Pe 15 martie 2021, Conso aniverseaza 15 ani de la lansare, asa ca am vrut sa aflam ce cred despre noi si ce parere au utilizatorii Conso.
Sondajul Parerea ta conteaza, realizat la sfarsitul anului trecut pe Conso, a aratat ca majoritatea celor chestionati folosesc Conso pentru a afla ultimele tendinte despre produsele si serviciile financiare si pentru a-si creste gradul de educatie financiara.
La intrebarea «Unde ai auzit pentru prima oara de Conso?», nu mai putin de 68% dintre cei chestionati in cadrul sondajului au aflat de Conso cautand pe internet si incercand sa gaseasca un raspuns sau o rezolvare la una dintre problemele lor financiare. 16% ne-au gasit folosind retelele sociale, iar 11% au intrat pe site urmand o recomandare. Si cei care ne-au descoperit urmand referirile din mass-media au o pondere semnificativa.
De asemenea, am vrut sa stim ce alte optiuni au luat in considerare utilizatorii nostri, inainte de a alege Conso. Aproape jumatate dintre participantii la sondaj au cautat raspunsuri pe alte site-uri de media financiare, Conso fiind in final alternativa preferata de acestia, 26% dintre ei au fost mai intai la o banca/firma de asigurari sau broker, iar 22% au incercat, fara succes, sa gaseasca informatiile dorite la alte comparatoare de produse si servicii financiare.
Important nu este neaparat ce faci, important esti cum te vad ceilalti. Din acest motiv, am vrut sa stim de la utilizatorii Conso ce reprezentam pentru ei. Pentru 45% dintre participantii la sondaj, Conso este definit cel mai bine drept website de comparare a ofertelor bancare, in timp ce 42% ne considera agregator de informatii financiare. Au existat si respondenti care ne-au indicat drept brokeri de produse financiare sau publicatie online. Nu putini sunt cei care considera ca suntem «cate putin din fiecare categorie» mentionata anterior. Altii ne considera o “sursa credibila de informatii” sau un «ajutor de nepretuit in analiza evolutiei cursului valutar».
Nevoia de educatie si informare financiar-bancara este ridicata
La intrebarea “Ce problema doresti sa rezolvi pe Conso?”, majoritatea participantilor la sondaj afirma ca si-ar dori sa afle ultimele tendinte legate de produsele si serviciile financiare (peste 34% ) si sa isi creasca nivelul de educatie financiara (peste 21%). Raspunsurile arata dorinta mare a publicului de a gasi informatii intr-un limbaj accesibil, dintr-o zona considerata exclusivista pana nu de mult.
Cei care cauta mai multe informatii in legatura cu accesarea unui credit (25%) sau constituirea unui depozit (13,5%) reprezinta la randul lor un segment important, de aproape 40% dintre participantii la sondaj.
Exista de asemenea, persoane care vor sa isi afle scorul de credit si folosesc Conso, in vreme ce altii sunt interesati mai mult de cursul valutar ori de piata Forex. Unii utilizatori ale Conso pentru a compara ofertele in vederea achizitionarii, direct de pe site, a unei polite RCA, serviciu introdus recent de Conso pe site
Conso reprezinta un ajutor real
Un procent de aproape 99% dintre participantii la sondaj sunt de acord total sau partial cu afirmatia “Conso mi-a facilitat gestionarea problemei mele” (peste 44% isi manifesta acordul total, 37,5% sunt de acord, iar 17% de acord partial in vreme ce doar putin peste 1% dintre respondenti sunt in dezacord sau in dezacord total cu aceasta afirmatie.
In consecinta, marea majoritate a participantilor (370 din 475) considera ca este foarte probabil sa recomande Conso unui coleg sau prieten (sunt cei care au ales in general nivelele 9 si 10 pe o scara a probabilitatii de la 1 la 10), cei care considera ca acest fapt este doar “probabil” avand o pondere mult mai redusa in sondaj (12%).
Ne-a placut, vom reveni pe Conso
Decizia de recomandare are la baza nu doar eficienta Conso in selectarea informatiilor si gasirea unor solutii pentru utilizatori, ci si usurinta de navigare pe site, 71% dintre participantii la chestionar considerand ca este usor si foarte usor de navigat pe site, iar restul fiind de parere ca este o activitate cu un nivel “normal” de dificultate (doar 8 raspunsuri au indicat ca este dificila sau foarte dificila utilizarea site-ului).
In consecinta, este logica determinarea utilizatorilor Conso de a reveni pe site. 99% dintre respondenti declara ca este foarte probabil (70%) sau probabil (29%) sa ne utilizeze din nou in viitor.
Increderea utilizatorilor Conso ne onoreaza, dar ne si obliga sa crestem calitatea activitatii noastre. Apreciem toate opiniile favorabile, dar le pretuim si pe cele critice, ne-au ajutat sa fim mai buni. Urmariti Conso constant in saptamanile urmatoare, va vom oferi multe suprize placute!
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News