top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent BCR

Cont curent BCR

Scor: 1.9 | 12 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R MRadu Mihaela
    Cont curent de la BCR

    Daca as putea sa dau ace

    Daca as putea sa dau acestei banci note cu - (minus)as pune dupa minus infinit. Sunt o banca foarte "importanta" motiv pentru care isi permit sa isi tina clientii la cozi enorme. Va marturisesc ca am fost astazi la mai multe sucursale din Brasov (Harmanului, Calea Bucuresti, si Grivitei) si am fost uimita sa observ ca, in afara de sucursala de pe Harmanului la celelalte erau cozi de peste 10 persoane, 1 singura casiera si ambele (la sucursale diferite) se miscau ca moartele. Am ajuns la sucursala de pe Hramanului la 15:30 pentru a-mi retrage din cont o suma. Cu un pas inaintea mea a intrat o hoasca batrana (clienta) care m-a auzit in momentul intrarii vorbind la telefon si spunand ca sunt extrem de grabita, ca trebuie sa scot niste bani din cont si sa ii depun la alta banca pentru ca imi intra un bilet la ordin. Bineinteles ca hoasca batrana nu ar fi zis ca ma lasa inainte, ca doar na ea e hoasca batrana, merita respect, sa ii acordam locul in tramvai zic!!!, si s-a dus glont la casa la care se afla limbricul casier, miezul de la nuca costelino, inventatorul costumer care-ului. Si s-au asezat ei la o sueta desre depozite bancare, asigurari, unit-link-uri, carduri de credit, banca pentru locuinte....etc...in timp ce eu mai primeam cate un telefon la fiecare 3 minute de la administratorul firmei care avea biletul la ordin in pending si care ma ruga sa ma grabesc pentru ca o sa ii dea refuz la biletul la ordin. In tot acest timp ma aflam la 1 metru de cei doi suetisti care nu mai terminau, si care ma auzeau vorbind disperata la telefon. Dupa vreao 20 minute o colega de la un ghiseu, auzindu-ma, m-a chemat sa imi faca tranzactia pe calculator, urmand ca limbricul casier sa imi dea banii de indata ce termina de vorbit cu hoasca batrana. Dupa inca 10 min m-am dus si am rugat-o sa imi anuleze tranzactia ca nu mai suport sa mai stau in acea banca. Mi-a spus ca trebuie sa se stea de vorba cu fiecare client, si inteleg, dar sunt ghisee la care se face acest lucru, nu cred ca e normal sa blochezi singura casierie din banca pentru asta...si firma a intrat in CIP. RUSINEEEEEEEEE!!! Intotdeauna m-am comportat exemplar cu aceasta banca a carei clienta nu o sa mai fiu niciodata si cu alti oameni care erau grabiti in banci. De azi inainte oare...sa mai procedez la fel?

    21-05-2010

    M Vmirela vlad
    Cont curent de la BCR

    Experienta mea nefericit

    Experienta mea nefericita cu BCR a constat in faptul ca am ridicat 35000 Euro(suma ce imi revenea ca plata in urma unei op. de vanzare-cumparare, suma pe care banca mi-a "livrat-o" exact ca o "caramida", numai in bancnote de 50 Euro, legate fedeles. Eu am facut greseala sa nu verific pe loc bancnotele, iar cand am depus suma respectiva la o alta banca (a doua zi) am costatat ca in "caramida" erau 8 bancnote lipite cu banda adeziva si cu adnotari pe ele!!! Am avut noroc ca suma depusa era mare si banca respectiva avida de numerar!Verificati intotdeauna starea bancnotelor pe care le primiti de la o banca!!! Toata actiunea bancii a fost premeditata iar eu, in veci, nu mai vreau sa am de a face cu aceasta institutie.

    21-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie