Consumatorii care au beneficiat de servicii de reparatie si intretinere pentru automobile isi pot exprima opinia cu privire la problemele intampinate, in cadrul unui sondaj online organizat de Consiliul Concurentei.
Autoritatea de concurenta va efectua, pana la data de 15 august, un sondaj de opinie online. Acesta este disponibil la linkul de mai jos:
http://www.consiliulconcurentei.ro/?pag=202
Scopul cercetarii este de a cunoaste problemele pe care consumatorii le intampina cu ocazia operatiunilor de service: garantii, consultarea cu privire la tipul de piese de schimb care se monteaza pe automobilele proprii, relatia cu asiguratorii.
“Sondajul este o premiera pentru Consiliul Concurentei. Opinia consumatorului final este importanta pentru noi pentru ca ar putea ajuta la identificarea eventualelor disfunctionalitati ale pietei. Daca vom ajunge la concluzia ca exista probleme, vom interveni pentru remedierea celor de natura concurentiala si vom sesiza institutiile in masura sa actioneze in ariile ce nu sunt de competenta noastra”, a precizat presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News