O COana Ciurcanu
Card de debit de la BRD
Nota 1, pentru ca 0 nu e
Nota 1, pentru ca 0 nu exista.
Cea mai proasta experienta cu o banca.
Am deschis un cont de debit la o sucursala, si am cerut apoi transferarea cardului la o sucursala cu un program mai prelungit, in sediul unde doream sa ridic cardul. Personalul din sucursala respectiva mi-a spus ca a inregistrat cererea si ca voi primi, cum mi s-a spus si initial, un mesaj cand pot ridica cardul. Am primit la 3 saptamani un mesaj cu atentionarea ca mai am la dispozitie 10 zile sa generez pinul cardului din aplicatie, fapt pentru care am nevoie de numarul cardului aflat pe card. Am mers apoi in sucursala unde am cerut transferul, mi s-a spus ca nu se poate afla din banca unde anume se afla cardul meu. Am sunat in call-center, unde nu e suficient sa spun datele personale, trebuie sa dau adresa sucursalei initiale unde s-a facut cererea de emitere, data, samd. Aparent, suntem mai multi cu acelasi nume, CNP si adresa la care ne-am nascut. Din call-center mi s-a spus ca nu exista nicio cerere pentru transferul cardului, acesta era, aparent, in sucursala initiala. S-a facut din nou o cerere, sper ca de data asta e... "pe bune".
Am intrebat daca e legenda mesajul de atentionare ca pot ridica cardul din agentie, raspunsul fiind da. Ori stau la coada sa intreb direct la banca, desi... nu pot afla cei din banca unde e, sau sa sun din cand in cand in call-center, sa "nu ma deplasez degeaba".
Din pacate, sunt obligata de locul de munca sa imi fac cardul aici, asa mai au si ei clienti.
PENIBIL!
25-01-2022