top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C BCarmen Badescu
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Buna swara am.avut astaz

    Buna swara am.avut astazi.o experienta neplacuta.Am.fost programata pentru un caed de cumpaeatyri si desi eram.in eegula.m.a datinapoi,nepoliticoaaa doamana care m a consiliat spunandu mi.ca daca nu am.fluturas de.aalariu nu se poate.I am explicat ca pot aduce adeverinta ,ca se poate vedea totul.limpede cu datele.mele.la.anaf,fiarte.nepoliticoasa am eamas neplacut,dezamagita.Nu stiu politica bancii e adevarat,doar ca mi s a parut total ignoranta acwa doamna.Va multumeac am aa ma reorientez inaa nu e bine.penreu.imaginea bancii.

    10-12-2020

    C FCrina Frentiu
    Call Center de la Banca Transilvania

    Pun 1 pt ca nu pot pune

    Pun 1 pt ca nu pot pune 0. Sistemul de identificare peroane de la Banca Transilvania aberant si dateaza din Epoca de Piatra. In ziua de azi cand atatea solutii informatice exista, la BT trebuie sa te deplasezi sau sa faci procura notariala pt a avea acces la distanta la propriul cont. Daca vi se pun intrebari de identificare, sa nu cumva sa intrebati pe cineva pt ca vi se va spune " ca vi s-a soptit raspunsul" si sunteti direct calificati de infractori. Nu astept decat un lucru, sa pot sa ajung in tara si sa lichidez contul la BT. Doar ca pana atunci nu am acces la proprii bani

    09-12-2020

    S Sspam spament
    Cont curent de la Banca Transilvania

    o ce bine ca pot spune s

    o ce bine ca pot spune si eu ce imi place si ce nu despre banca transilvania hai ca incep cu cele negative , deci dupa un nou update la softul de pe android din telefon am facut un transfer bancar online din telefon iar pe urma nu a venit comfirmarea pe mail cum ar fi trebuit sa vina, normal si firesc ca am sunat la ei si din diferite motive pe care le-am primit de la operatori , am hotarat cu impreuna sa las o reclamatie cu un numar de inregistrare legat de comfirmarea pe care nu am primit-o s.a. , dupa aprox 2 saptamani primesc un mail in care sunt anuntat ca sa iau din extrasul de cont , acum problema e ca personal mam simtit umilit jalnic cand pe aplicatia bancii se vad tranzactiile decat dupa 24 de ore iau eu ar fi trebuit sa dau comfirmarea unui om care astepta hartie sau un numar de inregistrare atunci nu dupa o zi sau doua , jalnic momentul cand lucrezi cu asta si call center-ul nu face nimic sa te ajute , de ce sa se lege ei la cap daca nu ii doare. mda si acum motive , ca sa vezi , alt motiv pentru care am sa si plec la alta banca este ca banca asta ,parerea mea din nou , nu cred ca mai are interes pentru clienti , poate au destui bani si nu mai au nevoie , las ca merge si asa imi trimit mesaj sms , vezi ca iti expira cardul , scrie pe nu stiu ce numar nu stiu ce mesaj ca vrei card acum serios? pe bune? cine va platit voua painea de pe masa nu tranzactiile cu cardul? cum adica sa mai spun odata ca vreau card? nu am platit suficent cu cardul incat sa aveti bunul simt , sa imi trimite-ti alt card ? eu pentru cel care ma plateste personal as suna sa il intreb unde... unde vrea sa il trimit si cand ..in ce zi nu as lasa omul sa ii expire cardul pur si simplu nu am vrut sa raspund la nesimtirea aia de mesaj , ce e asta auzi daca vreau card bah leprelor , nu am nevoie de voi sa muriti de foame azi e intai si azi a expirat cardul si azi ma duc la alta banca si va asigur ca unde scuip nu ling nu am nimic bun de spus , ca numa ati luat bani din comisioane si doar incurcati oameni print screen la aplicatie nu merge sa fac... cred ca pe telefonul meu pe bani mei ar trebui sa am eu dreptul sa spun daca vreau sau nu si cu asta inchei , cu scarba @ banca transilvania

    01-09-2020

    N VNiculescu Vladimir
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Nu exista o nota mai mic

    Nu exista o nota mai mica de 1? Pacat, le-as fi acordat cel mult nota 0,5. Nu sfatuesc pe nimeni sa intretina un cont la aceasta banca mizerabila , care nu a invatat inca cum trebue sa se poarte cu clientii. Aroganta, provincialitate si dispret fata de client. Ca pe vremuri la comunisti. Subsemnatul sunt rezident permanent in Germania. Am deschis in Mai 2019 un cont curent, explicand la Filiala Bucuresti- Titan ca astept o suma de plata de cca. 100.000 lei in lunile urmatoare si o alta suma din vanzarea unui apartament in Bucuresti in anul 2020. Intrucat nu erau de asteptat intrari lunare, de salariu sau de pensie, am lasat inainte de plecarea in Germania o suma suficient de mare pentru a asigura cheltuelile de cont pe ca 2 ani de zile. 6 luni mai tarziu banca a inchis contul in mod abuziv, pe motiv ca nu exista intrari lunare, care sa le acopere cheltuelile de cont (??). Desi pe cont exista inca o suma suficienta, ce trebuia folosita in continuare pentru asemenea cheltueli de cont. Mai departe: cu toate ca le-am facut dovada sumei ce trebue sa mi se plateasca de catre o institutie de stat, au refuzat re-deschiderea contului, fara sa numeasca cauza acestei decizii. Masura este aroganta si abuziva, nu corespunde regulamentelor bancare ale UE. si este discriminatorie. In UE oricare cetetean are dreptul sa aibe un cont de banca, in tara de origina, al carei cetatean este. Nu exista o alta banca in UE, care sa recurga la asemenea masuri murdare. Din contra, conturi cu sume minimale de 1-2 euro, pot ramane deschise ani de zile, intrucat toate banci le oneste, nu cer sume suplimentare, inafara taxei lunare de cont. Halal Banca Transilvania, o grupa de conducere iresponsabila, care nu respecta clientul si contractul stabilit cu acesta. Banca nedemna de increderea noastra !!

    18-07-2020

    C ACovaci Alina
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Foarte buna! Sunt super

    Foarte buna! Sunt super mul?umit? de serviciile oferite. Succes în continuare tuturora ????????????

    12-05-2020

    R MRadu Marian
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Buna ziua Cu Banca Tran

    Buna ziua Cu Banca Transilvania am avut o experienta neplacuta zilele trecute. Sunt client (am fost) de foarte multi ani in jur de 10 ani iar zilele trecute am aflat ca mi-au desfiintat conturile inclusiv accesul la internet bancking. Motivul lor a fost ca in ultimele 6 luni nu am avut tranzactii bancare in conturi si ei zic ca au trimis o notificare scrisa la adresa de corespondenta care acolo nu mai locuieste nimeni! In baza acestei notificari au luat decizia sa inchida conturile fara sa fiu contactat si pe alte cai de exemplu aveam trecut telefon mobil valabil si adresa de email valabila plus puteam primi mesaje pe internet bancking, ei nimic au trimis o hartie si gata au inchis conturile! Proble este ca dupa 6 luni am mai facut tranzactii bancare din acelasi conturi care nu le-au luat in considerare am ordinele de plata in format digital. In anul 2020 banca iti inchide conturile in baza unei scrisori trimise care nu stim daca a ajuns sau nu, normal ar fi trebui sa fie recomandata iar daca avea confirmarea ca nu am primit acea instiintare sa incerce contactarea clientului pe alte cai de exemplu telefonic sau pe email, dar nu si nu au inchis si gata adio client! Niciodata nu o sa mai fiu clientul vostru si basta plus ca nu o sa va recomand niciodata si am sa povestesc experianta mea cu banca. Din toata inima va doresc FALIMENT pa!....

    13-03-2020

    A MAugustin Maroiu
    Credit IMM de la Banca Transilvania

    Buna ziua Am dorit s? a

    Buna ziua Am dorit s? accesez un credit prin Divizia pentru Medici a Bancii Transilvania . M-am adresat sucursalei BT din Timisoara ( din Piata 700). Dou? domni?oare ,de la biroul de credit,discutau vesel despre programul personal al dupa-amiezii. Nu au avut timp pentru mine.Am plecat fara ca cineva din aceasta banca s?-?i fac? timp pentru mine.( 10.02.2020 orele 14). Sfat: schimba?i denumirea Divizia pentru Medici.( ar fi foarte potrivita : divizia de pierdere de timp). Ar fi foarte potrivita pentru aceasta banca.

    10-02-2020

    D ADana Aruncutean
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Am un cont cu BancaTrans

    Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

    17-01-2020

    E GElena Georgescu
    Cont curent de la Banca Transilvania

    O banca cu proceduri si

    O banca cu proceduri si oameni lipsiti de bun simt, institutie care deschide conturi in valuta automat fara nicio procedura sau acord, in schimb ca sa desfiintezi contul in valuta te cheama personal in sucursala. Eu sunt insarcinata in luna a 9a dar nu a parut sa-i sensibilizeze faptul ca ma pun sa vin in sucursala sa semnez desfiintarea contului in euro purtator de taxe lunare, dupa ce mi l-au infiintat peste noapte fara acord, doar pentru ca un furnizor s-a gandit sa plateasca in euro. Ei nu fac conversie automata ca orice banca normala si sustin ca acest lucru e precizat in 'termeni si conditii', insa e cu totul altceva sa scrii 'nu facem conversie automata' versus 'iti infiintam automat un cont in valuta cu taxe lunare de administrare'. Operatoarea call center super nesimtita si ne empatica. Dar ei nu au nevoie de empatie si politete, clientii sunt doar niste prosti care justifica prezenta lor pe piata, atat, nu reprezinta baza businessului ca sa aiba de ce sa le pese de ei, evident. Wake up BT, o sa-ti pierzi clientii, nu mai esti ce trebuie. Consider ca in felul asta isi da arama pe fata aceasta banca dornica sa para prietenoasa.

    05-12-2019

    N ANegru Andrei C?t?lin
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Bun? ziua! Iubitul meu,

    Bun? ziua! Iubitul meu, viitorul meu sot cu care locuiesc de 5 ani, a f?cut un card direct bt, suma disponibila ok, suma ce o poate folosi e 0(zeri).Impreuna am fost sa cump?r?m în rate un laptop dar spre uimirea noastr?, nu s-a refuzat cardul deoarece zicea doamna de la Alex ca nu e nimic pe el. ?in a preciza ca nu am ?tiut ca sunt bani dar nu ne putem folosi de ei sub nici o forma. Asta fiind în luna septembrie 2019 ca ast?zi 6 noiembrie sa primim extrasul de cont ?i SURPRIZA, pe extras de cont e dator ca a cump?rat de la alt magazin în rate în luna octombrie. Apoi cum e posibil sa cumpere când el de la sfâr?itul lunii septembrie e plecat din tara? Apoi cum sa apar? ca a cump?rat dac? de fata cu mine i s-a zis ca, cardul lui e pe 0, cum sa cumpere dac? ?i la bancomat acela?i lucru i s-a afi?at, ca e 0...Credeam ca e o banca serioasa ?i iat? f?r? sa cumperi e?ti dator ca s? nu mai zic î?i dau cardul, bun bazat ca ai bani pe el ?i când colo soldul disponibil e 0,desi soldul ini?ial e destul de mare... O pare ceva? E posibil asa ceva?

    06-11-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie