A GAGHEORGHIESEI GABRIEL
Probleme diverse de la TBI Bank
Voi evita TBI
După data de 26.10.2024, am fost contactat de un operator TBI si am primit mesaje SMS (01.11.2024), privind obligația de plata a unei sume de aproximativ 2000 lei. Am rămas consternat!
Am contactat un operator și am precizat ca plățile efectuate de mine au fost in spiritul indicațiilor oferite atât de aplicația TBI de pe telefonul mobil, cat si de cea de pe desktop, in sensul bunei credințe in îndeplinirea obligațiilor de plata.
Conform celor discutate cu operatorul, în seara zilei de 30.10.2024, am atașat pe aplicația Whatsapp fotografii după ecranul aplicației TBI.
Re-precizez:
1. Plata, in luna octombrie 20224, s-a efectuat conform datelor afișate pe interfața aplicației mobile, din aplicația de pe desktop, respectiv in suma de 190,98, in data de 24.10.2024.
2. Pentru siguranța plății, conform obiceiului meu, am sunat pe data de 25.10.2024 fiindu-mi confirmat de doi operatori ca plata s-a înregistrat și nu am restante la plata. Mai adaug ca, în mod similar, am procedat și in luna septembrie 2024, în data de 24 si 25.09.2024, pentru a avea certitudinea ca au ajuns banii la TBI. Acest demers a fost confirmat de operator, care a precizat ca plățile sunt la zi.
Am rugat a se reasculta dialogurile cu operatorii!
Deci, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleagă un umil client, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu?
3. Daca la aceasta data mi se imputa existenta unor restante foarte vechi, cum de nu au fost remarcate pe extrasele anterioare (lunile octombrie, septembrie, august etc.)? Cum de au fost „ascunse”? Cum de au scăpat operatorilor? Cum de nu mi-au fost comunicate pana acum? Se puteau clarifica problemele chiar din prima faza. Nu cumva sunt „inventate”, sau sistemul informatic este precar?
Ce am înțeles eu din aceasta stare de fapt? Ca o parte din operatorii TBI NU VERIFICA CORECTITUDINEA documentelor / extraselor de cont emise către client, personal fiind surprins de existenta unor asemenea GRESELI!
Practic, mă consider INSELAT. Admit ca, in spiritul ultimului extras de cont, emis in 05.11.2024, ratele sunt relativ corect evidențiate (cu excepția sumei de mai sus, de 117.99 lei), dar nu înțeleg sub nicio forma de ce mi se pune in sarcina suma de aproximativ 2000 lei si cum s-a format aceasta datorie, din moment ce eu am plătit mereu conform memento de plata din aplicație. Si ca acest lucru, precum si faptul ca PLATILE SUNT LA ZI, AU FOST MEREU CONFIRMATE DE OPERATORII TBI.
Mai întreb odată, mesajele afișate pe aplicația TBI sunt corecte sau înșelătoare? Ce trebuie sa înțeleg, ca aceste mesaje UNEORI sunt corecte si alteori nu?
Oare am greșit eu ca M-AM GHIDAT DUPA MESAJUL APLICATIEI? Ori poate APLICATIA NU FUNCTIONEAZA CORESPUNZATOR, dar in acest caz VINA APARTINE TBI, nicidecum mie.
Mai adaug faptul ca mereu am avut îndoieli privind așa-zisul sistem de plata "4 rate fără dobândă". Mereu m-am întrebat ce câștiga TBI?
Răspunsul se pare ca este acesta: tracasări nefundamentate ale clientului, invocarea unor datorii deși evidența și aplicațiile bancare puse la dispoziție de TBI infirma în mod evident acest lucru.
09-02-2025