top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R SRaul Secarea
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Acum 3 saptamani am facu

Acum 3 saptamani am facut o cere pentru un credit de nevoie personale si nici pana in ziua de astazi nu am primit un raspuns, fie el afirmativ sau negativ.

03-10-2019

L MLucis Mihai
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am incheiat contract in

Am incheiat contract in anul 2015 anul2019 este ultimul an si cand sa primesc credit si prima de stat sa pot lua apsrtament ,mi se spune ca nu am dreptul ca sm peste 65 ani.De ce nu mi-a spus acest lucru cand am facut contractul ca aveam 67 ani atunci peste 65?Am ajuns de râsul lumii.

02-10-2019

S Cspataru cecilia
Banca pentru locuinte de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Cea mai proast? experien

Cea mai proast? experien?? de pân? acum.Nu recomand aceast? banca . Am fost fraierit?. Nu am primit nimic si cei de la filiala din localitate dau din umeri. Mi-au dat un numar de telefon care nu raspunde. Am facut credit de economisire pe minor cu virarea alocatiei de plasament timp de 11 ani si la sfarsit cand a devenit major si am solicitat banii m-am trezit cu o suma pe trei sferturi fata dec?t trebuia plus ca restul e nul.Halal banca. Nu mai spun de comisioane le care sunt f. mari comparativ cu alte banci. RU?INE. Am s? fac b?ncii o campanie negativ? pe viitor.

02-10-2019

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna, Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o. Pentru va putea oferi informatii detaliate legate de contul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne transmiteti un e-mail pe adresa info@railoc.ro pentru a fi contactata de catre un coleg.

A Dandras danut ionel
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

am avut o experienta nep

am avut o experienta neplacuta,la bt,/m am prezentat la un ghiseu casierie in dorinta achitarii integrale a ratei avute la bt/am fost indrumat la biroul relatii clienti..si de aici incepe ,,balciul;/am fost la oficiul bt din cartier govandari din resita,,un local prea mic pt cata lume deserveste/inaintea mea la ,,relatii clienti ,era o persoana si discuta cu ofiterul de credite...aceea discutie a durat aproxim.45 de min./ alaturea era un birou pt companii..dar cat am asteptat doar o persoana cu adevarate probleme de firma a venit,in rest au fost serviti doi insi particulari/adica li s a eliberat sume de bani/nevoi pt care era coada mare la cele 3 casierii///cand am ajuns la rand am fost poftit sa spun ce am si sa rezolvam/ i am spus acelui functionar ca sunt dezamagit de cum trateaza ei pe noi ce asteptam,nu suntem decat cunostinte,servite peste rand si raspovestite si explicate ..si fraierii care stau la coada,expediati repede sau rezolvati odata cu cei ce sar randul// acest ins s a mirat de constatarea mea si a zis ca el nu vede asa ceva // nu a terminat vb ca vine o tanara ,il saluta cu ton familial si ii cere sa i faca un exrtras de cont// eu am asteptat sa vad reactia lui .dar nu i a zis acesteia stai la rand ca am clienti....atunci i am zis eu tanerei asteapta la rand ca si eu am stat///tanara nu a vrut sa auda ci sedea alaturi de masa ,langa el//adica unde este limita de discretie ..si bun simt //vazand ca nu accept o alta persoana insul ia zis vino mai tarziu ..///ideea esta ca se practica aceste in unitatile bt/ca dealtfel in tot orasul/doar la supermarketuri este coada/cei drept mi sa rezolvat problema ,dar foarte repede ..ca venise iar o cunostinta care s a asezat pe scaun si s a salutat familiar cu cel de la birou//in concluzie despre cei doi ,ofiterul de credite si insa de la companii lasa de dorit in purtare..deci unde este limitade discretie...patroni si actionari bt//o savb tuturor despre experienta avuta//daca ave ti 60%din angajeti ce inteleg meseria de functionar in banca ..nu pcr /pile cunostinte relatii/ altora // numai vreau sa aud de bt ,,darminte discutii

01-10-2019

C FClaudea Fozocas
Card de debit de la BT Leasing Transilvania

Bun? ziua, Dac? exista

Bun? ziua, Dac? exista dadeam nota -100 a?a am mers pe minimul propus în gril?.BT AGENTIA TOPLITA HARGHITA .Am a?teptat ?i am tot a?teptat poate angajata care împ?r?ea pliantele dup? ce terminase de privit luuuuuuuuung de tot pe fereastr? sau poate alt? duduie din fa?a unui calculator s? bage de seam? c? totu?i exist? doi trei clien?i care A?TEAPT? REGLEMENTAR LA GHI?EU. O dudui?? ,a fost profund deranjat? ?i m-a pus la punct dup? ce am îndr?znit s? întreb într-un târziu ,dac? are rost s? mai a?tept.E plin? ?ara de ?omeri ?i exist? angaja?i ca ace?tia Doamne fere?te! Într-un final mi s-a spus c? e nevoie de o solicitare pentru un nou card ?i asta presupun c? însemna o alt? învoire de la locul de munc?, alt? zi , alt? a?teptare.Am refuzat ?i f?tuca a deschis ochii mari Nu dori?i alt card ? Nu duduie, decât s? fiu umiit? din nou de atitidinea plictisit-superioar? a unora ca voi prefer s? apelez la al?ii ?i la pl??i online. Claudea Fozoca? Topli?a Harghita

26-09-2019

S TStefana Tuca
Credit nevoi personale de la Cetelem

Buna ziua ! Vin si eu

Buna ziua ! Vin si eu cu o întrebare , daca am o rata si scot de pe card o anumita suma de bani sau cumpar ceva cu cardul , luna urmatoare când trebuie sa achit rata , trebuie sa pun si suma pe care am scos-o ? Sau pot pune rata care o am in curs si treptat banii scosi ? Multumesc frumos !

25-09-2019

Răspuns Cetelem

Buna ziua! Va multumim frumos pentru mesaj! Sumele de bani retrase vor fi returnate odata cu achitarea ratelor, iar minimul de plata se va regasi in extrasul de cont eliberat lunar fiecarui client. Dobanzile aferente se vor aplica in conformitate cu contractul. Intrucat nu am reusit sa va identificam in baza noastra de date, pentru detalii suplimentare cu privire la solicitarea dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la 021 3051200 sau 0750 100101 sau sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa de email relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim! Zi frumoasa!

G SGabriela ?tefania Stanescu
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Am avut o experien?? foa

Am avut o experien?? foarte urât? cu Cec Bank.Doamna care imi d?dea informa?ii în leg?tur? cu un credit a plecat ca "avea putina treba" si am asteptat 45 de minute sa revina.L-a întoarcere a fost chemat? de director si acesta i-a spus "lasa-l sa astepte da-l dracu". Am auzit asta fiindca era usa deschisa la biroul sau.Dupa atata asteptare am fost tratat cu o arogan?? ce nu o în?eleg.Domnul director ?i acea angajat? se poart? de parca este banca lor si eu am venit la cer?it ?i îmi dau banii din buzunarul lor. Imi cer scuze dar nu pot gasi alt cuvânt in afara de nesim?i?i pentru a-i caracteriza

23-09-2019

I IIon Ionas
Card de debit de la BCR

Am mers sa mi fac un ext

Am mers sa mi fac un extras de cont cu copia dupa buletin, iar domnisoara (de altfel foarte proasta) mi a spus ca nu poate sa l faca fara buletinul in original. O sa schimb banca cat de rapid si va recomand sa nu va apropiati de vreun spatiu detinut de BCR pentru a evita mizeria sociala la maximele ei.

20-09-2019

V Svalentin stefanescu
Credit imobiliar de la Eximbank

Sunt client foarte vechi

Sunt client foarte vechi la Banca Romaneasca am avut depozite de economii la ei, am un credit prima casa din 2013 am solicitat un credit ipotecar pentru o casa mai mare. Dupa ce s-a aprobat creditul, am facut antecontract, am platit evaluarea a venit o.k. final si mi-au spus ca trebuie s? dau avans mai mare de 15 la suta. Am alergat la alta banca, am pierdut timp, bani - banii pe evaluare, comision la retragere avans din cont, destul de mare........ Pacat ca cei din Sucursala Giurgiului, Bucure?ti sunt foarte dr?gu?i, au o directoare foarte cumsecade, dac? cei de la sediul central prefer? s? piard? un client vechi. Voi închide creditul vechi la ei ?i nu voi mai apela niciodat? la aceast? banc?. Consider c? nu a fost corect? fa?? de mine.

18-09-2019

A Aady ady
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Dupa ce mesaje postati a

Dupa ce mesaje postati aici unii dintre voi chiar meritati sa nu mai primiti nici un ban.... REPET - nu e vorba de nici un grup care sa se formeze pentru a sesiza ANPC si Avocatul Poporului!!! Fiecare dintre voi in parte trebuie sa trimita cate o sesizare la ANPC si Avocatul Poporului!!! Este foarte simplu si dureaza maxim 10 minute !!! Intrati pe siteurile ANPC si completati sesizarea online si trimiteti un email la petitii@avp.ro. Romanii sunt abuzati in asemenea hal pentru ca nu isi cunosc drepturile sau le este pur si simplu lene sa trimita o sesizare (si atunci chiar isi merita soarta).

18-09-2019

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie