top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele GarantiBank

GarantiBank

Scor: 2 | 61 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V PVasile Stelian Pagu
    Prima casa de la GarantiBank

    NU incercati sa lucrati

    NU incercati sa lucrati cu Garanti Bank din Suceava sunt incredibili si nemai vazut de neseriosi, pe langa faptul ca un dosar care trebuia sa fie analizat in doar 2 saptamani pt un acord in ceea ce priveste prima casa m-au tinut 2 luni, dupa care m-au pus sa platesc evaluatorul acesta a venit mi-a evaluat apartamentul ce urma sa-l iau chiar mai mult cu aproape o mie euro, mi-ai dat raspunsul (cei de la banca) printr-un mesaj ca creditul nu se aproba din cauza ca dosarul nu indeplineste niste conditii de eligibilitate, auzi la ei: m-au lasat si fara bani care i-am dat pt evaluare si fara explicatii, bineinteles ca m-am dus la banca si bineinteles ca am mai stat vreo 30 de minute pana a venit doamna cu care am lucrat care are telefon degeaba pt ca nu raspunde la el niciodata, ba va mint singura data in care mi-a raspuns era cand mi s-a dat mesajul ca banca nu imi acorda creditul, a naibi coicidenta, ajuns acolo cer explicatii, raspunsul a fost singurul: ca firma la care lucreaza nevastamea e pe minus (am fost optat pt un credit in doi ea fiind coodebitor) haideti sa fim seriosi dar doamne ma iarta pana acum nu ati vazut sunteti sau ati fost chiori? Ma uit la ea (doamna de la banca) si o intreb daca e pe bune asta cica da, inghit in sec mi s-au oprit pe gat cam tot alfabetul sfintilor si o intreb cu un calm nu prea vizibil dar colegii dumneavoastra nu s-au gandit ca poate sotia nu lucreaza tot timpul la acel loc de munca sau poate firma isi revine, dar se pare ca nu, la ei nu asa functioneaza, probabili au ochelari precum caii naravasi, am lasat-o moarta dupa alte tentative de explicatii. Incercati si nu lucrati cu ei nu sunt seriosi.

    16-03-2016

    Răspuns GarantiBank

    Stimate Domnule Vasile Stelian Pagu, Referitor la aspectele relatate in legatura cu procesul de accesare a unui credit Prima Casa la Banca noastra, ne cerem scuze pentru situatia intampinata si va asiguram ca aceasta este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim clientilor nostri. Colegii nostri din sucursala Suceava au intreprins toate demersurile pentru a sustine aplicatia dumneavoastra de credit, motivele de respingere fiind independente de ei. Am efectuat demersurile necesare in vederea solutionarii acestei situatii, dumneavoastra urmand a fi informat despre actiunile intreprinse printr-un mesaj privat transmis direct in atentia dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere! Cu deosebit respect, GARANTI BANK S.A.

    P Fpatitul flavius
    Retragere numerar de la GarantiBank

    Am dat calificativ 1 mar

    Am dat calificativ 1 mar merita -1 si voi preciza de ce. In urm a cu cateva zile ma trezesc ca imi lipsesc bani din contul de salariu de la minunata banca Garanti. Spre surprinderea mea incerc sa primesc clarificari, iar pentru ca evenimentul s-a intamplat la finele saptamanii, am incercat sa sun la nr. de telefon de pe card, dar sa vezi surpriza, unul este nefunctional ce de genul 800... si celalalt pauza, functioneaza doar intre anumite ore. Revin in prima zi lucratoare si cer clarificar, sa vedeti surpriza. Au debitat suma de aproape 400 de lei, fara autorizarea mea, adica cerere scrisa si semnata de mine si depusa la sediul bancii, ori e-mail, pentru ca am mai cumparat de la firma respectiva produse in urma cu 2 luni de zile si nu am contestat tranzactia. Ca sa vezi dita mai generozitatea. Dar intreb eu, daca imi fac cumparaturi de la acelasi magazin, ori cumpar benzina de la aceeasi benzinarie, ma voi astepta sa-mi fie luate din cont sumele anticipat. Interesant este ca pe pagina lor de internet, in ceea ce priveste platile programate se precizeaza urmatoarele: "Printr-o singur? solicitare, pute?i beneficia de efectuarea automat? a pl??ilor periodice pentru chirie, studii ?colare, rate ?i alte necesit?ti. Pl??ile vor fi efectuate din contul dumneavoastr? în conturile Garanti Bank sau ale altor b?nci", ori in cazul meu nu am facut nicio solicitarein acest sens? ce inseamna ? Conform codului penal art 228 (1) Luarea unui bun mobil din posesia sau detentia altuia, fara consimtamantul acestuia, in scopul de a si-l insusi pe nedrept, se pedepseste ......., in REGULEMANTUL BNR NR 6 DIN 2006, CARE LA ART 7 prevede. -(1) Prin contract, emitentul se va obliga fa?? de de?in?tor s? nu dezv?luie unei alte persoane codul PIN, alt cod de identificare ?i/sau parol? ori orice alt? informa?ie confiden?ial? similar?. (2) Informa?iile privind sumele depuse ?i opera?iunile efectuate prin intermediul instrumentului de plat? electronic? se vor transmite numai de?in?torului, respectiv utilizatorului, dup? caz; aceste informa?ii pot fi comunicate, în condi?iile legii, autorit??ilor abilitate.~ Am uitat sa precizez ca in urma discutiilor cu cei de la centrala din Bucuresti, mi-au spus ca firma/compania care a solicitat plata banilor este una deosebit de serioasa si foarte mare, dar intrebarea mea pentru ei a fost daca au auzit de prevederile Constitutiei de la art. 16 care prevede ca (1) Cet??enii sunt egali în fa?a legii ?i a autorit??ilor publice, f?r? privilegii ?i f?r? discrimin?ri (2) Nimeni nu este mai presus de lege. Asta este in mare patania mea cu cei de la Garanti Bank si va sugerez sa va ganditi de mai multe ori inainte de a le trece pragul

    20-01-2016

    V MVintila Madalin
    Internet banking de la GarantiBank

    Am schimbat in urma cu c

    Am schimbat in urma cu cateva zile parola la internet banking. Din pacate am uitat-o si am incercat sa o recuperez. Iarasi din pacate eu sunt in afara tarii pentru o perioada mai lunga. Am aflat cu surprindere (ca sa nu spun cu stupoare) ca desi cei din Turcia ofera o posibilitate de schimbare a parolei in cateva minute pe internet cei din Romania vor sa te prezinti in persoana la una din agentiile din tara. Am incercat sa obtin o alta optiune (sa merg la ambasada Romaniei pentru identificare, sau la vreo banca partenera). Din pacate, pe scurt, asta este procedura... Nu cred ca voi obtine vreun ajutor de la ei. Cam asta este..

    11-12-2015

    M NMARIAN NEAGOE
    Card de credit de la GarantiBank

    buna seara! Am vrut sa f

    buna seara! Am vrut sa fac si eu un card de cumparaturi si spre surprinderea mea am fost instiintat ca sint in biroul de credite .cel mai ciudat lucru este ca ieu platesc latinp creditele,si nu am fost niciodata instiintat ca am depasit 15 zile.intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cum pot afla ce banca de credite ma raportat.

    05-11-2015

    I Oiustin om
    Probleme diverse de la GarantiBank

    Am pl?tit rata indicat?

    Am pl?tit rata indicat? de func?ionara b?ncii. Dup? circa 3 s?pt?mîni, am primit SMS c? am un rest de plat? restant, iar pentru detalii ?i plat? urgent? s? îi apelez. Prin telefon mi s-a spus c? am o restan?? de 0,08 euro ?i c? trebuie s? o pl?tesc pîn? la urm?toarea scaden??, altfel voi fi raportat la Biroul de credite. ?i cel cu care am discutat prin telefon ?i func?ionara b?ncii mi-au repro?at c? nu ?tiu cât trebuie s? pl?tesc. Dup? discu?ia prin telefon mi-au luat 0,08 euro din cont. În 26.05.2014 banca a acceptat s? mi se ia din cont circa 100 de euro, de?i ?tia c? opera?iunea era o fraud? electronic?. Banca mi-a restituit banii, îns? cu mult peste termenul stabilit.

    20-12-2014

    M Pmihai popescu
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am luat de la agentia di

    Am luat de la agentia din targu-jiu un credit de nevoi Garanti.Initial mi sa comunicat Dae 11 % (de 3 ori) in contract am constatat cu stupoare ca era 35 %. Sunt neprofesionisti, necinstiti, si infractori pe deasupra.Nu ai cu cine discuta decat la telefon cu ,,CINEVA???!!"" Pai astai banca?Boutique asta nenorocit plin de camatari? Drama e ca alti au DAE DE 60% SAU 100% SI ASTA NU E GLUMA. Mai faceti voi credite laGaranti ca o sa va treziti cu casele goale sau fara ele deloc. Cei care aveti credite garanti ia duceti-va cu contractul la un expert sa vedeti ce va dau lacrimile instantaneu.

    26-11-2014

    V RVIORICA ROMAN
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am vrut sa facem un un i

    Am vrut sa facem un un imprumut pentru nevoi personale pentru renovari la casa si etc.si ne-am dus la garantibank am citit despre ei ca sant buni si ajuta repede la imprumut,find salariat la stat cu net in mana 1200 ron si sotul meu 1600 ron, am crezut ca nu o sa avem probleme in concluzie ne-au mintit si ne minte si acum de o luna si trei saptamani cu asteptarea.Numai lauda e de ei????????in plus angajatii de la agentia de pe zizinului sunt groaznici niste scarbe,o duduie(Ana Maria Raducu) statea si vorbea la telefon in timp ce ma servea nici pic de bun simt,iar profesionalism zero.

    01-07-2014

    C ICaius Ionescu
    Card de credit de la GarantiBank

    La sucursala Theodor Pal

    La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

    18-06-2014

    V PVALENTIN PASCARIU
    Credite bunuri in magazine de la GarantiBank

    Pe data de 13 Noiembrie

    Pe data de 13 Noiembrie 2013, am depus la Garanti sucursala Mosilor, o cerere pentru un Bonus Card. Inainte de a depune actele, am intrebat daca meseria de administrator de bloc, este acceptata, si mi s-a spus ca da. Am prezentat actele cerute, semnate si stampilate, inclusiv copie dupa contractul individual de munca. Mi s-a spus ca au fost cazuri in care s-a acordat creditul si la persoane care aveau conventii civile. Am rasuflat usurat. Astazi, nu m-a sunat nimeni, dar am zis sa le dau un telefon. Surpriza, nu ai cu cine sa vorbesti la telefon, ci numai un robot. Ok, eram foarte increzator, bag CNP-ul, si surpriza: cererea mi-a fost respinsa. Adica, mi se spune din sucursala ca totul este OK, ca o sa primesc cardul...si... RUSINE, pentru ca m-ati facut sa astept. Nu va ganditi deloc la oameni.

    20-11-2013

    C Mcristina manolache
    Card de credit de la GarantiBank

    A durat o luna si jumata

    A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

    18-07-2013

    Răspuns GarantiBank

    Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie