top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

S LSabou Laviniu
Banca pentru locuinte de la BCR

La fel si eu am cotizat,

La fel si eu am cotizat,si am respectat termenul . Prima de la stat nu am primit doresc si eu sa fac parte grupului de pe wathap .0747518781

31-08-2021

M GMihai Georgescu
Cont curent de la CEC Bank

Mai nea Vasile, tu cu mo

Mai nea Vasile, tu cu mostenirea.... Nu banca este de vina pentru situatia ta....asta este procedura.....daca esti in strainatate mergi la ambasada Romaniei din tara respectiva si rezolva-ti problema cu actele. Fa o imputernicire notariala pentru cineva din tara sa te reprezinte in relatia cu banca si gata! In plus, nu vad de ce crezi ca scriind aici ti se va rezolva problema.... De ce n-ai scris pe site-ul unui spital de exemplu? Sau pe site-ul unui bar? Scrie-i direct bancii daca nu crezi, intra pe site-ul.lor si-ti vor spune exact ce ti-am spus eu. P.S. Sunt notar, nu de la banca, daca aveai cumva o banuiala...

28-08-2021

V TVasile Tataru
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Sotia mea a de

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

27-08-2021

V TVasile Tataru
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Sotia mea a de

Buna ziua Sotia mea a deschis un cont la CEC BANK din 2012 cu suma de 42 000 de roni ea ca titular si eu ca imputernicit Sotia a decedat in 2020 Eu ca sot am facut succesiunea la notariat si mi se cer zi de zi alte acte Am o fetita de 13 ani care am trecut-o ca mostenitoare si are o cota parte dar cu tot efortul facut nu pot sa retrag banii ce mi se cuvin Vreau sa va trimit toate actele ce mi sa-u cerut si sa m-a informati ca nu sant in regula Avand in vedere ca eu si copii mei locuim in strainatate nu avem posibilitate de a astepta tergiversarea si birocratia Vreau doar sa stiu ce trebuie sa fac ca sa primesc banii pentru mine si copii mei Daca e me voice va trinity Oates actele care mi le cere CEC Bank .Va multumesc

27-08-2021

V Bvasile banta
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna.Evident , ca si eu

Buna.Evident , ca si eu am acceasi nedumerire.Ideea este ca eu an de an am fost la ei, nu pricep o iota de ce ei au continuat sa ne spuna ca lucrurile merg, am primit hartii cu suma aferenta cand de fapt nu exista.Este prima oara cand se intampal asa ceva, dei practic ei trimit acasa hartii cu tot cu dobanda cu tot, cum ar fi normal, dar apoi ei iti opresc dobanda si vireaza doar sumele depuse plus doi la suta.Nu stiu daca exista proces, dar...0757 404 579.As dori sa ma alatur.

26-08-2021

E SEugen-Laurentiu Stefanescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua! Doresc sa ma

Buna ziua! Doresc sa ma alatur grupului in eventualitatea unui proces colectiv impotriva BCR BpL. telefon 0728848740 Va multumesc!

23-08-2021

E NEmil Costin Negut
Card de credit de la BCR

Desi am card inrolat in

Desi am card inrolat in 3D si mai toate tranzactiile online necesita o parola statica si una primita prin Sms, in data de 21.08.2021 am avut neplacuta surpriza sa fiu debitat cu 3 tranzactii consecutive (100$, 200$ si 1000$) de catre o aplicatie de incarcare masini electrice, fara ca banca sa verifice nimic....Am reusit sa vb cu cei de la banca, mi au blocat cardul si am facut un aviz de refuz plata pentru a nu se face decontarea sumelor (dupa cum au spus cei de la callcenter).A 2 a zi surpriza : cu toate demersurile facute,tranzactiile au fost mutate de la sume blocate la cheltuieli realizate cu comisioanele aferente care nu sunt deloc mici (aprox 110 Ron in total), iar la telefon mi s a explicat sec, ca BCR nu poate bloca, impiedica nici o tranzactie chiar daca e posibil frauduloasa (si uite cum este lasat clientul pe mana hackerilor si a birocratiei - sa faca cereri, sesizari.....plangeri si stiti vb aia : si cu banii luati si....)Dupa discutii si cu cei de la aplicatia care a generat tranzactiile (au recunoscut ca au avut mari probleme la sistemul de securitate la tranzactii) banii au fost inapoiati, dar fiind vb de tranzactii in $, am "beneficiat" de aceleasi comisioane generoase (inca 110 ron)! Vreau sa marturisesc ca am fost f dezamagit de reactia BCR ului pt ca pana la aceste probleme, consideram ca detinerea unui card de credit presupune riscuri f mici, banca avand f multe instrumente de a impiedica fraudele si de a impiedica tranzactii frauduloase, mai ales cand acestea le sunt semnalate (altor colegi care utilizeaza aceasta aplicatie, le au fost refuzate platile de catre banca, fiind considerate tranzactii dubioase....).Desi contactati telefonic, cei de la BCR nu au gasit rezolvare la aceste probleme, iar eu ca si client fidel m am ales cu o pierdere de aproximativ 220 Ron .Multumesc BCR! Sunteti cei mai tari! :(

23-08-2021

A LAndrea Lukacs
Internet banking de la Raiffeisen Bank

Intreaga mea experienta

Intreaga mea experienta este foarte dezamagitoare cu banca asta. De la activarea cardului pana la plati online, peste tot numai probleme am avut. Am cont ca persoana juridica si de la deshiderea contului timp de 2 saptamani ma uitam la banii mei in banca fara sa fie posibil plata online. Procesul este foarte lung si complicat pentru 2021. Mi se pare inacceptabil ca in lumea asta de telefoane si aplicatii o persoana sa nu poata sa efectueze o tranzactie direct de pe aplicatie de la bun inceput. Mai intai intri pe browser pentru care ai nevoie de token (cand intr-un singur telefon ai toata viata ta si toate aparatele si gadget-urile, tu umbli dupa tine cu token numai pentru banca), dupa creezi sabloane si toate cele, si de abia dupa aia poti sa intri iar in aplicatie (de unde ai plecat) sa faci plata. Eu nu am vazut asa ceva la celelalte banci. Mare greseala sa aleg banca asta pentru firma mea, dar din fericire se poate schimba.

23-08-2021

I IIulia Ionita
Probleme diverse de la ING

Cea mai idioata banca di

Cea mai idioata banca din cate exista pe pamant de fiecare data cand ai o problema nu poti lua legatura cu nimeni decat daca te duci personal la banca si nici acolo nu te ajuta nu mai pui faptul ca daca suni la ei stai pe linie cel putin 30 de minute si nu iti raspunde nici un operator este banca , care isi bate joc de clienti in ultimul hal ,nu recomand nimanui sa suporte bataia de joc pe banii lor eu am renuntat definitiv la tot ce inseamna ing

14-08-2021

C PConstantin Popa
Asigurare locuinta de la ABC Asigurari-Reasigurari

Cu mare regret, precizez

Cu mare regret, precizez faptul ca am fost contrans de imprejuri sa fiu prezent la BCR -sucursala Brasov, situata in b-dul Eroilor, prin aceea ca lipsiti de profesionalism persoanalul auixiliar al unitatii bancare a retinut in sarcina subsenatului o datorie de 1,98, erocenti , respectiv 10 euro, motivand neachitarea unei rate privind asigurarea CASCO , pentru locuinta, desi dovada platii a fost tranmisa societatii bancare prin sitemul electronic.Mai mult , in data de 12.08.2021, urmare a unui alt mesaj, am fost constrans sa ma deplasesz la aceiasi unittae bancara, deoarece am fost informat despre fraptul ca am politele de asigurare PAD, respectiv CASCO, au fost REINOITE, nu REACTIVATE, desi eram in termen pana in luna octombrie a anului in curs. Mai precizez faptul ca in locatia respectiva nu sun respectate regulile impuse de legislatia sanatatii si sigurantei muncii, prin aceea ca ferestrele si aerul conditionat sunt inchise, in consecinta starea de disconfort fizic si psihic la intalnim , fara rezerve in acesta locatie.De asemenea, personalul este lipsit de profesionalism si empatie. De asemenea , recent am fost contactat de catre un domn care si-a declinat calitatea de reprezentat al BCR, care fara a motiva apelul , mi-a solicitat la furnizez datele de nastere. Avand in vedere contextul dat , am solicitat sa-mi motiveze cererea furnizarii datelor, insa a manifestat aroganta si dispret fata de persoana subsemnatului, refuzand sa-mi cumunice motivul. Prin urmare, am fost indrumat la BCR., pentru a afla motivul abordarii. In consecinta , nu doresc nimanui sa traiasca experientele nefaste ale subsenatului.In complinire, nu este prima abatere a societatii bancare vis- a - vis de erorile provocate.Am mai avut experiente nefaste, care m-au prejudiciat din toate punctele de vedere.

12-08-2021

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie