Comunicarea clientilor cu banca s-a inrautatit in ultimi ani, in loc sa se imbunatateasca in vederea rezolvarii problemelelor generate de criza financiara. Insa, in timp ce pe site-urile multor creditori nu se gaseste un numar de telefon sau o adresa de e-mail la care clientul poate sa isi spuna parerea, o banca ofera clientilor mobilul conducerii.
Reprezentantii firmelor care lucreaza cu
Banca Comerciala Feroviara vor avea posibilitatea sa comunice direct conducerii bancii eventualele probleme pe care le intampina in relatia cu institutia financiara. Acestia vor primi, in momentul in care isi deschid un cont la banca, numerele de telefon mobil ale presedintelui si directorului general.
"Incepand de luni, 7 septembrie 2015, clientii persoane juridice care isi deschid conturi Primus IMM si Primus Antreprenor primesc numerele de telefon mobil al presedintelui Consiliului de Supraveghere, Lucian Isar, si al directorului general, Ioan Mihail Anca, disponibile si pe WhatsApp. Astfel, feedback-ul legat de calitatea serviciilor bancii va fi primit direct de catre conducere, iar sugestiile si observatiile clientilor isi vor gasi rapid raspunsul", se arata intr-un comunicat al bancii.
In acest mod, responsabilii bancii spera la consolidarea relatiilor cu IMM-urile si cu antreprenorii romani, punand la dispozitia acestora un canal de comunicare in timp real, dar si expertiza proprie in domeniu.
Banca Comerciala Feroviara s-a lansat in anul 2009 cu capital privat, integral romanesc, are in prezent 15 unitati in 11 orase din tara si ofera clientilor persoane fizice si juridice o gama completa de servicii financiar-bancare, in lei si valuta.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News