top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    F UFlorin Cristian Ulmeanu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am devenit clientul aces

    Am devenit clientul acestei banci ( Raifeissen Bank) in iunie 2005 cand mi-am luat primul credit de nevoi personale(Eur). In decembrie 2006 am facut o refinantare avand grija ca nivelul ratei sa ramana la fel(120 Eur/luna). Toate bune si frumoase timp de aproape 7 ani, interval de timp in care nu am intarziat niciodata cu plata ratelor. In urma inrautatirii situatiei financiare am solicitat bancii restructurarea creditului pe o perioada de 6 luni, de la o rata de 120 Eur, la una de 60 Eur. Raspunsul negativ primit astazi m-a lasat fara grai ! Asadar aceasta este orientarea bancii fata de client, asa inteleg sa-i fie aproape pe o perioada de timp cand acesta intampina anumite dificultati (am prezentat dovezi in acest sens) ! Domnilor, concluzia pe care o trag este ca pur si simplu nu va pasa, suntem pentru Dvs. doar "marionete" - vezi interviu Greg Smith, Director Goldman Sachs !

    26-03-2012

    N Cnichifor corneliu
    Cont de economii de la Raiffeisen Bank

    Am deschis la aceasta ba

    Am deschis la aceasta banca contul de economii(cheltuieli) super acces plus, nu recomand deschiderea unui astfel de cont mai daca nu aveti pese 3000 de lei pe care sa ii tineti toata luna in el caci are comision de intretinere de 4 lei pe luna asta inseamna 48 lei pe an. Un mic exemplu rata de dobanda anuala de 4.8% aduce un profit de 48 de lei pentru 1000 ron - comisonul de retragere parca 0,5% la casierie mai ramai cu 998

    07-02-2012

    M PMihai-Ciprian Pinciuc
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Buna dimineata, In octo

    Buna dimineata, In octombrie 2008 am contractat un credit de nevoi persoane in valoare de 9270 RON, pe o perioada de 5 ani cu o dobanda anuala de 19% si un comision de administrare lunar al creditului in valoare de 0,45% din valoarea creditului, respectiv 41.72. RON (DAE 30,40%). Rata initiala era de 282.19 RON. Pe 11.08.2011 soldul creditului era de 5061.10 RON, din care am achitat anticipat 3770 RON si am mai ramas cu un sold de 1290.1 RON. Astazi cand am fost la banca sa cer un nou scadentar, am constat ca acel comision de administrare lunar nu a fost modificat, ramanand tot 41,72 RON in loc sa se recalculeze la soldul ramas. Astfel rata a devin 102.68 RON din care numai comisionul este 41.72 plus dobanda 20.44 RON. Deci, eu practic platesc la capital 40 RON in primele luni. DAE a crescut de la 30,40% la 109,29%. La cine ma pot adresa pentru a solutiona acest abuz nesimtit din partea BANCII RAIFFEISEN

    31-08-2011

    C AClaudia Amariei
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte neplacuta, in sensul ca am fost la limita de a pierde aprobarea creditului pentru Prima Casa3. In prima faza am contactat Raiffeisen pentru acest tip de credit, care m-au amanat cu preaprobarea, timp in care au incercat sa-mi vanda un alt tip de credit, mai avantajos pentru banca, cu dobanda mai mare. Incercau sa ma convinga la inceputul lunii februarie ca nu am sanse sa mai accesez Prima Casa deoarece fondurile sunt epuizate. Vazand situatia, am mers la o alta banca (BCR) unde totul a decurs bine, rapid, raspunsul fiind favorabil. Dupa ce am renuntat la Raiffeisen, un prieten a depus documentele necesare aprobarii creditului, tot la Raiffeisen, si a primit aprobarea, ceea ce inseamna ca tot ce mi se spunea mie erau numai minciuni, cu fonduri epuizate, sanse minime, etc .....

    12-05-2011

    A CALEXANDRU-GABRIEL CONSTANTIN
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Vreau sa incep prin a sp

    Vreau sa incep prin a spune ca daca gaseste cineva un motiv mai IDIOT de a te "face" de la vreo banca, dau un premiu. Incep istorioara. Depun toate actele necesare preaprobarii unui credit de locuinta, obtin preaprobarea, dau avans 7.500 euro, fac evaluarea din partea bancii, DUPA DOUA SAPTAMANI (sa ii vad in faliment asta imi doresc) primesc imbecilul raspuns ca TREBUIE SA VA MAJORAM DIN START DOBANDA CU 1% CA NU SUNT RACORDAT LA GAZE SI BLOCUL ESTE .(INCALZIREA ESTE DE LA CET DECI GAZELE SINT FITZA). Ma plimba de o saptamana cu idiotenia asta si nici nu vor sa imi elibereze document semnat si stampilat de banca pentru a-i da in judecata. LE UREZ FALIMENT CAT MAI RECENT SI PIERDERI MULTIPLE

    10-05-2011

    N CNicu Cuntan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, ca multa lume

    Buna ziua, ca multa lume si eu am un credit (nevoi personale cu ipoteca pe 25 de ani) la Raiffeisen Bank, accesat in anul 2008. Dupa un an efectuez o plata anticipata de 2000 Euro. Spre uimirea mea in loc ca rata sa scada (dupa aprecierea mea cu aproximativ 17-19 EURO) ea a ramas la aceeasi valoare. In acest timp (anul 2009) EURIBORUL incepe sa scada vertiginos spre valoarea minima, iar banca se face ca ploua inca o data, nu vrea sa reduca rata pe diverse motive. EURIBORUL ajunge la minimul istoric iar Raiffeisen Bank vine in intampinarea mea cu o scrisoare prin care doreste sa se alinieze la OUG 50/2010 si-mi stabileste o formula de calcul in care marja bancii este stabilita dupa voia lor de aproximativ 6,15 - 6,5 + EURIBOR la 6 luni (indice aflat la o valoare minima). Ma prezint la banca ii informez ca nu am fost instiintat prin nici o hartie de semnarea vreunui act aditional, la care banca imi inmanneaza un act in care este trecut doar un numar de inregistrare cu mana si marja bancii fara a fii semnat sau stampilat de catre vreaun reprezentant al bancii. Refuz actul aditional printr-o hartie scrisa. A doua sau a treia zi primesc in posta instiintare prin care banca ma invita sa semnez actul aditional (cam tarziu nu). La inceputul anului 2011 primesc in posta cu 3 - 4 zile inainte de expirarea termenului leagal de declinarea a actelor aditionale (care conform legii 288/2010 daca nu ma insel prin care actele aditionale sunt considerate acceptare tacita - chiar daca eu am refuzat sa semnez acel act) o insiintare prin care banca isi mentine conditiile din OUG 50. La aceasta hartie fac o noua adresa prin care ii insiintez ca imi mentin punctul de vedere exprimat si ca declin conditiile din actul aditional. Ca raspuns la refuzul meu primesc o hartie prin care Raiffeisen Bank revine la conditiile de dinainte de aparitia OUG 50/2010. Problema este ca inainte de OUG 50 in contractl de credit nu am specificat nici o modalitate de calcul a ratei si de stabilire a dobanzii. Dupa toate aceste lucruri stau si ma intreb oare pentru cine lucreaza sau ale carui interese le apara parlamentarii nostri, Banca Nationala, Comisia de Buget Finante, Protectia Consumatorului, etc. pentru ca este foarte limpede ca din toate acestea doar consumatorul (polpulatia care are luat un credit in anii de dinaintea aparitie OUG 50/2010) are de suferit ? Onoratul nostru Guvernator al Bancii Nationale - Mugur Isarescu si altii tot vorbesc de impactul pe care-l are aceste modificari legislative asupra bancilor, motiv pentru care se pare ca s-a comandat un studiu de impact care se pare ca nu mai apare. De impactul asupra consumatorului nu vorbeste nimeni - nu-l apara nimeni astfel incat stau si ma intreb daca toata aceasta manevra nu a fost facuta doar pentru a intra in legalitate anumite contracte care erau putin in afara legii si aveau un singur castigator si acela era banca. In concluzie va las pe dumneavoastra sa apreciati corectitudinea banciilor si sa analizati pe cine va trebui sa votati la viitoarele alegeri (parlamentarii care ne-au luat apararea sau cei care ne-au facut aceste greutati) pentru ca exista o zicala: "FIE ROATA SI PATRATA TOT SE MAI INVARTE-O DATA".

    29-04-2011

    G IGiorgiana Ionescu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    In iulie 2007 tatal meu

    In iulie 2007 tatal meu a contractat un credit de nevoi personale fara ipoteca sau alte garantii decat propriul venit pentru suma de 8.200 euro. In noiembrie 2010 a decedat. Conform legilor, noi mostenitorii ar trebui sa achitam creditul in continuare. Din motive financiare pana in acest moment nu s-a putut face acest lucru. Mai sunt de plata 6.300 euro din valoarea creditului + dobanzile si comisioanele din lunile restante+penalitati. Mentionez ca DAE este de 19,06%, iar comisionul de administrare al contului, perceput LUNAR, este de 0,45% din valoarea INITIALA a creditului. Acum incercam achitarea restantelor dar dorim o negociere. In cadrul discutiilor repetate cu reprezentantii bancii am cerut o actualizare la prezent a DAE si eliminarea comisionului de administrare lunar sau macar micsorarea lui. Banca refuza sa discute, mai mult, ei vor sa discute despre asa ceva doar cu titularul care este decedat. In cadrul contractului la art. 3 alin. 3.5 se mentioneaza faptul ca banca poate renunta la incasarea comisionului de administrare lunar si ca analizeaza anual aceasta posibilitate. Cum sa fac sa ajung la un consens cu banca?

    26-03-2011

    C ACristina Andrei
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Nu sunt client Raiffeise

    Nu sunt client Raiffeisen Bank si m-au convins, prin lipsa desavarsita de profesionalism, sa nici nu devin vreodata. Am mers in 2 agentii: Titan Mall si Bratianu pentru a solicita informatii despre creditul Prima Casa. Prima data m-am prezentat in agentia Titan Mall, unde domisoara a fost foarte speriata de intrebarile pe care i le adresam. Erau chiar intrebari la care cunosteam raspunsurile din ce ma documentasem, dar doream confirmari. Mi-a facut o simulare, dar nu a stiut sa-mi spuna daca exista comision de administrare sau care este valoarea marjei de dobanda. In schimb, m-a asigurat ca se informeaza si ma suna. Am vrut sa-i propun sa le caute intr-o prezentare, informare sau material intern, dar m-am abtinut. A trecut o saptamana si, bineinteles, nu m-a sunat. Dar m-a sfatuit foarte amabila sa ma grabesc sa vin cu documentele, fiindca fondurile sunt foarte mici si risc sa raman fara credit... Dezamagita de necunostintele domnisoarei, m-am hotarat sa caut o agentie "centrala", unde am presupus ca sunt angajati mai bine informati, pregatiti sa ma retina, nu sa ma goneasca. Astfel am ajuns in agentia Bratianu, unde am stat fix 7 minute, cu introducere, solicitare, raspunsuri si incheiere, in conditiile in care nu era deloc aglomerat. Nu mi s-a solicitat CI, numele angajatorului, vechime, stare civila, etc, doar am fost intrebata venitul si perioada de creditare dorita si mi s-a raspuns foarte prompt (prea prompt) ca as putea obtine o suma cu 10.000 euro mai mica decat mi se spusese cu 4 zile in urma in agentia Titan Mall. Cu acelasi venit!?!?! Desi normal ar fi fost sa-i solicit domnisoarei niste explicatii despre diferenta de suma acordata, am fost prea uimita si prea putin dispusa sa mai discut si alte aspecte cu astfel de oameni. Bineinteles, ca nu mi s-a oferit un grafic de rambursare sau vreun pliant, macar, ce rost avea? Acum va intreb: unde sunt angajatii informati, pregatiti sa atraga clienti, sa vanda, sa propuna tot felul de optiuni? Nu mai au target angajatii din banci?

    12-03-2011

    NAN.A.
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Dosarul a reusit sa ajun

    Dosarul a reusit sa ajunga in sfarsit la fond (din decembrie se chinuie). Mi s-a spus pe 21 ca dosarul a ajuns la fond si surprinzator cei de la fond mi-au spus ca abia pe 23 la ora 2 au primit de fapt dosarul. Cei de la sucursala spun ca nu au cum sa afle starea dosarului si ca cei de la centrala nu le raspund la emailuri. Cei de la fond mi-au explicat ca Banca are un user si o parola cu care pot verifica 24/24 starea dosarului online si ca de asemenea se poate cere urgentarea unui dosar daca expira antecontractul . Al meu expira pe 8(dupa 3 prelungiri). Inca nici un semn de la banca. Asta e. Nu recomand nimanui sa ia credit prin aceasta banca!

    01-03-2011

    M HMarinescu H.
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Raiffeisen Bank (poate s

    Raiffeisen Bank (poate si alte banci romanesti) are practici care ar fi absolut inadmisibile in patria ei, Austria. Raiffeisen Bank blocheaza conturile celor care nu le folosesc timp de peste 180 de zile (lei) sau 360 zile (valuta). Clientii care sunt plecati multa vreme in strainatate trebuie sa aiba grija ca contul lor sa nu fie blocat. Cand le e lumea mai draga, se trezesc ca nu pot face operatiuni cu contul din Romania. O astfel de conditie pusa de banca este de neimaginat in Austria. Din moment ce eu depun banii MEI la Raiffeisen, banca este OBLIGATA sa imi dea oricand acces RAPID la ei. Raiffeisen blocheaza contul chiar si atunci cand clientul a accesat prin internet contul. Aceste accesari (de exemplu pentru a vedea situatia contului) NU sunt considerate "activitate", si banca blocheaza contul respectiv. Daca clientul circula mult in strainatate si este doar uneori in Romania, se trezeste ca nu mai are acces la propriul cont. Cu toate ca clientul a lasat o adresa de email, nu i se anunta acest lucru, asa cum ar fi normal! Dar ce e normal intr-o tara de in care bancile considera clientul un sclav, sau cel putin un prost, o tara in care conditiile pe care clientul le semneaza la deschiderea contului nu au nici urma de protectia consumatorului, si dau bancii mai multe drepturi decat clientului? Deci, faptul ca contul se inchide nu este anuntat NICAIERI! Contul online anunta clientului tot felul de tampenii de reclame. Am casuta postala a contului meu plina de asemenea reclame! Insa nici vorba de vreun anunt ca mi se blocheaza contul! Inca un scenariu: Clientul deschide un depozit cu dobanda la termen, pentru un an, la banca. Nu are deci niciun motiv sa mai acceseze acel depozit, pana cand nu a trecut anul. Ba poate chiar considera ca lasa acolo banii timp de trei ani, si asteapta doar sa i se verse periodic dobanzile aferente. Desigur ca in tot acest timp contul ii este blocat!!! Nicio clauza in contractul acesta strigator la cer, semnat intre banca si client, nu specifica ce se intampla cu un cont, atunci cand este "dormant" (Ce termen stupid, de altfel ca si multe altele, care denota o agramare crasa chiar si a juristilor care mesteresc la aceste triste contracte!) Presupun ca banca NU MAI PLATESTE dobanzi in perioada in care contul este declarat "dormant" (blocat), in schimb cere clientului bani pentru administrare. Toate astea sunt un mister, caci nu sunt specificate nicaieri in contract. In plus, la deschiderea contului, nimeni nu atrage atentia clientului de aceste conditii contractuale revoltatoare. Clientul desigur nu are rabdare sa citeasca toate detaliile si semneaza cu buna-credinta ca o banca din Austria va fi civilizata. Ei bine, daca Raiffeisen ar avea in Austria conditiile contractuale din Romania, ar da cu siguranta faliment in urmatoarele trei luni! Dar romanul inghite tot, se lasa incalecat, batjocorit, jecmanit! Nu cred ca managementul central din Viena stie ce lucruri inadmisibile practica Raiffeisen Bucuresti. Ma gandesc serios sa fac eforturi de a face publice in Austria aceste practici mai mult decat stranii ale Raiffeisen Romania.

    27-02-2011

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie