top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A AAna Antonescu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

La sesizarea online am p

La sesizarea online am primit r?spuns de la BpL. Am impresia c? încearc? s? trag? de timp,ca s? retragem banii cât mai târziu cu putin??. Încurc? legisla?ia,cu toate c? altfel de trateaz? contractele încheiate înainte de 2018 sau cele încheiate dup? modificarea legisla?iei conform c?reia subven?ia se acord? cet??enilor între 18-65 de ani ?i trebuie justificat?. Cele vechi trebuie onorate conform condi?iilor din contract. Pentru cei care nu ?tiu,exist? un grup pe Whatsapp sub sigla BCR care este în c?utarea unui avocat.

06-02-2020

E GEmil Florin Gavrila
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Eu am contract din 2009

Eu am contract din 2009 si mi se spune ca desi prima de la stat pana in 2014 apare pe extras, nu o sa o primesc ci doar cat am economisit eu. Dupa ce cumpar o locuinta si ii justific o sa ii primesc si de la ei. Sunt de acord sa ma alatur unui grup pentru a ii actiona in instanta. A trimis cineva pe adresa lor de email: info@bcrlocuinte.ro vreo plangere? ce raspunsuri ati primit. O sa fac si eu una.

06-02-2020

M PMonica Popescu
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt un alt client nemul

Sunt un alt client nemul?umit de colaborarea cu bcr pt produsul Bpl, contractul deschis în 2015 nu este respectat, nu am primit nicio prim?, îmi cer sa îl inchid/reziliez ?i sa îmi returneze proprii bani de care s au folosit 5 ani, cu acordarea unei dobânzi infime, f?r? s?-?i respecte obliga?iile în totalitate. Procesul cu curtea de conturi pierdut este culpa lor, s? ?i-l asume! Nu eu ca ?i client am creat regulile. Eu am semnat un contract pt fond locativ. Eu am respectat partea din contract, banca sa negocieze cu statul ?i sa î?i respecte clien?ii. Sunt interesata sa ma alatur unui grup de discutii/proces/litigiu. Tel. 0763024554.

05-02-2020

N SNicolae Stoian
Card de credit de la ING

Dup? ce am observat c? î

Dup? ce am observat c? în contul de credit asociat cardului de cump?r?turi cu dobând? zero apar rate e?alonate doar pentru o singur? achizi?ie din cele trei sau patru, sau c? îmi apar dobânzi aiurea ?i ni?te planuri de rambursare din care nu pricepeam nimic , m? încumet s-o sun pe Maria care evident c? nu m? recunoa?te ?i m? paseaz? Alinei care-mi în?elege nelini?tile ?i preocupat? îmi transmite c? au mai fost cazuri, vede achizi?iile în sistem, mi le enumer?, ?i c? problema se va rezolva simplu, printr-o migrare de servicii pentru produsul impricinat!?!? Am fost penalizat pentru c? nu am fost în?tiin?at înainte s? folosesc produsul? Alina m? lini?te?te, m? trimite la orice office, office-ul de care apar?in de vreo 10 ani se f?cea frumos, ?i m? asigur? c? se va efectua migrarea minunat? ?i se vor e?alona ?i ratele. Serios?! Ajung la cei din Roman?, mul?i ?i ocupa?i s? nu în?eleag? ce vreau de fapt. Se pasau de la unul la cel?lalt, c? nu s-au mai întâlnit cu situa?ia. Mai mult, ca s? se dumireasc? ?i ei cum e cu migrarea serviciilor în natur?, vorbesc ei de mai multe ori, evident, la telefonul meu, pe timpul ?i spa?iul meu, cu mai mul?i pricepu?i de la un departament care se pare c? st?pânea situa?iile de criz?. Concluzia: ei, cei din Roman?, nu pot s? migreze nimic, n-au acces la contul meu, ?i trebuie s? a?tept pân? se redeschide office-ul meu drag ?i scump. N-am a?teptat decât vreo trei zile, îmi iau avânt, m? simt bine în biroul proasp?t zugr?vit, în compania unor domni?oare pline de “bun?-voin??”, dar care se uitau n?ucite una la cealalt? neîn?elegând cam deloc ce caut eu de fapt prin zon?. P?i, ?ti?i, migrarea aia de servicii.. Ce-i aia colega? ?tii ceva despre asta? Nu ?tiu, poatea aia, sau poate cealalt?, cam cum se asambleaz? dup? manualul în limba chinez?. Nu exist? a?a ceva, lua?i dvs. leg?tura cu colegii no?tri de la credite, e treaba lor. Ghinion, sun, de fa?? cu ele, respectivul, u?or consumat nervos, îmi cere pe cineva din office, are loc o discu?ie plin? de rezultate, în sensul c? se termin? brusc, probabil cu mesajul trebuie s? faci cutare ?i cutare lucru. Un fel de perfec?ionare la locul de munc?, prin telefonul clientului. Evident, natural, se produce migrarea, e un adi?ional micu? care are ca principal scop b?nuiesc m?rirea dobânzii. Logic, doar nu era s? fie despre m?rilea salariului. Stau frumos în scaun, semnez cuminte, u?or jenat între atâtea persoane care vor s? m? ajute s? fiu mai actualizat, remarc epuizat tehnic c? acum produsul este la maximul poten?ialului ?i c? voi fi fericitul beneficiar de 12 rate cu dobând? zero pentru respectivele cump?r?turi. NU! Noi nu putem face ?i e?alonarea ratelor, ?ti?i ...noi doar migrarea ...,tot cu colegii trebuie s? lua?i leg?tura. Din nou, telefonic, trecând greu de robo?ii pu?i la intrare, de aceast? dat? cu o doamn? care e clar c? nu m-a pl?cut înc? de la începuturi, m? dojene?te iritat?, cum c? e sigur? c? am fost în?tiin?at despre migrare ?i c? am fost de acord, deci, nu se schimb? nimic. !?!? Nu e?alon?ri de rate, nu plan de rambursare, anticipat ba cost? ba nu cost?, da dobânzi, da penalit??i ?i cam tot ce putea fi mai r?u pe lume, doar pentru mine. Eu, în?elegând declinul de imagine în care m? aflu, vrându-m? egal: dac? sus?ine?i c? produsul nu putea fi folosit pentru c? eu am decis s?-l folosesc defect cu toate c? am fost în?tiin?at, cum v? explica?i faptul c?, totu?i, o achizi?ie din 4 se comport? normal, are rate e?alonate ?i tot ce trebuie, e chiar frumoas?? Ea: V-am f?cut o excep?ie, ce nu în?elege?i? Am r?mas f?r? replic?, m-am întors în office am rambursat anticipat întreaga sum?, noroc c? n-am fost aventurier, doldora de dobânzi ?i alte sume neprietenoase cu faptul c? am vrut s? m? joc cu produsul neactualizat , am retras tot ce mai aveam prin conturile lor, am mutat salariul ?i am plecat cu speran?a c? în câteva zile încet?m orice rela?ie contractual?. Da,am aflat, nu se poate dintr-o dat?, trebuie a?teptat s? vedem dac? în decurs de 30 de zile mai apare ceva de plat?. Corect, produsul pe care l-am închis ieri, ?la pe care m-am zb?tut s?-l actualizez degeaba, care mi-a consumat câteva zile, vreo 20 de apeluri telefonice, vreo câteva zeci de log on inutile, ?i care m-a f?cut s? m? simt din nou penibil pentru c? am deranjat un office plin de lucruri mai importante, produsul ?la pe care l-am redus la zero rambursând anticipat întreaga sum? cu cerere de închidere de cont semnat? ?i ?tampilat?, l-am l?sat pe zero asear? iar diminea?? l-am g?sit cerând 5 lei.

04-02-2020

A Oadriana odagiu
Mesaje pentru alti utilizatori de la BCR Banca pentru Locuinte

Las nr de telefon 073235

Las nr de telefon 0732353921,in cazul in care se da banca in judecata,ma alatur grupului,las si email,floriada2000@yahoo.com,sunt in situatie asemanatoare cu cazul cu copii minori

03-02-2020

M Amarius airini
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

am o sitiuatie asemanato

am o sitiuatie asemanatoare. dupa 5 ani in care banca sa folosit de banii mei nici macar suma depusa nu ai mai pot recupera. halal contract de economisire. ma alatur si eu grupului. Airini N MARIUS 0749530347

31-01-2020

G VGeorgel Voicu
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Am încheiat în 2011 un c

Am încheiat în 2011 un contract cu BCR-BPL ?i nu am primit prima de la stat din 2013 trimestrul3 . Este posibil sa mai primesc acele prime când ?i în ce conditii

30-01-2020

N MNicoleta Macovei
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru locuint

BCR Banca pentru locuinte nu va da nicio prim? de la stat....indiferent de situa?ia pe care le - o prezin?i ...au r?spunsurile preg?tite . Dac? tu corespunzi cu absolut tot, adic? ai 5 ani economisiti, e?ti major , dar, nu trecut de 65 de ani, duci ?i facturi de suma contractat? ( 60000 sau 55000 ron ,o abera?ie , chiar dac? tu ai în sold 1000 euro × 5 , cca. 25000 ron) , ?i se spune s? a?tep?i s? vireze statul primele ?i pe urm? î?i primesti si tu banii, adic? la sfântul a?teapt? ???? Sunt în aceea?i situa?ie ca to?i cei care ati postat aici.

30-01-2020

A BAurel Balan
Call Center de la Patria Bank

Experienta tare neplacut

Experienta tare neplacuta! Nu recomand Patria Bank , aveti mare grija! Au comosioane de admistrare mari si inexplicabile persoane incompatibile cu serviciul pe care il presteaz?. Dezam?git fix din prima zi . Abia astept sa scap de ei. Aveti mare grija

30-01-2020

I LIOANA LUNGU
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

In contract spune clar l

In contract spune clar la Cap. 3 Clientul va beneficia de prima de la stat , fara a fi necesara justificarea utilizarii in scop locative a sumei economisite. A dus cineva facturi in valoare de peste 30000 lei? a primit prima de la stat? Imi este teama ca fac acest effort ( sa demonstrez cu facturi in decurs de 2ani ) si sa nu primesc prima de la stat tel 0723212537 lunguioana1@gmail.com

30-01-2020

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie