D Idorina ichim
Call Center de la BCR
Ma numesc ichim dorina s
Ma numesc ichim dorina si sunt clienta bcr de multi ani.Nu sunt ,,reclamagioaica,,din fire si nici nu ma prea pricep la tehnologie[am aproape 70 de ani],dar de aceasta data m-am hotarat sa scriu ce mi s-a intimplat.Inteleg ca e o situatie mai speciala cu aceasta pandemie si ,probabil,s- a redus pers din call-center,dar nu pot intelege pe ce criterii angajati pers care raspunde la problemele oamenilor.In data de 6 mai am sunat la call-center bcr pt a mi se debloca aplicatia George.Trecem peste timpii de asteptare ,care ajung si la o ora,dar cand,in sfirsit mi s-a raspuns ,de la jumatatea pasilor,nerezolvand problema ,mi s-a spus ca se va comunica la depart it si sa revin cu tel.A doua zi am reluat procesul:tel,astept in jur de 45 min pana mi se raspunde,relatez din nou problema si...acelasi raspuns:se va comunica la dep it pt rezolvare.Am repetat de 4 ori procedeul,in urma caruia mi-au raspuns persoane diferite[nu le dau numele ca n-are rost] si care mi-au spus acelasi lucru.Daca am vazut asa ,m-am deplasat personal la agentia bcr-giurgiului-acolo locuiesc,si d-na de acolo,nu-i spun numele,mi-a spus saa revin a doua zi ca se apropie inchiderea si nu mai are timp,desi mai era o jum de ora.Daca a vazut ca nu plec ,a incercat sa ma ajute sa deblochez aplicatia.La jumatatea pasilor am intimpinat aceeasi problema si ,nervoasa,mi-a spus ca tel este devina ,ca e vechi si nu suporta update-urile si sa-mi iau alt tel sau sa nu mai folosesc aplicatia.Poate nu v-as fi scris toate astea si nici nu cred ca va citi cineva,dar vreau sa laud a cincea persoana care mi-a raspuns la tel de la call center,OTILIA se cheama si care mi-a rezolvat problema.Ii multumesc din suflet,altfel aruncat un tel bun ,care n-avea nici o vina.De aceea va intreb,pe ce criterii angajati personal la bcr?!Caci asta nu are legatura cu pandemia, va multumesc daca ati citit.ICHIM DORINA
08-05-2020