C ACristina Andrei
Prima casa de la Raiffeisen Bank
Nu sunt client Raiffeise
Nu sunt client Raiffeisen Bank si m-au convins, prin lipsa desavarsita de profesionalism, sa nici nu devin vreodata. Am mers in 2 agentii: Titan Mall si Bratianu pentru a solicita informatii despre creditul Prima Casa.
Prima data m-am prezentat in agentia Titan Mall, unde domisoara a fost foarte speriata de intrebarile pe care i le adresam. Erau chiar intrebari la care cunosteam raspunsurile din ce ma documentasem, dar doream confirmari.
Mi-a facut o simulare, dar nu a stiut sa-mi spuna daca exista comision de administrare sau care este valoarea marjei de dobanda. In schimb, m-a asigurat ca se informeaza si ma suna. Am vrut sa-i propun sa le caute intr-o prezentare, informare sau material intern, dar m-am abtinut. A trecut o saptamana si, bineinteles, nu m-a sunat. Dar m-a sfatuit foarte amabila sa ma grabesc sa vin cu documentele, fiindca fondurile sunt foarte mici si risc sa raman fara credit...
Dezamagita de necunostintele domnisoarei, m-am hotarat sa caut o agentie "centrala", unde am presupus ca sunt angajati mai bine informati, pregatiti sa ma retina, nu sa ma goneasca. Astfel am ajuns in agentia Bratianu, unde am stat fix 7 minute, cu introducere, solicitare, raspunsuri si incheiere, in conditiile in care nu era deloc aglomerat.
Nu mi s-a solicitat CI, numele angajatorului, vechime, stare civila, etc, doar am fost intrebata venitul si perioada de creditare dorita si mi s-a raspuns foarte prompt (prea prompt) ca as putea obtine o suma cu 10.000 euro mai mica decat mi se spusese cu 4 zile in urma in agentia Titan Mall. Cu acelasi venit!?!?!
Desi normal ar fi fost sa-i solicit domnisoarei niste explicatii despre diferenta de suma acordata, am fost prea uimita si prea putin dispusa sa mai discut si alte aspecte cu astfel de oameni. Bineinteles, ca nu mi s-a oferit un grafic de rambursare sau vreun pliant, macar, ce rost avea?
Acum va intreb: unde sunt angajatii informati, pregatiti sa atraga clienti, sa vanda, sa propuna tot felul de optiuni? Nu mai au target angajatii din banci?
12-03-2011