top banner

CEC Bank face dreptate clientului care rambursase creditul anticipat

24 Februarie 2010 | Autor: Alin Iacob

Conso.ro a sesizat, la finalul saptamanii trecute, un caz incredibil. Unui client CEC Bank care-si rambursase integral imprumutul cu 3 ani in urma, i se cereau majorari de intarziere de 1.600 lei si fusese trimis la Biroul de Credit ca rau-platnic. In numai cateva zile, conducerea bancii a rezolvat cazul semnalat in favoarea clientului.

Sesizata de client, dupa ce acesta a postat cazul sau la Vocea Clientului pe Conso.ro, conducerea CEC Bank a analizat cazul intr-un termen foarte scurt si i-a dat dreptate petitionarului.

Banca si-a recunoscut eroarea

In raspunsul trimis clientului, reprezentantii bancii au explicat ca situatia in care s-a ajuns a fost posibila din cauza ca, in ciuda depunerii in cont a sumei necesare “stingerii integrale a obligatiilor de plata rezultate din contractul de credit, nu a fost prezentata bancii si o cerere scrisa in acest sens”.

“Neprimind o asemenea cerere, la data depunerii sumei mentionate nu s-a efectuat plata integrala a creditului, acesta derulandu-se conform graficului de rambursare definit initial”, au motivat reprezentantii CEC Bank.
 

Constienti insa ca eroarea le-a apartinut - avand in vedere ca s-a platit suma calculata chiar de functionarii agentiei CEC Bank in vederea rambursarii integrale - reprezentantii bancii l-au informat pe client ca “in prezent, creditul este inchis, iar dumneavoastra nu figurati cu informatii negative la Biroul de Credit”.

Un exemplu de urmat si de alte banci

In ultima vreme, tot mai multi clienti reclama neplacerile carora le-au cazut victima in relatia cu bancile. Nerespectarea contractului sau a legislatiei, cresterea abuziva a costurilor creditului, comportamentul lipsit de profesionalism al functionarilor bancari, si multe altele.

Spre lauda lor, unele banci trateaza cu seriozitate cazurile si situatiile facute publice de clienti. Raspund la reclamatii, chiar cu postari pe Conso.ro la Vocea Clientului, ii contacteaza pe acestia, incearca sa gaseasca o rezolvare justa. Altele, in schimb, ignora semnalele primite sau, in cel mai bun caz, manifesta o superioritate gratuita in raspunsurile pe care le dau clientilor.

Implicarea conducerii CEC Bank in rezolvarea rapida a acestei situatii neplacute, atat pentru banca, dar mai ales pentru client, reprezinta un exemplu care ar trebui urmat pe viitor si de conducatorii altor banci.

Mai devreme sau mai tarziu, criza va trece, si bancile se vor lua din nou la intrecere pentru atragerea de clienti carora sa le dea imprumuturi. Si cine s-a fript o data cu ciorba, va sufla si in iaurt, indiferent cat de cunoscuta sau cat de mare este banca al carui client a fost si care l-a tratat necorespunzator.

Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News

Comparații

Credite nevoi personale

Credite nevoi personale
  • Compari ofertele și economisești bani
  • Aplici online la credit
  • Verifici situația de la Biroul de Credit
Compară
Educație financiară

Banchereza, pe înțelesul tuturor

  • Te ajutăm să înțelegi mai ușor contractele bancare
  • Vorbim în termeni simpli, pe înțelesul tău
  • Sfaturi financiare pentru consumatori
Citește

Un proiect susținut de

BCR

Credite nevoi personale

Alte Articole

Sărbători smart cu soluții digitale de la Garanti BBVA

Sărbători smart cu soluții digitale de la Garanti BBVA

Aplicația de Mobile Banking de la Garanti BBVA devine spiridușul digital al sărbătorilor, oferindu-le clienților posibilitatea de a aplica pentru un credit de nevoi personale și pentru un card de credit Bonus Card, 24/7, de oriunde din lume, doar cu un smartphone conectat la internet, fără nevoia de a vizita o agenție bancară.

18 Dec 2024 | Credite nevoi personale
Creste numarul ofertelor cu dobanzi fixe unice la creditele de nevoi personale

Creste numarul ofertelor cu dobanzi fixe unice la creditele de nevoi personale

Garanti Bank este una dintre bancile care propune o strategie de promovare a solutiilor de creditare obtinute prin aplicatia mobila.

10 Dec 2024 | Credite nevoi personale
Garanti BBVA mizează pe digitalizare

Garanti BBVA mizează pe digitalizare

Garanti BBVA a dezvoltat o aplicație de mobile banking care își propune să reprezinte un adevărat hub digital, care permite oricărui client al băncii să aplice pentru un credit de nevoi personale și pentru card de credit Bonus Card, 24/7, de oriunde din lume, doar cu un smartphone conectat la internet, fără să fie nevoie să viziteze o agenție a băncii.

21 Noi 2024 | Credite nevoi personale
Sunt mai scumpe creditele de consum din Romania fata de cele din zona euro?

Sunt mai scumpe creditele de consum din Romania fata de cele din zona euro?

Adoptarea euro nu garanteaza nivelarea costurilor de creditare, existand diferente majore intre tarile din zona euro.

14 Noi 2024 | Credite nevoi personale

TE AJUTĂM SĂ-ȚI FACI CALCULELE

Calculatoare

Credit maxim

Calculează suma maximă pe care o poți împrumuta în funcție de venitul tău

Rate credit

Calculează rata lunară, DAE și graficul complet de rambursare la creditul tău

Refinanțare credit

Calculează suma pe care o poți economisi dacă îți refinanțezi creditul