Întrebare
Am reziliat contractul de economisire-creditare de la BCR Banca pentru Locuinte in noiembrie 2009, insa in martie 2010 am primit extras de cont pentru anul 2009 aferent acelui contract? De ce s-a mai trimis acest extras?
Conform prevederilor Conditiilor Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A., ce reglementeaza raportul contractual dintre clienti si BCR Banca pentru Locuinte (BCR BpL), aceasta din urma se obliga, ca la sfarsitul fiecarui an calendaristic sa stabileasca situatia soldului final al conturilor clientilor si sa genereze in primele doua luni ale anului un extras de cont anual pentru anul precedent.
Prin urmare, pentru toate contractele de economisire-creditare valide, respectiv nereziliate la data de 31 decembrie, banca genereaza si trimite un extras de cont.
In aceasta categorie intra si contractele care se afla in curs de reziliere (reziliere standard) la data de 31 decembrie, avand in vedere ca pana la restituirea soldului economisit, derularea contractelor continua fara nicio modificare, BCR BpL acordand dobanda pentru aceasta perioada. Timpul de asteptare pana la restituirea soldului economisit, in cazul rezilierilor standard este de 3 luni de la receptionarea de catre BCR BpL a cererii de reziliere.
De exemplu, daca data de semnare a unei cereri de reziliere este de 18.11.2009 iar clientul a solicitat reziliere tip standard, soldul se va restitui clientului si contul acestuia se va inchide dupa 3 luni de la data receptionarii de catre BCR BpL a cererii/solicitarii de reziliere (reziliere standard) a clientului, respectiv in luna februarie 2010. Prin urmare, intr-un astfel de caz la 31.12. contul a fost activ iar BCR BpL a generat extras de cont anual.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News