top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I NIonut Nita
Credit imobiliar de la Raiffeisen Bank

Am solicitat un credit i

Am solicitat un credit ipotecar de 75000 euro, mi sa spus ca sunt eligibil financiar, am depus dosarul complet, am platit si evalutorul opinie notariala, ex carte funciara peste 750 ron. Am dat si avansul de cumpare, fiind sigur ca voi primi creditul solicitat, iar in final dupa 4 saptamini cand doream sa iau aprobarea creditului, mi se spune ca nu , se poate acorda numai 47000 euro.Neseriozitate maxima de la o Banca Austriaca care lucreaza in stil balcanic.

29-07-2017

E MEmilia Mandalac
Internet banking de la BRD

O plata programata in da

O plata programata in data de 12.07.2017 pt a fi efectuata in 21.07.2017, s-a efectuat abia in 26.07.2017, dupa ce am trimis mesaje atat in scris cat si telefonic ca doresc sa se stearga din sistemul mybrd plata, deoarece am efectuat-o eu prin alta modalitate. Mi s-a confirmat in scris si telefonic ca platile programate nu se vor efectua, mai mult mi s-a comunicat ca este posibil sa fie efectuate in august. Din pacate, plata care trebuia facuta de BRD in 21.07, s-a facut in 26.07, desi primisem confirmare in scris ca pot plati, deoarece au avut probleme si nu vor fi operate platile programate in 12.07.2017.

28-07-2017

F CFlorentina Costescu
Credit imobiliar de la Banca Transilvania

În 2009 am aplicat la BT

În 2009 am aplicat la BT pentru credit Prima Casa, dupa o asteptare de peste o luna timp în care am achitat avansul catre fostul proprietar plus înca 1000 euro ca sa ma mai pasuiasca pentru ca BT întârzia cu raspunsul, banca mi-a transmis ca nu mai pot lua aparamentul prin Prima Casa si a trebuit sa scot în câteva zile înca vreo 7000 euro ca sa nu pierd cei 9.000 de euro pe care deja îi platisem pe baza antecontractului de vânzare-cumparare. La începutul acestui an am vândut apartamentul cu banii jos si am achitat anticipat creditul luat pe 30 de ani. Abea dupa 46 de zile calendaristice de la înregistrare, am primit din partea Banca Transilvania, Agentia Titan raspunsul la Cererea de Rambursare Anticipata Totala înregistrata cu numarul 318/02.02.2017, raspuns care a fost emis cu numarul 57 în data de 03.02.2017 de catre Susursala Pantelimon. În momentul depunerii cererii am fost asigurata de catre Agentia Titan ca voi fi contactata telefonic atunci când va fi disponibila adresa. În data de 27.02.2017 am vizitat BT - Agentia Titan, am discutat cu agentul BT care mi-a înregistrat cererea, am informat ca începând cu acea zi lucratoare, 27.02.2016, am alt numar de telefon pentru contact, însa nu am primit nici un raspuns din partea acestei persoane. Am insistat si i-am amintit faptul ca notase numarul meu vechi de telefon pe una dintre cereri, cu toate acestea nu a vrut s? discute cu mine, m-a îndrumat catre alt agent ca sa îmi noteze în sistem noul numar de telefon. Mentionez ca atitudinea agentului s-a schimbat dramatic din momentul în care am spus ca vreau sa depun cererea pentru recalcularea dobânzii ( un alt agent de la Sucursala Pantelimon ma trimisese elegant la plimbare în momentul în care a auzit ca intentionez sa depun aceasta cerere de recalculare a dobânzii spunându-mi ca nu mai este necesar sa ajung la ea, desi pâna în acel moment doar cu Sucursala Pantelimon tinusem legatura, mi-a spus ca pot merge si la Agentia Titan daca este mai aproape de locuinta mea). Desi Banca stia ca am vândut apartamentul care facea scopul creditului, prin urmare nu mai locuiam la adresa respectiva, NU m-a contactat nici pe adresa de email, adresa valabila în toata aceasta perioada, 02.02.2013 – 20.03.2017. Mentionez si faptul ca în data de 16.03.2017 am vizitat din nou Banca cu scopul de a primi un raspuns si a depune sesizare pentru ca nu am primit din partea Bancii raspunsuri la cele doua adrese depuse, numarul 318 si 319 din data de 02.02.2017. Nici în data de 16.03.2017 nu am primit raspunsurile asteptate, iar în momentul în care am dorit sa las prima Sesizare, mi s-a spus ca nu se poate primi pentru ca titularul postului este în concediu, sa mai astept pâna revine din concediu. Angajatul Bancii mi-a cerut cartea de identitate, a facut o fotocopie pe care a notat numarul meu de telefon si numerele de înregistrare ale celor doua cereri, asigurandu-ma ca în mod cert voi fi contactata telefonic chiar înainte de ziua de Luni, 20.03.2017 pentu a lamuri lucurile, pentru ca citez ”poate deja a primit colega raspunsurile”. Iar eu am fost nevoita sa plec din sediul BT, Agentia Titan, tot fara raspunsurile asteptate. Mentionez si faptul ca din culpa BT – Agentia Titan nu s-au putut finaliza în timp normal toate demersurile pentru radierea ipotecii în favoarea noului proprietar al apartamentului catre care l-am vândut. În data de 20.03.2017, în jurul orei 12:00, am vizitat din nou BT-Agentia Titan, fara sa fi fost contactata in cursul diminetei în legatura cu raspunsul pentru cele doua cereri, 318 si 319 din 02.02.2017. În discutia avuta pe 20.03.2017 cu agentul titular în Agentia Titan, agent care mi-a înregistrat cele doua cereri, mi s-a spus ca eu ar fi trebuit sa trec în 2-3 zile dupa depunere ca sa verific daca au sosit raspunsurile.!!!! În ceea ce priveste raspunsul la Cererea de Recalculare a Dobânzii, cu numarul 319/02.02.2017, mi s-a transmis ca a fost livrata prin curier !!!!(directorul de Agentie a pomenit chiar de FanCourier). Eu am infirmat acest fapt, întrucât nu am primit nimic de BT în toata acesta perioada, mai mult, am sunat pe loc la noul proprietar si am întrebat daca a semnat de primire pentru vreun document de la Banaca Transilvania. Dupa cum se cunoaste, agentii Fan Courier contacteaza telefonic destinatarul înainte de a face livrarea, ceea ce nu s-a întâmplat. Nu mi s-a pus la dispozitie exemplarul original al raspunsului negativ, cu numarul de iesire nr. 420/13.02.2017, pe care BT – Sucursala Pantelimon l-a emis în urma cu mai bine de o luna, în data de 13.02.2017. Am solicitat dovada faptului ca documentul a fost trimis prin curier, îns? nu am primit nici acest document. În expunerea tuturor acestor fapte si având în vedere art. 10.5 din Contractul de Credit Ipotecar , semnat cu Banca Transilvania – Sucursala Pantelimon, consider ca am fost victima unui tratament abuziv din partea Bancii Transilvania. Nu am putut bifa optiunea de a fi contactata de banca pentru rezovarea situatiei expuse.

27-07-2017

C OCLAUDIA ONEL
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

BUNA ZIUA, AM CONTR

BUNA ZIUA, AM CONTRACTAT UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE IN EURO IN LUNA MARTIE 2017.CE CREDETI...O GASELNITA A BANCII...ASIGURARE INCLUSA IN RATA, ADICA ESTI FINANTAT SI CU ASIGURAREA DIN START SI ....ATENTIE PTR CARE PLATESTI DOBANDA!!! 360 EURO M-A COSTAT ASIGURAREA PE 3 LUNI PTR CA AM PLATIT ANTICIPAT CREDITUL, DAR ASIGURAREA SUNT OBLIGATA S-O PLATESC TOATA....NU INCETEAZA DE DREPT LA ACHITAREA CREDITULUI. IN PLUS SI 45 DE EURO PTR ANALIZA DOSAR, DE ASEMENEA SUNT INCLUSI IN RATA...DECI SE PLATESTE DOBANDA.........ATENTIE, SA NU CONTRACTATI UN ASEMENEA CREDIT, CU ASIGURARE INCLUSA IN RATA...ESTE O ALTA GASELNITA A BANCILOR SA INSELE OAMENII, MAI ALES UNICREDIT BANK CARE ESTE SPECIALIZATA PE ASIGURARI...DE FAPT ACESTA ERA/ESTE OBIECTUL LOR PRINCIPAL!

26-07-2017

F BFlorentina Boboc
Cont de economii de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua, De aproape

Buna ziua, De aproape 1 an de zile incerc sa obtin informatii despre contul de economisire deschis pentru baietelul meu prin intermediul RZB Banca pentru Locuinte si sunt plimbata intr-una, mai nou..astazi cand am fost intr-o suc Raiffeisen pentru rascumparare (indeplinind conditiile contractuale – 5 ani) ce credetii ??????? nu mi-au putut oferi nicio informatie (un fel de gaura neagra a Universului) si stiti de ce ??? pentru ca le-au taiat accesul la aplicatia RZB Banca pt Locuinte…si stiti de ce ? pentru ca veneau foarte multi client in vederea rascumpararii/rezilierii….. Asadar, fugiti cat puteti de Raiffeisen si de subsidiarele acesteia……eu voi face antireclama prin orice mijloace!!!!!!!

25-07-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Boboc, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis, acest lucru ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Intre timp am verificat problema sesizata si intelegem ca solicitarea dvs. a fost solutionata. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare in legatura cu contractul dvs. de economisire-creditare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

E AEmil Mugurel Ana
Fond de investitii de la ING Asigurari de Viata

Detin un produs unit-lin

Detin un produs unit-linked Activ Plus la ing de mai bine de 10 ani si mi-e groaza sa fac un calcul mai detaliat bani investiti/fond existent. Am contractat acest produs in stilul tipic romanesc, pe baza increderii intr-o ruda apropiata, care cunostea pe cineva, care cunostea un consultant ing, etc. Asa ca m-am pricopsit cu un produs cu randamente mediocre, comisioane mari (3eur/luna-comision de administrare si 5%/an din valoarea fondului-cheltuieli initiale, ca si cum am fi incheiat in fiecare an, fictiv, un nou contract) si neprecizate de consultant la momentul incheierii contractului. Aceste comisioane au aparut ca prin farmec pe contractul initial, contrasemnat de reprezentantii ing,, care mi-a fost inmanat la cateva saptamani dupa ce il semnasem. Si dac? asta nu este destul, ing nu doreste sa împartaseasca clientilor nici astazi data (ziua) din luna în care se percep comisioanele, cursul leu/euro la care se face tranzactia, modul în care transfera cu de la sine putere unit-uri initiale/de acumulare/de investitie in momentul in care îsi percepe comisioanele.

19-07-2017

G SGaby Stone
Card de credit de la ING

Consider ca cei de la IN

Consider ca cei de la ING fac un abuz in acest moment cu cardul de credit. In momentul cand am contractat acest card de credit (in 2015) aveam stipulat in contract 12 rate fara dobanda . Mentionez ca nu a fost trecut ca o promotie ci pur si simplu in sectiunea dobanda fixa a Serviciului Plan de rate. In Iunie 2017 am primit o informare ca trebuie sa-mi schimb cardul , mai exact cardul MasterCard detinut nu va mai fi valabil (desi pe el scrie ca expira in 2019) si ca va fi inlocuit cu unul VISA. Tot in aceasta informare sunt anuntat ca planul de rate se va inchide si ca voi putea sa cumpar de la magazinele partenere (Pai domnilor de la ING daca vroiam sa fac asta imi facea un Card Avantaj , ca vb aia au cele mai multe magazine partenere). In acelasi timp a fost modificat si DAE (din 24.86% in 29.23%). Eu nu inteleg cum poate fi posibil acest lucru ?????? Asa ca din punctul meu de vedere ING trece pe lista neagra a bancilor cu care imi doresc sa lucrez in viitor.

18-07-2017

O GOana Marlena Gogan
Cont curent de la Banca Transilvania

Buna ziua. Astazi am fo

Buna ziua. Astazi am fost la filiala Banca Transilvania de pe strada Garii, Iasi pentu deschiderea unui cont curent persoana juridica si a fost o experienta foarte neplacuta. Analizand dosarul, d'ra\d-na de la banca ne-a spus ca trebuie sa platim 40 de ron pentru a obtine un certificat constatator de la Registrul Comertului pentru a atesta actele (oficiale!) din dosar-cu alta cuvinte 'platiti ca sa dovediti ca nu mintiti'. Chiar nu cred ca este corect ca o banca sa-si trateze potentialii clienti in acest fel - ca pe hoti! As fi inteles (partial) daca as fi cerut o linie de credit si trebuia sa dovedesc ca societatea nu este in faliment, etc, dar chiar sa fiu tratata de hot mincinos pentru simplul motiv a deschiderii unui cont curent, mi se pare prea mult. Evident, am renuntat la cont si voi cauta o alta banca-sper sa mai existe macar una, care sa nu-ti spuna cu voce tare ca te considera hot din momentul in care ai intrat pe usa.

18-07-2017

M SMircea Suciu
Credit nevoi personale de la ING

Buna ziua, In data de 1

Buna ziua, In data de 17.05.2017, m-am prezentat cu sotia la unitatea ING din Tg. Mures, Piata Trandafirilor, nr.27-30, in vederea contractarii unui credit bancar. Dupa prezentarea documenteleor referitoare la venit, ni s-a comunicat faptul ca ne incadram dpdv al veniturilor si faptul ca 1/2 din suma solicitata ve fi disponibila in 2-3 zile. In continuare, am respectat intocmai solicitarile venite de la institutie, solicitari cere ni se comunicau la un interval de cca 7-10 zile(evaluare, declaratie ANAF, venituri din dividende). Toate documentele solicitate au fost depuse si acceptate de catre banca, mentionandu-se din nou faptul ca veniturile sunt mai mari decat cerintele lor si ca ne pot oferi chiar si o suma mai ma mare, ceea ce am refuzat(aveam nevoie doar de suma solicitata). Acest calvar a durat FIX 60 ZILE, astazi, ni s-a comunicat faptul ca nu ne pot acorda creditul din cauza unor neconcordanta intre conditiile lor interne si situatia existenta. Repet, desi este o mare aberatie ceea ce mi s-a comunicat, nu doresc sa supun discutiei conditiile interne stabilite de banca, ci faptul ca acest lucru mi s-a comunicat dupa 60 ZILE, atata timp cat putem urmari pe toate posturile de TV reclamele cu Creditul pe repede-inainte oferit de marea banca ING. Nu am posibilitatea sa va prezint acum daunele provocate de aceasta nepasare a lor, aceasta o voi prezenta in alt context, organelor abilitate. In incheiere, doresc sa subliniez doar faptul ca nu este normal ca intr-o relatie de parteneriat(client-banca) sa existe obligarii doar din partea clientului si nu si din partea bancii, atata timpp cat o intarziere da plata a ratelor este dur taxata de acestia. Russine voua!

17-07-2017

E SEduard STANESCU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

BPL a confirmat Clientul

BPL a confirmat Clientului un sold reprezentand Depuneri, dobanzi la depuneri, Prime de stat pe 2012, 2013 si 2014 incomplet si dobanzi la aceste prime. Dupa cele 60 luni contractuale, BPL, din cauza procesului cu Curtea de Conturi, are Primele si dobanzile la prime blocate si ofera Clientului, prin semnarea unei Conventii urmatorul targ: Clientul primeste Primele de mai sus si dobanzile aferente, dar in schimb renunta la Primele de stat pe 2016, 2015 si ramasita pe 2014, chiar daca acestea se vor transmite ulterior de catre MDRAP, daca BPL castiga procesul, prin clauzele Conventiei: III (2): "Clientul declara ca suma ... primita [la rezilierea contractului] ... reprezinta echivalentul [INTREGII] Prime de Stat si A dobanzii ... ", III (3): "Clientul declara ca Banca si-a indeplinit in mod corespunzator si in totalitate [= DECI SI REFERITOR LA PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII] toate obligatiile care recurg din Contract ..., si nu mai are nici o pretentie impotriva Bancii decurgand din Contract" [si prin urmare clauzele contractuale nu mai sunt opozabile], III (4): "Mentinerea Contului nu da nastere niciunui drept ... pentru Client, ... Banca va putea oricand sa retraga suma inscrisa in acest cont (DUPA TRASNSMITEREA A PRIMELOR RESTANTE) si sa lichideze unilateral contul, Clientul dandu-si acordul ... pentru inchiderea Contului la discretia Bancii, sumele aflate in cont revenind in totalitate BCR BpL." (ADICA INCLUSIV PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII), III (7) nu precizeaza drepturile Clientului cu privire la PRIMELE CARE VOR FI TRANSMISE ULTERIOR REZILIERII, ci doar ca nu are drept la cele care NU AU FOST TRANSMISE.

17-07-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie