top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C Mcosmin munteanu
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua! Despre BCR..

Buna ziua! Despre BCR...numai de bine nu 1.Dobanda de referinta...toti se fac ca ploua, habar nu au sa ti spuna.Iti cer buletinul sa verifice in calculator dobanda finala, habar nu au care este dobanda de referinta. ce sa mai vorbim de cum se calculeaza. si nu vb aici de 1, 2 consilieri BCR din Timisoara, vb de majoritatea. 2. la creditul pe care il am era vorba sa se faca o asigurare de viata "gratuita" din partea BCR...au uitat sa o faca, dar le am adus eu aminte de aceasta dupa doi ani de la contractul de credit...si credeti cumva ca si-au cerut scuze si au facut-o dupa ce le-am atras atentia? NU. Pauza totala. Dadeau vina unul pe altul...spectacol si atat 3. habar nu au care sunt procedurile interne 4. nu stie dreapta ce face stanga...nu au nici o putere de decizie, trebuie sa sune la Bucuresti Nu vreau sa intru in amanunte, dar as putea sa scriu o carte din experienta relatiei mele cu BCR, mentionez ca nu sunt un client problema si am achitate toate ratele in termen. E jale in BCR...pacat de reclama.

31-01-2010

M Pmarius pruna
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

am luat un credit pe nev

am luat un credit pe nevoi personale cu ipoteca in valoare de 48500 EURO PE 25 ANI CU RATA FIXA PE UN AN CU RATA DE 375 E. DUPA UN AN AM RATA 475 E. DE CE?! DACA LA TOATE BANCILE AU SCAZUT DOBANZILE LA MINE A CRESCUT.CE POSIBILITATI AM SA FAC REFINANTARE SAU SA AM O PERIOADA DE GRATIE DE MACAR 6 LUNI? VA MULTUMESC

29-01-2010

Răspuns BCR

Pentru creditele oferite cu dobanda fixa pentru primul an de creditare, dobanda curenta aplicata ulterior aniversarii primului an de creditare se modifica in conformitate cu prevederile contractuale, pe care Domnul Pruna Marius le-a acceptat in totalitate prin semnarea contractului de credit. Pentru a veni in sprijinul clientilor, atat pentru creditele acordate in EUR cat si pentru cele acordate in RON, Banca ofera posibilitatea acestora de a refinanta creditele cu dobanda variabila / administrata / revizuibila prin noi produse de creditare care au in prezent rata de dobanda fixa pe toata perioada de creditare sau variabila, stabilita in functie de indicii de referinta precum si posibilitatea restructurarii creditului detinut. In cazul in care opteaza pentru restructurarea creditului, Domnul Pruna Marius este invitat sa se prezinte la unitatea bancara unde a contractat imprumutul, in vederea reanalizarii situatiei actuale si luarea unei decizii in acest sens, avand in posesie un minim de documente necesare consilierii si anume: - original si copie BI/CI - contractul de credit curent (in original si copie); - documente (original si copie) care sa confirme inrautatirea capacitatii de rambursare a creditului supus restructurarii (exemplu: documente care sa ateste somajul/somajul tehnic, certificate medicale emise de spital etc.); - documente care sa ateste venitul actual; - alte documente care pot sustine posibilitatea de restructurare a creditului. Corneliu Cojocaru, director Directia de Comunicare, BCR

NAN.A.
Probleme diverse de la Intesa Sanpaolo Bank

Stimate domnule Alexandr

Stimate domnule Alexandru Braesteanu, In legatura cu situatia expusa de Dvs., ne exprimam regretul pentru orice eventuala neplacere sau inconvenient legat de operatiunile derulate prin intermediul Intesa Sanpaolo Bank. Din verificarile efectuate s-a dovedit ca a existat o subdimensionare temporara a personalului din unitatea respectiva, situatie care nu se repeta insa la nivelul retelei Intesa Sanpaolo Bank din Bucuresti sau din tara. Va multumim pentru intelegere si va asiguram si pe viitor de tot sprijinul si colaborarea bancii noastre. Departament Comunicare Intesa Sanpaolo Bank Tel: 021 40 53 646 E-mail: comunicare@intesasanpaolo.ro

29-01-2010

G UGilbert Untea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Apreciez promptitudinea

Apreciez promptitudinea raspunsului dumneavoastra pe aceasta cale si tin sa precizez  ca nu am putut fi contactat pentru ca , asa cum ati aflat deja, sunt plecat din Romania. Inscrierea la acest site nu mi-a permis sa las si numarul de telefon din strainatate.Dar, pe langa numarul de telefon eu am lasat la banca si o adresa de mail, prin care ulterior ati fi putut afla numarul de telefon ca sa ma puteti contacta. Intr-adevar am trimis o persoana imputernicita care sa se ocupe de rezolvarea acestor probleme, persoana care a intampinat greutati, pentru ca procura facuta de mine aici in Italia, tradusa si legalizata la notar in Romania trebuie sa fie mai intai vazuta de jurista bancii. Deja sunt doua zile de cand imputernicitul asteapta sa fie contactat de aceasta doamna jurista, dupa cum i s-a spus la BCR. Intentionez asa cum am spus sa anulez acel contract de economisire –creditare pentru ca nu am fost informat in mod corect si complet de tot ceea ce inseamna  un astfel de contract. In primul rand nu am fost eu cel care am solicitat acest produs, ci functionara mi-a prezentat acest contract ca fiind o forma avantajoasa de <strong>economisire</strong>. Nicidecum nu a fost vorba de  creditare. Cand eu am semnat contractul, rubrica pe care o mentionati dumneavoastra: ”comision 1% din suma contractata“, nu era completata cu nici o suma. Era doar mentionat “comision 1%”. Doamna functionara, ulterior, mi-a prezentat niste simulari ale unui eventual credit, dar am specificat clar ca nu ma intereseaza in nici un caz creditarea. Doamna  a raspuns ca nu e nici o problema, vom merge pe linia de economisire. Asa ca aceasta cifra de 53.900 lei nu imi dau seama de unde a aparut…Probabil e aprecierea functionarei cam cat as vrea eu sa creditez cand o sa ma razgandesc... Am contactat telefonic functionara, am trimis o persoana imputernicita si astept anularea acestui contract de economisire-creditare, restituirea intregii sume de 1000 lei  intr-unul din conturile ce le detin la BCR, pentru ca nu am fost informat intr-un mod corect si complet. Doresc sa mai fac o precizare legat de modul de functionare al acestui contract, de produsul pe care il vindeti: nu gasesc just ca acest comision sa fie luat in momentul economisirii, indiferent daca un client vrea doar sa economiseasca, sau vrea sa si imprumute. Este corect ca doar in momentul creditarii sa fie perceput acest comision, raportat la suma imprumutata.

28-01-2010

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

In aceasta situatie, in care doriti anularea cererii pentru incheierea contractului de economisire-creditare, este necesar ca imputernicitul dumneavoastra sa depuna o cerere scrisa si semnata, la BCR Sucursala Braila, in care sa solicite anularea cererii in cauza (ar fi bine sa indice seria/numarul si data acesteia) si restituirea sumei de 1.000 lei in contul xxx (indicat exact, in format IBAN) al carui titular sunteti dumneavoastra si in care doriti rambursarea banilor. La aceasta cerere (care poate fi si scrisa de mana, in fata consilierei BCR), sa se ataseze copie a imputernicirii si formularul de cerere care a ramas la dumneavoastra, barat cu mentiunea Anulat. Pentru celeritate, aceste documente pot fi transmise din unitatea respectiva si pe fax catre BCR Banca pentru Locuinte, la nr. 021.312.00.06, urmand ca originalele sa ne fie transmise pe calea obisnuita a corespondentei dintre unitatile BCR si centrala BCR BpL. Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra si va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru orice alte informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

P PPuiu Ploscariu
Credit nevoi personale de la Bancpost

Am depus o cerere prin c

Am depus o cerere prin care solicit reactualizarea dobinzi la creditul de nevoi personale deoarece avind dobinda variabila,atit timp cind a crecut-o BNR a crescut-o si bancpostul. Cind BNR a scazut-o pe aceasta banca nici nu o intereseaza de creditele noastre, ei urmaresc sa-si recupereze pierderile lor. Mare nesimtire din partea acestei banci?????

28-01-2010

A SAdrian Stroia
Depozit la termen de la BCR

Am un depozit la BCR sca

Am un depozit la BCR scadent la data de 27.01.2010 si am mers la banca cu doua zile inainte de scadenta pentru ai anunta ca vreau sa imi lichidez depozitul pentru ca m-am saturat de comisionele imense pe care le iau, inclusiv comision de depunere bani!!!! Mi s-a spus ca daca transfer bani ia numai 9 lei transferul bancar in loc de 380 lei cat ar fi fost retragerea banilor. In data de 27.01.2010 am fost sa fac transferul bancar totul Ok pana cand la ora 7 seara primesc un telefon prin care sunt instiintat ca nu s-a realizat transferul pentru ca nu maqi costa 9 lei ci 65 de lei. Sunt niste hoti, si se bazeaza pe cota de piata si ca toti batrani isi tin banii la ei. Sper ca in cativa ani sa se roage de oameni prin actiuni publicitare sa le mai calce pragul

27-01-2010

R FRodica Lucica Fintescu-Saligny
Card de debit de la BCR

Cred ca ma adresez bine

Cred ca ma adresez bine si in sfarsit voi primi raspuns.Am card pt pensie la agentia Ion Mihalache si am facut reclamatia cu nr. 1204/21.12.2009 la care nu am primit rasp.pana acum.Este vorba despre defectarea permanenta a bancomatelor,ceea ce ne obliga la scoaterea banilor de la ghiseu cu percepere de comision. Am fost sigura ca nu voi primi raspuns si nimic nu se va scimba avand in vedere explicatiile si comportamentul personalului.Sa sper ca acum va fi altfel si cineva poate justifica acest abuz de a se lua comision pt o operatie ce sunt fortata a o executa din cauza deficientelor respectivei agentii?!

27-01-2010

A FAmfim Florin
Probleme diverse de la CEC Bank

Cec Bank Bacau sucursala

Cec Bank Bacau sucursala Aviatori. Cea mai proasta servire intalnita in umila mea existenta. O asa zisa sefa cu fata de bautoare de sucuri citrice. Astepti mai bine de o ora cu sotia insarcinata, timp in care ea deapana amintiri cu pensionarii pentru ca in final sa spuna ca nu merge calculatorul. Important este ca exista un vinovat pana in final. Rusine!

26-01-2010

G UGilbert Untea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Pe data de 22 ianuarie 2

Pe data de 22 ianuarie 2010, am deschis un cont de economisire-creditare, depunand suma de 1000 RON.Acest cont l-am deschis la insistentele functionarei, pentru ca eu nici macar nu auzisem de existenta unui asemenea cont. Doamna mi-a prezentat beneficiile acestei depuneri, mai ales \"prima de la stat de 250 euro\".Vazand ca este un comision mic, de 1%, am semnat si am incheiat astfel contractul. Ajuns acasa insa, reiau si citesc conditiile contractuale. Raman surprins cand vad scris: comision 500 si ceva de RON. Nu inteleg. 1% inseamna 500 de RON?!1% din ce?Eu am crezut ca este vorba de 1% din suma depusa. Eu nu am facut nici un credit. Eu am depus suma de 1000 RON pentru ecomonisire. Doar atat. Caut pe internet si dupa cum vad mai sunt si alte persoane pacalite la fel ca si mine. inca sunt in termen de 10 zile si vreau sa cer anularea acestui contract si restituirea intregii sume de 1000 RON. Aceste lucruri ar trebui sa fie explicate clar clientilor. Profitati de ignoranta persoanelor pentru a percepe aceste comisioane uriase. Sper sa nu fie cazul sa actionez si in justitie pentru reabilitarea cazului.

25-01-2010

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Am efectuat nenumarate incercari de a va contacta, insa fara rezultat. Intelegem sa ne exprimam astfel pe aceasta cale regretul pentru cele semnalate de dumneavoastra, in special pentru intentia pe care ati anuntat-o, de a anula contractul de economisire-creditare pentru domeniul locativ. Data fiind importanta celor semnalate de dumneavostra, referitoare la consilierea pe care ati apreciat-o nesatisfacatoare, am incercat, prin colega noastra, din cadrul BCR Banca pentru Locuinte, care coordoneaza direct zona de distributie din Sud-Estul Romaniei, sa va contactam (telefonic) pentru a lamuri toate aspectele acestui produs, in general, dar si ale contractului concret pentru care ati completat cererea catre BCR Banca pentru Locuinte. De la colegii nostri din BCR, din unitatea in care ati incheiat aceasta cerere, am inteles ca sunteti plecat din tara, insa aveti un imputernicit care poate sa va reprezinte. Dorim sa subliniem faptul ca, in prezent, nu aveti pentru ce sa va ingrijorati: ca urmare a celor postate de dumneavoastra, am stopat temporar (pana la clarificarea finala a situatiei) procesarea cererii dumneavoastra, astfel ca incheierea contractului cu BCR BpL nu este finalizata. Banii pe care i-ati depus - cei 1.000 lei - sunt in siguranta, si, in situatia in care ne veti solicita (dumneavoastra, ori imputernicitul dumneavoastra) in mod oficial (nu printr-un mesaj postat pe internet) restituirea lor, o vom face de indata ce primim solicitarea, in contul bancar pe care ni-l indicati. Prin urmare, asteptam sa comunicati colegilor nostri din BCR/Sucursala Judeteana Braila hotararea dumneavoastra finala referitoare la cererea de incheiere a contractului cu BCR Banca pentru Locuinte, si sa completati (personal sau prin imputernicitul dumneavoastra) formularele aferente. Legat de cele semnalate de dumneavoastra referitor la comisionul bancii noastre (comisionul de deschidere, de 1% din suma contractata), trebuie sa mentionam faptul ca despre existenta si cuantumul acestuia noi informam clientii/persoanele interesate inca din cuprinsul cererii pe care acestia o completeaza si o semneaza. Si dumneavoastra ati completat si semnat acest formular - puteti verifica exemplarul care a ramas la dumneavoastra, in cadrul caruia este scris foarte mare: "Comisioane standard: deschidere 1% din suma contractata", in partea dreapta-sus a formularului. De asemenea, tot cu litere mari si ingrosate sunt rubricile "Suma contractata" si "Comision de deschidere", care se completeaza potrivit nevoii/solicitarii fiecarei persoane in parte. In cazul dumneavoastra, este scris "53.900 lei" la "Suma contractata" si "539 lei" la "Comision de deschidere", iar cererea este semnata de dumneavoastra. Desigur ca nu excludem faptul ca poate, din graba ori alte cauze, dumneavoastra sa nu fi retinut exact aceste valori, ori sa fi avut in vedere altele (1% din valoarea depunerii pe care ati facut-o). De aceea este important pentru noi sa clarificam direct cu dumneavoastra aceste aspecte, si sa va prezentam ce inseamna incheierea acestui contract relativ la nevoile si necesitatile dumneavoastra concrete. Poate (de ce nu?) veti ajunge la concluzia continuarii unui astfel de contract. Decizia va apartine si o vom respecta intocmai, atat in situatia in care alegeti sa nu dam curs cererii dumneavoastra de incheiere a contractului si sa va restituim suma depusa, cat si in cea in care alegeti continuarea contractului, fiindu-va alaturi pentru orice informatii sau detalii. Toate cele bune, Cora Dolinski Director Directia Juridic, Conformitate si Relatii Publice

A BAlexandru Braesteanu
Probleme diverse de la Intesa Sanpaolo Bank

Daca vrei sa-ti pierzi t

Daca vrei sa-ti pierzi timpul intra in legatura pt. orice cu INTESA SANPAOLO Bank. Mi-am deschis un Plan de acumulare si trebuie sa depun lunar o anumita suma. Prroblema e ca datorita nr. extrem de restrans de personal stai si astepti pt. o depunere f. mult timp, de iti vine sa-ti retragi banii...EU SPRE EXEMPLU AM VRUT SA DEPUN LA SUCURSALA ALBA IULIA din BUCURESTI si acolo era o singura persoana care se ocupa de toate problemele. Nu am vazut nicaieri asa ceva si am experiente destule si cu alte banci...fata incheia si documente pt. depozite, prezenta si ofertele si venea si la casa sa faca incasari si plati..a trebuit sa stau 20 minute desi eram primul la casa asteptind sa-si termine alte treburi...saraca nu stiu cum se descurca ca era slaba si obosita deja...OARE ZGIRCITII ASTIA DE ITALIENI nu se gandesc si la noi clientii LOR DIN Romania? am inteles ca la fel e si la alte sucursale din bucuresti: cativa angajati care incearca sa rezolve toate problemele...

22-01-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie