top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2 | 134 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    Z MZita Magyari
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    BRD Dej, sucursala Regina Maria.

    BRD Dej, sucursala Regina Maria: atitudine arogantă, nepăsătoare față de client, comunicarea informațiilor de bază, necesare tranzacției bancare, anevoioasă, parțială și pasivă. Doamna de la ghișeu m-a plimbat de 6 ori, fără să-mi explice clar din start ce anume trebuie să fac ca să depun o sumă într-un cont diferit de BRD. "Mulțumesc" BRD pentru ajutorul acordat și mai ales pentru lipsa culturii centrată pe client. Cred că ar trebui să mai investiți în traininguri specializate cea ce privește comportamentul profesionalist față de client.

    31-12-2024

    C FCosti Furfurica
    Probleme diverse de la BRD

    Calvarul BRD nu s-a terminat inca

    Calvarul BRD nu s-a terminat inca pentru mine. Rapa itatea acestei asazise banci se extinde asupra proprietatii clientilor si atunci cand acestia vor sa plece. Dupa cum am mai scris am avut un depozit cu termen oa 02 august a .c. dar suma plus dobanda mi-au fost transferate in cont la ora 23:05 (de fapt mai tarziu pentru ca verificasem si la miezul noptii ). Sambata si duminica am 8ncercat sa transfer banii in contul de la o alta banca prin app YOU BRD dar surpriza tranzactiile asazise instant sunt limitate la suma de 50k ron. si 100k ron pe zi. Comisionul binenteles ca se ia pentru fiecare tranzactie si este de 6 ron/zi. Asta n-ar fi nimic dar 0roblema e ca in afara unui mesaj ca plata a fost transmisa nu se intampla nimic. Nici macar debitarea contului curent si normal nici aparitia sumei la contul destinatie. La fel si duminica am mai inregistrat doua transferuri de cate 10k eur. Asta inseamna ca pentru cele peste 100k eur de transferat voi mai poerde cel putin doua zile si suma de 66 ron. Mie mi se pare o incalcare a dreptului de proprietate si o practica ilegala atata timp cat s-au operat modificari privind conditiile de transfer si comisioane de mai multe ori de la depunerea initiala din 8 august 2023. Sunt curios ce se ga intampla luni 5 septembrie. Voi reclama la ONPC aceasta situatie intolerabila ca si la Asociatia Bancilor din Romania sa cedem care e punctul lor de vedere.

    04-08-2024

    C FCosti Furfurica
    Depozit la termen de la BRD

    Dubiosenii si japca la BRD

    Am depus aprox 100k eur la BRD depozit Progresso cu dobanda mixta 6 luni + 6 luni dobanda + 0.2% p.a. Scadenta depozitului era 02 August 2024. In dimineata respectiva constat cu stupoare ca nu a fost creditat contul curent pe care in mod fortat m-au obligat să-l deschid ( comision 10 lei /luna *'12 luni ) . Depozitul a fost fara prelungire automata si cu capitalizare ( adică după 6 luni dobanda obținută - impozit se capitaliza in soldul depozitului pentru urmatoarele 6 luni). Trimit pe MyBRD Contact sesizare si mi se răspunde ca email-urile de la acea adresa nu au valoare de sesizare desi este singurului mod de contactare în aplicația YouBRD destinată PF. Am insistat si pe la ora 16 locală sunt sunat de o "roboată" care după ce mă interoghează in vederea identificării imi transmite bomba: "scadenta depozitului este într-adevăr 2 august iar banii ii veti avea n cont după procesarea de EOD (închiderea zilei ) . La ora 23:05 cică s-ar fi creditat contul. Ii răspund că ca este un abuz si ca este o încălcare a scadentei. Fiind o zi de vineri voi considera prelungirea scadentei până luni 5 august., fapt pentru care am pretentia adaugarii dobanzii aferenta celor 3 zile calendaristice.. Nici o informatie privind impozitul retinut ba mai mult constat ca nu a fost scazut comisionul contului curent din dobanda impozitata, acest comision fiind un cost mai mult sau mai putin ascuns. Nu stiu ce experiențe ați avut cu BRD dar mie mi se pare ca cineva de la Trezo se ocupa cu niste "optimizari" ilegale. Poate in primul rănd direcția de control BNR ar trebui sa ii mai verifice din când in când. Poate imi explica cineva de la ei cum as putea sa imi plasez niste bani la ora 23:05 in conditiile in care dupa ora 15 sunt rejectate deschiderile de depozite iar la transferurile interbancare SEPA nici luni nu stiu daca as fi putut sa ii plasez pe Tradeville sau sa deschid alt depozit la altii.

    03-08-2024

    K AKegye Anita
    Card de debit de la Brd

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt n

    Nu imi vine sa cred , nici dupa o sapt nu se stie nimic despre cardul meu..sun la call center ..ei nu stiu nimic despre cardul meu. .. adica...nici ca este pe drum sau a plecat cardul de la banca centrala....o sapt ....dar...clar...e de asteptat sa intri la ghiseu 1.5% pt scoaterea de la ghiseu....rusine...furt..frauda...nu brd ci RFF ..sa sch numele pt rusine frauda si furt

    13-02-2024

    S SSimona Simona
    Credit rapid de la BRD

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000

    Tatal meu a fost fraudat cu peste 50.000 lei la banca BRD. Frauda a constata intr o pacaleala de profituri prin accesarea unor link uri ceea ce a permis fraudatorilor sa faca un credit on line in numele tatalui mei si evident sa fure toti banii din cont. Tranzactia acestei sume a fost posibila intr o singura zi. BRD dã din umeri ca nu se poate face nimic si ca unica institutie care poate face urmariri este Politia. Banii din BRD au fost transferati catre un cont fals la ING( dar ING nu se baga daca clientul nu era un cont deshis la banca). CE ESTE DE FACUT? Cum este posibil sa acordam posibilitatea hotilor sa ne praduiasca parintii. Credit on line pana la varsta de 75 de ani? Cum este posibil asa ceva?

    28-12-2023

    N DNicolai Deliu
    Card de debit de la BRD

    Frauda financiara

    Pe data de 18.05.2023 am fost victima unei fraude financiare. Aveam deschis un cont pe o platformă de tranzacșionare. În momentul în care am vrut să-mi retrag banii, am avut o discuție mai lungă cu un agent al acelei platforme, care m-a pus să instalez ANYDESK pe telefonul meu. La un moment dat , mi s-a părut ciudată discuția și am închis. Intâmplător am accesat contul meu prin YOU BRD și am observat că fusese golit. Am apelat imediat call centerul BRD pentru blocarea tranzacțiilor ( au fost 3 in 2 minute). Mai târziu mi-au spus că banii fuseseră transferați într-un cont la Banca Transilvania și că au făcut cerere de returnare. La solicitare BRD am făcut și plângere la poliție, deși le-am spus că banii au plecat din BRD, nu din buzunarul meu. De atunci am avut mai multe contacte cu BRD prin care am solicitat refacerea contului meu, deoarece cele trei tranzacții au fost efectuate fără aprobarea mea (cod pin sau amprentă). Ba mai mult, YOU BRD are setat ca maxim plați online zilnice 15000 lei. Eu am fost fraudat cu peste 31000 lei. Până acum nu am avut ca reacție din partea BRD decat un răspuns din partea d-nei director Calitate Simona Voineagu prin care îmi spune să aștept returnarea banilor de către Banca Transilvania. Încă o dată, consider că banca ar trebui să-și revizuiască măsurile de securitatea tranzacțiilor, iar în acest caz particular să-și asume responsabilitatea.

    02-08-2023

    C VCasandra Vasiliu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Experienta total neplacu

    Experienta total neplacuta pt mine in calitate de client la BRD Magheru. Lipsa totala de profesionalism, multa indolenta, indiferenta si nepasare din partea angajatei Voicu Ana-Maria. O banca de evitat!

    22-03-2022

    O COana Ciurcanu
    Card de debit de la BRD

    Nota 1, pentru ca 0 nu e

    Nota 1, pentru ca 0 nu exista. Cea mai proasta experienta cu o banca. Am deschis un cont de debit la o sucursala, si am cerut apoi transferarea cardului la o sucursala cu un program mai prelungit, in sediul unde doream sa ridic cardul. Personalul din sucursala respectiva mi-a spus ca a inregistrat cererea si ca voi primi, cum mi s-a spus si initial, un mesaj cand pot ridica cardul. Am primit la 3 saptamani un mesaj cu atentionarea ca mai am la dispozitie 10 zile sa generez pinul cardului din aplicatie, fapt pentru care am nevoie de numarul cardului aflat pe card. Am mers apoi in sucursala unde am cerut transferul, mi s-a spus ca nu se poate afla din banca unde anume se afla cardul meu. Am sunat in call-center, unde nu e suficient sa spun datele personale, trebuie sa dau adresa sucursalei initiale unde s-a facut cererea de emitere, data, samd. Aparent, suntem mai multi cu acelasi nume, CNP si adresa la care ne-am nascut. Din call-center mi s-a spus ca nu exista nicio cerere pentru transferul cardului, acesta era, aparent, in sucursala initiala. S-a facut din nou o cerere, sper ca de data asta e... "pe bune". Am intrebat daca e legenda mesajul de atentionare ca pot ridica cardul din agentie, raspunsul fiind da. Ori stau la coada sa intreb direct la banca, desi... nu pot afla cei din banca unde e, sau sa sun din cand in cand in call-center, sa "nu ma deplasez degeaba". Din pacate, sunt obligata de locul de munca sa imi fac cardul aici, asa mai au si ei clienti. PENIBIL!

    25-01-2022

    P Apopescu adrian
    Retragere numerar de la BRD

    Vreau sa povestesc despr

    Vreau sa povestesc despre bancomat-ul BRD de la Coloseum, eram sambata la cumparaturi si trebuia sa platesc cash, am mers la atm-ul BRD ( un aparat jegos si vechi) sa scot bani, am apasat butoanele, mi-a aratat ca tranzactia este finalizate dar la final aparatul a retinut cardul. De ce? Pe ce motiv? Cu ce am gresit? Am card ING, probabil este razboi intre banci. Am sunat la call center BRD si mi s-a transmis ca....ei sunt o societate de luat bani, nu au asistenta, ei nu rezolva probleme, pe ei nu-i intereseaza nimic, ce daca e weekend si ai cosul plin de cumparaturi, cardul ramane in aparatul lor si gata. Foarte frustanta experienta, am lasat cosul plin ( dar plin) in magazin si am plecat cu coada intre picioare pentru ca m-a pus dr..cu sa folosesc bancomat BRD. Rusine! NU MAI FOLOSESC BRD NICIODATA!

    04-04-2021

    S Psirbu petru
    Card de debit de la BRD

    Problema mea e nimic pe

    Problema mea e nimic pe langa cele citite, dar totusi cred ca merita sa o spun. Mia fost spart cardul pe care aveam 60 lei, si au fost facute doua tranzactii in suma de 50 lei, dupa care ei miau blocat cardul. Am sunat la ei spunindumi ca numi pot intoarce banii, si cu toate ca ei stiu incotro sau dus banii nu au de gind sa faca nimic in privinta asta. Siguranta ,,0,, Sper ca va fos de folos.

    23-02-2021

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie