Mai multe banci au schimbat sau sunt pe cale sa isi schimbe ofertele pentru persoane juridice. Unele fac mutari in beneficiul clientilor, altele in schimb renunta la promotii favorabile acestora. Conso.ro va prezinta cateva dintre cele mai recente schimbari, deja operate sau anuntate de banci in relatia cu companiile.
Spre exemplu, Banca Transilvania isi anunta clientii, persoane juridice, ca, incepand cu luna a a doua a acestui an, nu mai solicita aplicarea stampiliei pe o serie de documente aferente operatiunilor curente, cum ar fi chitante pentru numerar, ordine de plata in lei sau in valuta, ordine de schimb valutar, contracte de depozit, sau alte formulare sau cereri asiciate opratiunilor mentionate. In schimb, banca mentioneaza ca pentru celelalte documente sau formulare, inclusiv pentru contractele de credit, este necesara, in continuare, stampila firmei.
La Banca Romaneasaca a expirat perioada promotionala in care firmele au beneficiat de serviciul ”e-bancamea” fara comison de administrare lunara, cara a fost valabila de la 1 septembrie 2013 pana la finalul lunii martie 2015. Prin urmare, banca isi informeaza clientii ca acest serviciu este comisionat, incepand cu data de 1 aprilie 2015, ”conform listei de comisioane in vigoare, disponibila in aplicatia e-bancamea”.
La randul sau, CEC Bank isi anunta clientii ca, incepand cu data de 1 iunie 2015, ”va revizui nivelul comisioanelor aferente operatiunilor derulate prin contul curent”. ”Printre noutati, va informam ca Banca va percepe comisioane reduse cu 50% pentru operatiunile efectuate prin intermediul serviciilor de lnternet Banking si TeleCEC fata de comisioanele standard practicate la ghiseul unitatii”, se mentioneaza in anuntul bancii.
Potrivit listei de comisioane atasata comunicatului, comisioanele variaza in functie de suma, de la 3 lei pentru plati mai mici de 500 de lei, pana la 9 lei pentru plati de peste 50.000 si in regim de urgenta. De asemenea, comisionul aferent operatiunilor de incasare intrabancara se va elimina.
De asemenea, reprezentantii bancii informeaza clientii ca, in cazul in care nu sunt de acord cu modificarile comunicate, au dreptul de a denunta gratuit contractul/contractele cu CEC Bank pana la data de 30.05.2015. ”ln caz contrar, de la data de 01.06.2015, modificarile descrise prin prezenta notificare si lista anexata vor fi considerate acceptate de catre dumneavoastra”, subliniaza banca.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News