Parteneriatele si promotiile derulate in primele trei trimestre din 2011 de catre BRD Finance au dus la cresterea volumului de credite auto acordate cu 45% comparativ cu perioada similara din 2010.
Printre principalele parteneriate se numara cel incheiat cu grupul RCI, ce presupune doua linii de activitate: cea a produselor de finantare auto precum si cea reprezentata de cardurile de credit. BRD Finance mai are parteneriate incheiate si cu Chevrolet Romania si Hyundai Auto Romania, ce presupun realizarea unor oferte financiare personalizate.
“Creditele auto reprezinta una dintre axele principale de actiune ale BRD Finance in 2011 si vor continua sa fie si in 2012, atentia si resursele noastre fiind concentrate catre oferirea de produse inovative si servicii financiare cu valoare adaugata partenerilor de afaceri si clientilor finali”, a declarat Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance.
Pentru promovarea finantarii auto, BRD Finance a derulat si o serie de promotii in 2011 ce au inclus acordare de tichete Remat suplimentare, plinuri de carburant si anvelope de iarna cadou sau includerea costului asigurarii Casco in rata lunara.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News