top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent BCR

Cont curent BCR

Scor: 1.9 | 12 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M MMarius Macovei
    Cont curent de la BCR

    BCR-aplicația George

    Bună ziua. Mi-am schimbat telefonul și a trebuit să instalez din nou aplicația George, la call-center nu răspunde nimeni am stat în așteptare 30 minute pe zi timp de o săptămână până m-am plictisit,si azi m-am dus la sucursala de pe Șoseaua Pantelimon lângă Shop&go, intru înăuntru erau două funcționare care nu aveau nici un client doar stăteau pe o rețea socială, îi spun problema cu aplicația George, la care ea foarte iritată îmi spune că nu se poate în acel moment îmi trebuie programare în zilele următoare…. În secunda doi am plecat și am transferat toți banii din contul BCR în alt cont ING tot al meu. Am cont bancar la ING, Raiffeisen Bank, Alpha Bank, la aceste bănci am transferat aplicațiile fără probleme. În perioada următoare o să-mi închid contul la acesta rușine de banca numită BCR . O zi bună.

    31-03-2025

    C CCristian CDE
    Cont curent de la BCR

    George - unethical app

    Thanks to the George application from BCR, I lost 100 euros on the own account ron-eur conversion. This application is rather confusing and leaves traces of interpretations, which should not be the case when financial investments are involved. The transfer from Romanian lei (RON) to euros (EUR) between two personal accounts was attempted, yet due to a flaw in the application system, the transfer was executed in the opposite direction. This resulted in a loss of approximately 100 euros. Upon further inspection, the George desktop application revealed several indications that elucidate the specific nature of a non-cash payment, the associated account from which it is being drawn, and the intended account to which it is transferred. However, these details are not accessible within the George mobile application. BCR declined to cancel the transfer on the grounds that their IT team had reviewed the transfer and determined that it had been erroneously executed. During my interaction with the call center agent, I was advised to initiate a request to cancel the payment. I proceeded to do so; however, my complaint was ultimately rejected. Totally disappointed with BCR's way of stealing money from BCR customers. It is evident that BCR has engaged in unethical practices by misappropriating funds from its clients. This issue is particularly egregious when considering that the funds in question were initially deposited into the customer's personal account and the procedures implemented through the George mobile application appeared to be in accordance with established guidelines. It is regrettable that BCR has chosen to engage in such practices. Shame BCR! It is regrettable that BCR opted not to address the concerns that had been expressed. Despite the recognition of the inaccuracy of the app, there is no available recourse to rectify or invalidate the transaction. This is a particular problem because there were sufficient funds in the account, yet the bank did not cancel the transaction; instead, the bank benefited from the client's loss my misinterpreting the app process.

    10-02-2025

    G GGabi Gri
    Cont curent de la BCR

    Cămătari

    Feriți vă de această bancă!!!! O mulțime de comisioane ascunse . Când ceri detalii despre aceste comisioane , nici ei nu știu ce să îți răspundă și dau explicații alambicate . Nu recomand sub nicio formă BCR indiferent de produsul pe care îl căutați. Programările nu se respectă , aveam programare la 9.20 și nici până la 10.20 nu mă preluase operatorul bancar la care aveam programare.

    04-04-2024

    A MAdrian Margescu
    Cont curent de la BCR

    Inselaciune persoane juridice

    In cursul lunii iulie 2023 am optat in una dintre unitatile BCR pentru pachetul "George pentru afacerea ta" de la pachetul "Succes Plus" pe care il detineam la acea data inca de la aparitia lui. Conform tarifului de comisionare societatea comerciala pe care o detin se incadreaza la standard 169 RON lunar cu o bonificatie de 50%, adica 84,50 RON. Am constatat cu stupoare ca a fost retinut un comision lunar de 101,40 RON pentru contul curent si in plus cate 20,00 RON pentru alte doua conturi curente, in total 141,40 RON comision de administrare lunara pentru intregul pachet de cont curent. Explicatia verbala a bancii a fost ca nu au fost preluate datele de bilant ale societatii comerciale in cauza si se va corecta situatia. Astazi s-au inplinit 60 zile de la solicitarea initiala de restituire a sumelor incasate in plus. Nu recomand nimanui BCR si mai ales asa zisul pachet "George pentru afacerea ta" un produs descris altfel decat functioneaza efectiv. Decizia este sa inchid contul de la BCR in cel mai scurt timp si sa ma adresez Parchetului competent cu o plangere penala pentru inselaciune. Inainte de a contracta servicii bancare recomand tuturor sa analizeze cu atentie ofertele comerciale si sa le aleaga pe cele care sunt clare, altfel li se da posibilitatea bancilor sa "se infrupte", adica sa fure din banii aflati in conturile care au fost deschise, actiune de care este de vina "calculatorul" sau "softul", asa cum se intampla la BCR. Niciodata nu s-au bonificat sume, doar s-au tras, fara nicio exceptie.

    16-10-2023

    S Csimona ciurdas
    Cont curent de la BCR

    Frauda

    Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

    26-04-2023

    A GAdelina Gorcea
    Cont curent de la BCR

    Multumesc pentru recomandare

    La recomandarea unei perosane din cercul meu de cunostinte, Alexandra-Ionela Gheorghe, am decis sa imi deschid un cont curent la BCR. Ma declar un client extrem de multumit datorita faptului ca aplicatia George este extrem de user friendly, tranzactiile se fac extrem de usor, tot odata am decis sa mi se transfere si salariul in acest cont. Ulterior am optat si pentru un credit pentru locuinta, care s-a desfasurat exemplar si in timp util. Intre timp am decis sa imi transfer si pilonul II de pensii de la Aegon catre BCR si am deschis si contul pentru pilonul III de pensii. Este foarte practic sa ai pachetul intreg intr-o singura aplicatie, o singura banca, un singur colaborator. De asemena este practica si utila posibilitatea de a deschide un cont de ecomonii la un click distanta. Multumesc Alexandra pentru sfaturile clare si explicatiile pe intelesul meu.

    19-04-2022

    S GSuzana Georgescu
    Cont curent de la BCR

    Sunt clienta bancii cu s

    Sunt clienta bancii cu salariul, dar si mandatara unui coleg, plecat in strainatate, al carui tata a decedat anul trecut si dupa dezbaterea succesiunii doreste sa lichideze conturile defunctului si sa-i fie transferate soldurile in tara unde locuieste. Dupa luni de sesizari si verificari ale BCR, departamentul juridic al bancii isi da acceptul pentru lichidarea conturilor, dar surpriza a venit de la ghiseu, unde cel care ar fi trebuit sa faca operatiile a fost blocat de catre departamentl IT. Incerc de 5 zile sa aflu motivele si cum putem debloca situatia, toate documentele fiind in perfecta stare de legalitate si sunt plimbata de la un centru la altul, chiar si sesizarile trebuie sa aiba in spate circa 30 de minute de asteptare. Consider ca deja ne aflam in fata unui abuz administrativ, pe care NIMENI din structura sistemului BCR nu si-o asuma. Cred ca voi sesiza si ANPC pentru atitudinea total nesatisfacatoare fata de clientii BCR si eventual justitia, daca daunele devin semnificative. Suzana Georgescu

    26-06-2019

    V HViorica Hadareanu
    Cont curent de la BCR

    Stiind doar CNP benefic

    Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

    13-11-2015

    E Beduard bogdan
    Cont curent de la BCR

    BCR sub toate a?tept?ril

    BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

    30-09-2014

    I Cioan Cauni
    Cont curent de la BCR

    Mi-a fost oferit un toke

    Mi-a fost oferit un token gratuit dar in realitate costa 2,5 lei lunar ,iar cand am spus functionarei acest lucru a spus ca nu-i adevarat . In plus,ani de zile am avut depozite si card BCR dar nu mi s-a spus ca exista posibilitatea ca,atunci cand vrei sa scoti bani de pe depozit sa fie transferati pe CARD si astfel costurile pt.client sa fie mai mici.Functionarii sunt foarte secretosi in privinta detaliilor ,insa detaliile fac diferenta.AM SCHIMBAT BANCA

    14-11-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie