A FAndreea Frincu
Card de debit de la BT Leasing Transilvania
Dezamagire totala
Draga BT,
Sunt extrem de dezamagita de cum îți instruiește angajații, nu e normal, in 2024, intr-o țara membra a UE, ca angajații tai, sa sara efectiv la clienți, in momentul in care sunt întrebați de un scaun, sunt o mămica nou întoarsă in România și tin sa te anunț ca abia am deschis cont la sucursala dumneavoastră, pe lângă faptul ca nu aveam in acel moment număr de Ro iar pe cel de UK am întâmpinat greutăți in a primi acel cod de verificare, singurul ajutor a fost o ridicare din umeri a colegului dumneavoastră când am întrebat ce pot face, și tot eu am venit cu sugestia de a adaugă ulterior un număr de România valid. Contul a fost deschis pe 25.04.2024 iar pana astăzi, 9.05.2024, când am încercat sa mi fac timp sa ajung iar la sucursala, nu am primit nici un semn ca as avea cardul gata. Nu asta a fost problema, am intrat și aveați 5-6 angajați și 3 clienți, după 5 minute nimeni nu a venit sa verifice ce problema am, însă am fost stupefiata de cum o angajata a dumneavoastră ii spune domnului pe care l asista, ca dacă tot are atâtea cerințe, de scaune, sa se ducă sa și deschidă cont in alta parte! Am rămas muta de uimire, cum ceilalți colegi au trecut cu vederea nesimtirea de a spune așa ceva, in gura mare, ca toată lumea sa vadă ce interesantă este dansa. Doamna este și însărcinată, sa i sugerați niște cursuri de respirație și meditație, ca i va dauna copilului, atâta răutate!
Dacă nu as avea cu adevărat nevoie de un cont bancar, va asigur ca as retrage instant cererea de a avea siguranța banilor in mâinile a așa angajați!
Domnul de la securitate a intrat dupa tot circul făcut de colegii și angajații dumneavoastră și când am întrebat un nume al angajatei care se poarta așa, sa pot face ce a tot strigat la domnul cu cererea de a fi așezat la o masa( deschidea cont pe pers juridică, cu siguranța durează puțin, ar fi putut fi dus la unul din birourile aflate in spate), sa i las un feedback pertinent, domnul care ma asista a început sa ridice vocea și sa fie agasat ca am întrebat de ceva ce nu ma privea, deși angajații dumneavoastră nu au aceasta problema, ci doar din partea noastră, a clienților se cere discreție.
Rog ca pe viitor, in momentul in care tot primim mesaje ca sunteți fericiți ca am ales serviciile dumneavoastră sa i informați si pe angajați ca acestea sunt standarde normale, si e normal ca si un om din mediul rural sa fie tratat corect când vine si are o problema. Cu mine acolo, au început apoi sa i strige ca se plimba de la un ghișeu la altul, ceea ce denota din nou, grija lor fata de oamenii care vin cu o problema, e mai ușor sa tipi si sa te dai mare “doamna” decât sa ajuți. Aceeași angajata, a avut tupeul sa vina din spatele ghișeelor si sa mi abordeze copilul din cărucior fără acordul meu, dupa ce a avut așa comportament fata de alte persoane, sunt profund dezamagita si dezgustata de așa servicii!
Am fost la sucursala din Calea Grivitei 395, profund dezamagita ca așa servicii mai sunt disponibile intr-o capitala europeană.
Îți las acest mesaj, cam lung, in speranța ca va ajunge la cineva care sa l vadă si sa facă o mică diferența.
Îți mulțumesc,
Andreea F.
09-05-2024