top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele GarantiBank

GarantiBank

Scor: 2 | 61 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    L BLucia Bodnar
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am avut o experienta ing

    Am avut o experienta ingrozitoare cu aceasta institutie.SUNT HARTUITA APROAPE ZILNIC CU TELEFOANE, 16 NUMERE DE TELEFON,DE LA CARE PRIMESC APELURI LA CARE NU VORBESTE NIMENI!! Nu au acordul meu sa imi foloseasca datele, mi-am exprimat dezacordul de fiecare data cand am fost sunata . Mama mea care a avut credit la aceasta comedie de banca, a decedat anul trecut in noiembrie. Eu personal , fiica ei,am demarat demersurile pentru a inchide acest credit cu asigurarea de viata pe care a facut-o mama mea pentru a putea obtine acest credit. Asigurarea s-a platit, din ce documente avem, inclusiv contract,nu reiese ca eventuale datorii ramase in urma platii asigurarii se platesc de catre urmasi. Am solicitat telefonic contractul pe care il detin ei, pe adresa mea de mail lasata cu ocazia decesului mamei si mi s-a spus ca a fost trimis,pe adresa mamei mele, aceasta fiind o minciuna.Pe adresa mamei mele apar 3 somatii ca si cum mama mea ar fi in viata si in care se spune ca se majoreaza rata (?) , ca o dau pe mama ,ca e inregstrata ca restantier la Biroul de credit si ca vor demara impotriva ei o actiune silita...Daca nu era tragic, as fi ras si nu putin m-a tentat sa le dau adresa de la cimitir sa o execue silit.Mi-am exprimat de fiecare data in fiecare convorbire telefonica refuzul de a prelua asa_zisul credit, in care se pare ca 'nu stiau ' ca s-a platit asigurarea.drept pentru care am demarat 2 actiuni: una la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pentru utilizarea datelor mele fara drept si alta la politie pentru hartuire .Am toate apelurile,unele dintre ele le-am inregistrat. Nu pot sa cred ca exista asa ceva si ca in 2021 !!! Nu recomand nimanui!

    05-04-2021

    M BMircea Dan Bancioiu
    Cont curent de la GarantiBank

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte neplacuta cu GarantiBank. Am fost client de aproximativ 10 ani, timp in care am luat 2 credite si le-am si rambursat anticipat. Nu stiu ce s-a intamplat la nivelul conducerii sau politicii, insa cand am vazut ca maresc comisioanele atat la administrarea contului cat si la plati, le-am solicitat o derogare tinand cont de relatia de 10 ani de colaborare. Pe langa faptul ca m-au refuzat, luna imediat urmatoare au marit iarasi comisioanele. Pai cum sa mai stai client la ei cand pe piata sunt alte banci cu conditii mult mai bune? Pacat ca trateaza cu indiferenta clientii vechi.

    02-04-2021

    A CAnca Corcodel
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am un credit la Garanti

    Am un credit la Garanti Bank , de cand robor-ul "a luat-o razna" sunt partinitori,adica , din surse sigure au fost clienti in aceeasi situatie cu a mea,au negociat rata cu dobânda fixa pe 3 ani, eu , ca tot omul cu constiinta ,inainte sa plec la alta banca, solicit oferta de refinantare,expunand exemple,raspunsul : "Putem sa facem restructurarea creditului !" Poftim?!?!? Nu inteleg pe ce criterii , in conditiile aceleiasi sume de credit, aceeasi perioada,acelasi salariu ! Am inteles ,banca joaca la alba- neagra sau are baza de date full de clienti si nu intereseaza pe nimeni , cine pleaca sau ramane!! Am luat la cunostinta urmatoarea miscare! Pe ei nu ii intereseaza o suma de 200000 lei dar pe mine ma intereseaz? o marire de rata de 300 lei !!

    13-09-2018

    Răspuns GarantiBank

    Doamna Corcodel, Va asiguram ca prioritatea noastra este sa venim in sprijinul clientilor nostri, pentru a identifica solutii adecvate nevoilor acestora. In situatia in care intampinati dificultati financiare, va propunem varianta de restructurare a produsului de creditare. Astfel, in eventualitatea in care sunteti interesata de oferta Bancii, va adresam rugamintea de a ne contacta prin intermediul Agentiei in care este deschis creditul, in vederea intocmirii unui dosar de restructurare (mai exact pentru a depune cererea de restructurare, documentele aferente veniturilor tuturor participantilor la credit si documente din care sa reiasa dificultatea financiara). Ulterior, Banca va efectua o analiza detaliata a informatiilor oferite si va va comunica rezolutia finala privind aprobarea sau respingerea cererii de restructurare

    C MCristian Moldovan
    Depozit la termen de la GarantiBank

    Cont curent Garanti Zil

    Cont curent Garanti Zilele trecute, am fost la Garanti sa deschid un cont curent in valuta urmand ulterior sa deschid un depozit, dar am avut neplacuta surpriza , ca dupa ce functionarul, care dealtfel foarte amabil, mi-a facut si completat documentele , sa primesc dupa cateva zile de insistenta raspunsul,ca "nu poate raspunde favorabil acestei solicitari"(??). Este prima oara in 20 de ani cand am o astfel de experienta si vreau sa spun , ca am lucrat in diferite moduri cu peste 15 banci , dar niciuna nu a refuzat deschiderea de cont. si a unui depozit. Am mai lucrat cu Garanti acum cativa ani , cand am avut cardul de credit, apoi am incheiat colaborarea cu ei, deoarece desi aveam doua joburi oficiale si dovada unor venituri suplimentare, nu au abrobat o majorare a liniei de credit de la 2000 lei, iar eu am primit o oferta mai buna de la alta banca. In rest nu am fost restant sau alte probleme la ei. Acum stau si ma gandesc ca in tot "raul"este si un bine ca nu mi-am bagat banii la ei, deoarece nu am aflat decat zilele trecute de problemele din Turcia.Si nu as mai face aceeasi alegere...

    14-08-2018

    C BCostin Botescu
    Cont curent de la GarantiBank

    Sunt client de cativa an

    Sunt client de cativa ani dar acum au aparut probleme. De o luna mi-au blocat o suma de bani. La ghiseu zice sa mai astept. La email ma ignora de o saptamana. E ceva de speriat.

    05-02-2018

    G EGeorgiana Enache
    Cont curent de la GarantiBank

    Buna ziua! O experienta

    Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

    25-10-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

    I CIulian Cojanu
    Probleme diverse de la GarantiBank

    Extrasul de cont livrat

    Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

    22-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

    R NRaluca Nastasa
    Card de debit de la GarantiBank

    Am fost in agentia din C

    Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

    10-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    „Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

    M EMariana Enache
    Card de debit de la GarantiBank

    Am solicitat inlocuirea

    Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

    21-06-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    M BMihaela Alexandra Bratu
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am depus o cerere de cre

    Am depus o cerere de credit in data de 19 martie 2017. Initial mi s-a transmis ca termenul de finalizare este maxim 2 saptamani. Au trecut 4 saptamani si desi am solicitat IN SCRIS de doua ori un raspuns oficial din partea bancii, acesta intarzie sa apara. In fiecare zi mi se spune sa mai astept inca o zi intrucat nu s-a luat o decizie cu privire la continuarea finantarilor pentru proiectul Greenfield. Mentionez ca am fost informata telefonic ca dosarul a fost preaprobat si se aseapta aprobarea finala. as vrea sa stiu care este decizia institutiei vis a vis de finantarea proiectului si care este termenul pentru incheierea formalitatilor.

    12-04-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie