfel de ilegalitati.
07-04-2024