top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.5 | 145 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I IIon Ion
    Depozit la termen de la ING

    Buna ziua.

    Buna ziua. Am vrut sa colaborez cu ING,in anul 2008, octombrie, dar... nu mi-a iesit! Am vrut sa iau echivalentul a 5000E. Dupa ce mi-au intocmit dosar pentru card (la ING nu poti lua/depune bani, decat daca ai card ING!) si pentru un cont in care sa mi se vireze o suma de 19000 ron, dupa cca o saptamana mi-au dat cardul, spunandu-mi ca pt imprumut trebuie sa mai astept, pana vor da unda verde cei de la ING Bucuresti. Dupa inca 3 saptamani, m-au sunat sa-mi spuna ca este o neclaritate in privinta actului de identitate, ca nu se vede exact si clar CNP-ul (desi acelasi CNP a fost folosit si pt eliberarea cardului!). La data aceea, deja 19000 nu mai acoperea 5000E necesari mie, pt ca euro crestea in fiecarea zi. M-a chemat sefa sucursalei din Ploiesti(Mihai Viteazul), sa-mi spuna ca trebuie sa fac o copie color a CI-ului, si sa o duc la ei la sediu. Am facut o copie, color, si m-am dus intr-o sambata, (cred ca deja era prin jurul datei de 1 decembrie 2008) crezand, ca mi se va acorda imprumutul. Dar... am fost chemat doar ca sa fac un alt dosar!!!, in 3 exemplare, care urmau sa plece la Bucuresti, si sa se aprobe la Sf. Asteapta cand euro probabil ca ajungea la 4,4 ron. Cand mi-a spus acest lucru sefa sucursalei (asa s-a recomandat) am luat decizia de a nu mai face acest imprumut, si sa strang eu banii in fiecare luna, ca si cum i-as fi depus la ING. Aceasta individa m-a avertizat ca daca renunt, ING nu-mi mai acorda vreodata vreun credit, ca nu imi dau seama ce fac, ca alti oameni stau in genunchi sa li se acorde un credit, iar eu ii dau cu piciorul...etc. A 2-a colaborare... mi-a reusit! sau asa am crezut! Am incheiat o pensie anul trecut pt. procentul de 2%, dar azi cand am verificat pe site-ul Mying.ro, am descoperit ca CNP -ul meu nu este inregistrat pe acest site. Am fost personal la sediul central din Ploiesti, dar acolo o operatoare mi-a spus senin ca ea nu poate sa-mi dea vreo informatie legata de acesta pensie, ca toate informatiile despre situatia sumelor depuse pentru pensie vor fi trimise prin posta! A 3-a colaborare, nu mi-a reusit! Am fost atras de o reclama de la TV privind dobanda la depozite in lei de 6 %. Am fost la sediul lor (tot din Ploiesti, sucursala Mihai Viteazul) in data de 21 martie 2013 si am intrebat despre acest produs. Mi s-a spus ca este vb despre un depozit la care dobanda este de 6% pe an, dar pe durata a 4 luni de zile, dupa care automat depozitul se inchide, fara posibilitatea de a fi prelungit. Mi se spune de catre o operatoare de acolo, Petre Andreea , ca intai mi se va elibera un card, iar apoi voi face depozitul, pt ca ei nu lucreaza cu numerar. Peste vreo 3 zile sunt anuntat ca mi-a sosit cardul (am fost cu sotia, asa s-a nimerit, dar a fost bine, ca martor!) Operatoarea mi-a cerut cardul, mi l-a validat, si a zis ca asta este tot! Sa merg sa depun banii, ca ei vor intra in cont, si ca, pot depune sau scoate bani inainte de termen, fara sa pierd dobanda, ea calculandu-se automat pt perioada depusa. Dupa 23 de zile, mai exact pe 23 aprilie 2013, ma suna o alta operatoare (din aceeasi sucursala!), sa trec pe la sediul lor, ca sa fiu informat despre ultimul produs, respectiv depozitul de economii cu dobanda de 6%! Am crezut ca nu aud bine, si mi-am dat seama ca ceva este in neregula. Am spus ca am deja cont pt acest tip de produs, ea m-a contrazis, si mi-a spus ca pt contul unde am eu banii, dobanda este 0% !!! Am fost personal la sucursala, am vb cu alta operatoare, pt ca cea care mi-a deschis conturile si care nu mi-a explicat cum sa procedez, plecase! desi corect ar fi fost sa stea sa-si asume vina pt cele intamplate. Operatoarea care a a stat de vb cu mine, nu a stiut ce sa-mi raspunda, cand am intrebat-o cine imi plateste dobanda la suma depusa (chiar zambea, cred ca, probabil se asteapta sa ghicesc ca am pierdut dobanda definitiv!). La insistentele mele, au sunat la Bucuresti, am vb cu un anume operator ( Iulian Gorgonea) , care mi-a spus ca se investigheaza cazul meu, si ca se va incerca platirea dobanzii pt perioada in care banii nu au fost transferati banii in contul de depozit. I-am precizat, ca daca pana vineri 26 aprilie nu mi se va da un raspuns in urma investigatiei , voi retrage toti banii, si voi rezilia si contractul pentru cei 2% pt pensie(atunci nu stiam ca nici macar nu sunt inregistrat la Mying.com!). Pe 26 aprilie 2013 in jur de orele 18.00, am, fost sunat de d-l Iulian Gorgonea, care mi-a promis ca in urma investigatiei, se va acorda dobanda aferenta sumei depuse, incepand cu data depunerii (adica de pe 31 martie 2013), pentru corectia greselii facute de operatoarea din Ploiesti. Am intrebat cand se va face acest lucru, dar el nu mi-a spus o data anume, doar...ca se va face! I-am spus ca la sfarsitul lunii, adica azi 30 aprilie 2013, am sa cer un extras de cont, si daca nu gasesc dobanda corespunzatoare pt 30 de zile, inchei toate conturile cu ING. El mi-a spus ca sa stau linistit, ca se va calcula dobanda si va fi depusa in contul depozitului. Azi am fost la sediul ING Mihai Viteazul din Ploiesti, unde o alta operatoare mi-a spus ca mi s-a transmis un mail, in care se precizeaza ca, suma depusa in depozitul cu dobanda de 6%, este constituita incepand cu data de 31 martie, si nu cu data de 23 aprilie 2013. Am fost acasa, am verificat contul de e-mail, si ...nici urma de vreun mesaj de la ING. Deci operatoare m-a mintit, incercand sa scape de mine. In urma acestor fapte petrecute, am luat decizia de a-mi retrage suma depusa si de a incheia orice colaborare cu aceasta banca. Am fost la sediul ING Mihai Viteazul, si, paradoxal, cea care mi-a intocmit documentele initiale pentru constituirea acestui tip de depozit, era singura operatoare disponibila (adica Andreea Petre), iar atunci cand i-am spus ca m-a "ajutat" sa pierd dobanda pe o luna de zile pt banii acestia care reprezinta alocatia copiilor(13700 ron), a zambit usor, nici urma de vreo parere de rau sau sa-si ceara scuze pt situatia creata chiar de ea. Nu stiu daca acesti lucratori bancari primesc bonus pentru faptul ca pacalesc clientii, dar cred ca, inca de cand intra pe usa sediului bancii, daca nu sunt cunostinte cu cei care lucreaza acolo, ei sunt VICTIME SIGURE. Chiar nu se poate face nimic impotriva acestora? Sau trebuie sa incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca banii trebuie sa ii tin la saltea, ca pe vremurile apuse? In speranta ca ceva benefic veti putea face pentru noi, CLIENTII DE BUNA CREDINTA, astept un raspuns din partea dumneaovoastra.

    30-04-2013

    V AVulpe Alexandru
    Cont curent de la ING

    Undeva pe la sfârsitul a

    Undeva pe la sfârsitul anului 2009, am avut nevoie de un cont în EUR, în ideea ca era posibil sa mi se vireze niste valuta. Aveam deja un cont curent în lei la care era atasat Visa Electron Student. Probabil de aceea, comisionul era 0 la acesta. Ulterior, când am vrut sa închid acest cont mi s-a spus ca mai bine îl las deschis pt ca a fost promotional si are costuri 0 si m-ar costa ceva sa-l închid (la momentul la care scriu aceste rânduri tocmai mi-am dat seama ca e ceva dubios aici - în sfârsit, sa mergem mai departe) În 2012 am avut de primit niste bani în EUR de la o institutie din UE si, surprize, surprize, am primit lei în contul de lei, în loc de EUR în contul de EUR. Am depus o sesizare pe e-mail (contact@ing.ro) si dupa ce am primit vreo doua-trei notificari la intervale de circa 20 zile ca sesizarea mea este în curs de rezolvare, au renuntat pâna la urma se pare. Oricum, nu ma bazam pe asta si am sunat la ING MyLine sa vad ce s-a întâmplat. Ei bine, se pare ca în centrala ING intrasera banii direct în lei. ING mi-a facut o favoare directionând leii spre contul în lei, deoarece ei erau ordonati pentru contul de valuta (!). Cum a fost posibil asta? Ei bine se pare ca sucursala româna a ING nu face parte din mecanismul european de compensare a platilor Astfel, banii virati de banca din fara respectiva nu ajung direct la ING ci trec prin mai multe banci denumite banci corespondente. În cazul ING banii în lei venisera de la Raiffeisen, care cine stie de unde îi primisera,Pot fi mai multe banci corespondente pe un lant din acesta. Asa ca solutia mea era sa ma duc sa îi iau la rost pe cei de la Raiffeisen sau (ceea ce n-am facut însa) sa le spun celor de la ING sa puna mâna sa-i întrebe pe cei de la Raiffeisen de ce au venit lei etc. Nu sunt convins ca ar fi fost asa de draguti încât sa faca asta pentru mine, dar asa ar fi fost normal. Pâna la urma am dat un cont în EUR si ma asteptam sa primesc EUR. Din pacate a trebuit sa plec iar din tara si am îngropat chestiunea, dar oricum cursul la care au venit leii a fost OK, aproape de BNR. Astept sa vad la urmatoarea plata ce se întâmpla. Poate îi mai întreb pe cei de la MyLine de sanatate, si poate gasim o solutie sa ma asigur ca nu-mi vin iar lei, ci EUR.

    18-04-2013

    V AVulpe Alexandru
    Card de debit de la ING

    Am f?cut card de debit p

    Am f?cut card de debit prima dat? în prim?vara 2009. Pentru vremea aceea, mi s-a p?rut procedura foarte rapid?. Eram student ?i am avut Visa Electron Student - costuri 0, HomeBank 0. Foarte frumos. Avea ?i ceva dobând? (mare la un mom dat, apoi a tot sc?zut) Dar, ca ?i studen?ia, nimic nu dureaz? la nesf?r?it. La împlinirea vârstei de 26 ani (de?i, mai nou în europa conceptul de Euro <26 se aplic? tuturor celor sub 30 ani, nu 26 cum era înainte) am fost trecut la ContROL cu comisionul 20 ron anual ?i HomeBank 3 lei lunar. Între timp dobânda la cont curent a ajuns 0 (asta e, era chiar ciudat s? prime?ti dobând? la cont curent, de aia exist? conturi de economii ?i depozite la termen). Oricum folosesc la greu ING economii ?i noile depozite bonus. Am efectuat pl??i în str?in?tate în diverse ??ri (mai mult din UE e adev?rat) ?i n-am avut niciodat? nici o problem?. Am tocit dispozitivul token cu care fac tranzac?ii prin HomeBank. Un lucru bun e c? transferul din cont ING în cont ING este 0. Am în?eles c? la noul CardComplet e 1 leu. ?i la reînnoirea cardului (2012) n-am avut probleme. Am venit în sediu, am semnat câteva hâr?oage rapid, peste câteva zile am venit s?-mi iau cardul. Asta a fost singura interac?iune cu personalul b?ncii. Toate bune

    18-04-2013

    V AVulpe Alexandru
    Cont de economii de la ING

    Mi-am deschis cont de ec

    Mi-am deschis cont de economii în 2011. Condi?iile erau clare: dobând? de x% plus dobânda bonus de y% (acordat? la diferen?a dintre media economiilor pe trimestrul încheiat ?i cel anterior) De asta e doar 4 la transparen?a costurilor. Trebuie s? te pricepi cu excelul ca s? vezi exact ce randament are. Oricum, dobânda nu era (x+y)% cum prezentau ei. Ulterior a ap?rut minunea cu depozit bonus pe 4 luni cu dobanda z% (z>x) ?i au anulat dobânda bonus. ?i acest depozit bonus se poate deschide cu maxim diferen?a dintre soldul economiilor la momentul deschiderii acestuia ?i media economiilor pe ultimele trei luni anterioare lunii în care te afli. Aici trebuie s? te pricepi cu excelul ?i mai bine. Ideea e c?, cu cât deschizi mai multe depozite bonus (ai voie maxim 10) ?i depui to?i banii în aceste depozite bonus r?mânând cât mai pu?ini bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de z. Cu cât ai mai mul?i bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de x. Dac? depui lunar suficient de mul?i bani în contul de economii po?i ajunge s? depui destui bani în depozite bonus, a.î contul de economii s? r?mân? aproape gol. Dar e un proces lung, care se desf??oar? pe mai multe luni. Nu e pentru cei ner?bd?tori s? aib? dobânda z% în loc de x%. Dar dac? tot rostogole?ti aceste depozite (deschizi unul nou dup? ce unul din cele 10 a ajuns la maturitate) se poate men?ine dobânda constant spre z% (asta doar în condi?iile în care ai economisit suficien?i bani). Se pot face diverse scenarii - o infuzie brusc? mare de capital dup? ce 3 luni n-ai economisit nimic - face s? ai la dispozi?ie o sum? mare pt depozit bonus - dar în alea 3 luni n-ai beneficiat de cei x% la contul de economii - doar dac? i-ai avut prin alt? banc? sau alt depozit la termen - se pot face diverse scenarii - cine e interesat s? pun? mâna pe excel (sau alt program echivalent - de ce s? discrimin?m) ?i s? fac? calcule. Un avantaj f important e c? se pot sparge depozitele ?i nu se pierde dobânda acumulat? pân? atunci. Func?ioneaz? practic ca ?i un cont de economii dar cu dobând? superioar?. Stimuleaz? clientul s? economiseasc? tot mai mult.

    17-04-2013

    I IIulia Ionescu
    Card de debit de la ING

    Si eu am avut experiente

    Si eu am avut experiente negative cu aceasta banca, unde am un card de debit. Am vrut sa imi fac si un card in euro. Am vorbit cu un functionar al lor, si l-am luat la bani marunti, cum se zice: cat ma costa, cat se percepe, taxe&comisioane, tot tacamu'... si.... stupoare! Functionarul de la ING habar nu avea daca pot sa incarc cu euro (la bancomatele de euro)!!! Ca pe hartiile alea ale lor una scria, iar 'mnealor nu aveau habar sa spuna clar ce si cum! Sfatul meu: nu va avantati la mai mult de un card la ei! Si ala de debit!! Plus ca m-am certat pe tema dobanzii lunare: aveam toate costurile zero, pt ca mi-am facut cardul de debit cu 6 (sase) zile inainte sa bage taxa de administrare: la emiterea cardului, functionara m-a intrabat cand sa mi se perceapa taxele ("care sigur nu o sa fie, e doar o formalitate", mi-a zis ea). Si iata ca s-au introdus taxe; desigur ca m-am burzuluit si i-am ciufulit zdravan. Vad ca nu mi-au luat inca dobanda.

    17-03-2013

    D LDaniel Lucica
    Probleme diverse de la ING

    Banca ING tocmai a bloca

    Banca ING tocmai a blocat abuziv contul sotiei, fara nici un temei si fara sa fim anuntati. Sotia e gravida si nu am putut scoate banii nostrii pentru plata medicului. Va recomand sa evitati. Asteptam sa se reglementeze situatia si sa inchidem toate conturile la ei.

    11-03-2013

    D LDaniel Lucica
    Cont curent de la ING

    Atat eu cat si sotia sun

    Atat eu cat si sotia suntem clienti vechi ING. Prin 2007-2008 serviciile lor erau printre cele mai bune de pe piata. Acum insa lucrurile stau altfel. Desi inca stau bine la capitolul internet banking, relatia cu angajatii ING cu care am intrat in legatura a fost si este de toata jena. Serviciile ING au ajuns sub orice critica. Am schimbat office-ul de cateva ori (in Timisoara) pe motiv de incompetenta deoarece ne-au pierdut documentele in nenumerate cazuri. De fiecare data ni se spunea ca nu au documentele si sa le mai ducem odata. Cererile noastre nu erau inregistrate. Ni se cerea sa revenim de 2-3 ori in office pentru ca nu mergea sistemul, desi sunam inainte de a merge. Uneori office-ul era inchis sambata dimineata, desi normal trebuia sa functioneze. Sunand la telefonul negru, cei de la HQ nu aveau idee ce se intampla. Incompetenta la toate nivelurile. Mai recent, dupa ce am facut cereri de inchidere a unor conturi ce nu le mai foloseam, nu au mai vrut sa accepte nici cartea de rezidenta a sotiei ca document ce atesta domiciliul, document emis de statul roman si care a fost OK atatia ani. Ni s-a spus ca s-au schimbat reglementarile bancii. Nici pasaportul nu a mai fost acceptat. Ni s-a cerut sa dam declaratie la banca si nici aceea nu a fost buna. Cei de la office dau vina pe cei de la HQ si asa mai departe. Precizez ca sotia nu a luat nici un credit de la banca. Noi suntem cei care le dadeam bani sa se foloseasca de ei, de aceea nu inteleg de unde atata paranoia. Am lucrat cu multe banci din Romania dar niciodata nu am avut parte de servicii mai de proasta calitate si oameni mai incompetenti. ING a reusit contra-performanta de a deveni una din cele mai slabe banci de pe piata ca servicii, din punctul meu de vedere.

    12-02-2013

    D BDANIELA BERILA
    Probleme diverse de la ING

    Am avut un credit ipotec

    Am avut un credit ipotecar la ING Bank, la care am platit ratele corect din 09.2003 pana in 10.2011.In octombrie 2011 am rambursat integral creditul prin refinantare de la o alta banca. Precizez ca am luat creditul de la ING Bucuresti si eu locuiesc la Petrosani.Am obtinut cu greu,dupa interminabile discutii telefonice cu cei de la "Relatii clienti" toate documentele necesare pentru refinantare.M-am prezentat la 01.11.2011 la ING Bank Favorit , unde eram alocata pentru a ridica actele de inchidere a conturilor si confirmarea achitarii creditului precum si actul necesar pentru radierea ipotecii asupra apartamentului.In legatura cu ridicarea ipotecii mi s-a spus atunci ca aceasta adresa urma sa se emita in urmatoarele zile si o voi gasi in Office ING Favorit.Pentru aceasta adresa trebuia sa ma prezint personal. Cum v-am spus, nu locuiesc in Bucuresti si neavand nevoie urgenta de radierea ipotecii nu m-am prezentat dupa adresa decat in luna 11.2012. Sa nu mai lungesc vorba, aceasta adresa nu s-a mai gasit urmand sa mi se elibereze alta in cateva zile.Am stat in Bucuresti 10 zile ,asteptand aceasta hartie pe care nici in ziua de azi nu am primit-o. Degeaba am sunat la relatii clienti, cred ca rar mi-a fost dat sa intalnesc oameni atat de incuiati ca la ING.Spun asta si pe baza experientei anterioare.Cum ceva nu corespunde exact unei proceduri a lor interne, nu se poate rezolva! Parca , prin fisa postului, le este interzis sa gandeasca, sa propuna o solutie! Am facut si reclamatie pe email-ul lor dar degeaba! Nu-mi ramane decat sa apelez la ANPC ,la presa sau sa-i dau in judecata,

    05-12-2012

    I OIoan Oprea
    Card de credit de la ING

    Nu am intalnit banca car

    Nu am intalnit banca care sa te fure in halul in care o face ING. Dupa un an de zile inca descopar costuri ascunse. Ultima nesimtire de-a lor pe care am descoperit-o este legata de taxa de innoire a cardului de credit. Mi-au spus ca taxa este considerata retragere de bani si deci mi se percepe dobanda din momentul retragerii. Pe langa faptul ca este aberant sa se considere retragere de numerar, nici nu am vazut undeva aceasta taxa decat in extrasul lunar. Dar taxa a fost retrasa in 30 aprilie, extrasul care o contine a fost emis dupa 27 mai. Deci eu am platit dobanda tot acest timp, fara sa stiu. Justificarea lor este ca in contract scrie ca anual platest taxa de innoire. ok, da nu e normal ca eu sa-mi pun remindere pentru fiecare taxa ce mi se ia (sa mentionez aici ca ING are probabil cele mai multe taxe pentru serviciile oferite). De asemenea nu mi se pare normal ca taxa sa fie considerata retragere de bani. Retragerea o fac eu cu mana mea, eu aleg daca sa o fac sau nu, stiu ca am facut-o si care sunt consecintele acestui lucru, pe cand de acea taxa nu aflu decat prea tarziu, nu pot alege daca sa o platesc de pe cardul de credit sau din contul curent.

    22-06-2012

    F IFlorin Iacob
    Card de credit de la ING

    Am vrut sa depun 4 ron i

    Am vrut sa depun 4 ron in contul meu pentru a face o suma rotunda pe card, iar domnisoara de la relatii cu clientii de la banca ING , mi-a spus ca nu este posibil sa depun 4 ron , suma minima fiind 5 ron, ceea ce mie mi se pare in neregula. Exemplu: daca eu doresc sa depun 1 ron pe zi ( ceea ce la alte banci se poate BRD, BCR, BT) , trebuie sa am posibilitatea sa depun. O alta experienta neplacuta care am avut-o: Aveam in cont 399 ron, si am vrut sa-i scot cash dar nu din bancomat ci din banca. Iarasi nu s-a putut. Domnisoara mia spus ca am posibilitatea sa scot doar din bancomat, iar 9 lei au ramas acolo degeaba, neavand nici posibilitatea sa depun 1 leu si sa scot 400 ron

    04-04-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie