In contextul in care deplasarea clientilor la sediul asiguratorului este mai dificila in actualul context epidemiologic, companiile de asigurari au pus la dispozitia clientilor platforme online prin care isi pot raporta daunele. Iata cateva exemple
Claims Tracker propus de Allianz-Tiriac se adreseaza clientilor Casco persoane juridice, clientilor RCA cu decontare directa si celor pagubiti de asiguratii RCA ai companiei. Acestia pot transmite online documentele necesare si pot obtine informatii actualizate despre dosarul de dauna.
Cum folosesti Claims Tracker
Pentru a folosi serviciul, clientii sau pagubitii Allianz-Tiriac trebuie sa completeze formularul de notificare a daunei pe site-ul companiei, in sectiunea Formular de dauna Casco sau Formular de dauna RCA sau in aplicatia mobila.
Apoi vor accesa linkul primit prin mail sau sms privind stadiul dosarului de dauna, confirmarea acoperirii daunei si pasii necesari in acest scop (eventualele documente suplimentare se pot incarca tot prin Claims Tracker).
Serviciul nu presupune niciun cost suplimentar pentru asiguratii Allianz-?iriac sau tertii pagubiti si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator.
Cum se completeaza cererea online de despagubire la Asirom
Cel care a suferit o dauna poate intra pe asirom.ro/daune-online direct de pe telefon unde va completa cererea vizata (pentru daune privind politele RCA, cele CASCO sau de asigurari de Bunuri) si va atasata documentele necesare (acestea trebuie sa fie salvate in prealabil in telefon sau pe calculator in varianta PDF) dupa care va semna cererea si va bifa casuta “trimite”.
Tot online se poate depune si cererea de reconstatare, printr-o procedura asemanatoare, acccesand formularul Cerere de reconstatare de pe asirom.ro/daune-online si mentionand numarul dosarului de despagubire deschis de companie.
Euroins are o pagina dedicata
Euroins a creat pagina programari.euroins.ro, care inlocuieste adresa de mail programari@euroins.ro care a fost desfiintata si nu mai este functionala.
Pentru obtinerea unei programari online pentru constatarea daunelor solicitantii trebuie sa poata furniza in momentul completarii formularii online numele persoanei prejudiciate, numarul politei de asigurare apartinand soferului vinovat de producerea evenimentului rutier, data si ora producerii acestuia, numerele auto implicate si datele de contact ale solicitantului.
Omniasig are buton pentru solicitari in pagina principala
Cei interesati dau click pe respectivul buton de notificare a unor daune (sunt vizate asigurarile auto, de bunuri dar si asigurarile de sanatate).
Trebuie completat apoi un formular in care se specifica tipul de polita, numarul acesteia, perioada de valablitate data si ora producerii evenimentului vizat (e vorba de asigurarile auto si bunuri).
La Groupama completezi un formular online
De pe site, se bifeaza optiunea “Daune” si apoi “Avizare daune online.
Se va deschide o aplicatie in care trebuie completate numarul politei, numarul de inmatriculare al autovehiculului, informatii despre persoana care face notificarea si despre evenimentul vizat, date despre vehiculul avariat, datele proprietarului acestuia si programarea la constatare.
City Insurance are aplicatie mobila
Este vorba de CityinsClaimsAssist care poate fi descarcata din Google Play si App Store.
Aplicatia permite sa incarci fotografii si sa trimiti documente de la locul evenimentului si sa comunici mai rapid cu inspectorul de daune.
In acest fel se poate primi mai rapid oferta de despagubire si daca aceasta e acceptata banii vor ajunge mai repede in cont, clientul poate fi directionat prin intermediul aplicatiei catre una dintre unitatile de service autorizate.
Generali si autoconstatarea
Clientii Generali care au daune RCA de semnalat vor completa un formular de pe site-ul asiguratorului in care se indica numarul politei, data si ora producerii evenimentului, numele si calitatea persoanei care avizeaza dauna, numarul autovehicolului, stare in care se afla, descrierea evenimentului, etc.
Exista facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polite RCA pana la o limita estimata de 5.000 lei/ eveniment. Cererile de despagubire sunt acceptate in format digital (scanat si semnat), urmand ca platile sa se faca direct in contul indicat in cerere.
In contextul prelungirii pandemiei si vehicularii unor scenarii privind o noua perioada de carantina sau cel putin limitarea mobilitatii sociale in perioda urmatoare, este de asteptat ca tot mai multe companii sa propuna clientilor moduri de interactionare online care sa ofere ocazia prelucrarii cererilor de catre angajatii plasati in munca la domiciliu.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News