top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M GMANUELA GHERGHEL
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am un card de credit din

    Am un card de credit din 2009 pentru ca o doamna amabila si-a facut targetul la insitutia noastra cu asemenea produse. Ne-a prostit pe fatza sa isi faca ea bani si a disparut in ceatza. Acum am reusit cu mari eforturi sa refinantez si sa imi acopar datoriile la cardul de cumparaturi dar banca nu vrea sa imi inchida contul. Sub nicio forma nu vrea sa il inchida desi are banii din data de 21.11 iar acum suntem in 12.12. Ii trebuie 1 luna sa dea un click. Am patit si la CEC dar pana la urma daca am facut sesizare la centrala mi s-a data clickul si mi s-a eliberat hartia doveditoare. LA BANCA ASTA NU VOR SA DEA CLICK. MAI AM DE ASTEPTAT INCA 1 LUNA SI CINE STIE CATE ALTE LUNI. IN BAZA DE DATE FIGUREZ CU DATORIE PENTRU CA EI NU DAU CLICKUL CU DEGETUL. E REVOLTATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! E DREPTUL MEU SA TERMIN ODATA CU FORMALITATILE SI EI MA AMANA. BA TREBUIE SA SUN LA TELEFONUL DIN BANCA SI SA VORBESC CU CEI DE LA BUCURESTI PENTRU CA CEI DIN BRASOV NU STIU CE SA MAI MINTA. FIECARE MINTE CUM POATE DAR PAGUBITUL SUNT EU. NU VA MAI LUATI CREDITE LA ACEASTA BANCA. EU NU VOI MAI APELA NICIODATA LA EI IAR TOTI PRIETENII MEI SUNT AVERTIZATI SA NU MAI FACA SI EI ACEEASI GRESEALA. DOAR CU NERVI SI CEARTA REZOLVI CEVA CU BANCA ASTA. LE-A TRIMIS SI MAIL SI IMI RASPUDE ROBOTUL . EI NU VOR SA STEA DE VORBA CU TINE. DAU RASPUNSURI EVAZIVE. VOI MERGE CU PROTECTIA CONSUMATORULUI LA EI SI LE VA DA AMENZI USTURATOARE.

    12-12-2013

    R GRaluca Ghergheluca
    Descoperit cont de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua...Acum 5 ani a

    Buna ziua...Acum 5 ani am optat pentru o decoperire de card(mentionez ca pana in prezent am am schimbat angajatorul ba chiar am fost si in somaj), totul a mers bine si frumos pana cand in data de 7.10.2013 m-a sunat o colega de-a dvs de la colectari debite spunandu-mi ca am de platit dobanda de pe luna anterioara plus decizia de indemnizatie crestere copil cu toata ca le-am explicat ca eu sunt in prenatal,I-am precizat ca in data de 10 ale lunii voi primi salariul (prenatalul) dar in data de 10 am constatat blocarea contului implicit blocarea intregului salariu.Am mers in data de 11.10.2013 la sucursala Dumbrava Rosie unde le-am explicat situatia,au trimis un mail cu sesizarea mea si am fost indrumat sa sunt la colectari debite.am sunat si din nou mi s-a spus ca trebuie sa le aduc adeverinta de indemnizatie crestere copil(precizez ca angajatele de la call center nu stiu care este diferenta dintre prenatal care este platit tot de firma si indemnizatie copil care o plateste statul,firma nu poate sa elibereze decizia de suspendare a contractului de munca pentru crestere copil atata timp cant sunt in prenatal adica tot angajata lor).Dupa ce mi-am tocit nervii cu toate incompetentele de la call center am fost sfatuita de un consilier pers fizice sa aduc o adeverinta de salaria ca se v-a rezolva.Seara pe la ora 7 probabil in urma mail-ului trimis de la sucursala am fost iar sunata de la colectari debite(la fel de incompetenta) care din nou imi cerea sa aduc acea decizie de suspendare a contractului...apel care nu-si mai avea nici un rost.In data de 14.10.2013 am fost sunata iar de la colectari debite de cineva care avea cat de cat habar asigurandu-ma ca daca aduc adeverinta de salariu imi v-a debloca contul.Azi in data de 21.10.2013 am dus adeverinta completata in original care a fost inregistrata,am sunat la colectari debite si.....rezolvare:trebuie sa acopar intreaga suma pentru ca sunt pe perioada determinata(am fost angajata de 1 an jumate pe perioada determinata contract pe care il semnam luna de luna) Intrebarea mea ar fi: De ce mi s-a blocat intreg venitul dupa numai 10 zile de neplata? chiar si asa daca banca nu mai vrea sa-mi ofere aceste servicii de ce nu sunt instiintata corect(anuntata ca trebuie sa restitui toti banii pentru ca nu ma mai incadrez in conditii si sa-i platesc in rate), mai sunt pusa si pe drumuri iar angazatii ma intampina cu "nu stiu" sau "nu va pot spune sigur"

    21-10-2013

    D LDaniel Lucica
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am detinut un card de cr

    Am detinut un card de credit gold la Raiffeisen timp de aproximativ un an. Totul a fost OK pana in primele luni cand am inceput sa rulez sume mai mari pe card fara sa platesc dobanda. Am mers la ghiseul bancii sa platesc pentru ciclul anterior si am intrebat cat am de plata. Mi s-a spus suma si am platit. Dupa o perioada, facand o verificare de rutina pe internet banking am descoperit ca suma pe care o platisem era aproximativ 99% din cat trebuia sa platesc!?. Depasisem deja cu 2 zile termenul limita de plata. Lipseau doar 1%. Evident ca am reclamat faptul ca nu mi s-a spus suma corecta si i-am rugat sa remedieze situatia. Au venit cu diverse motive ca sistemul nu a fost actualizat samd. Le-am explicat ca e OK, se mai greseste si ca sa remedieze situatia. In schimb am observat ca imi lipsea o suma importanta de bani de pe card. Cand am intrebat mi s-a spus ca mi s-a perceput dobanda pe toata suma. Cu alta cuvinte, daca platiti un leu mai putin pentru ca asa vi se spune de la ghiseu, vi se va percepe dobanda pe toata suma, ca si cand nu ati fi platit nimica. A trecut o saptamana de atunci timp in care nu s-a remediat nimic, ceea ce ma face sa cred ca totul e un fel de metoda penibila de la forta o dobanda si acolo unde nu e cazul. 99% din suma am platit la termen, Cei 1% din suma i-am platit la 3 zile dupa - nu din vina mea - evident ca aveam cei 1%, dar asa mi s-a spus de la ghiseul bancii. Mi s-a perceput dobanda abuziv si nu s-a facut nimic sa se remedieze, Daca era intradevar eroare umana situatia era rezolvata intr-o zi. Reticenta bancii ma face sa cred ca e posibil sa fi fost intentionat. Norocul face ca eu am putut platii tot si am inchis cardul, urmand sa depun reclamatii la ANPC si la forul european de protectia consumatorului pentru a-mi recupera banii luati abuziv. Dar imaginati-va pe cineva care nu are banii cash oentru a inchide imediat cardul. Prin ingineria asta simpla, banci de cea mai joasa speta va pot transforma in sclavi ai lor, acumuland dobanzi peste dobanzi si comisioane peste comisioane, chiar daca dvs sunteti bine intentionati. Asadar aviz amatorilor. Intamplarea s-a petrecut in Bucuresti la Agentia Raiffeisen Baneasa. Sunt curios daca e un caz izolat sau daca mai sunt si altii in aceiasi situatie.

    18-10-2013

    S BSorina Bogdan
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    De 10 ani am un card de

    De 10 ani am un card de credit de la Raiffeisen si in iunie am hotarat sa refinantez acest card tot la Raiffeisen. Mi-a fost refuzata refinantarea pe motiv ca in urma cu 10 luni ( auust 2012 )am avut o rescadentare la acest card, rescadentare solicitata de mine si la care am renuntat in ianuarie 2013. Mentionez ca nu am avut intarzieri de plata, nu sunt raportata la Biroul de Credit cu restante, cardul de debit il am tot la Raiffeisen. Personalul din agentia unde am depus solicitarea pentru refinantare m-a sfatuit sa incerc din nou in august ( atunci aveam 1 an de la rescadentare ). Asa cum v-am spus, cardul de debit la Raiffeisen, fara intarzieri de plata, impreuna cu sotul venituri suficienta pt a solicita refinantarea, refinantare care si de aceasta data mi-a fost refuzata motivul fiind tot aceeasi rescadentare de anul trecut. Am facut o sesizare telefonica in 23.08.2013 prin care solicitam alte motive pt refuzul bancii, sesizare inregistrata cu nr 1-697719184. De atunci nu m-a mai contactat nimeni si pe deasupra m-am trezit si cu cardul de credit blocat. Din data de 09.09.2013 sun zilnic la nr 08008020202, vorbesc cu diverse persoane legat de sesizarea mea ( toata lumea imi spune ca dosarul este in analiza ), de situatia cardului meu de credit, toata lumea imi cere nr de telefon pt a reveni cu informatii dar nimeni nu ma mai contacteaza, Eu sun zilnic si exasperez , se pare, pe toata lumea. Nu mi se pare normal ca eu sa platesc in continuare pt cardul de credit, dar acesta sa fie blocat. Nici macar nu mi s-a dat un telefon din partea bancii sa ma anunte ca imi blocheaza cardul. Din ce in ce mai des ma gandesc sa apelez la serviciile unui avocat pt ca de una singura nu primesc nici un raspuns din partea bancii.

    13-09-2013

    A Kandrei katona
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    o experienta neplacuta,,

    o experienta neplacuta,,,,uneori nici banca nu respecta contractul... si ti vinde dosarul,sau mai elegant ,cum mi sa spus mie externalizeaza,fara se te anunte asa,cum scrie in contract.eu cand nu am depus rata la timp,am platit penalitati,conf contractului.banca,in schimb apeleaza si divulga contul si datele unei terti firme cu activitatea dubioasa,care incearca sa te intimideze,,,daca poate.eu nu as mai lua nici un credit de la banca... nici raiffeisen,nici alta banca mai bine de la camatari...tot aia e. d zeu va da fiecaruia ce merita,asta e sigur

    27-06-2013

    C DCostin Dobre
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    La sfarsitul lunii Mai 2

    La sfarsitul lunii Mai 2013 am incercat sa accesez o refinantare a unei descoperiri de card si a unui card de cumparaturi , iar pe data de 03.06.13 am primit un telefon din partea celor de la Raiffeisen Bucuresti pentru a ma intreba despre ce este vorba in aceasta refinantare si daca nr. de telefon pe care eram contactat este pe numele meu ( fiind pe numele mamei am spus adevarul ) si sa mi sa spuna ca cererea mea este in curs de procesare pentru a fi aprobata sau respinsa , iar azi 04.06 sa fiu sunat de la sucursala din orasul meu pentru a imi comunica ca cererea mea a fost respinsa din cauza ca telefonul pe care il folosesc nu este pe numele meu. Trebuie sa ma duc sa trec abonamentul pe numele meu sau sa imi iau un alt abonament ca sa pot accesa aceasta refinantare ??!??

    04-06-2013

    M Fmaria frunza
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    m-au purtat pe drumuri o

    m-au purtat pe drumuri o saptamina si jumatate cerindumi multe acte iar in final nu mi s-a acordat acel credit cu toate ca arunci cind am fost contactata am mentionat ca am un contract pe perioada determinata la toate bancile unde aplici una vorbesti la telefon si alta se intimpla la fata locului oare nimeni nu se gindeste la timpul nostru pierdut noi nu cersim aceste credite noi le rambursam si poate suntem mai corecti ca cei cu bani multi eu lucrez cu contract determinat de 3anisi4luni

    19-04-2013

    M SMaria STAN
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Am luat un c

    Buna ziua, Am luat un credit de nevoi personale de la aceasta banca si dupa ce am incheiat ctr.am vazut ca am un comision de 0,45%ce se calculeaza prin aplicarea procentului la valoarea initiala a creditului.Am intrbat consilierul ce inseamna asta si nu a stiut cum sa explice ,ba mai mult mi-a spus ca banca va analiza oportunitatea renuntarii la incasarea comisionului de administrare lucru ce nu s-a intamplat deoarece platesc de vreo5 ani si nu au de gand sa renunte la acest comision. Creditul este in EUR si acest comision ajunge la 55,35 EUR /LUNA. Am mers zile acestea la protectia consumatorului si la un avocat sa vedem ce o sa rezolvam.O EXPERIENTA NEPLACUTA ,O BATAIE DE JOC,OAMENI MINTITI,TRASI PE SFOARA...................

    09-04-2013

    N Gnemethi gyula
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    buna ziua am a vut o exe

    buna ziua am a vut o exeprienta neplacuta la raifaisen pe data de 28 februarie am fost la agentia centrala sfintu gheoghe am depus dosarul pentru un credit de nevoi personale ,a trecut 2 saptamin exact si nu am primit nici un raspuns ce se intimpla cu dosarul ,cind suni la agentie ei zic ca e trimis dosarul in bucuresti stiu ca alta data dureaza 2-3 zile dar aici ceva nu e in regula nu stiu ce sa fac in plus la banca raifasen intrnetul este degeaba ca nimeni nu raspunde si daca raspunde nu raspunde la obiect, suntem in 2013 intrnetul e ceva normal un lucru prin care putem comunica si trimite actele pentru a economisi bani si timp dar la acesta banca nu functioneaza acest lucru in rest asi fi multumit de banca dar nu inteleg de ce trebuie sa astept atita si nu primesc raspuns de la bucurest multumesc si astept un raspuns

    13-03-2013

    E Secaterina szabo
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Sotul meu a avut un cred

    Sotul meu a avut un credit de nevoi personale la raiffeisen bank el a decedat anul acesta in luna august dupa mai multe vizite la banca, pentru clarificarea soldului creditului, am aflat ca creditul nu a fost asigurat. Am facut succesiunea, am fost la banca au facut act aditional la contractul de credit pentru preluarea de catre mine a ratelor. Mentionez ca soldul creditului era de 8064 ron, am facut o plata anticipata partiala in decembrie si soldul a scazut la 4013 ron. Am primit graficul de rambursare si am constatat ca comisionul de administrare lunar a ramas tot acelasi ca si inainte de plata anticipata, respectiv 60.26 ron iar rata lunara a scazut de la 417 ron la 244 ron. Nelamurirea mea este de ce nu a scazut comisionul de administrare, conform legii 289 din 2004 art. 11. Am citit articole pe site-ul d-voastra in legatura cu platile anticipate si am obsarvat ca in temeiul aceleiasi legi au fost solutionate, de aceea am depus o sesizare la banca privind nelamurirea mea iar banca mi-a raspuns ca nu se poate "pentru anul de creditare in curs raiffeisen bank nu a adoptat o astfel de decizie..." acesta a fost raspunsul lor fara a face o precizare sau vreo referire la legea 289, care mentionat-o si in sesizarea pe care am depus-o. Rugamintea mea ar fi sa ma luminati in legatura cu aceasta problema, poate nu am inteles eu bine legea si tot ceam mai studiat pe forumuri.

    29-12-2012

    Răspuns Raiffeisen Bank

    Intr-adevar, in conformitate cu art. 11 din legea 289/2004, la orice plata anticipata clientul beneficiaza de reducerea proportionala a sumei lunare de plata. Exact asa s-a intamplat si in cazul creditului dumneavoastra. Aceasta reducere se datoreaza aplicarii dobanzii la un sold diminuat cu echivalentul platii anticipate. Pe de alta parte, daca asa este prevazut in contractul de credit, comisionul de administrare se aplica la valoarea initiala a creditului. Reprezentantii Raiffeisen Bank

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie