top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 326 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C MCRISTIAN MARINESCU
    Fond de investitii de la BCR

    DACA AM DEPUS EURO NU TR

    DACA AM DEPUS EURO NU TREBUIA SA-MI INAPOIEZE EUROMDE CE SUNT EU NEVOIT SA SUPORT TRANSFERUL IN LEI SI APOI IN EU.,N-AM ROSTIT NICIODATA CUVANTUL LEI,NU ESTE DE DATORIA FUNCTIONARULUI SA MA INDRUME,PIERD IN JUR DE 40 €.2 IN RELATIILE MELE CU BCR AM FOST ESCROCAT DE 800 € IAR UN CONT CU 4 MIL.VECHI MI S-A INCHIS SI CONFISCAT SUMA.DE CE ACTIVITATEA BCR ESTE BAZATA PE ESCROCHERIE,DE CE IN RELATIA CU BCR TOTUL ESTE COMPLICAT

    10-05-2019

    M PMihai Penescu
    Credit imobiliar de la BCR

    Buna ziua, Sunt clien

    Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

    25-02-2019

    F GFlorin Cosmin Ghindea
    Credit Prima casa de la BCR

    Bun? seara! Am o întâmpl

    Bun? seara! Am o întâmplare foarte nefericita cu BCR prima casa. Pe scurt: Mi s a aprobat un credit p c Am cautat apartament L am g?sit dup? 60 de zile Am întocmit un precontract Am dus precontract ul la banca Dup? 1 sapt a venit evaluatorul (370lei) A mers dosarul la fond unde s a aprobat dup? 3 s?pt?mâni A venit contractul de creditare dup? 1 sapt Am fost cu so?ia l am semnat A stat în analiza la banca înc? 1 sapt Mi au spus sa pun în contul deschis la ei suma de 3200 lei,(cele 3 rate de dobânda +asigur?ri ?i alte lucruri) Am fost la notar am f?cut contractul de vânzare cump?rare 2700 lei Am dus contractul la banca Dup? 3 zile s a dus ?i intabularea Urma virarea banilor SURPRIZA DUP? 5ZILE MA SUNA DNA DE LA BANCA CA E O GRE?EAL? ÎN CONTRACTUL DE GARANTARE ?I CA NU SE POT VIRA BANII CA TREB F?CUT? O MODIFICARE LA FONDUL DE GARANTARE ?I TOT ASA ?I CA S? VEDEM CE ?ANSE SUNT. MEN?IONEZ K AM DAT ?I 4000€ AVANS IAR VÂNZ?TORUL MA PISTONEAZA CA ?I VREA RESTUL DE BANI ?I CA NU MAI A?TEAPT? CE AS PUTEA SA MAI FAC DECÂT SA MA DUC LA POLITIE SAU LA UN AVOCAT K SA POT REZOLVA PROBLEMA

    09-07-2018

    E NEmil Negut
    Credit imobiliar de la BCR

    In principiu produsul es

    In principiu produsul este bun, pana anul acesta nu au fost probleme mari, ca sa zic asa. Dupa cum probabil stiti, la un credit ipotecar, ai obligativitatea de a asigura imobilul in favoarea bancii. Numai ca eu comparand mai multe oferte printre care si cea a bancii (care era dubla ca si cost), am ales sa fac la un broker asigurarea si sa o prezint bancii (in primul an a fost mai complicat un pic pentru ca banca trebuia sa verifice ce acopera, dar a fost ok, adica s-a rezolvat). Ca sa intelegeti mai bine, o sa va explic ca in fiecare an inainte sa inchei polita (la acelasi asigurator, cu aceleasi date si aceleasi clauze), prezentam pe e-mail un draft al asigurarii pers de contact de la agentia unde incheiasem creditul, dupa ce in prealabil avusesem grija sa intreb la banca suma asigurata (se asigura la valoarea pietei si aceasta se modifica de la an, la an). Si ce credeti? In fiecare an polita trebuia modificata, ba la cesionat in favoarea : nu mai era corect ca in primul an sa trec agentia unde incheiasem polita, ba adresa sau sediul BCR trebuia altul in fiecare an, ba nu mai stiu ce .....Cu rabdare am rezolvat toate cerintele in fiecare an. Anul acesta au desfiintat agentia Alba Iulia unde facusem creditul si unde credeti ca au mutat -o ? la vreo 7 km distanta (din buricul targului undeva pe la iesirea din Bucuresti) pe B dul Theodor Palady. Constiincios cum sunt, la inceputul lunii martie (asigurarea expira pe 31 martie) incep sa dau telefoane la BCR sa cer o persoana de contact de la agentia noua, sau un nr de telefon, o adresa de e-mail ...ceva pentru a putea colabora civilizat fara sa iau traficul din bucuresti la picior si sa pierd jumate de zi dus intors (ca na, am un credit, trebuie sa muncesc ca sa-l platesc....ghinion).Nu am reusit in nici un chip sa rezolv...ba ca nu exista nr de telefon in agentii, ba ca nu pot sa mi dea persoane de contact si in consecinta trebuie sa merg acolo. Citesc contractul de credit, vad ca la clauze scria doar ca trebuia sa prezint in original asigurarea (fara sa se specifice "trebuie depus personal la agentie"), si pe 27.03.2018 imediat ce inchei on line Asigurarea (exact ca cea de anul trecut-doar cu suma noua comunicata de BCR, de fapt asigurarile -PAd si facultativa) o si trimit la contact.center@bcr.ro, atat politele cat si chitantele in original (totul facandu-se on line). Pe 31.03.2018 mi se raspunde pe e-mail ca trebuie sa merg, de data asta in orice unitate BCR, ca sa depun hartiile. Ca un om naiv ce sunt, merg in prima zi lucratoare (mai exact pe 2.04.2018) si depun intr o unitate Asigurarile si chitantele printate ca na BCR are deviza "Clientul nostru, sclavul nostru....". La cateva zile primesc tele de la unitatea unde am depus cum ca PAD-ul este cesionat in favoarea bancii si ca trebuie cesionat in favoarea mea ca nu stiu ce.....i-am explicat frumos ca asa fusese facute asigurarile si in anii precedenti si ca daca ei schimba regulamentul intern an de an, ar trebui sa ne comunice aceste aspect in timp util si asigurarea esto ok din punctul meu de vedere atata timp cat am respectat regulile care le cunosteam de anul trecut. Si ca sa imi arate cum stau treburile in Romanica, mult apreciata si protejata BCR, imi incaseaza deja de 2 luni o suma lunar pentru o polita emisa automat de ei, dar pe care nu am vazut o in viata mea. Si uite asa sta clientu BCR cu 2 asigurari valabile si pierde multe ore la call center si pe internet incercand sa rezolve problema creata artificial de Bcr. Mentionez ca am sesizare la BCR facuta pe data de 4 sau 5 aprilie exact pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns, ba mai mult in repetate randuri (in luna aprilie)la callcenter ma asigurau ca nu s-a emis nici o polita de asigurare de catre BCR. Rusine BCR!!!!

    03-05-2018

    D PDaniel Petre
    Card de debit de la BCR

    Datorita defectarii banc

    Datorita defectarii bancomatului suma ceruta nu mi-a fost inmanata dar a fost retrasa din cont. Am facut sesizari catre BCR pentru restituirea banilor dar reactia bancii este foarte lenta, inca mai astept sa fiu contactat pentru rezolvarea problemei.

    20-03-2018

    D SDaniel Stanciu
    Credit Prima casa de la BCR

    Buna ziua, Am luat un c

    Buna ziua, Am luat un credit pentru Prima Casa de la BCR. Pe langa timpul mare de asteptare pana la finalizare, m-am trezit ca mi s-au bagat pe gat si 2 asigurari de-ale lor. Fara sa mi se zica nimic mi s-au pus la plata. Mi se pare penibil ca in secolul 21 sa se mai faca astfel de gainarii intr-o banca ca asta. RUSINE BCR. Va bateti joc de clientii vostri. incet dar sigur va duceti in jos. Oare dna Demetrian stie ce se intampla in ograda dansei? BCR - o banca care nu face cinste ROMANIEI. vorbeste de incredere, dar ce incredere sa ai intr-o banca ca asta care se preteaza la gainarii. RUSINE. Mesaj pentru BCR: reteta falimentului sigur e ceea ce faceti voi (adica va bateti joc de clienti). tineti-o tot asa. RUSINE RUSINE RUSINE.

    19-02-2018

    P NPrenume Nume
    Credit nevoi personale de la BCR

    Acum 10 ani, solicitam u

    Acum 10 ani, solicitam un credit de 10000 de euro. Am primit 4000, mai precis 3925 fiindca s-a luat comision de acordare , si asta dupa 2 luni. In tot acest timp, relatia cu banca a fost absolut greoaie si nu numai. Protectia datelor personale e zero barat la BCR, pana la incalcarea legii. De exemplu, iti dau datele la recuperatori, desi nu trec 30 de zile de la scadenta, ti se scaneaza buletinul absolut nejustificat, la fiecare incasare de rata, desi au sistemul informatic vai de mama lui... si tot asa. Peste cateva luni, cand termin ratele, le zic Adio (desi stiu ca datele mele personale le vor pastra si vinde mai departe)

    12-02-2018

    U DUngureanu Diana
    Credit Prima casa de la BCR

    Mi-am recapatat increder

    Mi-am recapatat increderea in BCR. In Creditul Prima Casa am avut cateva impotmoliri din care am iesit cu bine si m-am lamurit ca aceasta banca tine cont de parerile clientilor. In sucursala, doamna consilier a fost foarte draguta intampinandu- ma cu zambet chiar si in momente mai tensionate. Apreciez in mod deosebit modul profesionist si politicos in care am primit explicatii si raspunsuri la intrebarile mele. Recomand Agentia Orizont Brasov. La inceput am dat 1 steluta, acum dau 5 stelute! Multumesc!

    06-01-2018

    N GNicoleta Gherghina
    Credit Prima casa de la BCR

    Serviciile BCR, competen

    Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am intalnit. Am depus prima data dosarul prima Casa in luna mai 2017. Dupa ce am fost amanata 4 luni din fel si fel de lipsuri ale dosarului; caci ma anuntau la fiecare 2-3 saptamani ca mai lipseste ceva; apoi 3 saptamani stagna, ulterior isi mai aminteau ca iar mai lipseste ceva; Dupa ce a fost complet la finaul celor 4 luni de asteptare, s-a trimis la Fond, trecand iarasi prin filtrele Centralei bancii...unde a fost returnat de 11 ori, motivele nu mi-au fost comunicate si nu tineau de mine. A fost returnat de inca 4 ori si de catre fond pe fel si fel de gaselnite, si cand in sfarsit s-a aprobat dupa alte 3 luni; am constat ca suma creditata era gresita.!!!! Este inadmisibil! In urma reclamatiilor pe care le-am facut in call center mi s-a spus ca asa e procedura si ca s-a intarziat din cauza mea, caci dosarul avea nevoie de completari. Asadar, clientul era de vina; Eu nu am contestat acest fapt, ci doar neglijenta, amanarea si lipsa de interes fata de a-mi rezolva problema. Cum e posibil sa depun dosarul, sa-l verific impreuna cu d-soara de la front office si sa incuviinteze ca este in regula...iar apoi din 3 in 3 saptamani sa-si dea seama ca tot mai trebuie ceva. Evitati Sucrsala Afi Cotroceni;

    07-12-2017

    D UDiana Maria Ungureanu
    Credit Prima casa de la BCR

    Am ramas profund dezamag

    Am ramas profund dezamagita de BCR. Avand incredere ca BCR este o companie serioasa cu angajati seriosi, am asteptat rabdatoare vesti privind parcursul dosarului de credit Prima Casa. In mai 2017 am depus la banca toata documentatia, insa dosarul a fost trimis catre Fond pe 7 noiembrie. Au fost necesare 6 luni pentru completarea, analizarea dosarului de catre banca. Insa nu va ganditi ca am fost sunata si anuntata de banca, nici vorba – consiliera din sucursala nu mai raspundea la telefon. Cand cei de la Fond mi-au spus ca ei de fapt nu au primit dosarul, am realizat ca am fost mintita de cate ori mi se spunea sa nu-mi fac griji pt ca totul este in regula – la Fond dureaza foarte mult, angajatii de acolo sunt foarte inceti. Angajatii nepasatori erau de fapt cei ai BCR-ului. Trebuia sa merg in sucursala, sa ma milogesc, abia atunci a fost trimis dosarul catre Fond. Acum astept iar, cu speranta ca dosarul a fost completat corect. Serviciile bancii sunt taxate, mi se pare penibil sa insist prin telefoane si rugaminti, deseori trebuie sa apelam la reclamatii, sesizari si chiar la instrumente juridice. Din pacate nu mai pot schimba banca pentru acest credit insa recomand o banca mai mica, care isi respecta clientii, este atenta la nevoile lor. Se pare ca o banca mare nu mai are aceste griji, ba chiar mai mult: este deranjata de clienti.

    12-11-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie