C PConstantin Popa
Asigurare locuinta de la ABC Asigurari-Reasigurari
Cu mare regret, precizez
Cu mare regret, precizez faptul ca am fost contrans de imprejuri sa fiu prezent la BCR -sucursala Brasov, situata in b-dul Eroilor, prin aceea ca lipsiti de profesionalism persoanalul auixiliar al unitatii bancare a retinut in sarcina subsenatului o datorie de 1,98, erocenti , respectiv 10 euro, motivand neachitarea unei rate privind asigurarea CASCO , pentru locuinta, desi dovada platii a fost tranmisa societatii bancare prin sitemul electronic.Mai mult , in data de 12.08.2021, urmare a unui alt mesaj, am fost constrans sa ma deplasesz la aceiasi unittae bancara, deoarece am fost informat despre fraptul ca am politele de asigurare PAD, respectiv CASCO, au fost REINOITE, nu REACTIVATE, desi eram in termen pana in luna octombrie a anului in curs. Mai precizez faptul ca in locatia respectiva nu sun respectate regulile impuse de legislatia sanatatii si sigurantei muncii, prin aceea ca ferestrele si aerul conditionat sunt inchise, in consecinta starea de disconfort fizic si psihic la intalnim , fara rezerve in acesta locatie.De asemenea, personalul este lipsit de profesionalism si empatie. De asemenea , recent am fost contactat de catre un domn care si-a declinat calitatea de reprezentat al BCR, care fara a motiva apelul , mi-a solicitat la furnizez datele de nastere. Avand in vedere contextul dat , am solicitat sa-mi motiveze cererea furnizarii datelor, insa a manifestat aroganta si dispret fata de persoana subsemnatului, refuzand sa-mi cumunice motivul. Prin urmare, am fost indrumat la BCR., pentru a afla motivul abordarii. In consecinta , nu doresc nimanui sa traiasca experientele nefaste ale subsenatului.In complinire, nu este prima abatere a societatii bancare vis- a - vis de erorile provocate.Am mai avut experiente nefaste, care m-au prejudiciat din toate punctele de vedere.
12-08-2021