top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 326 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A AAndrei Andrei
    Card de credit de la BCR

    Banca care acorda credite la cine vor..

    Banca care acorda credite ...la cine vor ei..,sau caută motive sa nu acorde..nu recomand BCR

    22-05-2023

    S Csimona ciurdas
    Cont curent de la BCR

    Frauda

    Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

    26-04-2023

    C CCrina Coandrasi
    Banca pentru locuinte de la BCR

    Dezamagitor,au intrat 3 O.P .cu nsuma de

    Dezamagitor,au intrat 3 O.P .cu suma de 1.125 lei ,din prima de la stat,in 11-12 aprilie 2023.a primit cineva toata suma ?

    20-04-2023

    E NEmil Costin Negut
    Credit imobiliar de la BCR

    Problema ridicare ipoteca credit

    Cred că în momentul de fata există câteva probleme grave pentru toți clienții care vor să închidă/lichideze un contract de credit ipotecar cu BCR pentru că nu se poate radia ipoteca imobilului din vina in mare parte a BCR ului și am să explic : După achitarea creditului, cade în sarcina băncii sa ridice ipoteca pe locuință deoarece nu mai sunt datorii către banca....Ridicarea ipotecii se face printr o serie de acte care trebuiesc parafate de un notar. iar dacă toate sunt bune și frumoase până aici, mai departe ne lovim de incompetenta BCR ului! Din discuții mi s a recomandat sa mi găsesc un notar dispus să vina la bancă pentru autentificarea documentelor (după cum.sunt regulile interne ale Bcr) cu specificația că în. cazul in care nu gasesc, banca va lua legătura cu un notar agreat și va rezolva problema! După 3 notari, care m au refuzat, am mers încrezător la BCR și le am și scris câteva mesaje pe George prin care le prezentam situația! După mai bine de o luna de încercări mă anunță sec, telefonic că nici un notar nu este dispus să vina la banca (după regulile bancii) sa autentifice documentele pe motiv că onorariul e prea mic! Și aici intervine stupoarea mea pe care le o și expun reprezentanților BCR : "Când am semnat contractul de credit și s a plătit un onorariu destul de mare către notarul impus de banca, s a găsit ușor notar dispus să vina? " - evident că întrebarea mea a rămas fără răspuns.... Cele mai sus fiind enumerate, consider că este un abuz enorm din partea Bcr, care nu poate rezolva o problemă de care cu siguranță nu s a lovit un singur client (mă îndoiesc că sunt eu primul și singurul client care a reușit să ramburseze un credit ipotecar și care dorește ridicarea ipotecii! )! Urmează adresa la ANPC, ASF și BNR! Rușinica marele BCR!

    11-02-2023

    O BOctavian BRANET
    Probleme diverse de la BCR

    ROBOR vs IRCC Dupa " lupte seculare" car

    ROBOR vs IRCC Dupa " lupte seculare" care au durat 3 luni am reusit sa trec la IRCC. Intru intr-o sucursala unde mai era doar un singur client (in timpul programului) si sunt intrebat: Aveti programare? Am venit sa pun o intrebare. Raspuns primit: Va fac programare maine dimineata! (COVIDUL si-a lasat adanc amprenta in BCR). Angajatii sunt mai relaxati, clientii nu mai conteaza. Dupa cateva drumuri la banca si telefone -in aproximativ 3 luni- am reusit sa intru in posesia noului desfasurator calculat dupa indicele IRCC. Mai aveam 3 zile pana sa platesc urmatoarea rata si am constatat ca aceasta era tot cf. ROBOR.

    13-09-2022

    A PAlin Popescu
    Prima casa de la BCR

    O banca de 2lei

    Degeaba renume si marketing daca clientul este pe ultimul loc Am o cerere de trecere de la ROBOR la IRCC la ei de 3 saptamani depusa (din 23/08)si inca platesc diferenta de dobanda (cam20lei/zi) desi cererea a fost aprobata la fond dupa cateva zile (29/07) de la depunere Halal banca - intarzaie lucrurile doar sa mai scoata de la clienti un firfirel

    12-09-2022

    A GAdelina Gorcea
    Cont curent de la BCR

    Multumesc pentru recomandare

    La recomandarea unei perosane din cercul meu de cunostinte, Alexandra-Ionela Gheorghe, am decis sa imi deschid un cont curent la BCR. Ma declar un client extrem de multumit datorita faptului ca aplicatia George este extrem de user friendly, tranzactiile se fac extrem de usor, tot odata am decis sa mi se transfere si salariul in acest cont. Ulterior am optat si pentru un credit pentru locuinta, care s-a desfasurat exemplar si in timp util. Intre timp am decis sa imi transfer si pilonul II de pensii de la Aegon catre BCR si am deschis si contul pentru pilonul III de pensii. Este foarte practic sa ai pachetul intreg intr-o singura aplicatie, o singura banca, un singur colaborator. De asemena este practica si utila posibilitatea de a deschide un cont de ecomonii la un click distanta. Multumesc Alexandra pentru sfaturile clare si explicatiile pe intelesul meu.

    19-04-2022

    D ADragos Catalin Arsu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    0784027617 aceeasi probl

    0784027617 aceeasi problema pe care au semnalat-o sute de oameni, o am si eu. Va rog sa ma adaugati in grupul de wapp pentru actionarea in judecata a bancii BCR. Multumesc

    22-09-2021

    S LSabou Laviniu
    Banca pentru locuinte de la BCR

    La fel si eu am cotizat,

    La fel si eu am cotizat,si am respectat termenul . Prima de la stat nu am primit doresc si eu sa fac parte grupului de pe wathap .0747518781

    31-08-2021

    E NEmil Costin Negut
    Card de credit de la BCR

    Desi am card inrolat in

    Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

    23-08-2021

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie