top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 206 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D GDaniel Gavrila
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Nota este doar pentru an

    Nota este doar pentru angajatul George Nedelcu Agentia Buftea Banca Transilvania. A reusit intr-un timp scurt si eficient in informarea si lamurirea tuturor detaliilor cu privire la produsul ales. Pe aceasta cale recomand ca acest angajat sa fie dat exemplu atat colegilor lui din agentie cat si clientilor care urmaresc comentariile. Multumesc mult pentru felul in care am fost tratat.

    30-01-2018

    A AAnca Anghel
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Din pacate pentru banca

    Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

    27-12-2017

    M Lmaria lazarescu
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Luni,06,11,2017 ,l-am in

    Luni,06,11,2017 ,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la Banca Transilvania sediul din Str. Mihai Bravu nr.305 bl. 14A-14B ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat. Aici s-a refuzat serviciul de deschidere a contului pe motiv ca este nevazator si ca sa vina cu tutorele sau curatorul.Aceasta fapta,de a cere acte in plus unei persoane ,pentru ca este nevazatore,si de a o pune pe drumuri ,se numeste DISCRIMINARE.Mai oameni buni,un nevazator nu este bolnav mintal.Ei au dreptul sa-si exprime liber vointa ,la fel ca oricare din dumneavoastra ,din momentul in care au ajuns la majorat.De ce va bateti joc de ei si ii puneti pe drumuri?Nu sunt destul batuti de soarta?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni ...

    08-11-2017

    F PFlorin Pavel
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Am un cont curent deschi

    Am un cont curent deschis la BT, doua carduri atasate, de care sunt multumit, Am facut plati cu cardul prin tari in care nu credeam ca am sa ajung vreo data. Totul este ok. Primvara-vara anului urmator va fii momentul cand o sa-mi pun economiile sa faca pui. Pt. a-mi atinge tintele, o sa am nevoie de 5 servici bancare si intentionez sa colaborez cu BT. Problema este ca la ora actuala BT nu se se afla nici macar in top 5 daca vorbim de credite pentru investitii imobiliare(exact ceeace ma intereseaza pe mine). Oare pana in vara, acest lucru se va schimba? In caz contrar, va fi normal si natural ca veniturile mele viitoare din salariu, sa treaca prin conturile bancii cu care voi colabora in viitor. Nu in ultimul rand, vreau sa mentionez ca sunt uimit sa citesc despre atatea neintelegeri intre BT si clienti, avand in vedere ca pt. mine BT a fost o solutie buna si la indemana. Multumesc! PS:

    06-11-2017

    F TFlorin Tanase
    Refinantare credit de la Banca Transilvania

    La BT sunt angajati care

    La BT sunt angajati care vorbesc frumos cand intrebi de un credit de refinantare si dupa aceea cand ai semnat si dupa cateva zile incepe sa te ameninte si sa urle la tine ca se da creditul la executor,Cand la refinantare in termen de 30 zile trebuie sa aduci dovada ca ai achitat creditele anterioare. Multe taxe sub diferite denumiri,si multe pasaje in contract care este in defavoarea clientului. Nu mai doresc în viata mea credit de la BT. Nu am avut întarzieri la RATE la BT sau la alte banci. La BT ROMANIA sunt multe probleme de comunicare cu un client si angajati care sunt mana in mana cu executori judecatoresc si camatari.Multi angajati sunt numai dupa profit,nu le ajunge salariul. Oare au declarat venituri in plus la stat,cred ca nu. Poate se va face curatenie cu angajatii acestia.

    01-10-2017

    L ALazar Andreea
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Cand vine vorba de banci

    Cand vine vorba de banci, toata lumea stie ca sunt primele care se ofera sa iti ia banii cu fel si fel de oferte. Este foarte usor sa iti faci un card de credit la Banca Transilvania, semnezi in alb niste hartii ca angajatii nu au rabdare sa te lase sa citesti topul de hartie pe care il ai de semnat si sa il completezi cu mana ta ca mai apoi sa se mai faca o verificare telefonica. Frumos si usor, nu? Provocarea vine cand trebuie sa ridici cardul. Te rogi de ei sa iti trimita cardul in cea mai apropiata sucursala ca mai apoi sa faci 4 drumuri pe saptamana sa incerci sa il ridici. Stai la coada 30 de minute ca un reprezentant sa iti spuna ca "colega de la credite nu este astazi, veniti maine". A doua zi cand te duci astepti 20 de minute pentru ca "este la masa, dar vine imediat" iar dupa alte 15 minute tot nu apare. Este bataie de joc ce se intampla cu angajatii de la aceasta banca.

    26-09-2017

    B NBogdan Nicolae
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Se face aproape un an de

    Se face aproape un an de cand mi-am facut card de credit de la BT. Desi am cam inceput cu stangul cu ei (mi-a fost aprobat creditul si am primit cardul dupa aproape o luna de la solicitare, pierzand astfel niste sume consistente de bani), am ajuns sa fiu foarte multumit de cum a decurs pana acum relatia dintre mine si banca. Mi-a fost aprobat cardul de credit chiar daca nu aveam contract de munca pe perioada nedeterminata (la momentul respectiv, aveam un contract pe un an la firma unde lucrez). Folosesc cardul Star BT zilnic, la aproape tot ce cumpar, deocamdata nu am niciun fel de comision aditional (cu exceptia celui de 25 de lei pe an, care mi se pare ca e cel mai ieftin de pe piata), primesc puncte STAR de oriunde cumpar etc etc. Per total, sunt extrem de multumit si sper sa continuam afacerile tot in acest fel.

    22-09-2017

    D LDaniela Lacatus
    Cont curent de la Banca Transilvania

    As dori sa intreb de ce

    As dori sa intreb de ce s-au desfiintat asa multe filiale din Bucuresti ? De ce pt un simplu extras de cont trebuie sa stau o jumatate de ora pe putin , in conditiile in care se lucreaza la un singur ghiseu ....

    21-09-2017

    F CFlorentina Costescu
    Credit imobiliar de la Banca Transilvania

    În 2009 am aplicat la BT

    În 2009 am aplicat la BT pentru credit Prima Casa, dupa o asteptare de peste o luna timp în care am achitat avansul catre fostul proprietar plus înca 1000 euro ca sa ma mai pasuiasca pentru ca BT întârzia cu raspunsul, banca mi-a transmis ca nu mai pot lua aparamentul prin Prima Casa si a trebuit sa scot în câteva zile înca vreo 7000 euro ca sa nu pierd cei 9.000 de euro pe care deja îi platisem pe baza antecontractului de vânzare-cumparare. La începutul acestui an am vândut apartamentul cu banii jos si am achitat anticipat creditul luat pe 30 de ani. Abea dupa 46 de zile calendaristice de la înregistrare, am primit din partea Banca Transilvania, Agentia Titan raspunsul la Cererea de Rambursare Anticipata Totala înregistrata cu numarul 318/02.02.2017, raspuns care a fost emis cu numarul 57 în data de 03.02.2017 de catre Susursala Pantelimon. În momentul depunerii cererii am fost asigurata de catre Agentia Titan ca voi fi contactata telefonic atunci când va fi disponibila adresa. În data de 27.02.2017 am vizitat BT - Agentia Titan, am discutat cu agentul BT care mi-a înregistrat cererea, am informat ca începând cu acea zi lucratoare, 27.02.2016, am alt numar de telefon pentru contact, însa nu am primit nici un raspuns din partea acestei persoane. Am insistat si i-am amintit faptul ca notase numarul meu vechi de telefon pe una dintre cereri, cu toate acestea nu a vrut s? discute cu mine, m-a îndrumat catre alt agent ca sa îmi noteze în sistem noul numar de telefon. Mentionez ca atitudinea agentului s-a schimbat dramatic din momentul în care am spus ca vreau sa depun cererea pentru recalcularea dobânzii ( un alt agent de la Sucursala Pantelimon ma trimisese elegant la plimbare în momentul în care a auzit ca intentionez sa depun aceasta cerere de recalculare a dobânzii spunându-mi ca nu mai este necesar sa ajung la ea, desi pâna în acel moment doar cu Sucursala Pantelimon tinusem legatura, mi-a spus ca pot merge si la Agentia Titan daca este mai aproape de locuinta mea). Desi Banca stia ca am vândut apartamentul care facea scopul creditului, prin urmare nu mai locuiam la adresa respectiva, NU m-a contactat nici pe adresa de email, adresa valabila în toata aceasta perioada, 02.02.2013 – 20.03.2017. Mentionez si faptul ca în data de 16.03.2017 am vizitat din nou Banca cu scopul de a primi un raspuns si a depune sesizare pentru ca nu am primit din partea Bancii raspunsuri la cele doua adrese depuse, numarul 318 si 319 din data de 02.02.2017. Nici în data de 16.03.2017 nu am primit raspunsurile asteptate, iar în momentul în care am dorit sa las prima Sesizare, mi s-a spus ca nu se poate primi pentru ca titularul postului este în concediu, sa mai astept pâna revine din concediu. Angajatul Bancii mi-a cerut cartea de identitate, a facut o fotocopie pe care a notat numarul meu de telefon si numerele de înregistrare ale celor doua cereri, asigurandu-ma ca în mod cert voi fi contactata telefonic chiar înainte de ziua de Luni, 20.03.2017 pentu a lamuri lucurile, pentru ca citez ”poate deja a primit colega raspunsurile”. Iar eu am fost nevoita sa plec din sediul BT, Agentia Titan, tot fara raspunsurile asteptate. Mentionez si faptul ca din culpa BT – Agentia Titan nu s-au putut finaliza în timp normal toate demersurile pentru radierea ipotecii în favoarea noului proprietar al apartamentului catre care l-am vândut. În data de 20.03.2017, în jurul orei 12:00, am vizitat din nou BT-Agentia Titan, fara sa fi fost contactata in cursul diminetei în legatura cu raspunsul pentru cele doua cereri, 318 si 319 din 02.02.2017. În discutia avuta pe 20.03.2017 cu agentul titular în Agentia Titan, agent care mi-a înregistrat cele doua cereri, mi s-a spus ca eu ar fi trebuit sa trec în 2-3 zile dupa depunere ca sa verific daca au sosit raspunsurile.!!!! În ceea ce priveste raspunsul la Cererea de Recalculare a Dobânzii, cu numarul 319/02.02.2017, mi s-a transmis ca a fost livrata prin curier !!!!(directorul de Agentie a pomenit chiar de FanCourier). Eu am infirmat acest fapt, întrucât nu am primit nimic de BT în toata acesta perioada, mai mult, am sunat pe loc la noul proprietar si am întrebat daca a semnat de primire pentru vreun document de la Banaca Transilvania. Dupa cum se cunoaste, agentii Fan Courier contacteaza telefonic destinatarul înainte de a face livrarea, ceea ce nu s-a întâmplat. Nu mi s-a pus la dispozitie exemplarul original al raspunsului negativ, cu numarul de iesire nr. 420/13.02.2017, pe care BT – Sucursala Pantelimon l-a emis în urma cu mai bine de o luna, în data de 13.02.2017. Am solicitat dovada faptului ca documentul a fost trimis prin curier, îns? nu am primit nici acest document. În expunerea tuturor acestor fapte si având în vedere art. 10.5 din Contractul de Credit Ipotecar , semnat cu Banca Transilvania – Sucursala Pantelimon, consider ca am fost victima unui tratament abuziv din partea Bancii Transilvania. Nu am putut bifa optiunea de a fi contactata de banca pentru rezovarea situatiei expuse.

    27-07-2017

    O GOana Marlena Gogan
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Buna ziua. Astazi am fo

    Buna ziua. Astazi am fost la filiala Banca Transilvania de pe strada Garii, Iasi pentu deschiderea unui cont curent persoana juridica si a fost o experienta foarte neplacuta. Analizand dosarul, d'ra\d-na de la banca ne-a spus ca trebuie sa platim 40 de ron pentru a obtine un certificat constatator de la Registrul Comertului pentru a atesta actele (oficiale!) din dosar-cu alta cuvinte 'platiti ca sa dovediti ca nu mintiti'. Chiar nu cred ca este corect ca o banca sa-si trateze potentialii clienti in acest fel - ca pe hoti! As fi inteles (partial) daca as fi cerut o linie de credit si trebuia sa dovedesc ca societatea nu este in faliment, etc, dar chiar sa fiu tratata de hot mincinos pentru simplul motiv a deschiderii unui cont curent, mi se pare prea mult. Evident, am renuntat la cont si voi cauta o alta banca-sper sa mai existe macar una, care sa nu-ti spuna cu voce tare ca te considera hot din momentul in care ai intrat pe usa.

    18-07-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie