top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 353 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M HMaria Harja
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna ziua, Nu este prim

    Buna ziua, Nu este prima data cand CEC Bank nu imi elibereaza suma de la bancomat. In loc sa isi corecteze greseala si sa apara suma in cont, ma poarta pe drumuri cu o batrana de 78 ani. Am incercat sa discut in banca sa le explic situatia, sa permita sesizare prin email, dar nu vor sa discute decat cu titularul, nu inteleg ca nu o pot aduce din locatia in care este cazata in conditii de maxima siguranta epidiomiologica (mentionez ca sufera de mai multe boli incompatibile cu infectarea). Data trecuta am adus-o la banca, iar dupa 30 zile nu i-au pus banii la loc in cont, pe motiv ca hartia depusa nu era cea corecta (formularul mi-a fost dar in banca, mama doar a semnat). Toate acestea se intampla in Iasi sunt tare curioasa daca la fel procedeaza si in alte judete, poate ne asociem sa facem o petitie sa schimbe odata aceasta procedura. Sa se poata trimite sesizarea prin email, nu au decat sa verifice specimenul de semnatura, dar nici asa banca nu are nici un risc fiindca banii intra in contul din care au fost retinuti abuziv nu in alt cont. Mentionez ca este vorba de 850 lei (aproape o pensie) si ca "greseala" sistemului a lasat o batrana de aproape 80 de ani fara un ban in ajun de sarbatori, sa nu mai vorbesc de cat este de stresata ca nu intelege unde ii va intra urmatoarea pensie si de ce nu i-au dat banii. Nota acodata este mult sub 1.

    07-12-2020

    C NCornelia Nitu
    Call Center de la CEC Bank

    Am o experienta f proast

    Am o experienta f proasta cu cec bank giurgiuContabila imi blocheaza alocatia pe card sunt f. obraznici la director nu te lasa paznicul de la usa sa intri La nr gratuit cu 0800 nu raspunde nimeni sau iti inchide telefonul in nas Vorbesc f.urat cu clientii ar trebui dati afara tel 0787511549

    03-12-2020

    B GBerszan Gabriella ibolya
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna ziua am probleme cu

    Buna ziua am probleme cu cek bankul deoarece tine alocatia copiilor nul elibereaza am restanta la iei dar nu au nici un drept asupra alocatiei asta se intampla din august copiii mei nu au alocatie am facut contestatie la agentia locala prin email prin tlf raspuns0000 Spunetim cu ce drept luati alocatia copiiilor ? Rog sa se faca dreptate urgent

    27-11-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna Berszan Gabriella, Referitor la solicitarea dumneavoastra adresata la CEC BANK S.A., va comunicam ca, suma soliciatat a fost eliberata catre dumneavoastra la CEC Bank Agentia Baraolt.

    M BMaria Batrin
    Probleme diverse de la CEC Bank

    O haita de incompetenti,

    O haita de incompetenti, de doua luni ma chinui la telefon si prin email sa imi schimb adresa, pt a-mi trimite noul card bancar la noua adresa. De fiecare data mi sa spus acelasi lucru, sa trimit email cu formular tip cerere si copie de pe buletin, Am facut treaba asta am trimis la toate adresele de e-mail CEC BANK, am primit automat e-mail inapoi ca e luat in considerare! Ce va pot spune e ca nu am primit nici acum un email de la ei pt a-mi confirma ca au trimis cardul, de fiecare data cand ii sun imi spun acelasi lucru veti primi un e-mail astazi Asta se intampla de doua luni, Cred ca pana la urma nu am de ales decat sa imi schimb banca si sper sa gasesc una cu oamenii mai competenti!

    17-11-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Batrin Maria, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Avand in vedere ca ati intrat in posesia cardului speram ca pe viitor sa fiti multumita de serviciile noastre. Cu stima CEC Bank

    R Irobert ionescu
    Card de credit de la CEC Bank

    buna seara.in urma cu 3

    buna seara.in urma cu 3 saptamani am mers impreuna cu sotia la ancomatul din orasul bechet judetul dolj pt a scoate niste bani.am agat cardul si am vrut sa scot 500 ron ,bancomatul mi-a dat cardul afara si nu mi-a eliberat suma.crezand ca am facut vreo gresala am mai incerat inca odata pt aceeasi suma dar si de data aceasta aceasi problema.am verificat soldul si spre surprindera mea cardul imi arata ca mai am in cont mai butin cu 1000 ron.am sunat la cec si mi sa spus sa merg sa fac contestatie intr-o agentie ...este aproape o luna nici bani nu nu sau returnat si nici vreo lamurire din partea cec bank.pe bani nostri ,bani pe care i-am avut in cont si din cauza unui bancomat defect noi trebuie sa asteptam ca cec bank sa-si rezolve problemele..asta daca ni se vor mai returna inapoi suma pierduta din cauza bancomatului.exista camere de supraveghere la acel bancomat cazul era simplu de solutionat..rog rezolvarea urgenta.0755520908 Luminita Mitrea

    30-10-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Mitrea Luminita, Va informam ca in data de 30.10.2020, contul de card a fost creditat cu c/val tranzactiilor contestate.

    M DMariana Dobruta
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua! In calitate d

    Buna ziua! In calitate de client CEC Bank am mers la CEC Bank din comuna Beceni Judetul Buzau pentru a scoate bani din cont cu buletinul insa doamna, angajata a Cec Bank, mi-a spus ca nu-mi poate da bani ( pe motivul ca nu au bani foarte multi EU cerand suma de 1500 ron ) si SA merg un Buzau, in oras la o distanta foarte mare percate trebuie SA o parcurg pe cheltuiala mea.

    20-08-2020

    Răspuns CEC Bank

    Va multumim pentru timpul alocat transmiterii mesajului. In ceea ce priveste nemultumirea dumneavoastra cu privire la personalul Agentiei Beceni, ne pare rau pentru problemele intampinate. De asemenea, va asiguram ca atat atitudinea salariatilor fata de clienti cat si imbunatatirea calitatii serviciilor prestate sunt obiective prioritare si sunt permanent in atentia noastra.

    P PPetrica Patrascu
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna ziua. Astazi, 14.08

    Buna ziua. Astazi, 14.08.2020 in mun. Craiova, am facut o retragere de 3000 lei de la un ATM CEC. Retragerea s a inregistrat, insa banii nu au iesit din bancomat. Imediat am sunat la relatii clienti (numarul afisat pe bancomat). O doamna care mi a raspuns, m a indrumat sa merg sa fac o sesizare la cea mai apropiata agentie. Am mers la SEDIUL CENTRAL CEC, unde afara asteptau cel putin 20 persoane. Binenteles ca agentul de paza nu m a lasat sa intru decat dupa mari insistente din partea mea (era totusi o URGENTA), nu stateam sa achit vreo factura sau sa platesc telefonul. Dupa ce am intrat, ce sa vezi...inca vreo 20 persoane asteptau la ghiseul la care eu trebuia sa ajung sa depun sesizarea respectiva! Am stat aprox 1 ora, pana cand cineva m a luat la un ghiseu si m a pus sa completez o hartie (3 minute pe ceas)!!!!! CONCLUZIA - Bataie de joc, lipsa responsabilitate, nepasare pentru CLIENTI mai mare ca aceasta nu am mai vazut pana acum!!!! Mi se pare INCREDIBIL CA o banca cum este CEC bank sa aiba un astfel de comportament cu un client "pagubit", in loc sa isi ceara SCUZE pentru neplacerile cauzate acelui client! Am plecat cu un GUST AMAR, si astept sa vedem in cat TIMP SE VA SOLUTIONA problema!

    14-08-2020

    Răspuns CEC Bank

    In data de 17.08.2020, contul de card a fost creditat cu c/val tranzactiei contestate din data de 14.08.2020. Ne pare rau pentru problemele intampinate.

    L GLiliana Girip
    Card de debit de la CEC Bank

    Nu sunt clienta bancii d

    Nu sunt clienta bancii dumneavoastra, mama mea este. Mi-am insotit mama care are 80 de ani si avea nevoie sa retraga niste bani si sa ridice noul card bancar. Experienta in institutie a durat o ora dupa inca o ora de asteptare in fata cladirii.Ca si clienti, am respectat regula de a purta masti dar foarte ciudat purtarea mastii se pare ca nu este obligatorie pentru functionarele bancii.Pe parcursul orei in care doamna ar fi trebuit sa se ocupe de operatiunile bancare solicitate de catre mama mea, se ocupa preferential de alt client ignorand-ne de parca am fi venit la cersit si pliconeala. In momentul cand am protestat , a devenit agresiva verbal si sustinea ca lucreaza acolo de 22 de ani si ca stie ea ce are de facut .Asta s-a intamplat in fata altor clienti iar argumentele se puteau auzi de afara unde se mai aflau numerosi clienti.Experienta umilitoare si neplacuta cu functionara Cec filiala Murfatlar/ Constanta m-a ofensat profund, iar daca asa se comporta toti functionarii bancii dumneavoastra, atunci ar fi ultima banca la care as apela.Din cate stiu fiecare functionar reprezinta integritatea si imaginea institutiei , prin atitudinea aroganta si neprofesionala afisata de doamna , reduce semnificativ increderea si respectul pentru Cec Bank.Functioanara dumneavoastra are nevoie de cursuri intensive Relatii cu Clientii.As sugera un reprezentant al bancii sa viziteze institutia pretinzand ca e un client ca sa evalueze cam ce se intampla .Multumesc.

    06-08-2020

    M CMiu Cristina
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    O experien?? f nepl?cute

    O experien?? f nepl?cute la agen?ia cec toporasi. Am fost sa solicit un credit ipotecar având un avans mai mult de 60%,iar doamna de acolo cu o atitudine foarte arogant? m-a pus pe drumuri aiurea.I am adus pana si revisalul de la itm, doamna tot cerea si adeverinta de la angajator in conditiile in care avea anaful si revisalul pe masa.Nu asta era problema,ci ca se putea face o preaprobare de credit si fara adeverinta,ea venind ulterior.Nu ,doamna r?m?sese blocat? în acte .Foarte dezgustata, în condi?iile ca aveam un avans prea mare si era problema mea daca eram refuzat? sau nu,efectiv doamna nu a vrut s? mi faca dosarul .daca un client care are 30 mii euro avans si cere 20 mii ,cu cei cu avans mic oare cum se poart??Fugiti de sucursala toporasi

    30-07-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stabilirea eligibilitatii pentru creditul ipotecar se poate realiza doar in baza documentelor solicitate, banca rezervandu-si dreptul de a solicita documente suplimentare. In vederea identificarii unei solutii pentru contractarea unui credit achizitie imobil, consiliere, prezentare documente pentru a stabili daca sunteti eligibil, va rugam sa va prezentati la sediul unitatii CEC Bank. Ne pare rau pentru problemele intampinate

    O VOlimpia Vasilescu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    CEC Bank cei care nu vor

    CEC Bank cei care nu vor sa ridice popririle chiar daca ANAF le a transmis din noiembrie 2019 ridicarea popririi. Pur si simplu refuza si cer hartie de mana cand ANAF trasmite totul electronic. O sa-i dau in judecata urgent! Penibil!

    24-06-2020

    Răspuns CEC Bank

    Va facem cunoscut ca poprirea a fost sistata la data de 24.06.2020. Ne pare rau pentru problemele intampinate.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie