Fie că vorbim de clienții premium banking, de posesorii de beneficii sau de pur și simplu de clienți-fondatori, oferta include un bancher personal la dispoziție pentru operațiuni și investiții.
Cine a trecut prin furcile caudine ale interacțiunii cu call center-ele băncilor și-a dorit mereu să poată interacționa cu un angajat real, care să fie în plus familiarizat cu specificul produselor din ofertă și care să poată oferi consultanță personalizată. O dorință cu atât mai mare cu cât call center-ele au început să fie populate cu tot soiul de versiuni AI încă insuficient antrenate.
Cine nu are bani de private banking poate încerca premium banking
Banca Transilvania oferă un serviciu de premium banking celor care au minim 75.000 euro sau echivalent în conturile deschise la BT sau încasează lunar un salariu de minim 10.000 lei.
Se oferă “concierge financiar” (un specialist cu o importantă experiență în domeniul bancar și know-how dedicat în premium banking), linie VIP în call center, locații dedicate premium banking în București și Cluj.
În plus, abonamentul premium banking include un card de debit Visa Platinum, asigurare în caz de accident, asistență rutieră (tractare), acces în business lounge-uri din țară și străinătate pentru un titular și un membru al familiei (pentru cei care au cheltuit minim 5000 lei cu cardul în ultima lună), oferte premium și reduceri la o serie de parteneri ai băncii. Taxa lunară pentru abonamentul premium banking este de 30 de lei.
Partea mai interesantă este pe partea de investiții-acces la 28 de piețe de capital prin intermediul unui broker dedicat, acces la piața primară și secundară de titluri de stat, atât pe piața locală, cât și pe cele externe.
Serviciile de premium banking sunt forma mai accesibilă a celor de private banking care la Banca Transilvania se oferă celor cu minim 200.000 euro în conturi și, evident.
Un specialist dedicat de la doar 10.000 euro investiți
Programul de beneficii George include mai multe nivele, iar pe treapta Max Invest se oferă și un specialist în investiții la dispoziția titularului contului.
Condiția este să existe investiții angajate de minim 10.000 euro și un venit recurent de minim 2.000 lei lunar virat în contul George.
Față de oferta standard, posesorii programului de beneficii din categoria Max Invest mai primesc și un curs de schimb preferențial la schimbul valutar între conturile proprii (în limita a 2.000 lei/lună), dobânzi mai mari la depozite cu 0,8 puncte procentuale (pentru depozitele în 3 și 12 luni), dobânzi cu 0,5 pp mai mari la depozitele în valută, dobândă cu 3 pp mai mică la descoperitul de cont și credite ipotecare și de nevoi personale cu dobânzi cu 1,2 pp mai mici.
Prioritate pe viață în call center
A fost unul dintre beneficiile primilor clienți-clientii fondatori Salt Bank, care nu mai trec prin lungile minute de așteptare în relația cu un call center uzual. Pe lângă asta erau incluse o asigurare de călătorie, acces în business lounge-uri și 5 puncte de fondator convertibile în bani sau acțiuni (care se pot multiplica dacă fondatorul mai convinge și alți prieteni să se alăture, caz în care se acordă câte 1 punct de fiecare client nou atras).
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News