top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

G CGont Cristiana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua. Am facut sesi

Buna ziua. Am facut sesizare personala la Avocatul poporului si raspunsul primit este ca nu ne pot ajuta, ei neocupandu-se de litigii ale bancilor, ci strict de probleme legate de Administratia Publica sau regii autonome. Deci, partea aceasta, cu Avocatul Poporului, pica. Am facut sesizare si la BPL , care ne asigura de intreaga lor colaborare si la Protectia Consumatorului si la inca o autoritate care preia litigiile cu bancile , dar acestea din urma nu au trimis raspuns inca. Poate ca este o solutie sa ii bombardam pe cei de la Protectia consumatorului cu mailuri si pe cei care se ocupa de litigii cu bancile (imi scapa acum numele autoritatii dar gasiti pe net! ) Poate asa se vor sesiza mai repede, desi, mari sperante nu am :(

05-11-2019

D Vdan vasilcanu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, A creat cinev

Buna ziua, A creat cineva un grup cu cei care nu au primit primele de la Stat in cadrul programului Banca pentru Locuinte? Am incheiat un contract cu ei in 2014 cu maturitate in iunie 2019 si pana acum am primit doar o prima. Cei de la BCR mi-au spus faptul ca celelalte prime nu se mai aloca deoarece Statul Roman nu a respectat reglementarile din contract. BCR, te anunt faptul ca eu am incheiat un contract cu tine si nu cu Statul Roman. Daca exista un grup al celor care au aceeasi problema, va rog sa imi spuneti. O zi frumoasa, Dan.

03-11-2019

D Vdan vasilcanu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, A creat cinev

Buna ziua, A creat cineva un grup cu cei care nu au primit primele de la Stat in cadrul programului Banca pentru Locuinte? Am incheiat un contract cu ei in 2014 cu maturitate in iunie 2019 si pana acum am primit doar o prima. Cei de la BCR mi-au spus faptul ca celelalte prime nu se mai aloca deoarece Statul Roman nu a respectat reglementarile din contract. BCR, te anunt faptul ca eu am incheiat un contract cu tine si nu cu Statul Roman. Daca exista un grup al celor care au aceeasi problema, va rog sa imi spuneti. O zi frumoasa, Dan.

03-11-2019

O COlimpia Cose
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Bun? ziua, Si eu ma al

Bun? ziua, Si eu ma al?turi celor care vor s? se constituie parte civil? în procesul cu BCR-BPL. Am avut 2 contracte din 2014 pân? în aprilie 2019 , ambele pe numele copiilor(minori). Banii pentru primele de stat în valoare de aprox. 9400 lei nu au fost virate de BCR-BPL. BCR-BPL sus?ine c? nu poate vira prima cf deciziei procesului avut cu Curtea de Conturi. Dezam?git? total de felul cum au "jucat" cei de la BCR-BPL.

30-10-2019

A BAdina Buiciac
Banca pentru locuinte de la BCR Banca pentru Locuinte

Ma alatur si eu celor ca

Ma alatur si eu celor care doresc sa se constituie parte civila in procesul cu Bcr Banca pt locuinte. In 2018 am februarie am incheiat contractul de economisire, cei de la banca au facut totul pt a ma convige sa semnez celebra"conventie", am refuzat, am facut reclamatie la banalca si la protectia consumatorului...rezultatul? Nu s-a schimbat nimic. Am primit banii, ce am economisit eu si "dobanda bancii", primele de la stat -o parte din 2014 si o parte din 2015 au ramas blocate pana la finalizarea procesului. Eu am economisit pt prima de la stat, am incheiat un contract cu banca, banca s-a folosit de banii mei timp de 5 ani. Cu cine pot sa iau legatura pt a ma constitui parte civila in proces, i-a dat cineva in judecata?

30-10-2019

M CMaria Coltatu
Credit IMM de la CEC Bank

In urma cu 3 s?pt?mâni a

In urma cu 3 s?pt?mâni am f?cut o cerere pt creditare in cadrul programului Start up nation , mi sa explicat ca din luna Septembrie nu au plafon pt creditare. Intrebarea mea este: cand voi putea accesa creditul pt a putea sa-mi implementeze afacerea? Va putea Cec Bank sa acorde credite in Luna Noiembrie?

29-10-2019

M LMihai Lazar
Probleme diverse de la BCR

Ora 16:45 se intra in se

Ora 16:45 se intra in sediul unitatii BCR ghisee inca ocupate se astepta eliberarea unui ghiseu Ora 16:55 se ajunge sa se discute cu persona de la ghiseu ORA 17:00 INCHIDEREA Ora 17/:05 Ghiseu "- se poate rexolva dar dureaza 20 min " Ok astept Dar dureaza 20 minute Da astept Este 17:10 si mai dureaza 20 minute Fisa pica ( fraiere eu am inchis ghiseul si trebuie sa plec - ce ar fi mataluta sa faci pasi si sa revii cand sunt in timpul programului) Asa am inteles ca bine nu ne mai facem, ca functionari acri si plictisiti nu sunt numai la stat, sunt si la privati. Ca cei care iti maninca banii (la banci e mai palpabil) si taie frunza sunt aproape peste tot Asa inteleg pe cei care cred in monede virtuale, card virtual si altele. Am citit ca nu e posibila informatizarea bancilor din Romania, din cauza ca 50% dintre clienti nu au acces la net, si chiar daca au e greu sa o conving pe bunica sa nu mearga la ghiseu asa ca mai avem de asteptat

29-10-2019

V GViorel Grigore
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Am incheiat

Buna ziua, Am incheiat 3 Contracte de economisire-creditare cu RBL in anul 2015 prin Raiffeisen Banck, sucursala Valea Cascadelor Selgros, sector 6, Bucuresti. Contractele au fost pe numele meu, Grigore Viorel si a celor 2 copii, XXX (5 ani in 2015) si XXX (3 ani in 2015), la insistentele si recomandarea produsului de Doamnei Director de sucursala. Principalele probleme pe care le expun mai jos sunt urmatoarele: 1. Nu am primit nimic de la RBL pana la aceasta data adica astazi 27.10.2019 nici un extras de cont prin corespondenta(adresa de domiciliu si adresa de corespondenta specificate in contracte)sau e-mail(xxxxxxx); 2. Nu am fost informat, notificat in scris de RBL pe cele 3 cai de comunicare(domiciliu, adresa de corespondenta si e-mail) despre situatia celor 3 contracte de economisire-creditare. 3. Am fost informat doar verbal de D-na Directoare de Sucursala si de angajatii acesteia cum ca, situatia este sub control si sa continuam derularea celor 3 contracte. 4. In data de 01.10.2019 am depus conform celor 3 contracte FIXPAY incheiate cu Raiffeisen Bank S.A. sucursala Valea Cascadelor(Selgros), sector 6, Bucuresti, suma de 600 lei(3 contracte x 200 lei contract) in contul curent Raiffesen Bank. 5. In data de 15.10.2019, au fost trimis banii catre cele 3 conturi RBL; 6. In data de 17.10.2019, au fost retrimisi banii din cele 3 conturi inapoi in contul curent la care a fost aplicat un Comision de 5 lei pentru fiecare tranzactie adica in total 15 lei; 7. Am inceput sa sun la telefonul 021 233 3000 pentru a cere mai multe detalii privind aceasta nelamurire. 8. Am vorbit cu M. R., B. R. si multi altii pe care nu i-am notat in agenda si au invocat o gramada de motive pentru a nu primi informatiile de care am nevoie(ex. sub pretext ca parola infotel e gresita, eu avand aceeasi parola infotel pentru cele 3 contracte); 9. In data de 25.10.2019 am ajuns la Banca Raiffesen Bank Sucursala Valea Cascadelor, sector 6, Bucuresti pentru a afla mai multe detalii. 10. Am gasit intelegere la o D-na pentru a primi pentru prima data un extras de cont pe numele meu Grigore Viorel cu toate tranzactiile; 11. In data de 20.09.2019 pe extras apare Rambursare sume la coloana de debit, impozit pe dobanda si stupoare totala Sold la data emiterii extrasului de cont, adica 25.10.2019, zero = 0 lei; Adica sa inteleg ce? Ca banii mei economisiti au fost transferati, Unde? si cu ce drept au fost transferati? 12. Nu am primit nici acum, cele 2 extrase de la cei 2 copii; 13. Am intrebat: De ce apare soldul pe zero si raspuns de Director cum ca au fost transferati intr-un cont de unde imi va rambursa Banii dupa ce completez o cerere de reziliere; 14. Unde sunt notificarile de la RBL pentru Rezilierea celor 3 Contracte? care trebuiau transmise prin Adresa de domiciliu sau Adresa de corespondenta sau e-mail; 15. In data de 26.10.2019, ora 12, am fost din nou la Raiffesen Bank sucursala Valea Cascadelor si am discutat cu D-na Director si cu D-na Z. S. care a si incheiat contractele insa am ramas surprins de atitudinea sfidatoare, rece si foarte nestiutoare a situatiei; Redau: Nu avem acces la aplicatia RBL si nu putem sa va ajutam cu mai nimic. Am spus: Cum dvs. ca Director nu aveti acces la aplicatia RBL? NU, doar angajatii mei au acces insa revenit luni 28.10.2019, pentru a depune cele 2 cereri de Reziliere. Una a fost acceptata celelalte 2 fiind gresite din punctul de vedere al Directorului; 16. Am cerut un formular de Cerere de Reziliere si nu a putut sa ma ajute pentru ca nu are acces. Penibil! Doar cam atat insa D-na Director nu este angajata sa rezolve probleme clientilor ci doar sa Pacaleasca si sa te trimita la altii sa rezolvi problema; Precizez ca sunt client Raiffesen Bank din 2013 cand am contract un Credit de nevoi personale in valoare de 7 000 lei si am fost si sunt un client al aceste banci, nu am avut intarzieri, am rulat peste 60 000 lei prin aceasta Banca insa D-na Director nu are nici un istoric client. Va multumesc pentru ca am posibilitatea sa scriu aici si sper ca o persoana cu Responsabilitate si cu Respect fata de client sa rezolve aceasta problema!

27-10-2019

D DDan Daniel
Retragere numerar de la BCR Banca pentru Locuinte

Mi a expirat bpl la bcr

Mi a expirat bpl la bcr si mi au promis c? în o lun? imi baga banii in cont au trecut 1 lun? jumate momentan nu pot ajunge la sucursala sunt plecat din ?ar? voi din experienta in cat timp v-au virat banii?tin sa mentionez ca au zis sa uit de prima de la stat

25-10-2019

D DDan Daniel
Retragere numerar de la BCR Banca pentru Locuinte

Mi a expirat bpl la bcr

Mi a expirat bpl la bcr si mi au promis c? în o lun? imi baga banii in cont au trecut 1 lun? jumate momentan nu pot ajunge la sucursala sunt plecat din ?ar? voi din experienta in cat timp v-au virat banii?tin sa mentionez ca au zis sa uit de prima de la stat

25-10-2019

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie