D SDiana Soare
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank
Am mers în urma cu o ora
Am mers în urma cu o ora la centrul CEC Bank din Pite?ti sa pl?tesc o tax? pentru pa?aportul copilului, care are mai pu?in de 1an. Ajunsa la ghi?eu, a?tept ca doamna sa î?i termine convorbirea personala la telefonul mobil. Doamna îns? m? întreab? printre din?i, ?optit, ce vreau. R?spund ca "trebuie sa fac pa?aport pentru copil, am venit sa pl?tesc taxa.". Doamna, in continuare la telefon, isi sf?tuie?te partenerul de convorbire cum sa î?i rezolve treburile, nici nu îmi r?spunde. Dup? ce mai a?tept înc? vreo 2 minute, îmi cere banii. Ni?te click-uri pe calculator, ni?te sfaturi în telefon, înc? 2-3 minute, ia banii. Înc? 2-3 minute de sfaturi ?i click-uri, mi se taie chitan??, mi se arat? cu degetul ca trebuie sa semnez ?i mi se da restul ?i se continua convorbirea, oricum neîntrerupt?, pe mobil. Singurul contact vizual dintre noi doua a fost la început, când am fost întrebata ce vreau. Mie nici nu mi se da la revedere, parca nici nu sunt client, convorbirea, îns?, e neîntrerupt?. Ulterior, la pa?apoarte, mi se spune ca taxa este pl?tit? pe numele meu ?i nu pe al copilului, ca numele copilului ar trebui sa fie pe chitan??, de pe certificatul de na?tere, ca e mic. Ma întorc la doamna, care acum î?i încheiase convorbirea, sa mi se r?spund? sec, pe un ton indignat, f?r? contact vizual "nu am ce sa î?i fac, mergj la prefectura". Întreb unde e prefectura, ca nu sunt din ora?, nu ?tiu. Primesc o primire consternata ?i mi se zice pe acela?i ton sec ca e o cl?dire mare la pu?in de mers pe jos de la loca?ia actuala si sa merg acolo, ca îmi spun ei ?i ce trebuie sa fac.
Men?ionez ca sunt plecata de 3 ani din tara ?i nu am mai avut nevoie de aceste servicii, nicidecum în Pite?ti. Acum, am de a?teptat o s?pt?mân? pentru returnarea sumei pl?tite. Returnare care, oricum, va fi f?cut? în contul mamei, eu sunt doar în vizita în ?ar?, asa ca alte drumuri ?i ore pierdute pentru a se face dosarul de returnare, doar pentru ca doamna de la ghi?eu trebuia sa stea, în timpul serviciului ?i în timpul unor tranzac?ii bancare, la telefon.
Poate, dac? doamna nu st?tea la telefon, dansa îmi cerea actul potrivit, eu ii d?deam actul potrivit la rândul meu ?i nu ar mai fi trebuit sa stau sa pierd o zi pe drumuri, cu un sugar dup? mine prin ora?.
16-01-2020
Banca a verificat intern incidentul semnalat de dumneavoastra.
Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.