top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O VOvidiu Vanca
Probleme diverse de la ING

Consider abuziva modific

Consider abuziva modificarea limitelor de retragere de numerar operata de ING Romania cu incepere din luna Februarie 2017. Aceasta noua limita de 100.000 lei pentru patru luni impusa discretionar de banca, fara nici un fel de notificare prealabila reprezinta o dovada de dispret fata de clientii bancii.

30-06-2017

D JDANIELA JIPESCU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

În 2012, pe 15 iunie, am

În 2012, pe 15 iunie, am încheiat un contract de economisire- creditare cu BCR Banca pentru locuinte. Timp de 5 ani urma sa economisesc minim echivalentul în lei a 1000 de euro pe an iar în 2017, dupa data de 15 iunie, urma sa primesc 55000( din care jumatate erau cei economisiti de mine) plus o prima de la stat de 25% din cei maxim 1000 de euro depusi anual. Anul trecut, tot cam pe vremea asta, un zvon mi-a zumzait pe la urechi si el spunea ca BCR obliga deponentii sa justifice întreaga suma contractata adica inclusiv banii pe care i-au depus. Apoi au revenit si au infirmat zvonul. Anul asta, pe 4 mai 2017, am primit un plic de la BCR prin care mi se cerea sa optez pâna la data de 31 mai 2017 între mai multe variante însa niciuna nu spunea, negru pe alb, ca-mi pot primi suma economisita plus dobânda promisa, conform contractului... Am mers la BCR Urziceni fiindca asa scria în ?idula primita de la banca si, pâna la urma, am bifat o varianta care, spunea d-na consilier bancar ca ma ajuta sa obtin banii economisiti si prima de la stat fara sa-i justific. Pe 27-28 mai, înainte de expirarea perioadei de contractare, mi-a fost virata în cont o suma cu vreo 4000 de lei mai mica decât cea din contractul initial. Sunând la banca mi-au spus sa merg si sa fac cerere de rambursare a dobânzii de catre stat. Am facut-o si pe aceea. Azi am fost informata de un domn consilier al bancii ca mi s-au virat banii prea devreme si am pierdut prima de la stat... dar nu e vina mea, e vina celeilalte consiliere care a fost mutata la o sucursala în Bucuresti. Sa înteleg ca a fost avansat??!... Mi-a casunat pe ea dar stiu ca nu ea este vinovata principala. De ce am fost chemata de urgenta sa optez înainte de împlinirea celor 5 ani pentru o suma care urma sa-mi fie virata abia prin august- septembrie conform contractului? De ce n-a fost trecuta nicaieri optiunea de a recupera banii depusi si prima de la stat corespunzatoare? În 5 ani BCR a primit de la mine peste 23000 de lei si mi-a virat 241000 lei. I-am creditat vreme de 5 ani ca o fraiera. Iar azi mi-au spus ca trebuie sa aduc dovada ca am cumparat centrala, calorifere, am turnat ?ap?, etc dar nu electrocasnice în valoare de 28000 de lei în urmatorii 2 ani pentru ca prima de la stat sa mi se dea. Eu am platit cu ei o parte din locuinta pentru care am facut credit, tot la BCR, în 2015. Asta-i tara onorabila sau stat mafiot?

26-06-2017

C BCatalin Boiceanu
Leasing auto de la BCR Leasing

Am avut nefericita ocazi

Am avut nefericita ocazie sa solicit o oferta de leasing de la BCR Leasing, desi in prima faza lucrurie au functionat normal, am primit oferta informativa, am solicitat reanalizarea ei, am primit oferta reanalizata, am acceptat, am depus toate documentele solicitate. D.p.d.v al analizei financiare, totul in regula, acceptat de catre ei, la momentul in care mai trebuia doar semnat contractul, mi s-a transmis ca oferta trebuie reanalizata si am asteptat o saptamana,cu nenumarate telefoane si emailuri ca intr-un final sa mi se spuna ca oferta nu a fost aprobata si pretul se majoreaza cu cca 20%, fara a primi o explicatie clara pentru aceasta modificare, ci doar ca toate ofertele transmise initial au caracter informativ. Este inacceptabil ce se intalmpla in cadrul acestei companii de leasing

23-06-2017

A OAnghel Ojog
Card de debit de la CEC Bank

Am fost în ziua de 7.06.

Am fost în ziua de 7.06.2017 sa retrag o suna de 300 lei de la bancomatul din comuna Umbraresti, Judetul Galati.. unde tranzactia nu s-a realizat în schimb mi-a fost retrasa din cont suma de 300 lei.. am facut reclamatie la sediul din comuna dar nu s-a rezolvat nimic...angajatii de acolo nu mi-au dat nici un raspuns.. mi-au spus doar ca bancomatul ar fi defect.. Nu sunteti în stare sa rezolvati nimic !!!! Foarte nemultumit de Cec Bank!!

23-06-2017

M EMariana Enache
Card de debit de la GarantiBank

Am solicitat inlocuirea

Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

21-06-2017

Răspuns GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

S VSimona Vasilica
Card de debit de la Alpha Bank

Dna Luiza Craciun din su

Dna Luiza Craciun din sucursala Curtea de Arges are un ton arogant ,tipa si are tupeul sa mi spuna ca trebuie sa fac o plata nedorita fortat,in conditiile in care am facut o cerere de refuz la plata pe care dansa nu a inregitrat o.800 lei minus,nu are un raspuns,bani pierduti

20-06-2017

A TAna Tacu
Cont curent de la Idea Bank

Sunt clienta la Idea Ban

Sunt clienta la Idea Bank de aproape un an. Pot spune ca am numai cuvinte de lauda pentru transparenta si claritatea informatiilor afisate pe site si pentru modul cum angajatii acestei banci au raspuns la toate solicitarile nevoilor mele bancare. Pe aceasta cale doresc sa le multumesc foarte mult lui Catalin, Rebecai si Genei .

20-06-2017

C GCiprian Gabriel
Card de credit de la BCR

Buna ziua! Sunt client

Buna ziua! Sunt client la BCR din anul 2012, la inceput cu un card de student, ulterior am imbnatatit portofoliul de produse detinure (depozite, fonduri de investitii, asigurari, card de credit, IB). Sunt foarte multumit de serviciile oferite, o banca serioasa. Am accesat un card de credit, am primit cardul in 4 zile, plus ca au o campanie de toate in rate cu dobanda 0%. Foarte multumit! Recomand!

19-06-2017

L CLucia Chiperi
Card de credit de la Bancpost

Acum câteva luni mama me

Acum câteva luni mama mea a facut o solicitare la un card de cumparaturi,într-un final dupa 3 saptamâni de asteptare a venit si cardul mult asteptat.Am fost dupa el l-am activat iar dupa ce am fost sunati de la Bucuresti ca este activ ne-am dus la cumparaturi,am luat produsele dorite si când am ajuns la casa,acel card nu functiona,ba ca tranzactie respinsa,ba ca pin gresit,si tot asa de nu stiu cate ori.Am sunat la Bucuresti ni sa comunicat ca totul este ok cu cardul si nea îndrumat spre sediul bancii de unde sa emis cardul,doamna de acolo a sunat la Bucuresti în sa spus sa asteptam un telefon de la dânsii,într-un final sa aflam ca nu e bun codul pin,si sa mai asteptam înca câteva zile pana elibereaza altul.Deci parerea mea este ca sunt de tot rahatul Bancpost si foarte neseriosi.

15-06-2017

A GAngelica Gradinaru
Credit nevoi personale cu ipoteca de la ING

Încasez pensia la Ing. A

Încasez pensia la Ing. Am încheiat contractul pt dobânda personalizata de 8,25 DAE 8,75 urmând ca aceasta sa se aplice dupa plata a 3 rate cu dobânda de 9,75. Dupa 3 luni am contactat sucursala unde am facut contractul. Mi-Au spus ca trebuie sa sun la inform. clienti. Am sunat le-am spus ca vreau sa primesc un scadenta cu ratele urmatoare. Nu am primit nici un raspuns. M-am deplasat din nou la sucursala si am reusit sa obtin scadentarul. Stupoare !. Pe acesta era trecuta dobânda 8,95. Am sunat din nou la ei pt ca altfel nu ai cum sa iei legatura cu banca. Cei din sucursala mi-au repetat ca tb sa sun personal. Dra din call center mi-a spus ca de ce nu sunt multumita ca este o don buna. I-am repetat ca nicaieri in contract nu este prev. ac. dob. A spus ca sa astept in urm. zile un raspuns in sensul ca va trimite la alt departament solic. Sunt îngrozita. Nici dupa 2 sapt. si nenumarate telef. si drumuri la banca nu am un rasp. Vreau sa-mi transfer pensia care este destul de mare la alta banca precum si creditul. Nu vreau sa mai aud de ei. Am cerut expres sa fiu contactata prin telef de ei. Mutenie totala. Din nou sunt îngrozita. Nu stiu ce sa fac !

12-06-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie