V GViorel Grigore
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte
Buna ziua,
Am incheiat
Buna ziua,
Am incheiat 3 Contracte de economisire-creditare cu RBL in anul 2015 prin Raiffeisen Banck, sucursala Valea Cascadelor Selgros, sector 6, Bucuresti.
Contractele au fost pe numele meu, Grigore Viorel si a celor 2 copii, XXX (5 ani in 2015) si XXX (3 ani in 2015), la insistentele si recomandarea produsului de Doamnei Director de sucursala.
Principalele probleme pe care le expun mai jos sunt urmatoarele:
1. Nu am primit nimic de la RBL pana la aceasta data adica astazi 27.10.2019 nici un extras de cont prin corespondenta(adresa de domiciliu si adresa de corespondenta specificate in contracte)sau e-mail(xxxxxxx);
2. Nu am fost informat, notificat in scris de RBL pe cele 3 cai de comunicare(domiciliu, adresa de corespondenta si e-mail) despre situatia celor 3 contracte de economisire-creditare.
3. Am fost informat doar verbal de D-na Directoare de Sucursala si de angajatii acesteia cum ca, situatia este sub control si sa continuam derularea celor 3 contracte.
4. In data de 01.10.2019 am depus conform celor 3 contracte FIXPAY incheiate cu Raiffeisen Bank S.A. sucursala Valea Cascadelor(Selgros), sector 6, Bucuresti, suma de 600 lei(3 contracte x 200 lei contract) in contul curent Raiffesen Bank.
5. In data de 15.10.2019, au fost trimis banii catre cele 3 conturi RBL;
6. In data de 17.10.2019, au fost retrimisi banii din cele 3 conturi inapoi in contul curent la care a fost aplicat un Comision de 5 lei pentru fiecare tranzactie adica in total 15 lei;
7. Am inceput sa sun la telefonul 021 233 3000 pentru a cere mai multe detalii privind aceasta nelamurire.
8. Am vorbit cu M. R., B. R. si multi altii pe care nu i-am notat in agenda si au invocat o gramada de motive pentru a nu primi informatiile de care am nevoie(ex. sub pretext ca parola infotel e gresita, eu avand aceeasi parola infotel pentru cele 3 contracte);
9. In data de 25.10.2019 am ajuns la Banca Raiffesen Bank Sucursala Valea Cascadelor, sector 6, Bucuresti pentru a afla mai multe detalii.
10. Am gasit intelegere la o D-na pentru a primi pentru prima data un extras de cont pe numele meu Grigore Viorel cu toate tranzactiile;
11. In data de 20.09.2019 pe extras apare Rambursare sume la coloana de debit, impozit pe dobanda si stupoare totala Sold la data emiterii extrasului de cont, adica 25.10.2019, zero = 0 lei;
Adica sa inteleg ce? Ca banii mei economisiti au fost transferati, Unde? si cu ce drept au fost transferati?
12. Nu am primit nici acum, cele 2 extrase de la cei 2 copii;
13. Am intrebat: De ce apare soldul pe zero si raspuns de Director cum ca au fost transferati intr-un cont de unde imi va rambursa Banii dupa ce completez o cerere de reziliere;
14. Unde sunt notificarile de la RBL pentru Rezilierea celor 3 Contracte? care trebuiau transmise prin Adresa de domiciliu sau Adresa de corespondenta sau e-mail;
15. In data de 26.10.2019, ora 12, am fost din nou la Raiffesen Bank sucursala Valea Cascadelor si am discutat cu D-na Director si cu D-na Z. S. care a si incheiat contractele insa am ramas surprins de atitudinea sfidatoare, rece si foarte nestiutoare a situatiei;
Redau: Nu avem acces la aplicatia RBL si nu putem sa va ajutam cu mai nimic. Am spus: Cum dvs. ca Director nu aveti acces la aplicatia RBL? NU, doar angajatii mei au acces insa revenit luni 28.10.2019, pentru a depune cele 2 cereri de Reziliere. Una a fost acceptata celelalte 2 fiind gresite din punctul de vedere al Directorului;
16. Am cerut un formular de Cerere de Reziliere si nu a putut sa ma ajute pentru ca nu are acces. Penibil!
Doar cam atat insa D-na Director nu este angajata sa rezolve probleme clientilor ci doar sa Pacaleasca si sa te trimita la altii sa rezolvi problema;
Precizez ca sunt client Raiffesen Bank din 2013 cand am contract un Credit de nevoi personale in valoare de 7 000 lei si am fost si sunt un client al aceste banci, nu am avut intarzieri, am rulat peste 60 000 lei prin aceasta Banca insa D-na Director nu are nici un istoric client.
Va multumesc pentru ca am posibilitatea sa scriu aici si sper ca o persoana cu Responsabilitate si cu Respect fata de client sa rezolve aceasta problema!
27-10-2019