top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R ORodion Ovidiu Olariu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua. Am incheiat u

Buna ziua. Am incheiat un contract in 2015, pe 5 ani. Am respectat toate prevederile contractuale, binenteles ca nu am primit prima de la stat, banii nu au fost retrasi, as dori sa fiu adaugat in grupul de whatsapp pentru procesul colectiv.(tel.0751065906)

18-11-2020

M BMaria Batrin
Probleme diverse de la CEC Bank

O haita de incompetenti,

O haita de incompetenti, de doua luni ma chinui la telefon si prin email sa imi schimb adresa, pt a-mi trimite noul card bancar la noua adresa. De fiecare data mi sa spus acelasi lucru, sa trimit email cu formular tip cerere si copie de pe buletin, Am facut treaba asta am trimis la toate adresele de e-mail CEC BANK, am primit automat e-mail inapoi ca e luat in considerare! Ce va pot spune e ca nu am primit nici acum un email de la ei pt a-mi confirma ca au trimis cardul, de fiecare data cand ii sun imi spun acelasi lucru veti primi un e-mail astazi Asta se intampla de doua luni, Cred ca pana la urma nu am de ales decat sa imi schimb banca si sper sa gasesc una cu oamenii mai competenti!

17-11-2020

Răspuns CEC Bank

Stimata doamna Batrin Maria, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Avand in vedere ca ati intrat in posesia cardului speram ca pe viitor sa fiti multumita de serviciile noastre. Cu stima CEC Bank

S MSorin Mihalea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, As dori sa

Buna ziua, As dori sa stiu daca mai e cineva in situatia aceasta: Am deschis un cont in 2015 la BCR BpL si perioada contractului de economisire s-a incheiat anul acesta. Am primit o informare de la BCR in care sunt informat ca mi-a fost reziliat contractul pentru ca nu am platit cel putin 6 rate. Evident ca nu am mai platit in ultimii 2 ani stiind situatia in care se afla acest program. Nu am fost instiintat in prealabil pe mail, telefon, am primit doar acest document prin posta. As dori sa va intreb daca era obligatorie ecomomisirea lunara ( consultantul care mi-a vandut pachetul mi-a spus ca nu este obligatoriu sa depui lunar, poti depune doar un an de zile din cei 5, in cazul in care doar atat doresti sa economisesti. ) Ati mai primit informari similare? Spor! Sorin

11-11-2020

A RaNDREEA RUS
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, In luna mart

Buna ziua, In luna martie am deschis contul, incasez lunar indemnizatia pentru copil in acest cont, si inca nu am primit cardul. De doua ori am fost la banca si au trimis mail sa imi solicite cardul la sucursala unde am deschis contul si pana in ziua de azi nu am card, am facut si o sesizare si degeaba. Aplicatia mereu se schimba, daca suni la ei stai cel putin 30 min pana raspunde cineva si si atunci mai stai 20 de min pana fac o sesizare. Profesionalism 0, mult timp pierdut si fara nici o rezolvare, inteleg de ce statul lucreaza cu asemenea banci.

09-11-2020

I PIulian Popa
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua.Am incheiat un

Buna ziua.Am incheiat un contract in 2015, pe 5 ani. Am fost afectat si eu de aceasta decizie. Banii nu i am retras. Doresc sa ma constitui si eu parte in proces. Vreau sa fiu adaugat in grupul de Watsapp./0727779654

07-11-2020

A BAlex Brad
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Am cotizat, am justifica

Am cotizat, am justificat suma in scop lucrativ (si eu, si fosta prietena, actuala sotie), insa nu am primit prima de la stat. Dorim sa ne alaturam procesului colectiv - 0040 722 843 815.

05-11-2020

I CIustina Codreanu
Card de debit de la Raiffeisen Bank

Am sunat acum 4 zile sa

Am sunat acum 4 zile sa mi sincrinizeze nr de telefon cu contul, pt a putea efectua plati online. Timpul de asteptare in a mi prelua apelul a fost de 48 de minute si cateva secunde. Din spusele celei de la cealalta parte a "firului", am inteles ca problema a fost rezolvata. Am incercat sa fac onplata online acum, si ce sa vezi??? Nu era nr adaugat! Am sunat din nou, am asteptat 38 de minute pt a mi fi preluat apelul. Am dat de un "domn" Andrei si mi a spus ca daca nu mi convine sa astept atat, sa schimb banca sau sa ma duc la ghiseu! Atat de simplu!!! Tin sa mentionez ca am mers la ghiseu innainte de a apela la ei telefonic, iar doamna din acea sucursala mi a spus ca ei nu se ocupa cu asa ceva. Ca trebuie sa sun neaparat! Foarte nemtumita sunt si chiar dezamagita. Ne rugam de ei, pe banii nostrii sa si faca meseria!!!

04-11-2020

S LSilviu LAZAR
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua.Am incheiat un

Buna ziua.Am incheiat un contract in 2013, pe 5 ani. Am fost afectat si eu de aceasta decizie. Banii nu i am retras. Doresc sa ma constitui si eu parte in proces. Cum s E procedeaza?

02-11-2020

M PMihai Popa
Credit nevoi personale de la BRD

SPER SA VADA CAT MAI MUL

SPER SA VADA CAT MAI MULTI MESAJUL ASTA !!!! BRD ESTE CEA MAI EXECRABILA BANCA DIN ROMANIA. AM FACUT LA EI UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE DE 5000 LEI. LA SFARSITUL CREDITULUI, AM RATAT DIN GRESEALA 2 LUNI DE PLATA DIN CAUZA CA ERAM PLECAT SI MAMA SE OCUPA DE PLATILE ONLINE IN CONTEXTUL CORONAVIRUSULUI SI NU DOREA SA IASA DIN CASA. CE FAC CEI DE LA BRD? IN LOC SA CONTACTEZE IMEDIAT UN EXECUTOR CUM AR FI NORMAL DE ALTFEL SA INCERCE SA MA CONTACTEZE, SA SE REZOLVE CU PLATILE SAU SA PRIMESC MACAR O HARTIE IN POSTA, AR FI VAZUT-O MAICAMEA SI MI-AR FI SPUS.....NU DOMLE EI DAU MAI DEPARTE CREDITUL MEU CELOR DE LA TBI SA POATA SI AIA SA SUGA PUTIN SA CAPUSEZE CAT SE POATE CA DUPA CEI DE LA TBI SA CONTACTEZE UN EXECUTOR PRIVAT SI ALA LA RANDUL LUI SUGAND CATE CEVA......PRIN URMARE DE LA UN CREDIT DE 5000 LEI AU MANCAT FLAMANZII DE LA BRD, HABSANII DE LA TBI SI AUROLACA DE EXECUTOARE.....SPER CA DE AIA 1000-1500 LEI SA LE LUATI LUMANARI ALORA PE CARE II IUBITI CEL MAI MULT (CEI DIN BRD GALATI BRAILEI SI TBI SA SE STIE SI DESPRE CINE E VORBA :D )

01-11-2020

R Irobert ionescu
Card de credit de la CEC Bank

buna seara.in urma cu 3

buna seara.in urma cu 3 saptamani am mers impreuna cu sotia la ancomatul din orasul bechet judetul dolj pt a scoate niste bani.am agat cardul si am vrut sa scot 500 ron ,bancomatul mi-a dat cardul afara si nu mi-a eliberat suma.crezand ca am facut vreo gresala am mai incerat inca odata pt aceeasi suma dar si de data aceasta aceasi problema.am verificat soldul si spre surprindera mea cardul imi arata ca mai am in cont mai butin cu 1000 ron.am sunat la cec si mi sa spus sa merg sa fac contestatie intr-o agentie ...este aproape o luna nici bani nu nu sau returnat si nici vreo lamurire din partea cec bank.pe bani nostri ,bani pe care i-am avut in cont si din cauza unui bancomat defect noi trebuie sa asteptam ca cec bank sa-si rezolve problemele..asta daca ni se vor mai returna inapoi suma pierduta din cauza bancomatului.exista camere de supraveghere la acel bancomat cazul era simplu de solutionat..rog rezolvarea urgenta.0755520908 Luminita Mitrea

30-10-2020

Răspuns CEC Bank

Stimata doamna Mitrea Luminita, Va informam ca in data de 30.10.2020, contul de card a fost creditat cu c/val tranzactiilor contestate.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie