F BFlorian Baloi
Probleme diverse de la CEC Bank
Buna ziua,
Ma numesc
Buna ziua,
Ma numesc Baloi Florian si in data de 16.06.2005 am contractat un credit in suma de 9000 RON la filiala Iatropol a CEC(contract nr. 4786).
In aprilie 2007 m-am prezentat la filiala Iatropol a CEC si am solicitat calcularea soldului + comisioanelor necesare pentru rambursarea integrala a creditului. Dupa ce mi s-a comunicat suma de plata pentru inchiderea creditului (6600 RON) am fost la ghiseul bancii si am platit suma respectiva pentru a inchide creditul. Se poate verifica din extrasul de cont, ca suma achitata in acel moment reprezenta suma totala de rambursat plus comisioanele necesare pentru inchiderea creditului !
Am solicitat o hartie prin care sa fie specificat faptul ca nu mai am nici o obligatie fata de banca insa acest lucru mi-a fost REFUZAT de catre angajatii din acel moment prezenti la biroul credit din incinta agentiei.
Dupa 3 ani de zile, respectiv saptamana trecuta am primit telefon de la angajatii CEC, filiala Iatropol, pentru a ma informa ca:
- pe data de 12 februarie 2010 voi acumula 90 zile intarziere la plata ratelor;
- a fost trimis dosarul meu la Biroul de Credit !! - cum se poate asa ceva fara a informa in scris clientul despre o astfel de situatie ?
- am de plata o suma de APROXIMATIV 1600 RON !
ESTE DE NEACCEPTAT aceasta situatie, deoarece dupa ore de vorbit la telefon cu angajatii CEC din filiala Iatropol, au inteles si acestia, ca a fost o eroare din partea angajatilor de atunci ai filialei, o eroare de operare la ghiseu.
Va rog rezolvarea urgenta pe cale amiabila a acestei situatii deoarece NU SUNT DE ACORD CU PLATA ACESTEI SUME.
Am vorbit direct si telefonic cu angajatii agentiei Iatropol, am primit tot felul de promisiuni dar si compasiune insa de 1 saptamana nu s-a rezolvat nimic, din contra mi s-a spus ca pe data de 12 februarie dosarul meu va intra la executare silita ?!?!
Am comunicat angajatilor din agentie ca voi trimite o reclamatie la Centrala CEC precum si la ANPC Bucuresti, iar raspunsul a fost: "Nu este cazul sa ajungem asa departe, poate vom rezolva prin plata esalonata a sumei care apare de plata", precum si: "Nu am pe cine sa trag la raspundere pentru ca acei angajati nu mai lucreaza la noi sau au decedat"! sau ca "Trebuia sa ma informez in acesti 3 ani daca s-a inchis creditul sau nu" !
Pe de alta parte, am primit asigurari din partea doamnei directoare din agentia Iatropol ca voi fi "scos" de la Biroul de credit, dearece a fost greseala angajatilor bancii, insa este nevoie totusi sa platesc acea diferenta de aproximativ 1600 RON. Daca a fost greseala angajatilor, atunci cum sa platesc eu? este o greseala pe jumatate asumata?
Tin sa mentionez ca in toti acesti 3 ani de cand am achitat integral si IN AVANS creditul, nu am primit nici un telefon/notificare sau orice alt mesaj din partea angajatilor agentiei.
Va rog frumos sa rezolvati aceasta situatie, deoarece luna viitoare voi apela la serviciile CEC pentru contractarea unui credit in lei pentru programul Prima Casa.
Eu m-am prezentat inca de acum 3 ani la agentie pentru a inchide acest credit, insa din neprofesionalismul angajatilor din acel moment, probabil dintr-o greseala de operare in softul utilizat la ghiseu, eu sa platesc acum si sa fiu listat la Biroul de Credit.
De asemenea solicit delistarea de la Biroul de Credit, si primirea unei declaratii din partea CEC - Iatropol, ca am fost listat din greseala bancii, deoarece voi ramane cu istoric, chiar daca voi fi scos din acea baza de date.
Apreciez un raspuns cat mai urgent.
Multumesc anticipat,
11-02-2010