top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I BIoan Banciu
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Buna ziua. Am depus cerere pentru un cre

Buna ziua. Am depus cerere pentru un credit de 23000 lei la aceasta banca. Verificat online, primit preaprobare, foarte repede. Angajata de la celalalt capat al telefonului, foarte amabila, foarte ok. Deci....credit preaprobat. Depun ce documente mai sunt necesare in sucursala, care trimite Vineri cererea in centrala la analizat. Astazi, la prima ora, primesc raspuns prin care sunt informat ca, cererea mea a fost respinsa datorita faptului ca figurez inregistrat cu restante in biroul de credit. WTF????? Am cont la Biroul de credit, ma apuc si verific. NU FIGUREZ INCADRAT IN NICIO CATEGORIE DE INTARZIERE (1,2,3). Da, am mai avut restante de cateva zile, dar la toate creditele active si lichidate figurez ”Cont fara restante”. Deci.....de unde au scos ca sunt inregistrat cu intarzieri? Daca vor clienti care nu au intarziat nici macar o zi, sa scrie clar in conditiile de eligibilitate. Telefonic am fost intrebat daca am restante active sau peste 30 de zile. NU AM. Si m-am incadrat pt preaprobare. Daca nu corespund normelor interne ale bancii, asta e. nu e nimeni obligat sa aprobe cererea. Dar sa vi sa spui ca figurez cu restante in BC, este deplasat si aiurea. Eu am sansa ca am lucrat 11 ani in sistemul bancar si cunosc ce si cum. Dar o persoana care nu cunoaste sistemul? Tin sa precizez ca, anul trecut am luat un credit ipotecar de la BCR fara cea mai mica problema. Deci......eu nu inteleg nimic si de aceea nu recomand aceasta banca.

13-01-2025

Z MZita Magyari
Tranzactii la ghiseu de la BRD

BRD Dej, sucursala Regina Maria.

BRD Dej, sucursala Regina Maria: atitudine arogantă, nepăsătoare față de client, comunicarea informațiilor de bază, necesare tranzacției bancare, anevoioasă, parțială și pasivă. Doamna de la ghișeu m-a plimbat de 6 ori, fără să-mi explice clar din start ce anume trebuie să fac ca să depun o sumă într-un cont diferit de BRD. "Mulțumesc" BRD pentru ajutorul acordat și mai ales pentru lipsa culturii centrată pe client. Cred că ar trebui să mai investiți în traininguri specializate cea ce privește comportamentul profesionalist față de client.

31-12-2024

C NCatalin Nistor
Call Center de la Banca Transilvania

Incompetenta la ea acasa!

In ultima vreme, duduile de la callcenter sunt politicoase dar degeaba. Nu sunt in masura sa faca nimic, nu stiu decat niste raspunsuri standard de pe prompter, cel mult iti fac legatura la alte colege. Rezultat... nimic. In afara de faptul ca regulile bancii sunt rigide, unele dintre ele (regulile) sunt chiar stupide. Timp de asteptare intre 15 si 40 minute, cateodata se intrerupe legatura dupa 15-20 minute. Nimeni nu recunoaste ca a gresit si nimeni nu rezolva nimic. Cel mai bine e sa nu ai nevoie de callcenter, ca o sa-ti pierzi timpul degeaba. Cred ca s-a umflat un pic prea mult aceasta banca si a devenit un exemplu negativ la relatiile cu clientii.

30-12-2024

C SCristian Spinu
Leasing auto de la BT Leasing Transilvania

Contract BT Leasing cu probleme

Bună ziua . Am avut o experienta halucinanta cu BT Leasing. În demersul meu de a obține o finanțare pentru un autoturism am primit de la BT Leasing oferta lor și condițiile generale de afaceri. În urma consultării documentelor am avut câteva obiecții pe care le voi reda în continuare : 1. Adresa de corespondenta as dori sa fie : ............sector 5 , Bucuresti. Aceasta este adresa la care locuiesc permanent, la sediul social neexistand activitate. 2. La conditiile generale ar trebui sa modificati urmatoarele articole sau sa le clarificati : 1.9. Indicele EURIBOR se aduna daca este pozitiv si se scade daca este negativ 5.1.15. Datorita activitatii eu plec des din Romania si , daca se poate , Romania sa fie inlocuita cu tarile UE 6.4. Nu gasesc nicaieri o indicatie daca se monteaza sau nu pe auto ce il voi achizitiona 6.8. Daca furnizorul nu livreaza produsul , eu nu-l primesc , ce platesc ? 7.6. Bunul nu face parte din nici un proiect , deci nu pot sustine aceasta declaratie 8.1. Cuvantul " voluptarii " nu exista in dex . Va rog sa-l inlocuiti cu un cuvant cu o semnificatie in limba Romana 12.1. Se face referire la restul ratelor de leasing cand ar trebui sa se faca referire la valoarea capitalului ramas de rambursat 3. La Contract de Leasing financiar : Art 1 - Penalizari Intarziere: 0,60% sunt pe zi / luna / an ? ar trebui precizat 3.1.2. Dobanda se modifica si la scaderea euribor , ca afacerile cinstite fac prieteni buni BT Leasing nu a dorit sa schimbe nimic din contract și mi au sugerat sa trimit un email prin care sa renunț eu la demersul meu. Le am solicitat sa mi trimita ei un email în care sa mi explice de ce nu pot modifica contractul vădit părtinitor. Încă aștept....

20-11-2024

N BNicu Berla
Probleme diverse de la CEC Bank

Multumesc Dnei Daniela Cristea

Otopeni. Profesionalismul și atenția la detalii au făcut o diferență semnificativă în experiența mea bancară. Apreciez modul în care ati dedicat timp pentru a înțelege nevoile mele și pentru a-mi oferi explicații clare despre opțiunile disponibile. Atitudinea prietenoasă și disponibilitatea de a mă ajuta au fost cu adevărat remarcabile. Nu întâlnesc adesea o asemenea dedicație, iar asta m-a făcut să mă simt valorizat ca și client. Succes in continuare in activitatea dumneavoastră!

28-10-2024

I CIoana CHIRIAC
Card de debit de la CEC Bank

Recomand CEC Piața Romana

Recomand Agenția CEC Piata Romană. Am interacționat cu doamna Cristmann Daniela Elena care s-a dovedit a fi o persoana amabila, rapidă și de un profesionalism desăvârșit.

16-10-2024

D DDan Daniel
Leasing auto de la UniCredit Leasing

Dupa 7 zile intârziere au depus BO

Dupa 7 zile intârziere au depus BO. Daca nu duci alt BO in termen facturează 80 euro penalitati

07-10-2024

A AAdrian Apafi
Depozit la termen de la conso.ro

conso.ro

Site foarte util pentru compararea diferitelor oferte financiare. Am ramas placut surprins cand constatand o eroare pe partea de depozite si trimitand un mail de instiintare catre cei de la Conso a fost imediat remediata (totul in cursul a catorva minute de la email). Un alt lucru de mentionat legat de ofertele bancilor (nu legat de site-ul conso.ro): - ofertele bancilor se imbunatatesc in momentul in care clientul doreste sa plece catre alta banca - pentru a fideliza clientii schimbarile contractuale (mai bune) ar trebui anuntate implicit de catre banci si nu doar in momentul in care se doreste retinerea clientului - lucrul acesta trebuie sa devina o normalitate Spor in tot ceea ce faceti conso.ro. Site-ul e un real ajutor pe piata financiara din Romania!

12-09-2024

M MMoculescu Mariana
Tranzactii la ghiseu de la Intesa Sanpaolo Bank

Profesionalism

Mulțumiri d-nei Mariana Zamfir, Banca Intesa Sanpaolo București sucursala Calea Victoriei. Este o persoană extrem de serioasa și profesionista, o prezența agreabilă și dedicată jobului său.

23-08-2024

I CIoana CHIRIAC
Card de credit de la CEC Bank

Recomand pe D-na CAMELIA CEC Bank - Amze

D-na CAMELIA este de excepție, recomand cu căldură! Am avut nevoie de un card Afinity și sunt foarte mulțumită. Este un om plăcut, SINCER, direct, inteligent, comunicativ, disponibil, empatic care se bucura din tot sufletul când ajută un om! Este bine informată, o adevărata profesionistă. Nu am interacționat direct cu ceilalti angajati dar mi s-au părut toți amabili - am văzut persoane vârstnice (seniori) care erau îndrumate cu răbdare, reformulau pe înțelesul acestora. CEC Bank - Agenția Amzei este o sucursala f buna! Au oferte competitive.

05-08-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie