E NEmil Negut
Credit imobiliar de la BCR
In principiu produsul es
In principiu produsul este bun, pana anul acesta nu au fost probleme mari, ca sa zic asa.
Dupa cum probabil stiti, la un credit ipotecar, ai obligativitatea de a asigura imobilul in favoarea bancii. Numai ca eu comparand mai multe oferte printre care si cea a bancii (care era dubla ca si cost), am ales sa fac la un broker asigurarea si sa o prezint bancii (in primul an a fost mai complicat un pic pentru ca banca trebuia sa verifice ce acopera, dar a fost ok, adica s-a rezolvat).
Ca sa intelegeti mai bine, o sa va explic ca in fiecare an inainte sa inchei polita (la acelasi asigurator, cu aceleasi date si aceleasi clauze), prezentam pe e-mail un draft al asigurarii pers de contact de la agentia unde incheiasem creditul, dupa ce in prealabil avusesem grija sa intreb la banca suma asigurata (se asigura la valoarea pietei si aceasta se modifica de la an, la an). Si ce credeti? In fiecare an polita trebuia modificata, ba la cesionat in favoarea : nu mai era corect ca in primul an sa trec agentia unde incheiasem polita, ba adresa sau sediul BCR trebuia altul in fiecare an, ba nu mai stiu ce .....Cu rabdare am rezolvat toate cerintele in fiecare an. Anul acesta au desfiintat agentia Alba Iulia unde facusem creditul si unde credeti ca au mutat -o ? la vreo 7 km distanta (din buricul targului undeva pe la iesirea din Bucuresti) pe B dul Theodor Palady.
Constiincios cum sunt, la inceputul lunii martie (asigurarea expira pe 31 martie) incep sa dau telefoane la BCR sa cer o persoana de contact de la agentia noua, sau un nr de telefon, o adresa de e-mail ...ceva pentru a putea colabora civilizat fara sa iau traficul din bucuresti la picior si sa pierd jumate de zi dus intors (ca na, am un credit, trebuie sa muncesc ca sa-l platesc....ghinion).Nu am reusit in nici un chip sa rezolv...ba ca nu exista nr de telefon in agentii, ba ca nu pot sa mi dea persoane de contact si in consecinta trebuie sa merg acolo. Citesc contractul de credit, vad ca la clauze scria doar ca trebuia sa prezint in original asigurarea (fara sa se specifice "trebuie depus personal la agentie"), si pe 27.03.2018 imediat ce inchei on line Asigurarea (exact ca cea de anul trecut-doar cu suma noua comunicata de BCR, de fapt asigurarile -PAd si facultativa) o si trimit la contact.center@bcr.ro, atat politele cat si chitantele in original (totul facandu-se on line). Pe 31.03.2018 mi se raspunde pe e-mail ca trebuie sa merg, de data asta in orice unitate BCR, ca sa depun hartiile. Ca un om naiv ce sunt, merg in prima zi lucratoare (mai exact pe 2.04.2018) si depun intr o unitate Asigurarile si chitantele printate ca na BCR are deviza "Clientul nostru, sclavul nostru....". La cateva zile primesc tele de la unitatea unde am depus cum ca PAD-ul este cesionat in favoarea bancii si ca trebuie cesionat in favoarea mea ca nu stiu ce.....i-am explicat frumos ca asa fusese facute asigurarile si in anii precedenti si ca daca ei schimba regulamentul intern an de an, ar trebui sa ne comunice aceste aspect in timp util si asigurarea esto ok din punctul meu de vedere atata timp cat am respectat regulile care le cunosteam de anul trecut. Si ca sa imi arate cum stau treburile in Romanica, mult apreciata si protejata BCR, imi incaseaza deja de 2 luni o suma lunar pentru o polita emisa automat de ei, dar pe care nu am vazut o in viata mea. Si uite asa sta clientu BCR cu 2 asigurari valabile si pierde multe ore la call center si pe internet incercand sa rezolve problema creata artificial de Bcr.
Mentionez ca am sesizare la BCR facuta pe data de 4 sau 5 aprilie exact pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns, ba mai mult in repetate randuri (in luna aprilie)la callcenter ma asigurau ca nu s-a emis nici o polita de asigurare de catre BCR.
Rusine BCR!!!!
03-05-2018