top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A AAlexxx Alex
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Am un cont personal pe c

    Am un cont personal pe care nu l-am folosit de 1 an. Trebuia sa primesc bani pe Western Union si am decis sa folosesc cardul. Tranzactia sa facut dar nu am obtinut banii. La ghiseu am aflatca de 1 an contul este proprit si ca nu este datoria lor sa ma anunte ce se intampla cu banii mei. Destinatia banilor a fost schimbata fiind virati in cont. Ma gandesc cu groaza ce era daca aveam bani pastrati pentru vacanta si sa aflu ca oricine poate sa retraga banii mei fara sa fiu anuntat. Am ajuns la concluzia ca banii mei nu sunt in siguranta in banca, banca nefiind interesata de ei si nu au obligatia sa ma informeze ce se intampla cu ei. Oricine oricand poate avea acces la ei fara sa fiu informat. Am decis sa inchid contul cu un gust amar.

    26-12-2014

    A GAlexandru Grosu
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    O experienta execrabila,

    O experienta execrabila, un suport clienti la pamant, cu angajati incompetenti si lipsiti de orice gram de bun simt. Nu este de acceptat sa fii pus in pozitia in care, pentru un rahat de Star BT Card(scz termenul), sa astepti mai mult de o luna. Nu sunt in stare sa se informeze, nu sunt in stare sa se miste.. Ma scuzati, insa in opinia mea, sunt niste nesimtiti carora nu le pasa de problemele si nevoile clientilor. Sunt sigur ca in oricum, mai ales ca am citit pe net atatea pareri similare, nu se va schimba nimic, iar clienti sau potentiali clienti(pacat de alegerea lor) vor avea mereu parte de aceasta abordare de nota 1!!! Multumesc.

    23-12-2014

    T Mturc mihai
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Cu toate ca am postat in

    Cu toate ca am postat in trecut o experienta pozitiva cu aceasta banca, trebuie acum sa recunosc ca profesionalismul angajatilor si metodele de lucru cu clientii lasa de dorit. Foarte pe scurt: In campania STAR FORTE in care se acorda si 3 bonuri de carburant in data de 13.08.2014 persoana X (sotia mea) solicita acest tip de card prin SMS conform conditiilor campaniei.In aceeasi zi primeste SMS-ul de confirmare si este sunat din partea BT ca a fost inscris in campanie iar emiterea cardului dureaza 2 - 3 saptamani. . In septembrie in 15-16, prezentandu-se la filiala de unde ar trebui sa ridice cardul (Tudor - Tg Mures) afla ca defapt nu s-a facut nimic legat de card dar procedura va fi urgentata. Dupa inca o saptamana pe 22.09 (adica 1 luna si 10 zile din momentul solicitarii) , este sunat de la banca ca , cardul poate fi ridicat. Se ridica cardul dar,..surpriza ,..nu poate fi activat pt ca in sistem cineva a inversat numarul de fix cu cel de mobil iar codul de activare nu poate fi trimis decat prin SMS. (Daca nu am mobil,......). Ok , sunam la call center mi se spune povestea cu inversiunea. Sun la filiala in Ms, mi se spune ca problema e rezolvata. Sun la call center mi se spune ca in sistem tot fix au. A-II-a zi la banca ,. prin prezenta fizica se spune ca ,...in ziua respectiva sau cel tarziu a -II-a zi , codul va fi primit. Trece si a-II-a zi dar codul,..tot nu e. Call center spune ca dureaza 3 zile,...... Domnilor responsabili de aceasta banca: Chiar credeti ca cineva are toata rabdarea din lume cu aceasta idiotenie de a trimite un cod de activare card prin SMS cand el putea sa fie in plic sigilat ,..langa card? Credeti ca aceasta metoda e ultra sigura ,... atat timp cat exista si aplicatia de internet banking la care autentificarea se face cu token si in care SMS-ul putea fi eventual dublat de un mesaj text,..... Credeti-ne ca ,..si rabdarea clientilor are uneori limite ,...si nu sunteti singura banca din piata care puteti oferi servicii...... Aici putem vorbi de comisioane interbancare,... de comisioanele aplicate la intrarea banilor in cont daca nu provin din salarii sau alocatii ,... si aici putem vorbi de dobanda de overdraft de 17% oferita persoanei X ,..care culmea are si salariul in cont ,..intrand in banca dumneavoastra. Inchei ,..sperand intr-o colaborare mai buna in viitor, care sa fie atat in interesul dumneavoastra cat si al clientilor.

    25-09-2014

    M TMaria-Madalina Tefeleu
    Prima casa de la Banca Transilvania

    Pe la jumatatea lunii iu

    Pe la jumatatea lunii iunie am rezervat apartamentul pentru a avea toate actele necesare prezentarii la banca.Prima experienta a fost foarte proasta cu CEC Bank, deoarece dupa ce dosarul a stat 3 saptamani pe masa lor, m-au sunat si mi-au spus ca nu mai sunt fonduri(pe la inceputul lunii iulie).Am refuzat sa fac credit ipotecar sau sa astept refinantari(care nu au venit nici pana acum) si m-am dus chiar a doua zi cu toate actele la Banca Transilvania. Nu credeam ca o sa patesc si cu aceasta banca ce am patit cu CEC Bank. De cand am depus dosarul(12 iulie) si pana astazi(19 septembrie) nu am reusit sa cumpar apartamentul(fonduri epuizate). Am facut act aditional deoarece termenul de semnare a contractului de vanzare cumparare depasea, si acum nu-mi ramane decat sa sper ca pana la data de 15 octombrie sa se suplimenteze fondurile. Sunt foarte dezamagita de institutille bancare/stat pentru ca: -nu-mi da nimeni pe gratis casa asta, am ajuns sa ma rog de ei sa le platesc pe 15 ani 1100 ron/luna -mi-e scarba sa ma duc sa mai cer informatii la banca si sa ma intorc cu un raspuns ambiguu(de ex:am incercat sa verific la FNG in ce stadiu este dosarul meu, dar NU APARE NIMIC, iar cea de la banca a spus ca nu stie de ce). -nimeni nu m-a anuntat ca banca mi-a aprobat creditul, "dintr-o intamplare" si-a dat seama doamna care se ocupa de dosarul meu ca nu stiu acest lucru -nimeni nu m-a anuntat ca nu mai sunt fonduri, am aflat singura iar cei de la banca doar mi-au confirmat -in toata luna lui august am mers aproape zilnic la banca sa vad ce se intampla si mi se spunea "va rog sa intelegeti, este in concediu persoana respectiva si nu avem un raspuns" Este normal sa astept suplimentarea fondurilor din cauza unei persoane care a fost in concediu in luna august?Sunt sigura ca mi s-ar fi rezolvat problema daca cineva se ocupa de dosarul meu. Imi pare rau ca nu am avut "pile", am sfatuit toti prietenii sa opteze pentru prima casa doar daca cunosc eventual pe directorul bancii respective, poate merge mai repede treaba. Programul Prima Casa este un program dedicat tinerilor si ar trebui ca statul sa te ajute sa-ti iei apartamentul/casa, sa-ti faca treaba usoara, nu sa o iei razna cersind banii pe care urmeaza sa ii achiti in 15 ani/30(dupa caz).

    19-09-2014

    M SMadalina Stoian
    Prima casa de la Banca Transilvania

    Eu am dosar Prima Casa a

    Eu am dosar Prima Casa aprobat de catre BT-in asteptarea de noi fonduri; procesul de aprobare din partea BT a fost ok, a durat o luna si cateva zile iar consultanta si dna directoare BT Tineretului au fost f bine pregatite, foarte profi. De imbunatatit la nivelul comunicarii cu Fondul de Garantare: comunicarea termenelor de alocare de noi fonduri pentru ca solicitantii de credit si proprietarii acestora sa nu astepte un raspuns da/nu si un termen limita in zadar...sa nu mai zic de adeverinte cr expira sau posibilitatea de razgandire a prop. Citesc tot felul de articole cum ca Prima casa nu se mai continua si verific zilnic siteul Finante Publice pt a vedea daca proiectul act normativ pt alocare de noi fonduri Prima Casa se mai aproba anul acesta. Si astept:)

    10-09-2014

    M RMihaela Raluca
    Prima casa de la Banca Transilvania

    Buna, Si eu am dosarul

    Buna, Si eu am dosarul in analiza de la sfarsitul lunii iulie. Saptamana trecuta mi s-a cerut si extrasul de carte funciara in idea de a trimite mai departe documentele catre fondul de garantare. Luni, cand am dus extrasul de carte funciara am primit marea veste ca nu mai sunt fonduri si ca dosarul nu poate pleca la fond. Partea mai urata e ca nimeni nu stie sa spuna cand vor fi aprobate aceste fonduri. Ca sa nu mai spun ca si extrasul de carte funciara are o perioada de valabilitate destul de mica si probabil ca va trebui sa scot altul...bani aruncati pe fereastra... Sper sa se rezolve curand...

    10-09-2014

    N SNEGRUT SILVIU
    Prima casa de la Banca Transilvania

    Ce pot sa spun despre ac

    Ce pot sa spun despre aceasta banca, in ziua de 11.08.2014 primesc un telefon de la banca in care sunt anuntat ca dosarul este finalizat urmand ca pe data de 12.08.2014 sa il trimeata catre fondul de garantare, iar in termen de 5 zile totul avea sa se termine cu bine, am asteptat doua saptamani, pe data de 27.08.2014 am dat un tel. sa vad ce se intampla si cand...stupefactie...nu sunt bani...iar dosarul meu nu a mai fost trimis....normal ca am intrebat de ce am fost sunat sa imi spuna ca dosarul este finalizat, dar nici nu s-a stiut ca banca nu mai dispune de fonduri...ceea ce m-i separe o dovada de incompetenta si o bataie de joc dupa ce noi ne bagam intr-un imprumut...efectiv devenim sclavii lor pe niste zeci de ani...nici macar nu m-au sunat sa imi spuna...am sunat eu...in fine m-i s-a spus ca se fac demersuri pre. alocarea de fonduri noi, pentru a continua dosarul...si sa astept...pana cand, nu au putut sa imi spuna....am sunat si la Cluj, unde nimeni nu a putut sa imi dea o informatie mai utila....BATAIE DE JOC, LIPSA DE RESPECT LA ADRESA CLIENTILOR....SUNT DEZAMAGIT!!!

    29-08-2014

    I MIsabela Maria
    Prima casa de la Banca Transilvania

    Este inadmisibil incompe

    Este inadmisibil incompetenta anumitor angajati ai dumneavoastra !! Am dosarul depus de 3 luni pentru programul "Prima casa", cu termen de solutionare pana pe 4 septembrie si nici pana acum nu s-a trimis dosarul la Fondul de Garantare...ce se intampla cu juridicul? cu angajatii? trebuie sa le atragem noi atentia ca ne-au expirat extrasele de carte funciara si trebuie actualizate datele?! Si dosarul nostru unde este?????

    28-08-2014

    A AAndrei Andrei
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Buna ziua. Am mai multe

    Buna ziua. Am mai multe sugestii pentru Banca Transilvania. In primul rand, le-as recomanda sa-si mareasca programul de lucru. BRD, de exemplu are sucursale cu programul 9:00-19:00 si in weekend 10:00-22:00 in mall-uri. Programul pentru sambata este foarte scurt, iar daca vrei sa depui niste bani duminica intr-un cont BT nu este posibil. In al doilea rand, le recomand sa introduca o metoda de depunere numerar direct la ATM, cum are ING sau Credit Europe Bank. Cu siguranta ar scadea cozile si clientii ar fi foarte multumiti. In al treilea rand, le propun dezvoltatorilor Bancii Transilvania sa implementeze un program asemanator STAR BT si pentru cardurile de debit.

    23-08-2014

    A IAndrei Ionescu
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Banca Transilvania este,

    Banca Transilvania este, in opinia mea, cea mai buna banca in ceea ce prive?te conturile curente si cardurile de debit. BT nu percepe niciun comision pentru deschiderea/administrarea conturilor sau a cardurilor. Retragerea de numerar de la bancomatele BT este GRATUIT?, un lucru rar in Romania. Singurul comision perceput este cel de interogare a soldului la ATM: 0,3 lei/interogare. Totu?i, acest comision poate fi evitat fie prin activarea serviciului SMS Alert. Prin acest serviciu, prime?ti mesaj pentru fiecare tranzactie cu cardul la POS/ATM/internet (nr card, titular card, suma, numele comerciantul la care s-a efectuat plata, soldul disponibil, data, ora) si de asemenea, pentru fiecare încasare in contul curent. Costul lunar este de 5 lei, indiferent de num?rul de mesaje primite. Recomand BT!

    22-08-2014

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie