top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A PAlin Papuc
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt in aceeasi situatie

Sunt in aceeasi situatie cu toti ceilalti care au scris mai jos, în cazul în care se constituie un grup pentru a da in judecata BPL, las datele de contact aici: Papuc Alin, 0745601831, papucalin@yahoo.com

23-01-2020

A PAlin Papuc
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt in aceeasi situatie

Sunt in aceeasi situatie cu toti ceilalti care au scris mai jos, în cazul în care se constituie un grup pentru a da in judecata BPL, las datele de contact aici: Papuc Alin, 0745601831, papucalin@yahoo.com

23-01-2020

I UIrina Udroiu
Cont curent de la CEC Bank

Bun? ziua ma numesc Udro

Bun? ziua ma numesc Udroiu Irina ?i am o problema ?i nu în?eleg de ce este atât de greu de rezolvat so?ul mamei mele a decedat a avut în cont la cec bank o suma de bani am fost la ei sa discutam au spus sa venim cu o hot?râre judec?toreasc? bun zis ?i f?cut acum dup? 2 ani ne am dus cu hot?rârea judec?toreasc? acum iar nu e posibil ce sa în?eleg cine a decedat bani iau fost lua?i de c?tre banca nu i teleg ce ie ad? de greu sa înapoieze bani

22-01-2020

Răspuns CEC Bank

In vederea eliberarii sumelor detinute de defunct, mostenitorii trebuie sa se prezinte la Banca, cu certificatul de mostenitor in original (sumele detinute la Banca trebuie sa fie incluse in masa succesorala), precum si actele de identitate valabile, in original. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

N Snicusor stefan
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt in aceeasi situatie

Sunt in aceeasi situatie cu 3 conturi,am facut cererea de reziliere si dupa 11 zile nu am primti banii. azi am fost la banca si mi au spus ca sunt multe cereri si dureaza... cu un relax total ,fara pic de respect as putea spune putin aroganta doamna de la biou. Daca se constitue un grup va rog sa ma adaugati ! STEFAN NICUSOR mail,nicusor.stefan@yahoo.com

20-01-2020

D ADana Aruncutean
Cont de economii de la BCR

Am deschis un cont pe nu

Am deschis un cont pe numele mamei sotului meu, un cont de economii in care se facea o depunere anuala de 1000 euro timp de 5 ani, daca bine imi amintesc.Am ales sa deschid contul pe dinsa pentruca eram plecata din tara. Motivul pentru care am deschis contul acesta de economii este ca , se oferea o dobinda la finalul acestei perioade de 1250 euro. Insa surpriza, desi s-a evitat sa se explice acest fapt la deschiderea contului, aceasta dobinda este ofertita numai daca se fac investii sau plati in valoare de 25000 lei, care sa aibe dovada platii respectiv factura etc. La sucursala din Bistrita, domnisoara care s-a ocupat de caz dupa aceasta perioada de 5 ani, se pare ca nu isi cunostea atributiunile si procedurile pentru ca dupa ce am stat la banca mai mult de1 ora , au fost chemati sa revenim a doua zi, pentru o actualizare de date, ceea ce ne-a aratat clar ca domnisoara nu stia ce face, ce mai trebuie facut sau procedurile /serviciile ii erau straine. Binenteles, ca dobinda promisa la deschiderea contului nu a fost platita, pt ca nu aveam intentia unor investitii imediate, deci a fost un cont de economii de 5 ani care ne-a oferit o dobinda mai mica de 100 euro. Dezamagitor, dar este adevarat ca nu au luat personal toata hirtogaria la citit iar dupa cum stiti sunt acele conditii scrise cu litere mici, pe care sa le observi cu greutate, deci vina a fost si a mea, ca am fost un client de buna credinta. A fost prima experienta cu BCR si ultima, de aceea nici nu recomand aceata banca, care nu stie sa fie transparenta si onesta cu clientii, prezentand toate informatiile.

17-01-2020

D ADana Aruncutean
Internet banking de la Banca Transilvania

Am un cont cu BancaTrans

Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

17-01-2020

D SDiana Soare
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Am mers în urma cu o ora

Am mers în urma cu o ora la centrul CEC Bank din Pite?ti sa pl?tesc o tax? pentru pa?aportul copilului, care are mai pu?in de 1an. Ajunsa la ghi?eu, a?tept ca doamna sa î?i termine convorbirea personala la telefonul mobil. Doamna îns? m? întreab? printre din?i, ?optit, ce vreau. R?spund ca "trebuie sa fac pa?aport pentru copil, am venit sa pl?tesc taxa.". Doamna, in continuare la telefon, isi sf?tuie?te partenerul de convorbire cum sa î?i rezolve treburile, nici nu îmi r?spunde. Dup? ce mai a?tept înc? vreo 2 minute, îmi cere banii. Ni?te click-uri pe calculator, ni?te sfaturi în telefon, înc? 2-3 minute, ia banii. Înc? 2-3 minute de sfaturi ?i click-uri, mi se taie chitan??, mi se arat? cu degetul ca trebuie sa semnez ?i mi se da restul ?i se continua convorbirea, oricum neîntrerupt?, pe mobil. Singurul contact vizual dintre noi doua a fost la început, când am fost întrebata ce vreau. Mie nici nu mi se da la revedere, parca nici nu sunt client, convorbirea, îns?, e neîntrerupt?. Ulterior, la pa?apoarte, mi se spune ca taxa este pl?tit? pe numele meu ?i nu pe al copilului, ca numele copilului ar trebui sa fie pe chitan??, de pe certificatul de na?tere, ca e mic. Ma întorc la doamna, care acum î?i încheiase convorbirea, sa mi se r?spund? sec, pe un ton indignat, f?r? contact vizual "nu am ce sa î?i fac, mergj la prefectura". Întreb unde e prefectura, ca nu sunt din ora?, nu ?tiu. Primesc o primire consternata ?i mi se zice pe acela?i ton sec ca e o cl?dire mare la pu?in de mers pe jos de la loca?ia actuala si sa merg acolo, ca îmi spun ei ?i ce trebuie sa fac. Men?ionez ca sunt plecata de 3 ani din tara ?i nu am mai avut nevoie de aceste servicii, nicidecum în Pite?ti. Acum, am de a?teptat o s?pt?mân? pentru returnarea sumei pl?tite. Returnare care, oricum, va fi f?cut? în contul mamei, eu sunt doar în vizita în ?ar?, asa ca alte drumuri ?i ore pierdute pentru a se face dosarul de returnare, doar pentru ca doamna de la ghi?eu trebuia sa stea, în timpul serviciului ?i în timpul unor tranzac?ii bancare, la telefon. Poate, dac? doamna nu st?tea la telefon, dansa îmi cerea actul potrivit, eu ii d?deam actul potrivit la rândul meu ?i nu ar mai fi trebuit sa stau sa pierd o zi pe drumuri, cu un sugar dup? mine prin ora?.

16-01-2020

Răspuns CEC Bank

Banca a verificat intern incidentul semnalat de dumneavoastra. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

I OIULIAN COSTEL OLARU
Card de credit de la Cetelem

Buna ziua! Am un card de

Buna ziua! Am un card de cumparaturi de la Flanco-Cetelem, am scos suma de 4500 ron, dar de 5 luni nu mai am loc de munca. Cum ma puteti ajuta cu plata ratelor? Va multumesc.

15-01-2020

Răspuns Cetelem

Buna, Iulian! Conform contractului incheiat cu BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, titularul creditului are obligatia sa notifice BNP Paribas PF in legatura cu orice modificare in situatia sa financiara si personala, in termen de 5 zile de la aparitie, insotita de documente justificative. Pentru informatii complete, echipa Cetelem iti sta la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101, de luni pana vineri, intre 08:00 si 18:00. Zi frumoasa!

O COlimpia Cose
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, 2014 am desch

Buna ziua, 2014 am deschis un cont la BCR Banca pt Locuinte pe numele copiilor minori . Am reziliat contractele, iar BCR-BPL imi spune ca nu vad nici o prima de la stat deoarece nu se acorda minorilor. Mai mult, desi pt 2014 am primit aceasta prima mi s-a spus ca imi va fi retinuta in cont. Sunt dispusa sa ma alatur unui grup care e dispus sa dea in judecata aceasta banca. Multumesc, Olimpia - 0724269325 sau olimpia.cose@yahoo.com

14-01-2020

M GMadalina Groza
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Bunq ziua, In dec 201

Bunq ziua, In dec 2014 am deschis un cont pe numele copilului minor la BCR Banca pt Locuinte. Acum, cand doresc sa reziliez contractul, BCR imi spune ca nu vad nici o prima de la stat deoarece nu se acorda minorilor. Mai mult, desi pt 2014 am primit aceasta prima mi s-a spus ca imi va fi retinuta in cont. Sunt dispusa sa ma alatur unui grup care e dispus sa dea in judecata aceasta banca. Multumesc, Madalina Groza - 07380147617

13-01-2020

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie