A GAdrian Grigoriu
Probleme diverse de la ING
Am primit notificare de la ING Ro ca trebuie sa ne actualizam datele personale. In caz contrar, ni se va restrange accesul la conturi in termen 30 de zile?!
Am procedat asadar la actualizarea datelor personale. Nu am reusit insa desi am incercat de cateva ori atat pe telefon prin aplicația ING Home, cat si pe Internet, pe laptop.
Câmpurile de pe ecranul "Datele mele", nu ne permit insa actualizarea, cu toate ca am urmat instructiunile din video-ul ING de suport, aplicația ING Home răspunzand cu mesajul urmator: "Pentru actualizarea datelor te așteptăm în cel mai apropiat ING Office"
Dar, noi, avand domiciliul in strainatate, stipulat de fapt in datele personale, nu avem cum sa ne deplasam la unul din officiile ING din Romania.
Pe 26 Aprilie am scris ca urmare la ING Customer Service descriind situatia. Nu am primit insa nici un raspuns pana acum, doua saptamani mai tarziu.
Am ridicat problema totusi si in urma cu circa doi ani. Cum insa atunci am pierdut ore la telefon, pentru a-i lamuri si actualiza datele, am prefera, ca banca sa rezolve problema o data pentru totdeauna, procedand la adresarea blocajului de actualizarea datelor din strainatate, astfel încât situatia sa nu se mai repete anii urmatori.
Acesta este insa al 3-lea mesaj insa la care ING nu raspunde. Cum am dori sa ne satisfacem obligatia dat fiind ca termenul de 30 de zile se aproprie, iar noi tot nu avem cum actualiza datele, am dori ca ING sa raspunda in sfarsit ca a luat cunostinta de situatie si sa procedeze la cautarea unei solutii sau remedierea situatiei.
Adrian Grigoriu