In 2006, BRD anticipeaza ritmuri inalte de crestere ale creditelor de consum. Banca se concentreaza pe aceasta categorie de produse si pe extinderea retelei in orasele medii si mici.
Cresterea creditului de consum va avea o evolutia similara cu cea din 2005, intrucat pentru moment cererea nu este satisfacuta, considera Sorin Mihai Popa, director general adjunct BRD Groupe Societe Generale. O evolutie mai spectaculoasa s-a observat deja in cazul creditelor pentru achizitionarea bunurilor de larg consum. Insa si creditele auto si cele pentru nevoi personale vor fi foarte solicitate.
Produsul lansat recent de BRD, creditul Expresso Lejer, si cel care va fi disponibil pe piata pe 3 aprilie, Expresso Non Stop, fac parte din categoria creditelor de consum. Acest ultim produs va reprezenta o premiera pe piata bancara romaneasca, modelul fiind imprumutat din Marea Britanie si SUA.
Este vorba despre un imprumut garantat cu ipoteca, acordat sub forma unei linii de credit. Banca stabileste un plafon de credit, la care clientul poate apela oricand. Iar pe masura rambursarii imprumutului, limita se reintregeste automat.
BRD va continua in 2006 extinderea retelei. Numarul de unitati BRD Express preconizat va fi cuprins intre 70 si 90. Peste 20 au fost deja inaugurate. ?Orasele mijlocii si mici in care banca nu este prezenta vor reprezenta principalele puncte hoi pe harta BRD. Insa nu dezvoltarea cantitativa va fi prioritatea noastra in 2006, ci formarea personalului si fidelizarea clientelei?, afima Sorin Mihai Popa.
In plus, modelul BRD 24h, lansat in toamna anului trecut prin deschiderea unei agentii care functioneaza non-stop in Bucuresti, va fi extins in acest an. La finele lui 2006 vor exista 10 asemenea unitati, tinta principala reprezentand-o zonele aglomerate din marile orase.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News