top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M OMagdalena Olteanu
Card de debit de la CEC Bank

Bancomatul nu mi-a eliberat banii, dar s

Sunt10 zile de când bancomatul mi-a luat de pe card 700 RON, fără să îmi elibereze suma. Am făcut contestație, dar nu s-a întâmplat nimic.

24-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Gramatică și profesionalism la BT

”Poți să acesezi NeoBT, doar dacă ai un cont deschis la Banca Transilvania.” Text pus aici prin copy-paste de pe pagina de asistenta logare NeoBT. ...........pentru clienți pretențioși.

13-05-2024

V Vladimir Gheorghe
Internet banking de la Banca Transilvania

Blocaje si dispret la NeoBT

Folosesc uzual NeoBT cu toate diletant-ismele acestui serviciu. Am incercat sa ma loghez azi dar nu am primit sms-ul pt logare. S-a mai intamplat inainte dar raspunsul lor telefonic a fost ca nu am eu semnal telefonc suficient de bun??? desi vobeam cu operatorul lor fara probleme. Astazi am incercat sa intru in chat-ul lor INO (parca asa l-au botezat); dupa ce robotul INTELIGENT m-a chestionat, identificat prin toate codurile, cnp-urile, CI scanat in fata camerei, video identificare a fetei, etc.etc. am primit un cod prin sms (nu pentru a ma loga la contul meu) ...si in final informatia VITALA ”pentru a va loga prin Neo BT la contul dvs. introduceti codul dvs. de logare (user name) si parola, dupa care introduceti codul primit prin sms” BINGO! ridicoli mai sunteti mai baieti si fete de la BT....bineinteles ca INO nu a uitat sa bage la sfarsit si ”ne bucuram ca v,am putut ajuta!” :))). Buuun, ...mi-am zis, hai sa incerc call center-ul. Sun pe unul din numere si surpriza.....raspunde o roboțică, bla,bla,bla,.....bla. Nu va mai retin,.... dupa aprox 25 de minute de muzica in background si ”va rugam asteptati ca sa va pastrati prioritatea”, ce sa vezi si sa paralizezi......”toti operatorii nostri sunt ocupati, va rugam sa reveniti, la revedere!” . Pe pagina lor de NeoBT timpul de asteptare la call center afisat era 16 min!!!, asa ca detaliu. Cred ca merg la medic si cu siguranta imi elibereaza un certificat cu care sa cer despagubiri de la aceasta institutie financiara incompetenta care isi dispretuieste clientii. Oricum nu va sfatuiesc sa va incurcati cu ei in afaceri....nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la Humulestii mei ...si la ce mai patesc si parintii mei cu CEC bank, ...parca totusi imi salta inima de bucurie ca nu am cont acolo....dar aia angajeaza nepoti si amante, au o scuza, sunt niste pârliți publici.......nu sunt THE GREAT BT. Și am incălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa! Hristos a înviat!

13-05-2024

A FAndreea Frincu
Card de debit de la BT Leasing Transilvania

Dezamagire totala

Draga BT, Sunt extrem de dezamagita de cum îți instruiește angajații, nu e normal, in 2024, intr-o țara membra a UE, ca angajații tai, sa sara efectiv la clienți, in momentul in care sunt întrebați de un scaun, sunt o mămica nou întoarsă in România și tin sa te anunț ca abia am deschis cont la sucursala dumneavoastră, pe lângă faptul ca nu aveam in acel moment număr de Ro iar pe cel de UK am întâmpinat greutăți in a primi acel cod de verificare, singurul ajutor a fost o ridicare din umeri a colegului dumneavoastră când am întrebat ce pot face, și tot eu am venit cu sugestia de a adaugă ulterior un număr de România valid. Contul a fost deschis pe 25.04.2024 iar pana astăzi, 9.05.2024, când am încercat sa mi fac timp sa ajung iar la sucursala, nu am primit nici un semn ca as avea cardul gata. Nu asta a fost problema, am intrat și aveați 5-6 angajați și 3 clienți, după 5 minute nimeni nu a venit sa verifice ce problema am, însă am fost stupefiata de cum o angajata a dumneavoastră ii spune domnului pe care l asista, ca dacă tot are atâtea cerințe, de scaune, sa se ducă sa și deschidă cont in alta parte! Am rămas muta de uimire, cum ceilalți colegi au trecut cu vederea nesimtirea de a spune așa ceva, in gura mare, ca toată lumea sa vadă ce interesantă este dansa. Doamna este și însărcinată, sa i sugerați niște cursuri de respirație și meditație, ca i va dauna copilului, atâta răutate! Dacă nu as avea cu adevărat nevoie de un cont bancar, va asigur ca as retrage instant cererea de a avea siguranța banilor in mâinile a așa angajați! Domnul de la securitate a intrat dupa tot circul făcut de colegii și angajații dumneavoastră și când am întrebat un nume al angajatei care se poarta așa, sa pot face ce a tot strigat la domnul cu cererea de a fi așezat la o masa( deschidea cont pe pers juridică, cu siguranța durează puțin, ar fi putut fi dus la unul din birourile aflate in spate), sa i las un feedback pertinent, domnul care ma asista a început sa ridice vocea și sa fie agasat ca am întrebat de ceva ce nu ma privea, deși angajații dumneavoastră nu au aceasta problema, ci doar din partea noastră, a clienților se cere discreție. Rog ca pe viitor, in momentul in care tot primim mesaje ca sunteți fericiți ca am ales serviciile dumneavoastră sa i informați si pe angajați ca acestea sunt standarde normale, si e normal ca si un om din mediul rural sa fie tratat corect când vine si are o problema. Cu mine acolo, au început apoi sa i strige ca se plimba de la un ghișeu la altul, ceea ce denota din nou, grija lor fata de oamenii care vin cu o problema, e mai ușor sa tipi si sa te dai mare “doamna” decât sa ajuți. Aceeași angajata, a avut tupeul sa vina din spatele ghișeelor si sa mi abordeze copilul din cărucior fără acordul meu, dupa ce a avut așa comportament fata de alte persoane, sunt profund dezamagita si dezgustata de așa servicii! Am fost la sucursala din Calea Grivitei 395, profund dezamagita ca așa servicii mai sunt disponibile intr-o capitala europeană. Îți las acest mesaj, cam lung, in speranța ca va ajunge la cineva care sa l vadă si sa facă o mică diferența. Îți mulțumesc, Andreea F.

09-05-2024

A GAdrian Grigoriu
Probleme diverse de la ING

Homebank nu update datele personale

Am primit notificare de la ING Ro ca trebuie sa ne actualizam datele personale. In caz contrar, ni se va restrange accesul la conturi in termen 30 de zile?! Am procedat asadar la actualizarea datelor personale. Nu am reusit insa desi am incercat de cateva ori atat pe telefon prin aplicația ING Home, cat si pe Internet, pe laptop. Câmpurile de pe ecranul "Datele mele", nu ne permit insa actualizarea, cu toate ca am urmat instructiunile din video-ul ING de suport, aplicația ING Home răspunzand cu mesajul urmator: "Pentru actualizarea datelor te așteptăm în cel mai apropiat ING Office" Dar, noi, avand domiciliul in strainatate, stipulat de fapt in datele personale, nu avem cum sa ne deplasam la unul din officiile ING din Romania. Pe 26 Aprilie am scris ca urmare la ING Customer Service descriind situatia. Nu am primit insa nici un raspuns pana acum, doua saptamani mai tarziu. Am ridicat problema totusi si in urma cu circa doi ani. Cum insa atunci am pierdut ore la telefon, pentru a-i lamuri si actualiza datele, am prefera, ca banca sa rezolve problema o data pentru totdeauna, procedand la adresarea blocajului de actualizarea datelor din strainatate, astfel încât situatia sa nu se mai repete anii urmatori. Acesta este insa al 3-lea mesaj insa la care ING nu raspunde. Cum am dori sa ne satisfacem obligatia dat fiind ca termenul de 30 de zile se aproprie, iar noi tot nu avem cum actualiza datele, am dori ca ING sa raspunda in sfarsit ca a luat cunostinta de situatie si sa procedeze la cautarea unei solutii sau remedierea situatiei. Adrian Grigoriu

05-05-2024

A CAdelina Ciulei
Card de credit de la TBI Bank

Plată în avans, cu tot cu comisioane

Am făcut un împrumut la această bancă pentru un telefon, iar în momentul în care am vrut să achit după o anumită perioadă toată plata în avans, mi s-au perceput și comisioanele aferente lunilor următoare. La nicio altă bancă nu am mai văzut așa ceva! În plus, nu înțeleg de ce ar mai trebui să ne deplasăm până la bancă, dacă angajații nu ne pot ajuta în nici un fel, cu nici o informație, trebuie tot clientul să sune la diverse numere..

03-05-2024

A MAtipic Macaroni
Card de debit de la TBI Bank

Pe Emag nu ma lasau la 12 rate ca cica t

Pe Emag nu ma lasau la 4 sau 12 rate ca cica trebuie sa fie minim 2000 lei. Era si o optiune cu tbi bank,am zis hai sa incerc. Imediat m a sunat o operatoare, am facut cont si imediat prima rata din 1200 lei cat era produsul. Superrrr. Bravo Tbi Bank.

21-04-2024

D SDaniela Stanciu
Card de credit de la ING

Experienta mea cu cardul care are 3 sala

Experienta mea cu cardul care are 3 salarii pe el.....este cea mai proastă de până acum!In conditiile in care am mai avut si mai am un astfel de card si la o altă bancă,ing fiindca eu am plătit cu acel card conform condițiilor băncii,nu m i s au evaluat rate aferente chipurile eu trebuia sa fac acest lucru chiar dacă nu m i s a spus de la început asta!Groaznic....fiindca eu cand am sunat să mă interesez nu se mai putea decât să plătesc foarte mare dobândă ca si cand as fi foștit acei bani scotandu i de pe card!Sunt lipsisiti de bun simt!Astept sa achit acel card cu conditiile băncii....Si draci cu copii lui mai ia ceva de la ing!!!Voi spune tuturorexperienta avută în conditiile în care am fost corecta,am plătit,am sunat.....????????????

11-04-2024

S AStefania Apostolescu
Refinantare credit de la GarantiBank

Interogare Garanti, broker Kiwi Finance

Împreună cu cei de la Kiwi finance fac o echipă imparabila de incompentenți. Nu recomand interogarea sub nicio formă, după acordarea acceptului pentru a îmi fi făcută o simulare aceștia au abuzat de acordul meu și mi-au făcut repetate interogări ( 3 interogări în decurs de 3 zile) fapt care a condus la scăderea scorului fico și la imposibilitatea de a mai putea accesa un credit.

10-04-2024

C BCarmen Simona Biziniche
Cont curent de la ING

ING fura conturile batranilor

ING blocheaza conturile batranilor bolnavi si le pun conditii ilegale pentru a nu le mai da inapoi. Mama mea are certificat de handicap vizual cu insotitor si i-au blocat conturile pentru ca , desi am mers amandoua in agentie, angajatii ING au spus ca trebuia sa o sune cineva din sediul central sa o intrebe date din buletin si din aplicatia homebank. Cand le-am spus ca acest lucru este imposibil si sa imi permita sa ii citesc eu datele sau sa ii citeasca angajatele din agentie, au refuzat, cerandu-ne fie HOTARARE JUDECATOREASCA DE CURATELA (desi mama nu are probleme psihice, are discernamant, doar ca nu vede), fie imputernicire de la notar, pe formularul intern al bancii, in care ING sa impuna notarului cum sa isi faca meseria si cum sa redacteze imputernicirea. Le-am spus ca acest lucru este imposibil, le-am facut si plangeri penale si plangeri la ANPC, CNCD si chiar si sesizari la ING-ul din Olanda, fara succes. Eu cred ca acesti angajati vor sa ii fure conturile, impunand tot felul de reguli ilegale si absurde. In plus, eu alimentez conturile mamei mele, banii sunt legali,proveniti din munca cinstita, nu avem popriri, nimic. Cand si-a deschis contul si cand si-a schimbat primul numar de telefon declarat de ea cu primul numar de telefon declarat de mine (si eu am conturi la ING si am schimbat, anul trecut, numerele de telefon, eu cu un numar nou business si ea cu numarul meu, pentru a permite fiicei mele sa declare numarul ei in contul de Young. Numarul ei de telefon fusese declarat de mama cand a deschis contul, mama raspunzand doar la telefonul fix al nostru), nici un angajat ING nu a intrebat-o cine o ajuta cu Homebank. Nu stiu cum vom rezolva, dar am citit pe internet ca, in trecut, cativa angajati ING au fost condamnati pentru ca au furat conturile clientilor. De cand le-am spus ca i-am reclamat, arantandu-le plangerile depuse, au inceput sa o sicaneze si pe fiica mea minora. Ea are un card ING Young si, desi ii crescusem limita la card de la 500 la 1000 de lei, la o ora distanta de operatiune, chiar daca primisem email de confirmare cu modificarea limitei, i-a fost imposibil de utilizat cardul, primind urmatoarele erori: ``tranzactie esuata`` si ``pin incorect``, desi pinul era corect. In plus, a doua zi i-a fost imposibil de utilizat cardul la a treia sesiune de cumparaturi, din ziua respectiva, desi suma obisnuita stabilita de ING nu a fost atinsa. Trebuie neaparat sa ne mutam banii la alta banca, pana nu ni-i fura sarlatanii astia care, brusc, din senin, au capatat o ``grija foarte mare`` pentru banii mamei. Pana atunci nu a intrebat nimeni nimic. Cred ca vor sa ii ``palmeze``, adica sa ii tina blocati si sa ii faca disparuti, dar problema e ca eu am depus plangeri la autoritati si nu mai au cum sa faca astfel de ilegalitati.

07-04-2024

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie