F CFlorentina Costescu
Credit imobiliar de la Banca Transilvania
În 2009 am aplicat la BT
În 2009 am aplicat la BT pentru credit Prima Casa, dupa o asteptare de peste o luna timp în care am achitat avansul catre fostul proprietar plus înca 1000 euro ca sa ma mai pasuiasca pentru ca BT întârzia cu raspunsul, banca mi-a transmis ca nu mai pot lua aparamentul prin Prima Casa si a trebuit sa scot în câteva zile înca vreo 7000 euro ca sa nu pierd cei 9.000 de euro pe care deja îi platisem pe baza antecontractului de vânzare-cumparare.
La începutul acestui an am vândut apartamentul cu banii jos si am achitat anticipat creditul luat pe 30 de ani.
Abea dupa 46 de zile calendaristice de la înregistrare, am primit din partea Banca Transilvania, Agentia Titan raspunsul la Cererea de Rambursare Anticipata Totala înregistrata cu numarul 318/02.02.2017, raspuns care a fost emis cu numarul 57 în data de 03.02.2017 de catre Susursala Pantelimon. În momentul depunerii cererii am fost asigurata de catre Agentia Titan ca voi fi contactata telefonic atunci când va fi disponibila adresa.
În data de 27.02.2017 am vizitat BT - Agentia Titan, am discutat cu agentul BT care mi-a înregistrat cererea, am informat ca începând cu acea zi lucratoare, 27.02.2016, am alt numar de telefon pentru contact, însa nu am primit nici un raspuns din partea acestei persoane. Am insistat si i-am amintit faptul ca notase numarul meu vechi de telefon pe una dintre cereri, cu toate acestea nu a vrut s? discute cu mine, m-a îndrumat catre alt agent ca sa îmi noteze în sistem noul numar de telefon. Mentionez ca atitudinea agentului s-a schimbat dramatic din momentul în care am spus ca vreau sa depun cererea pentru recalcularea dobânzii ( un alt agent de la Sucursala Pantelimon ma trimisese elegant la plimbare în momentul în care a auzit ca intentionez sa depun aceasta cerere de recalculare a dobânzii spunându-mi ca nu mai este necesar sa ajung la ea, desi pâna în acel moment doar cu Sucursala Pantelimon tinusem legatura, mi-a spus ca pot merge si la Agentia Titan daca este mai aproape de locuinta mea).
Desi Banca stia ca am vândut apartamentul care facea scopul creditului, prin urmare nu mai locuiam la adresa respectiva, NU m-a contactat nici pe adresa de email, adresa valabila în toata aceasta perioada, 02.02.2013 – 20.03.2017.
Mentionez si faptul ca în data de 16.03.2017 am vizitat din nou Banca cu scopul de a primi un raspuns si a depune sesizare pentru ca nu am primit din partea Bancii raspunsuri la cele doua adrese depuse, numarul 318 si 319 din data de 02.02.2017. Nici în data de 16.03.2017 nu am primit raspunsurile asteptate, iar în momentul în care am dorit sa las prima Sesizare, mi s-a spus ca nu se poate primi pentru ca titularul postului este în concediu, sa mai astept pâna revine din concediu. Angajatul Bancii mi-a cerut cartea de identitate, a facut o fotocopie pe care a notat numarul meu de telefon si numerele de înregistrare ale celor doua cereri, asigurandu-ma ca în mod cert voi fi contactata telefonic chiar înainte de ziua de Luni, 20.03.2017 pentu a lamuri lucurile, pentru ca citez ”poate deja a primit colega raspunsurile”. Iar eu am fost nevoita sa plec din sediul BT, Agentia Titan, tot fara raspunsurile asteptate. Mentionez si faptul ca din culpa BT – Agentia Titan nu s-au putut finaliza în timp normal toate demersurile pentru radierea ipotecii în favoarea noului proprietar al apartamentului catre care l-am vândut.
În data de 20.03.2017, în jurul orei 12:00, am vizitat din nou BT-Agentia Titan, fara sa fi fost contactata in cursul diminetei în legatura cu raspunsul pentru cele doua cereri, 318 si 319 din 02.02.2017.
În discutia avuta pe 20.03.2017 cu agentul titular în Agentia Titan, agent care
mi-a înregistrat cele doua cereri, mi s-a spus ca eu ar fi trebuit sa trec în 2-3 zile dupa depunere ca sa verific daca au sosit raspunsurile.!!!!
În ceea ce priveste raspunsul la Cererea de Recalculare a Dobânzii, cu numarul 319/02.02.2017, mi s-a transmis ca a fost livrata prin curier !!!!(directorul de Agentie a pomenit chiar de FanCourier). Eu am infirmat acest fapt, întrucât nu am primit nimic de BT în toata acesta perioada, mai mult, am sunat pe loc la noul proprietar si am întrebat daca a semnat de primire pentru vreun document de la Banaca Transilvania. Dupa cum se cunoaste, agentii Fan Courier contacteaza telefonic destinatarul înainte de a face livrarea, ceea ce nu s-a întâmplat. Nu mi s-a pus la dispozitie exemplarul original al raspunsului negativ, cu numarul de iesire nr. 420/13.02.2017, pe care BT – Sucursala Pantelimon l-a emis în urma cu mai bine de o luna, în data de 13.02.2017. Am solicitat dovada faptului ca documentul a fost trimis prin curier, îns? nu am primit nici acest document.
În expunerea tuturor acestor fapte si având în vedere art. 10.5 din Contractul de Credit Ipotecar , semnat cu Banca Transilvania – Sucursala Pantelimon, consider ca am fost victima unui tratament abuziv din partea Bancii Transilvania.
Nu am putut bifa optiunea de a fi contactata de banca pentru rezovarea situatiei expuse.
27-07-2017