top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D ADinca Adrian
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am avut o experienta de

    Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

    19-06-2018

    S NSimona Neagu
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Nu stiu cum este BRD.Dar

    Nu stiu cum este BRD.Dar sunt interesata pt.ca vreau sa ii deschid card pensie bunicii la BRD. DAR încep sa cred canu este mai rea decât alte Banci. Bunica de 86ani are card pensie la TRANSILANIA.Dupa 2 ani i-a expirat cardul si a venit noul card.Bunica care a devenit imobilizata la domiciliu,are pensia de 580lei iar notarul sa vina acasa pt.o.procura mi-a cerut 350lei. Am uitat sa va spun ca bunica locuieste peste drum de BT,pe internet imi arata 44metri!!! M-am dus la Transilvania cu rugamintea sa treaca drumul un angajat sa ii de-a bunicii cardul....e chestie de 5minute maxim!!! De pe balcon vad ce de intampla in Transilvania!!! Este ,efectiv,la o aruncatura de bat!!! In urma cu 7ani BancPostul a venit acasa la bunica sa le semneze actele si apoi i-au adus cardul! Deci nu este o practica neobisnuita! Dar pt.ca si-a mutat sediu din apropiere,am hotarat sa îi facem card la Transilvania,fiind în fata casei,vorba aia! Ulterior m-am dus la BRD,BCR,ING si inca vreo 3...toate care imi ieseau in cale si am ridicat aceeasi problema,daca bunica este atat de batrana cum poate obtine noul card daca e imobilizata la domiciliu fara a cheltui atata ban pe notar! TOATE Bancile mi-au spus ca in acest caz vor veni sa ii duca cardul la domiciliu! In acest moment SINGURA BANCA care,a stat vreo 50zile cu cardul bunicii intr-un plic sub nasul lor, asteptand SA O TARSM LA GHISEUL BANCII SAU SA FUCEM PROCURA NOTARIALA,ESTE BANCA TRANSILVANIA!!! De discutat ar fi daca bstrsnul nu are pe nimeni....ramane fara pensie! Am solicitat sa ii trimita RECOMANDAT cardul prin Posta Ramana daca tot nu se pot deranja sa treaca strada sa ii de-a cardul! Nuuuu! Nu trimit cardul recomandat prin Posta,nu se deplaseaza la domiciliu,NU FAC NICI O EXCEPTIE PT.NIMENI SI NIMIC! DESI, NU ESTE NIMIC IMORAL SI ILEGAL!!! Am solicitat in scris la sediul BT din Cluj,raspunsul a fost ca ,Codul Civil nu permite! Mi-am dat seama ca îmi jignesc inteligenta! Ce treaba are Codul Civil cu modul in care ajunge cardul la titular???? Banca hotaraste singura cum isi serveste clientii,puteau sa ii trimita titularului cardul si cu o prastie!!!! Am mers la Dna director de pe strada Unirii...s-au uitat cu ochii goi si reci si cu un ranjet la coltul gurii a zis" Nu se poate!Banca Transilvania nu face acest serviciu!" Doamne,am cerut un pic de MILA,OMENIE,nici nu stiu daca il pot încadra la serviciu bancar !!! Indiferent in ce Institutie muncesti,OMENIA nu este ilegala sau imorala!!!!! Toti,la un moment dat, am facut o favoare vreunui client/pacient dintr-un sentiment de OMENIE!!!! DAR NU BANCA TRANSILVANIA!!!! Am vazut ca va plangeti ca pretinde BRD tot felul de comisioane.Bunicii ii convenea sa plateasca cativa lei lunar pt administrare cont....decat din 2 in 2 ani sa plateasca sute lei la notar!!! Am luat-o in final pe sus pe bunica,am coborat-o pe brate din casa si am dus-o la Transilvania si si-a recuperat cardul stand in carucior la ghiseul Transilvaniei vreo 15min.!!!! Vreau sa platesc comisioane,in limita bunului simt(!!!) Si NU MAI VREAU UMILINTA DIN PARTEA BANCILOR!!!!! Transilvania crede ca daca îti administreaza gratis contul nu are nici o obligatie sa îti arate un strop de umanitate! Au stat cu cardul bunicii 50zile într-un plic in sertarul Bancii ,iar bunica statea la geam si se uita la Banca Transilvania...stiind ca acolo ii este pensia pe 2luni, pe care nu si-o putea ridica!!! Per total ,Bancile ar trebui sa-si schimbe atitudinea fata de clienti,ele fara noi, clientii, NU EXISTA! Clientii au doar obligatii,iar Bancile doar drepturi. Poate ca,vina e si la noi,clientii,stam copacel zeci de minute la ghiseu,înghitim toate pretentiile absurde ale bancilor si nu avem nimic,niciodata,de comentat! Cu dezamagire mare "bancara" in inima...sa fim sanatosi si destepti!

    29-05-2018

    F SFlorin Stefan
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Neserioasa banca! Prima

    Neserioasa banca! Prima banca care comisioneaza incasarea salariului, desi isi fac publicitate ca nu au nici un cost.

    20-04-2018

    N MNicoleta Mazalu
    Credit imobiliar de la Banca Transilvania

    Au credite cu robor la 6

    Au credite cu robor la 6 luni dar surpriza...actualizat din 3 in 3 luni. Si normal...robor la 6 luni e mai mare mult decat cel la 3 luni. La intrebarea mea logica de ce nu se actualizeaza la 6 luni mi s-a raspuns...asa alege banca ritmicitatea. Fugiti cat puteti de aceasta banca

    21-03-2018

    D GDaniel Gavrila
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Nota este doar pentru an

    Nota este doar pentru angajatul George Nedelcu Agentia Buftea Banca Transilvania. A reusit intr-un timp scurt si eficient in informarea si lamurirea tuturor detaliilor cu privire la produsul ales. Pe aceasta cale recomand ca acest angajat sa fie dat exemplu atat colegilor lui din agentie cat si clientilor care urmaresc comentariile. Multumesc mult pentru felul in care am fost tratat.

    30-01-2018

    A AAnca Anghel
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Din pacate pentru banca

    Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

    27-12-2017

    M Lmaria lazarescu
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Luni,06,11,2017 ,l-am in

    Luni,06,11,2017 ,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la Banca Transilvania sediul din Str. Mihai Bravu nr.305 bl. 14A-14B ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat. Aici s-a refuzat serviciul de deschidere a contului pe motiv ca este nevazator si ca sa vina cu tutorele sau curatorul.Aceasta fapta,de a cere acte in plus unei persoane ,pentru ca este nevazatore,si de a o pune pe drumuri ,se numeste DISCRIMINARE.Mai oameni buni,un nevazator nu este bolnav mintal.Ei au dreptul sa-si exprime liber vointa ,la fel ca oricare din dumneavoastra ,din momentul in care au ajuns la majorat.De ce va bateti joc de ei si ii puneti pe drumuri?Nu sunt destul batuti de soarta?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni ...

    08-11-2017

    F PFlorin Pavel
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Am un cont curent deschi

    Am un cont curent deschis la BT, doua carduri atasate, de care sunt multumit, Am facut plati cu cardul prin tari in care nu credeam ca am sa ajung vreo data. Totul este ok. Primvara-vara anului urmator va fii momentul cand o sa-mi pun economiile sa faca pui. Pt. a-mi atinge tintele, o sa am nevoie de 5 servici bancare si intentionez sa colaborez cu BT. Problema este ca la ora actuala BT nu se se afla nici macar in top 5 daca vorbim de credite pentru investitii imobiliare(exact ceeace ma intereseaza pe mine). Oare pana in vara, acest lucru se va schimba? In caz contrar, va fi normal si natural ca veniturile mele viitoare din salariu, sa treaca prin conturile bancii cu care voi colabora in viitor. Nu in ultimul rand, vreau sa mentionez ca sunt uimit sa citesc despre atatea neintelegeri intre BT si clienti, avand in vedere ca pt. mine BT a fost o solutie buna si la indemana. Multumesc! PS:

    06-11-2017

    F TFlorin Tanase
    Refinantare credit de la Banca Transilvania

    La BT sunt angajati care

    La BT sunt angajati care vorbesc frumos cand intrebi de un credit de refinantare si dupa aceea cand ai semnat si dupa cateva zile incepe sa te ameninte si sa urle la tine ca se da creditul la executor,Cand la refinantare in termen de 30 zile trebuie sa aduci dovada ca ai achitat creditele anterioare. Multe taxe sub diferite denumiri,si multe pasaje in contract care este in defavoarea clientului. Nu mai doresc în viata mea credit de la BT. Nu am avut întarzieri la RATE la BT sau la alte banci. La BT ROMANIA sunt multe probleme de comunicare cu un client si angajati care sunt mana in mana cu executori judecatoresc si camatari.Multi angajati sunt numai dupa profit,nu le ajunge salariul. Oare au declarat venituri in plus la stat,cred ca nu. Poate se va face curatenie cu angajatii acestia.

    01-10-2017

    L ALazar Andreea
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Cand vine vorba de banci

    Cand vine vorba de banci, toata lumea stie ca sunt primele care se ofera sa iti ia banii cu fel si fel de oferte. Este foarte usor sa iti faci un card de credit la Banca Transilvania, semnezi in alb niste hartii ca angajatii nu au rabdare sa te lase sa citesti topul de hartie pe care il ai de semnat si sa il completezi cu mana ta ca mai apoi sa se mai faca o verificare telefonica. Frumos si usor, nu? Provocarea vine cand trebuie sa ridici cardul. Te rogi de ei sa iti trimita cardul in cea mai apropiata sucursala ca mai apoi sa faci 4 drumuri pe saptamana sa incerci sa il ridici. Stai la coada 30 de minute ca un reprezentant sa iti spuna ca "colega de la credite nu este astazi, veniti maine". A doua zi cand te duci astepti 20 de minute pentru ca "este la masa, dar vine imediat" iar dupa alte 15 minute tot nu apare. Este bataie de joc ce se intampla cu angajatii de la aceasta banca.

    26-09-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie